Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Helevetti! Varasin liput juhlaviikkojen Egotrippi-keikalle, mutta en kerennyt hakemaan niitä, joten varaus umpeutui. Yritin äsken uutta varausta, mutta keikka on loppuunvarattu.
Nyt vaan toivotaan, että joku jättää varauksena mun tyyliin hakematta.. aargh!:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ex-aviomies osaa pilata jopa kummityttöni rippijuhlat. En sitten menny kahvittelemaan, kun toisen piti niin kivasti soittaa teinitytölle ja kysyy etten mä vaan oo tulosa.

Stressaa ihan sikana ja se ottaa päähän..:wall: en jaksais murehtia, ja olis turha murehtia mut silti mietin koko ajan töitä, raha-asioita, sitä etten jaksa tehdä lopputyötä, ja tietenkin sitä, että pitäis treenata, mut ei oo aikaa, kun pitäis pitää kämppää pystyssä, tehdä sitä kuuluisaa lopputyötä, hoitaa parisuhdetta jne..

Ja kaikenlisäks mun työhuoneessa on niin **TUN kuuma, ettei täällä jaksa olla erkkikään (+32), pää vaan alkaa särkee ja väsyttää ja yritän litkiä vettä etten kuole mut sit saa vaan ravata vessassa..:curs:

Että tämmöstä kivaa..:jahas:

Vituttaa ja ahdistaa opiskelu ja työ. Se että edessä on syksy, jolloin vihdoin pitäisi saada gradu ja viimeiset tentit tehtyä, mutta kuinkas selviät syksystä, kun opintotukea ei voi nostaa?
Töitä on jäljellä vielä kolme viikkoa ja kukaan ei voi kertoa, olisiko osa-aikahommia tarjolla.Ne vaan taas roikottaa mua, vaikka asiasta oli jo puhetta melkein kuukausi sitten ja silloin oli tarkoitus selvitellä työsuhteen jatkon mahdollisuutta.
Viimeksi venyttivät sopimuksen jatkosta kertomisen työsuhteen viimeiselle viikolle.
Jos otan kokopäivätyötä, en tee mitään kouluhommia kuten nyt en ole tehnyt puoleen vuoteen!

Vaikka töitä olisikin, niin helppoa ei tule syksyllä olemaan, sillä joudun maksamaan alkuvuoden tukia takaisin. Voi helvetti tätä Suomen opintotukijärjestelmää ja järjettömiä tulorajoja:curs:

Mun takareidet ihan kipeet eilisen treenin jäljilt ja pitäs seistä duunis urheesti ja kumarrella hyllyihin ja vittu argh. Ei paljoo hymyilytä, asiakaspalvelua parhaimmillaan.

Heh, "jouduin" tänään rantsuun sen saman ihmisen kanssa josta olen täällä joskus valittanutkin. Tää heppu siis, joka yrittää laihduttaa aina sen kymmenen kiloa -tuloksetta.
No kuinka ollakaan, hällä on nyt loma loppu ja taas alkoi parempi minä- projekti. Multa kyseltiin taas oikein urakalla kuinka monta vatsalihastoistoa pitää kotona tehdä jne. (kyseinen tyyppi vihaa liikuntaa). Yritin taas ystävällisesti selittää että RUOKAVALIO on tärkein asia, ja että jopa ilman liikuntaa pystyy kyllä pudottamaan, kun muistaa syödä oikein.

Parin kuukauden päästä alkaa viimeistään se länkytys siitä, kuinka mitään ei ole pudonnut. :curs: Ja kuinka joka päivä on kuitenkin muistettu syödä se kaksi ruispalaa ilman päällysteitä..

:wall: "Mikä tänään vituttaa?" Juu palaa pää kunnolla. Piti tänään alkaa muutto omaan omakotitaloon, kunnes suunnitelmat muuttuivat. Kaikki valmiina neuvoteltu, kunnes omistaja(mammani) ilmoitti "pikku" ehdosta kauppoihin. Hänelle jäisi haltijan oikeudet tai jotkut vastaavat taloon ja avain oveen, millä hän voisi milloin vain tulla käymään ilmoittamatta. Eli me ei voitais tehä talolle mitään ilman hänen lupaansa ja yksityisyyttä ei olisi mitään.:curs: Sanomattakin selvää, että marssittiin mieheni kanssa ulos siltä seisomalta ja kauppa oli siinä. Vittu!!!!! Olin jo suunnitellu sisustusta ja pihaa ym. ku luultiin et enää allekirjoitus papereihin ja talo on meidän. Onneks ei sanottu nykyistä kämppää vielä irti, muuten oltais oltu kunnolla kusessa. Lievästi sanottuna vittuuntunu ja pettynyt olo. Lääkäreiden takia ei oikein voida toiseen kuntaan tai kaupunkiinkaan muuttaa joten vaihtoehdot on vähissä. Jos ette usko, niin kattokaa Turun yleinen omakotitalohinta, edes jonkinlaisella pihalla. :wall: eihän ota päähän, eihän....Nyt ei oikein löydä edes helpotusta mistään.. tekis melkein mieli murjoa 88 vuotiaan mammani päätä, mut ku ei niin ei... kiehuu vaan sisällä valtava raivo eikä saa sitä purettua millään...Ei oo tullu ees syötyy tänään ku tekis mieli vaan :urjo: on niin paha olo sisällä...:itku:

Noidan nuoli :curs: Juuri kun treeni sujuu hyvin,on tehty maltilla ja venytelty hyvin.Yx pikku liike kotosalla ja fatam!:itku: . Tässä sitä nyt sitte Volttarine mömmöissä ollaan...

No joo, noitten kauneusleikkausten ja -ihanteiden miettiminen sai mut vihaamaan itseni vielä entistä enemmän. Vielä kun luonteeni ei ole mikään ihanteellinen yybersosiaalinen, puhelias tyrkky niinku pitäs olla, niin ihan sama kai tässä on kaivautuu jonnekin kiven koloon koko loppuiäkseen kasvattamaan säärikarvoja lyhyiin elefantin jalkoihini.

Unnukka, Meillä sama tilanne opintotukien kanssa, siksi raha-asioiden miettiminen stressaa ja :wall: . Pitäisköhän tehdä yhteisrynnäkkö kelaan tai jotain.. :jahas: :curs:

Unnukka, Meillä sama tilanne opintotukien kanssa, siksi raha-asioiden miettiminen stressaa ja :wall: . Pitäisköhän tehdä yhteisrynnäkkö kelaan tai jotain.. :jahas: :curs:

Jonkinlaiseen rynnäkköön olisi todella aihetta!
Olen tässä illan laskeskellut paljonko kestäisi syksyllä tienata, että selviäisi mahdollisimman vähällä takaisin maksulla. Pitäisi sitten jotenkin yrittää saada maksettua vapaaehtoisena palautuksena, ettei vain tulisi takaisinperintää. Viime keväänä nimittäin napsahto yksi kuukausi takaisinperintään ja se vasta rosvousta onkin, 400 brutosta saa maksaa 500 euroa takaisin. Että vaatimaton 25 prosentin korotus...

Kirveelle olisi töitä muutenkin, esimerkiksi tuo asumislisä lähentelee jo naurettavuutta. Mistä täällä opiskelija saa kämpän alle 250 eurolla.

Mä en enää tiedä vituttaako mua vai vain ahdistaa:jahas:

Uskomatonta. Nyt tapahtuu taas vähän liikaa pieniä asioita viikon sisään! Viime viikolla en päässyt yhtenä päivänä töihin, kun kissa karkasi. Ok, no tuon nyt vielä selittää pomolle (varsinkin kun kukaan ei seuraa mun työaikoja niin ei kovin vaarallista). Sitten viikonloppuna lohkesi hammas ja huomenna pitää olla sen takia osa päivästä pois töistä. Tänä aamuna en löydä piilareita, kun kissat on vieneet kotelon. Ja tietysti mun lasit on just nyt optikolla kun niistä vaihdetaan linssit. Hienoa tällä miinus neljän näöllä lähteä jonnekin töihin tuijottamaan ruutua sentin päästä. :lol2:

Miks musta tuntuu ettei mulle tarjota tuolta firmasta vakipaikkaa kun tuo mun dippa on tehty.... "öööö.. naapurin hamsterilla oli kurkku kipee, niin en päässy töihin"

Unnukka, Mulla suurin veetutus jo ohi.. ahdistaa vaan, ja tressaa, et miten tästä selvitään :( . Mut kai sitä sitte.. hyvästi vaan protskut ja terveellinen ruoka, makaroni jne. tervetuloa :itku:

Mä joudun luultavasti maksamaan yhden keväällä nostetun opintotuen takas, sen lisäks, et peruin syksyn tuet. Tietysti, onhan tässä se vielä, et jos en saakaan töitä, kun tää sopimus loppuu syyskuun loppuun, eli terve.. :jahas: Sit en oikeesti tiedä millä eletään miehen kanssa.. Ei se rakkauskaan ikuisesti ruoki.. :hyper:

Mutta eiköhän me tästä selvitä Unnukka, ollaan sen verran rautaa.. eiks jeh :thumbs:

Aya, Pakko tästä on selvitä. Mä en perunut vielä syksyn tukia, koska jos ne peruu, ei voi nostaa edes opintolainaa. Velkaannutaan sitten vielä lisää, mä nostan koko syksyn lainan ja perun sitten tuet. Saapahan ainakin vuokran maksettua ja jää pari kymppiä ruokaan.

