Venlalle ja Paukku79:lle! Teidän pitää ehkä ensin tarkistaa onko ruokavalio kohdallaan ja kaikkien vitamiinien saanti turvattu. Itsellä huomasin olon parantuvan huomattavasti kun hain purkillisen Multivitaa, enää en ollut päivisin väsynyt. Univaikeuksia ei ole missään vaiheessa ollut, uni maistui mutta silti oli kovin väsynyt ja vetämätön olo. Tietysti kaikenlainen ylimääräinen stressi lisää yksilöllisesti kaikkia väsymysoireita ja vaikuttaa negatiivisesti henkiseen olotilaan. Molemmilla tuntuu joitain asioita olevan, mitkä painaa mieltä. Ensin pitää pysähtyä ja miettiä mitkä asiat elämässä ovat näitä stressin ja väsymyksen aiheuttamia ja pohtia ratkaisua niihin. Pitää silti muistaa myös, että liika miettiminenkin on pahasta!
Venla jos sulla on joku todella hyvä ystävä tai elämänkumppani, niin ehdottomasti ole yhteydessä ja pyydä toista tukemaan, että pääset jaloillesi ja elämän makuun uudelleen. Ammattilainenkin voi auttaa, itseä se on ainakin auttanut. Se nyrkkeily on varmasti yksi hyvä tapa purkaa sen päivän huono olo, mutta pitempään jatkuneet ongelmat pitää selvittää muilla tavoin. Itsellä ollut hyvin vaikeita aikoja monta vuotta, mutta ihanan ja kärsivällisen poikaystävän, muutaman hyvän ystävän ja ammattilaisen avulla olen päässyt siitä syvästä suosta. Kesti todella kauan ennen kuin ylpeys salli pyytää apua.
Paukku79, pyydä miestäsi tukemaan sua vaikeiden aikojen yli, varmasti kaikki asiat kääntyy parhain päin kun vain löytää asioista positiivisia puolia. Vaikeaa se on myönnän kyllä, mutta yksin ei ihminen vaikeina aikoina jaksa. Olen pahoillani isoäitisi puolesta, toivottavasti hän pääsee pian pois sairaalasta. Kaikki tuollainen ikävä vaan kuuluu elämään, ne pitää hyväksyä. Opiskeluihin tsemppiä ja voimia hoitaa loppuun asti. Mieti palkintoa, kun hetken vielä jaksaa puurtaa :thumbs: Olen itse harjoittelua, paria kurssia ja opinnäytetyötä vailla valmis, joten vielä on loppurutistus jäljellä itselläkin. Odotan innolla jo säännöllisiä palkkatuloja ja hyvästien jättöä ikuiselle köyhyydelle.
Pyytäkää voimia ja jelppiä joltain läheiseltä rakkaalta ihmiseltä, yksin ette jaksa! Positiivinen ajattelu, huonon olon purkaminen jutteluna, itkuna, potkuna tai raivarina saattaa helpottaa.
Tsemppiä molemmille!:thumbs:
Missukalle! Mies on ollut täysi ääliö! Vain todella tyhmä ihminen leikkii toisen tunteilla ja satuttaa toista tahallaan! Vaikka en sinua tunne, voin sanoa että pettäjä ei koskaan tule tajuamaan sitä kuinka upean ihmisen päästää käsistään. Tuo tarkoittaa vain sitä, että kohtalo on päättänyt sinun ansaitsevan PALJON paremman ihmisen rinnallesi. Oikein paljon voimia! Elämä jatkuu vaikka se joskus tuntuu kovastikin hankaavan vastaan.