Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun ei tähän hanuriin löydy istuvia housuja, siistimpiä siis...farkkuja on turha ajatellakaan. Kiirekkin ois sellaset saada, mutta epätoivoselta näyttää.
Tahtoo tikut jalat ja pienen pepun :itku:
Hanurikriisi täälläkin. Syksy ja housukelit lähestyy ja tätä pyrstöä ei saa mahtumaan mihinkään farkkuihin, eikä hameissakaan koko talvea tarkene kekkuloida :itku:
Mä tykkään pillifarkuista, mut pohkeet sitä luokkaa et pistää kivasti vastaan. Tuskaa repii housuja aina pois. Josta tuliki mieleen et rupes vituttaa, ku yks kohtis läheine ihmine rupes vihjailee et oon aika läsös kunnos. Vaik tiiän ettei oo totta, ni tuntuu kamalalta ku oon just sen muutama kilon lihonu. Jee..
Tänään vituttaa lähinnä se, etten tiedä jatkuuko työni kunhan tästä valmistun. Eikä ainakaan avoimena ole sellaisia paikkoja joita haluaisin hakea. Tarvii vissiin alkaa haeskelemaan taas töitä hakuammunnalla, tai sitten pitää luottaa taas mun hyvään tuuriini ja olettaa, että se työpaikka tipahtaa vaikka taivaasta...
Vituttaa kun ei tähän hanuriin löydy istuvia housuja, siistimpiä siis...farkkuja on turha ajatellakaan. Kiirekkin ois sellaset saada, mutta epätoivoselta näyttää.
Tahtoo tikut jalat ja pienen pepun :itku:
Peseminen 60-asteessa? Tosin jos sekin on jo käytössä...Tosi monet omista treenipaidoista ja ukon työpaidat haisee ihan kamalalle.:curs: Ei oikein hielle, mutta tunkkaselle. Nyt loppu hajusteettomilla pesuaineilla pesu. Mikähän ihme olis hyvä ja tehokas.:jahas:
Tosi monet omista treenipaidoista ja ukon työpaidat haisee ihan kamalalle.:curs: Ei oikein hielle, mutta tunkkaselle. Nyt loppu hajusteettomilla pesuaineilla pesu. Mikähän ihme olis hyvä ja tehokas.:jahas: