Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun ei tähän hanuriin löydy istuvia housuja, siistimpiä siis...farkkuja on turha ajatellakaan. Kiirekkin ois sellaset saada, mutta epätoivoselta näyttää.

Tahtoo tikut jalat ja pienen pepun :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun ei tähän hanuriin löydy istuvia housuja, siistimpiä siis...farkkuja on turha ajatellakaan. Kiirekkin ois sellaset saada, mutta epätoivoselta näyttää.

Hanurikriisi täälläkin. Syksy ja housukelit lähestyy ja tätä pyrstöä ei saa mahtumaan mihinkään farkkuihin, eikä hameissakaan koko talvea tarkene kekkuloida :itku:

Hanurikriisi täälläkin. Syksy ja housukelit lähestyy ja tätä pyrstöä ei saa mahtumaan mihinkään farkkuihin, eikä hameissakaan koko talvea tarkene kekkuloida :itku:

Hehe, jep, just Gippinille nauroin että on se aika tyly ku kohta on talvi nii vehkeet tässä jäätyy...

Reisionkelma

Tänään kävin kaupungilla kun farkut ois niin kiva mutta turha kuvitellakaan.. en saa niitä edes kokonaan jalkaan. Reidet pistää vastaan.. olen päärynän mallinen ja kuitenkin normaalipainoinen niin tuskin laihtuminenkaan paljon asiaa auttais. Hankala niitä housuja oli löytää muutama kilo kevyempänäkin. Mun pitäis luultavasti alkaa kunnon kisadieetillä että mahtuisin farkkuihin mutta enpä ala yhtien housujen takia itseäni rääkkäämään. Siis kuntoilen toki ja yritän syödäkin terveellisesti mutta diettaaminen pelkkien farkkujen takia alkaa vaan ahdistamaan. Eli eiku lökäpökät jalkaan..

Muuten , onko kukaan esim. kokeillut clarinsin selluliittivoidetta? Sillähän luvataan parin sentin lähtöä siitä reisistä.. jos yhdistäisi sen liikunnan ja puhtaan ruoan kanssa... sit ei tosin tietäs kumman ansiota se kaventuminen lopulta olikaan :D

Mä tykkään pillifarkuista, mut pohkeet sitä luokkaa et pistää kivasti vastaan. Tuskaa repii housuja aina pois. Josta tuliki mieleen et rupes vituttaa, ku yks kohtis läheine ihmine rupes vihjailee et oon aika läsös kunnos. Vaik tiiän ettei oo totta, ni tuntuu kamalalta ku oon just sen muutama kilon lihonu. Jee..

miehet! kuinka ne onnistuu ainavaan saamaan tällässen vitutuksen aikaan..? :curs:
äh, pitää kai pistää kova kovaa vastaan.. ja näyttää ovea! kaikkein hauskinta/ärsyttävintä tässä on et en edes tienny seurustelevani kyseisen ihmisen kanssa:wall:
eli omasta mielestäni vaan deittailin tyyppiä, ilman sen vakavampia sitoumuksia!
kävi sitten tässä selville että kaveri on jo pitemmän aikaa kuvitellut meidän seurustelevan. ja joo, nähdään kerran pari kahessa viikossa parin päivän ajan. ja tunnettu on pari kuukautta.. ehkä multa on menny ohi jotain olennaista???

Mä tykkään pillifarkuista, mut pohkeet sitä luokkaa et pistää kivasti vastaan. Tuskaa repii housuja aina pois. Josta tuliki mieleen et rupes vituttaa, ku yks kohtis läheine ihmine rupes vihjailee et oon aika läsös kunnos. Vaik tiiän ettei oo totta, ni tuntuu kamalalta ku oon just sen muutama kilon lihonu. Jee..

Tästä tulikin mieleen yks tosi hyvä (ei-salillakäyvä) naispuolinen kaverini, joka kerran sali-aihetta sivutessamme sanoi ohimennen, että on sulla kyllä iso perse :D. Myöhemmin kommenttiin liittyen hän jatkoi, että ne, jotka ei käy salilla saattaa luulla, että perseeni koostumus on läskiä, mutta muoto vaan on vähän outo kun se on ylhäällä eikä roiku, mutta hän itse kyllä tajuaa oikean totuuden (ihan kuin tietäisikin...):lol2:.

-> Elikkä, treenaamaton voi hyvinkin oikeasti nähdä edes vähän lihaksia omistavan ihmisen "läskinä", tai paremminkin läskinnäköisenä. Näin erityisesti jaloista, mihin nyt mä olen törmännyt. Älä huolehdi siitä että oot kasvanu (ei siinä luultavamminkaan ole liikaa pelkkää sitä itseään ;) ) vaan ole ylpeä lihaksikkaista jaloista!Treenatut kyllä näkevät paremmin totuuden :kippis1:!

tintulan postista tuli mieleeni, että kun nyt olen tässä kironnut etten löydä persaukselleni sopia housuja, saatika syys takkia joka ei kiristäisi hartioista eikä käsistä, niin mun rakas treenaamaton kamuni tuumasi että oiskohan aika lopettaa treenaus :)

Minä pikkukiukussa tuumasin että paskanmarjat ku lisää reeniä ja sokelihiili loukkuun, siinä se lääke on....vaan kun selkäranka on ollut kadoksissa jo jonkun aikaa...

Ota Fättis kevään kisat tähtäimeen, niin loukutat sen hiiren samantien (ja mä pääsen katsomoon huutamaan kurkku suorana :D)!

Tänään vituttaa lähinnä se, etten tiedä jatkuuko työni kunhan tästä valmistun. Eikä ainakaan avoimena ole sellaisia paikkoja joita haluaisin hakea. Tarvii vissiin alkaa haeskelemaan taas töitä hakuammunnalla, tai sitten pitää luottaa taas mun hyvään tuuriini ja olettaa, että se työpaikka tipahtaa vaikka taivaasta...

Tänään vituttaa lähinnä se, etten tiedä jatkuuko työni kunhan tästä valmistun. Eikä ainakaan avoimena ole sellaisia paikkoja joita haluaisin hakea. Tarvii vissiin alkaa haeskelemaan taas töitä hakuammunnalla, tai sitten pitää luottaa taas mun hyvään tuuriini ja olettaa, että se työpaikka tipahtaa vaikka taivaasta...

Oma tänhetkinen työsuhde loppuu tän kuun lopussa eikä vieläkään ole tullut varmaa tietoa, että jatkuuko työt sen jälkeen. Vittumaista firmalta pitkittää tollasta tietoa!!! Mukavaa elää epätietosena tulevasta, taas kerran. En tiä mistä rahat revin, mutta muuttaa en aio täältä nyt mihinkään toistaseks ainakaan.

Pitäs ostaa talveks vaatteita ja tehä muitakin hankintoja mut ei pysty ennen ku tietää tuleeko sitä rahaa taas mistään...prkl.

Noh, jospa ne vaik tänään ilmottais...

Mistä alottais...ensinnäkin ruoka ei maistu, kaikki maistuu p askalle ja syödä pitäis..tuntuu, ettei ole koskaan oikein nälkä ja sit ku viimein on,ei tee mieli mitään.Mitä tehdä?!
Sit tää tuikitavallinen parisuhde...tökkii välillä pahasti ja tuntuu siltä,, ettei aina jaksais. Tykkää ja rakastaa toista, mutta kun toinen on välillä niiiiin helvetin välinpitämätön, etten tiedä itkiskö vai murjottaisko:itku:
Tuntuu välillä, et itse yrittää ja tekee toisen vuoksi asioita saaamatta mitään vastinetta. ei oo reilua..:(
Sit pitäis tehdä kaikkea ja kaikki on silti tekemättä...uus työpaikka pitäis katsella, vaikkei nykyisessäkään oo suuremmin valittamista, mutta oishan se "oma-ala" aina kivempi.Lenkkeillä pitäsi enemmän ja jumpan vetäminen pitäis kans alottaa ens kuussa..millä motivaatiolla??!
Kyl on syvältä..

Tämä päivä on kaikenkaikkiaan alkanut aika huonosti. Nyt kun vielä on vähän aikaa lomaa niin olen päättäny yrittää kouluttaa itseni käymään salilla aamuisin. Koulun alettua aamuisin löytyy parhaiten aikaa, iltapäivät yliopistolla venyvät usein niin myöhään ettei salille kerkeä ennen yliopiston vuoron päättymistä. Toinen hyvä puoli aamutreenailussa on tietenkin se, että porukkaa on salilla vähemmän. Niin oli tänäänkin. Mutta sitten siellä oli yks tämmönen dude joka piti varattuna useita laitteita yhtä aikaa ja teki vuorotellen 5 eri liikettä :curs:! Kaikissa tangoissa oli jo jonkun painot. Jalkaprässi olisi sentään ollut vapaana, mutta siihen oli joku älypää jättänyt kaksi 50kg:n kiekkoa joita minun on ihan turha yrittää mennä siirtelemään tai katkaisen selkäni :curs:.

Olin sen verran huonolla tuulella aikaisesta herätyksestä johtuen, että jätin treenin vajaaksi ja lähdin. Oli nimittäin sovittu tapaaminen Tapiolassa jonkun asiakastutkimuksen merkeissä. Se onkin sitten toinen juttu joka tänään on saanut hermot kiristymään. Paskan treenin jälkeen teki mieli vaan jäädä nukkumaan, mutta päätin kuitenkin mennä tapaamiseen, kun minulle soittanut virkailija oli niin ystävällinen ja sanoi että minua oltaisiin oikein vastassa. Olinkin sitten sovittuna aikana paikalla, mutta kukaan ei tuntunut kaipailevan. Odottelin ja odottelin kunnes sain tarpeekseni. Aivan naurettavaa että kun minulle soitetaan ja pyydellään johonkin tapaamiseen jossa on tarkoitus kartoittaa vakuutusasiat ja jotain muuta hölöpölöä niin sitten ei ollakkaan paikalla! :wall:

Olipas kyllä nyt vuodatusta. Mutta loppupäivän pysyn kyllä visusti kämpillä enkä lähde enää mihinkään :jahas:.

Kuukauden sisään jo toinen viikko kipeänä, eikä tää flunssa näytä minkäänlaisia
paranemisen merkkejä totaalilevosta huolimatta.:curs:

Kuuppahan tässä hajoaa, kun ei pääse treenaamaan, eikä ruokakaan maistu.

.. Nii mieki... Viime aikoina kun on saanut reisitasku yms. vähemmän tyylikkäisiin tyytyä. :jahas: Toisaalta voisi auttaa jos leventäisi vyötäröä, voisi suosiolla ostaa XXL-housuja. Luultavasti kyllä sittenkin vaan reidet ja perse leviäisi ja arse-vyötärö suhde olisi vielä naurettavampi :jahas:

Tosi monet omista treenipaidoista ja ukon työpaidat haisee ihan kamalalle.:curs: Ei oikein hielle, mutta tunkkaselle. Nyt loppu hajusteettomilla pesuaineilla pesu. Mikähän ihme olis hyvä ja tehokas.:jahas:

Tosi monet omista treenipaidoista ja ukon työpaidat haisee ihan kamalalle.:curs: Ei oikein hielle, mutta tunkkaselle. Nyt loppu hajusteettomilla pesuaineilla pesu. Mikähän ihme olis hyvä ja tehokas.:jahas:
Peseminen 60-asteessa? Tosin jos sekin on jo käytössä...

Tehopese pesukone, eli ensin puhdista nukkasihti ja sitten 100 g sitruunahappoa (esim apteekit myy) ja 90C ohjelma. Etikkakin auttaa mutta noin kuumassa hajuhaitta on sanoisinko että merkittävä. Jatkossa aina sillon tällön jokunen pyyhe tai lakana 90 pesuun, jos et sitä nykyään käytä.

Sitten peset ne vaatteet etikalla (käsivaralla 1 dl tms väkiviinaetikkaa pesukoneeseen). Joko liotus- tai esipesu etikkavedellä; jatkossa voi laittaa etikkaa huuhteluaineeksi (ja halutessaan sekaan vaikka jonkun tipan laventelia; kamalankin hajun usein neutraloi teepuuöljy mutta jos sitä on paljon niin haju ei välttämättä parane). Jos etikantuoksu on vielä koneesta otettaessa niin yleensä haihtuu kokonaan kuivatuksen aikana.

Jos toimii seisomaan jääneeseen käytettyyn kestovaippaan niin yleensä toimii myös hikiseen työ- tai treenivaatteeseen... ja homeen hajuiseen kassiin jääneeseen pyyhkeeseen.

Ja se oma kiukku; lokakuun alkuun oli tarjolla päällekäin kaksi työmenoa - toine olisi ollut Barcelonassa... mutta kun sitä toista ei voinut siirtää ja minun on pakko olla paikalla niin en sitten pidä pitkää viikonloppua etelässä :curs: En ole koskaan käyny Espanjassa, olisi kelvannu reissu :itku:

Vaatteet on pesty 60 asteessa, kone tehopestään sitruunahapolla säännöllisesti (väh. joka toinen kuukausi).:( Nyt siitä meni kaiken päälle linko rikki. Hitto vie!!:curs:

Niin ja KatiP: meillä on nimenomaan kestovaippojen käyttöaikana opittu huoltamaan pesukonetta hyvin. Ja pesemään muutenkin pyykit järkevämmin.;)

Itse pesin tässä lähiaikoina ukon painivaattet 80 asteessa. Hiukan ehkä pelkäsin tulosta, mutta haju lähti eikä vaatteille käynyt kuinkaan. En kuitenkaan neuvo kokeilemaan parhaille vaatteilla. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom