Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmisten häikäilemättömyydellä ei ole sitten mitään rajaa...
Joidenkin mielestä tämä on varmaan ihan mitätön juttu, "mitä toikin viitsii tuollaisesta vielä valittaa", mutta itseäni ottaa pattiin...
Mä olen innokas puutarhahommissa ja nytkin on kasvamassa jos jonkinmoista koriste- ja hyötykasvia. Mulla on valtava tomaattipuska, jossa on nyt paljon raakileita odottamassa kypsymistä. Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! Vittu että olen onnellinen kun pääsen tästä rivarista kerrostaloon, tuskin sieltä 5. kerroksesta kukaan mun kasveja parvekkeelta tulee pöllimään. Ei mulla ole harmainta hajua kuka tuollaista viitsisi tehdä, mutta kai sen on joku tästä pihapiiristä oltava.
Niin, ja tietty istutusmullatkin oli otettu mun multasäkistä. Levitelty kaikki tykötarpeet pihalle ja jätetty pussi auki reuhottamaan.
:curs:
Argh! Toi on todella rasittavaa! Silloin kun mä asuin rivarissa, niin joku toope repi mun ruusut juurineen maasta, kun oli vissiin yhden ruusun halunnut ryyppyreissullaan mukaan ottaa.:curs: Ja mullat lähti jonkun mukaan, niinkuin myös ihan uudet kuokat yms.:curs: Sen siitä sai kun ajatteli, ettei kukaan omilta portailta mitään kehtaa varastaa.:wall:Ihmisten häikäilemättömyydellä ei ole sitten mitään rajaa...
Joidenkin mielestä tämä on varmaan ihan mitätön juttu, "mitä toikin viitsii tuollaisesta vielä valittaa", mutta itseäni ottaa pattiin...
Mä olen innokas puutarhahommissa ja nytkin on kasvamassa jos jonkinmoista koriste- ja hyötykasvia. Mulla on valtava tomaattipuska, jossa on nyt paljon raakileita odottamassa kypsymistä. Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! Vittu että olen onnellinen kun pääsen tästä rivarista kerrostaloon, tuskin sieltä 5. kerroksesta kukaan mun kasveja parvekkeelta tulee pöllimään. Ei mulla ole harmainta hajua kuka tuollaista viitsisi tehdä, mutta kai sen on joku tästä pihapiiristä oltava.
Niin, ja tietty istutusmullatkin oli otettu mun multasäkistä. Levitelty kaikki tykötarpeet pihalle ja jätetty pussi auki reuhottamaan.
Ihmiset on niin törkeitä nykysin, esim. toisten haudoilta käydään yllättävän useasti "siirtämässä" joku kiva puska oman omaisen haudalle tai oman pihan koristeeksi... käsittämätöntä toimintaa.Ihmisten häikäilemättömyydellä ei ole sitten mitään rajaa...
...Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! ..
Ihmiset on niin törkeitä nykysin, esim. toisten haudoilta käydään yllättävän useasti "siirtämässä" joku kiva puska oman omaisen haudalle tai oman pihan koristeeksi... käsittämätöntä toimintaa.
Onkos mahdollista, että näissä puutarharyöstöissä olisi asialla on ollut esim. koira, mäyrä tai joku lintu?