Sitten pitäisi vielä keksiä jostakin se raha laskuihin ja salijäsenyyden kuukausimaksuun. Lopputilillä pärjään syyskuun ja joulukuussa saa ihan kunnon veronpalautuksen, joten eihän tässä tarvitse enää hypätä "kolmiloikkaa" kuin kaksi kuukautta.:evil:

Mutta eiköhän hätä keinot keksi:rolleyes:

Aamulla lähin polkee ensimäistä päivää kouluun pyörällä, noh reppu meni hajalle, pysty sit vaan toista rinkkaa pitää seläs.
No koulun jälkee menin salille, ensimmäistä kertaa kyseiselle salille, kaikki laitteet oli aivan outoja ja treeni jäi ihan surkeeksi ku ei osannu säätää mitää laitteita siellä.. muutenki on tässä menny jo montaa päivää etten oo treenannu ollenkaa!
No sitpä lähin ostaa uuden repun ja ostinki. Sit viel menin käymää kaupas ku piti ostaa vessapaperii, pesuaineita, talouspaparii, ostin tietty kerralla sit kunnon paketit etti lopu heti kesken, ja hyvän idean sain ku liikkeestä mistä ostin sen repun niin sain ison pussin ja ajattelin että eipä tarvii ostaa pussia niille ostoksille ku ne mahtuu siihe samaa pussiin sen repun kans. No sinne sit pussiin tungin kaikki ja ku lähin polkee pyörällä menee ekaks toinen niistä pussin kahvoista rikki. No sain kehiteltyä sen pussin jotenki siihe pyörän sarveen että sain jatkettuu matkaa mutta eipä menny kauaa ku toinenki kahva meni poikki ja koko pussi meinas venyä poikki, sinne tippu maahan talouspaperi paketti.. Sit mun piti tehdä niin että piti siinä vilkkaan kadun varrella aukasta wc-paperi paketti ja laittaa ne rullat irrallaan uuteen reppuun pesuaineitten kans, sit talouspaperipaketin sain jotenki käärittyä siihen pussin riekaleeseen ja jotenki ihmeellisesti mä onnistuin pääsemään perille, kaks reppuu seläs, pussin riekale kädes, kauhee nälkä ja vessahätä!
Ja oloa ei paranna yhtää se, että tässä joudun olee erossa yli kaks viikkoa poikaystävästäni ja on niin kurja olo yksin olla kämpillä!

Ja voi vtu.. nyt huomasin että siihen mun uuteen reppuun ei mahdu mun koulukansio, ku siinä on semmonen jännä tuo aukko.. eikä mulla nyt ole ollenkaa mitää mihin se mahtuis. Kylläpä nyt vastustaa. kauhea miettiminen että mitä ottaa huomenna mukaan kouluun jos meinaa mennä treenaa koulun jälkee!

Vituttaa jengi joka pilailee ja pilkkaa toisen suurta surua rakkaan poismenon takia... Sydämettömät paskiaiset! :curs:. Antaisivat surra perkele rauhassa! Ei se "muka hauskojen"-juttujen tekeminen oo oikein kivaa, kun toinen itkee silmät päästään ja selvästi sattuu...

Kuolema ei oikeen vaan oo juttu, josta kannattais yrittää vääntää huumoria.

Vituttaa jengi joka pilailee ja pilkkaa toisen suurta surua rakkaan poismenon takia... Sydämettömät paskiaiset! :curs:. Antaisivat surra perkele rauhassa! Ei se "muka hauskojen"-juttujen tekeminen oo oikein kivaa, kun toinen itkee silmät päästään ja selvästi sattuu...

Kuolema ei oikeen vaan oo juttu, josta kannattais yrittää vääntää huumoria.

No huh huh! Onko tollasiakin ihmisiä olemassa?
En kyllä olis MISSÄÄN tekemisissä ikinä tollasten kusipäiden kanssa!!

Kun muutenkin menee jo valmiiksi niin hyvin, niin nyt sitten ranne on paskana taasen :curs: . Kivaa tää hiirityöskentely. Särkee niin pirusti, ja nyt sormetkin on alkanu puutumaan.. :itku: Kävin työterkkarilla, ja se sanoi, että ranneahtauman oireita toi puutuminen. Jos ei särky lopu maanantaihin mennessä, niin paremmat tutkimukset, pahimmassa tapauksessa leikkaus :(
Voi jeesus.. ja nyt kun pitäis kotona vääntää oppariakin, niin aika vaikee pitää kättä levossa :wall:

Että mukavaa pikkulauantaita vaan kaikille! Vois kyllä tänään.. :kippis1: jos ois rahaa/aikaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom