Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olihan tänään hieno aamu... yläkerran naapuri oksensi :urjo: parvekkeeltaan ja kas kummaa kun suurin osa oksennuksista tuli mun parvekkeelle! :curs: hhuusin yläkertaan että voi tulla siivoamaan yrjönsä pois, vastaukseksi sain kännisen miehen örinää.. noh hain sitten ämpärin ja heittelin lähemmäs kymmenen ämpärillistä tolu-vettä parvekkeelle ja huutelin työn lomassa hävyttömyyksiä yläkerran naapurille :evil: . Hetken kuluttua ovikello soi ja naapurin rouvahan se siellä. Pyyteli kovasti anteeksi. sanoin etä on se kumma kun ei edes voinut tulla siivoamaan. siinä vaiheessa yläkerran täti ,joka oli kännissä kuin ankka kaivaa aamutakin taskustaan viisi euroa ja tarjoaa sitä korvaukseksi aiheuttamastaan vaivasta.. sanoin rouvalle että voi tunkea vitosensa sinne minne aurinko ei paista ja kerroin tekeväni vuokraisännälle valituksen tapahtuneesta.. soitin isännöitsijälle, joka kehotti tekemään kirjalllisen ilmoituksen tapahtuneesta.. noh, meni kymmenen minuuttia ja naapurin rouva pamahtaa taas ovelle ja ilmoittaa tekevänsä valituksen. minäpä sitten kysäisin että mistä kun mieleeni ei tullut mitään mitä olisimme tehneet josta voisi valituksen tehdä. hän sitten ystävällisesti kertoi että vuosi sitten kun koiramme oli ensimmäistä viikkoa yksin kotona oli pentu haukkunut ja vinkunut niin että se oli kuulunut yläkertaan.. noh, voihan siitä ilmoituksen tehdä, mutta eivät isännöisijät siihen reagoi, eikä siitä minulle tule virallista huomautusta koska tapaus on vanha eikä koiramme ole tämän jälkeen aiheuttanut häiriötä..
mutta on se hienoa kun naapurit on jo toista viikkoa juhlineet juannusta :kippis1: helvetti mitä ääliöitä...:curs:

Vihaan, kun on niin turvonnut olo ja kasvot näyttävät levinneiltä enkä halua edes mennä katsomaan peiliin enää. Kohta en uskalla mennä enää kauppaankaan, säikähtävät ja luulevat jonkin sortin hirviöksi :(.

... enkä edes olekaan yhtään pinnallinen, mutta tämä on jo häiritsevää. Toivottavasti se on huomenna ohi...

Osa lomasta loppui ja nyt alko taas duuni, vituttaa ihan saatanasti. Eilen pääsin vasta kahdentoista jälkeen töistä, tänä aamuna alkoin yhdeksältä toisella paikkakunnalla duuni... Onneks ei enää kauaa ku alkaa koulu.

Kaiken lisäks on ollu kuukauden verran tosi inhottava ja turvonnut olo... Ei auta vaikka syö hyvin ja muuta. Vatsa näyttää siltä ku olisin 3 kuulla raskaana. Mikä tosin ei voi olla mahdollista, jos on niin se on sitten oikeesti joku pyhä henki... Plaaaaah!!!!

Ketuttaa sellanen asia kun eilen kävin hakeen sovituspiilolinssit liikkeestä ja laitoin päähän, olin ne 4 tuntia päässä ja otin pois kovan taistelun jälkeen. No sen jälkeen silmän alaluomessa on tuntunut ihanku ois joku ripsi tai roska. Soitin optikolle ja sano, että ei saa pistää nyt linssejä silmiin ja venailla päivä, jos ei mee ohi mennä käymään optikolla. Ärsyttää kun olin niin innoissani näistä linsseistä, että ei tarttis kokoajan käyttää laseja ja ostin sen kunniaksi uudet kalliit aurinkolasitkin, niin plaah.. huonohan niitäkin on pitää ilman piilareita. ARGH!:curs:

Vitsittää, kun naama kukkii... Lopetin pillerit melkein puolitoista kuukautta sitten, ja nyt on naama punaisia ja valkoisia paiseita pullollaan... ARGH:wall:

Ihmisten häikäilemättömyydellä ei ole sitten mitään rajaa...

Joidenkin mielestä tämä on varmaan ihan mitätön juttu, "mitä toikin viitsii tuollaisesta vielä valittaa", mutta itseäni ottaa pattiin...

Mä olen innokas puutarhahommissa ja nytkin on kasvamassa jos jonkinmoista koriste- ja hyötykasvia. Mulla on valtava tomaattipuska, jossa on nyt paljon raakileita odottamassa kypsymistä. Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! Vittu että olen onnellinen kun pääsen tästä rivarista kerrostaloon, tuskin sieltä 5. kerroksesta kukaan mun kasveja parvekkeelta tulee pöllimään. Ei mulla ole harmainta hajua kuka tuollaista viitsisi tehdä, mutta kai sen on joku tästä pihapiiristä oltava.

Niin, ja tietty istutusmullatkin oli otettu mun multasäkistä. Levitelty kaikki tykötarpeet pihalle ja jätetty pussi auki reuhottamaan.

:curs:

Joidenkin mielestä tämä on varmaan ihan mitätön juttu, "mitä toikin viitsii tuollaisesta vielä valittaa", mutta itseäni ottaa pattiin...

Mä olen innokas puutarhahommissa ja nytkin on kasvamassa jos jonkinmoista koriste- ja hyötykasvia. Mulla on valtava tomaattipuska, jossa on nyt paljon raakileita odottamassa kypsymistä. Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! Vittu että olen onnellinen kun pääsen tästä rivarista kerrostaloon, tuskin sieltä 5. kerroksesta kukaan mun kasveja parvekkeelta tulee pöllimään. Ei mulla ole harmainta hajua kuka tuollaista viitsisi tehdä, mutta kai sen on joku tästä pihapiiristä oltava.

Niin, ja tietty istutusmullatkin oli otettu mun multasäkistä. Levitelty kaikki tykötarpeet pihalle ja jätetty pussi auki reuhottamaan.

Otan osaa. Mua ainakin vituttaisi. Mulla on oma kasvimaa, jota systerin kanssa hoidetaan. Jos joku kävisi tuhoomassa siellä jotain, niin kyllä olis kirveelle töitä.

Argh! Toi on todella rasittavaa! Silloin kun mä asuin rivarissa, niin joku toope repi mun ruusut juurineen maasta, kun oli vissiin yhden ruusun halunnut ryyppyreissullaan mukaan ottaa.:curs: Ja mullat lähti jonkun mukaan, niinkuin myös ihan uudet kuokat yms.:curs: Sen siitä sai kun ajatteli, ettei kukaan omilta portailta mitään kehtaa varastaa.:wall:

Toivottavasti sait puskasta säästettyä edes osan.

...Eikö helvetti joku ole käynyt pöllimässä siitä oksia/taimia ja samalla hajottamassa koko puskan! ..
Ihmiset on niin törkeitä nykysin, esim. toisten haudoilta käydään yllättävän useasti "siirtämässä" joku kiva puska oman omaisen haudalle tai oman pihan koristeeksi... käsittämätöntä toimintaa.

Ihmiset on niin törkeitä nykysin, esim. toisten haudoilta käydään yllättävän useasti "siirtämässä" joku kiva puska oman omaisen haudalle tai oman pihan koristeeksi... käsittämätöntä toimintaa.

Juu, tuokin on valitettavan yleistä ja totta. Toi hautausmaalta pölliminen on vähintään yhtä käsittämätöntä kun toisten rappusilta varastaminen...

Kiitoksia "osanotoistanne" (:D), on hyvä huomata saavansa pakkikselta tukea asiaan kuin asiaan...

Onkos mahdollista, että näissä puutarharyöstöissä olisi asialla on ollut esim. koira, mäyrä tai joku lintu?

Tätä vaihtoehtoa pidinkin ensin kaikkein todennäköisimpänä, sillä pihapiirissä liikkuu kissa. Räkättejäkin näkyy pyörivän aika ajoin. Kuitenkin, tutkittua aikani tilannetta, tulin siihen tulokseen, että tämän "rosvon" on oltava ihminen, kun tosiaan viety oli multaakin. Tuskin mikään eläin osaisi ottaa puoliksi terassin alle työnnetyn, siististi suljetun 50l multasäkin esille (päällä oli myös ruukkuja ym. puutarhavälineitä) - tai mihin se sitä ainakaan tarvitsisi?

Olisi hauska saada tietää kuka tarvitsi niin kipeästi paria tomaatintainta että piti varastaa. Olisi tullut kysymään, niin olisin voinut antaa yhden, kaksi ihan luvan kanssa.

Mutta se siitä. Omituista kyllä, jos joku voi vielä hyvällä omalla tunnolla nauttia varastetun kasvin tuottamasta sadosta.

Tänään harmittaa (tavanomaista enemmän) se Fazerin sininen jonka menin aamulla syömään, myös ne kaunis veera-kesksit joita en kahvia juodessani voinut vastustaa.. Ääh, kun itsekuria ei ole tarpeeksi!

..niskasta kiinni, tiedän!

Soppailu on yhtä tuskaa!! Mul taitaa olla aika kummallinen vartalo, kun mitään ei löydy! Housut on liian suuria tai sit ne on tehty perseettömille, paidat on liian suuria tai sit kädet ei mahdu hihoihin... En löydä myöskään istuvia urheiluvaatteita, lähes aina liian isoja! Vittu!

Työsuhdekeksintölaki! Ja että loma alkoi 2 tuntia sitten ja vielä olen toimistolla. Pakkotaukoa pidän kun verensokerit alkaa olla miinuksella, sitten istun tässä kunnes hommat on tehty - en varmasti huomenna tule!

Ei jumankautsi!
Tulin tänään alku illasta kotiin kävellen ja rupesin jo kaukaa tähyileen autoani. Lähempänä sit huomasin että sinne oli "murtauduttu". Mulla oli pari laatikkoo autossa, toisessa oli pipoja ja kaulahuiveja ja toisessa jotain koriste-esineitä ym. muuta turhaa. Olin jo "hylännyt" tavarat koska niille ei oo ollu mitään käyttöö moneen vuoteen. Se tavara ei mua haittaa yhtään!! Vaan tuntuu vaan pahalta että joku on tunkeutunut johonkin mun omaan. Niin no laatikotkin oli myllerretty ihan täysin ja ne oli ihan sikin sokin mun farmaria! Niin ja oli sieltä yks täysi laatikko viety.. Täynnä tyhjiä cd-koteloita.. HAH HAH!! En tiä mut tuntuu vaan vähän pahalta ja syyttelee itteensä et oma syy ku jätit sinne tavaraa näkyville niin et joku on kattonu tarpeelliseks murtautua sinne..

Hölmöö!!:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom