Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä... gradun kirjoittaminen! Tai ainakin ne on varmaan samalla viivalla;)
Odottelen sitä hetkeä, jolloin kadonnut inspiraatio ja työmotivaatio palaavat kesälomalta. Mun kesän nimittäin piti olla ison G:n kanssa aherrusta, mutta vähiin käy kesä!

Jahas, liityn kerhoon!! Tosin enää ei vituta niin kauheasti, kun tuossa pari päivää sitten yöllä 0300 sain kiinni punaisesta langasta ja pistin gradun uuteen uskoon... Nyt kirjoittaminen luistaa sitten vähän paremmin. Mutta sen olen huomannut, että jos ei ole inspiraatiota niin työstä ei tuu yhtään mitään. Pää on tyhjä ja unohtuu kaikki sanatkin...

Tsemiä Faidralle ja Viiwille, eiköhän meidän lopputyöt vielä valmistune :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
missukalle: tiedän mitä tunnet. noin vuos sitten tuli munkiin tietoon se että mieheni oli 2 vuoteen suhten aikana käyttäny huoria ja muitakin naisihmisiä aika säännöllisesti. aikaa auttaa ja parantaa. mä otin puolen vuoden vapaan ja painuin aasiaan reissailee. sieltä löysin sit nykyiseni ja onnellisempi en voisi olla :)

löytyy hyviäkin miehiä vielä

Tonnin kalorit, jumalaton väsymys ja diplomityö. Say no more. :wall:

Kahen tunnin yöunet, niskat kipeät, selkä ihan vitun jumissa, päänsärky ja kouluhommia pitäis alkaa viäntämään :curs: Mrrrrgrrrrprkl!

Onneks elämässä on hyviäkin asioita, pitää aina muistaaaaaaaaaaa!!!

Kahen tunnin yöunet, niskat kipeät, selkä ihan vitun jumissa, päänsärky ja kouluhommia pitäis alkaa viäntämään :curs: Mrrrrgrrrrprkl!

Onneks elämässä on hyviäkin asioita, pitää aina muistaaaaaaaaaaa!!!

Mulla on siis kohtalotoveri. Mulla jää unet nykysin 4-6 tuntiin. 6 tuntia on jo ihan saavutus, ja se riittää. Lyhyiden heikkolaatuisten yöunien seurauksena jumalaton niskajumi, outo päänsärky takarauvossaja voimaton olo. Pidin itse viimeviikolla 3 huilipäivää, ja vaikka uni on toisinaan vajaata ja katkoaista, niin taas voimaa ja energiaa olis vaikka mihin. Päikkärit silloin kun on mahdollista pelastaa monet treenit.
Psyyke tarvii eniten lepoa joten ajatukset välillä muuhun kun treeniiin ja diettiin, niin jo alkaa unikin maittaa paremmin.
Tää on sulle haukkari-tyttö: :whip: :rock: :haart:

Sama vika myös täällä, kuuden tunnin yöunilla(enintään) mennään..
Ärsyttää suunnattomasti tää loputon ylityökierre..Vielä pari viikkoa pitäs jaksaa..Noh, saapahan pari kymppiä enemmän liksaa..=/
Tosin sitä alkaa kaipaamaan sosiaalista elmää joka on viime aikoina ollut TODELLA heikko..Töihin, treenaan ja nukkuun..Sitä se on ..ja kauheella kiireellä..=(

Olen kohta viikon painiskennellut hirvittävän ongelman kanssa; pitäiskö jatkaa voimailua vai siirtyä takaisin bodauksen puolelle? Ensin ajattelin, että vasta vuoden vaihteessa siirryn bodauksen puolelle, sillä jos pääsen silloin opiskelemaan muualle, niin olisi lyhyempi matka salille ja voisin käydä useammin. MUTTA nyt rupeaa näyttämään siltä, etten mä jaksa odottaa niin pitkälle :(. Ongelma tässä on se, että mä poden huonoa omaatuntoa tästä "siirtymisestä" ja että pettäisin itseni :confused: . Tiedän, olen outo :(.

EDIT- Asian vetää vaikeaksi myös se, että mä pidän molemmista. Voimailu on kivaa ja niin on myös bodauskin. Kumpa saisin molemmat yhtäaikaa :itku: .

Bodailet ja pidät välillä voimaviikkoja, ei oo kyllä ihan sama asia, mutta sinnepäin:D

Yöunet jää jatkuvasti pariin kolmeen tuntiin, syödä ei ehdi koskaan ja aina on liian poikki jaksaakseen tehdä mitään kunnolla :(
Paljon kanssaihmisten lohduttavat kommentit "että kyllä se siitä pian rauhoittuu" jne.tähän hätään auta.

(tiedän toki että helpottaa, mutta... mulla siis 2kk poika)

Yöunet jää jatkuvasti pariin kolmeen tuntiin, syödä ei ehdi koskaan ja aina on liian poikki jaksaakseen tehdä mitään kunnolla :(
(tiedän toki että helpottaa, mutta... mulla siis 2kk poika)

Se on kuule hullu fiilis, kun jossain vaiheessa yövalvominen vähenee. Menee pari kuukautta niin että tarmoa on vaikka muille jakaa (esikoinen jätti toisen yösyönnin 7 kk iässä ja minun paino "romahti" kun lenkit piteni ettei seinät kaatunu päälle ja vaavikin jo painoi liinassa).

Valvominen kummittelee, keskimäärin 2 herätystä yössä, 2,5 v käy unissaan uhmaa läpi eikä itse herää, minä kyllä. Oma sänky on huono ja liian pieni. Tilattiin uusi, Tempurin patjoilla, maksaa paljon :curs: . Kaiken päälle vielä lähin em -myymälä on nykyään Porvoossa!??, kai nyt edes Helsingissä voisi olla yksi??

Sitten kun se hiano peti saadaan niin meistä tulee energisiä ja pirteitä vanhempia ja lyhempi yöuni priittää kun on tehokasta ja aikaa jää antaa raudalle tuuletusta :evil:

Miks ihmiset aina suhteen alussa vaikuttaa tekevän kauheesti kaikkea lenkkeilevän, punttaavan yms ja sit kun oot rakastunu niin paljastuu todellisuus eikä tämä parisuhteen toinen henkilö teekkään mitään ja sit vielä parhaassa tapauksessa (eli siis nykyinen) alkaa rajottamaan munkin tekemisiä:curs: Miksi? Miksi ihmiset valehtelee ja antaa ymmärtää väärin??
Miksi mä en sais käydä ruokiksella puntilla????? en tajuu :curs:

:curs: Ihmisiltä pitäisi lailla kieltää yli 8 tunnin työpäivät!!Voi v**** kun tietäis mistä sais energiaa että jaksaa..Pitäis suunnitella illan treeniä, mutta mä en pysty ajatella mitään muuta kuin omaa sänkyä.Ja syöminen täällä töissä menee ihan pipariksi kun on 10 tuntia yhellä 5 minuutin(jos hyvin käy)tauolla.Ottaa pattiin ja lujaa!!:curs:

Nyyh...Mä oon nyt ihan yksin ja tekemättömyys vaivaa. Pitää yrittää aina buukata päivät täyteen kaikenlaista ettei tulisi tyhjyyden ja yksinäisyyden tunnetta: salia, rullistelua, lenkkeilyä, kaupungilla oleilua, kirjastoa, leffoja...
Miksi kaikki ovat näin kesäisin poissa täältä opiskelukaupungista? Miksi mun täytyy yksin täällä roikkua? :itku: Töitäkin on vain iltaisin joten päiviksi pitäisi saada ihmisiä!! Mistä mä nyt uusia tuttavuuksia repäisen?:eek:

Sain elämäni huonointa palvelua tänään...

Menin töitten jälkeen instruun tarkastamaan näköäni. En oo sitä pitkään aikaan tehnyt, joten mulla ei ollu mitään korttia mukana mistä ois näkyny että mikä mun miinus näkö on. No, siellä on sitten tää keski-ikänen isomahanen optikko mies joka alusta asti alko tiuskimaan. Tyyliin näin "jos sulla ei oo semmosta kortti mukana mistä mää pystyn tarkastamaan mitä sun näkös on. En mää tiiä mitä sulle pitäs tehä jne" Yritin siinä selittää sitten että mun näkö on miinus niin ja niin, mutta ei kuulema pystyny tekemään mitään. Siis se oli jotain aivan kamalaa. Sanoin sitten et voin mennä kyllä johonkin muualle ja lähin menemään. Se siihen perään että mee vaan. Se oli oikeesti aivan kaamee äijä. Voi vittu... No, menettivät ainaskin uuden potentiaalisen asikkaan sillä tuohon kyseiseen liikkeeseen en enää aio mennä.

Tuollaisia asiakaspalvelijoita yrittää aina ymmärtää, mutta rajansa kaikille. Tuollakin äijällä varmaan oli ollu huono päivä kun sen ison mahansa kanssa kaameella helteellä joutu tekemään töitä...En sitten tiiä, mutta ei todellakaan hyväksyttävää mielestäni.

- - Se siihen perään että mee vaan. Se oli oikeesti aivan kaamee äijä. Voi vittu... No, menettivät ainaskin uuden potentiaalisen asikkaan sillä tuohon kyseiseen liikkeeseen en enää aio mennä.

Tuollaisia asiakaspalvelijoita yrittää aina ymmärtää, mutta rajansa kaikille. Tuollakin äijällä varmaan oli ollu huono päivä kun sen ison mahansa kanssa kaameella helteellä joutu tekemään töitä...En sitten tiiä, mutta ei todellakaan hyväksyttävää mielestäni.

Uskomaton äijä. :curs:

Instru on muutenkin kallis. Mene Nissenille tai Silmäasemalle. Sieltä saa hyvää palvelua ja hinnatkin on parempia. Jotenkin vaan ne kauniit nuoret tytöt palvelee (palveli silloin, kun laseja vielä tarvitsin) mua paljon herkemmin kuin ne keski-ikäiset... ja samat rahat niistä laseista/piilareista silti joutuu maksamaan. Sitäpaitsi mulla ei koskaan ollut mitään korttia, mutta sen miinuksen ja kaikki muutkin tärkeät tiedot ne voi katsoa sun laseista sellaisella mittauslaitteella. Ehkä se mies ei vaan osannut käyttää sitä. ;)

Noi asiakaspalvelujutskut on joskus syvältä. Toisinaan saa niiiin hyvää palvelua,että ihan ihmetellä saa ja välillä saa myyjää hakea kissojen ja koirien kans ja sittenkään et asiallista palvelua saa.
Mua ottaa aivoon, tai ei voi sanoa, et ihan vituttais, mut..sain "analyysin" mun valmentajalta mun ruokavaliosta ja hän sanoi, et mä syö ihan liian vähän. joinakin päivinä alle 1000kcal. Mä kun en osaa syödä, jos ei ole nälkä, niin täs sit tulos. Mut kyl se tästä, ku saan ruokaohjelman käsiini..
Ei ainakaan tartte ihmetellä, miksi treeni ei ole purrut..:(

Asiakkaat, ammattivalittajat :curs: . Tuulesta temmatulle palautteelle naurettiin kyllä vedet silmissä takahuoneessa, mutta silti ihmetyttää, miten joillakin voi olla niin paha olo ja pieni elämä, että pitää ottaa asiakseen höykyyttää pikku kesäduunaria..

Oon lihonu ihan liikaa. :/ Paska ruokavalio ni tota läskiäki kertyy aivan liikaa. Inhottavaa.. Kertyis ees tisseihin mut EI ku reisiin ja jenkkakahvoiks perkele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom