Ja jatkoa...
Nyt mua vituttaa vielä se, etten ehtinyt noihin häihin, mistä eilen kirjoitin tähän samaan ketjuun. Pääsin töistä vasta 17.45. Alunperin mulla oli tarkoitus lähteä kahden aikaan, mutta ei niin ei. En enää tähän aikaan viitsi alkaa laittamaan itseäni ja mennä katsomaan, kuinka jengi on jurrissa, kun aamulla pitää mennä taas kasiin töihin. Eikä mulla ole edes autoa, millä mä menisin tästä 30 kilometrin päähän.
Sitten mua vituttaa se, että ostin Stockalta sellaisen makeen blenderin. Koska se oli näytekappale, en saanut ohjeita mukaan enkä tajunnut kysyä sekoittimesta kaikkea. Eilen sitten idioottina laitoin lasikannun ja muoviosat astianpesukoneeseen ja käytin vehjettä uudestaan. Löysin ohjeet vasta myöhemmin netistä ja siellä sanottiin, ettei saa pestä koneessa. Nyt yksi osa ei irtoa toisesta millään, eli tuo astianpesukoneessa pesu oli ilmeisesti liian kuumaa ja se yksi muoviosa on jotenkin turvonnut tai muuten viottunut. Laitetta voi kyllä käyttää, mutta peseminen on hankalaa. Laitetta on ehditty käyttämään kaksi kertaa ja juuri tuon mallin (jonka nimenomaan halusin), valmistus on lopetettu. Ja sitten kaiken lisäksi sen lasikannun reunasta on lohjennut pikku palanen jossain tilanteessa. Vituttaa.
Ja se mun musta pilalle mennyt mekko ois ollut ihan hyvä häihin väristä huolimatta, kun mä olisin yhditänyt siihen värikkäämmän juhlahuivin ja laittanut rintaan sellaisen pukeutumisruusukkeen. Vittu sekin pilalla. Pystyykö silkkimekkoja värjäyttämään missään?