Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
VITTU!!!!!!! En edes viitsi sanoa mikä vituttaa, koska silloin on heti joku syyllistämässä minua ja jankuttamassa "katso peiliin, kaikki syy on sinussa"... en tiedä, missään ei ole mieltä enää... Pitäs varmaan hankkiutua hoitoon, mutta tuskinpa sekään sitä faktaa muuttaa että olen ruma ja läski paska johon kukaan ei koskaan ikinä koskisi pitkällä tikullakaan ja se vaan johtuu siitä että mun pitäsi kattoo peiliin :itku:

kerro ystävä hyvä ihmeessä, mä en oo ainakaan kukaan tuomitsemaan ketään mistään, sellasia vitun tyhmii tempauksia tullu tehtyy ja loukkattua muita...
:nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:wall: :wall: :wall:

Miten mä voin olla näin vitun idiootti?!?!? Aarghh!!! Lisäksi pitäis olla matkalla kaverin synttäreille, mut ei, kuume nousee...

Ja jatkoa...

Nyt mua vituttaa vielä se, etten ehtinyt noihin häihin, mistä eilen kirjoitin tähän samaan ketjuun. Pääsin töistä vasta 17.45. Alunperin mulla oli tarkoitus lähteä kahden aikaan, mutta ei niin ei. En enää tähän aikaan viitsi alkaa laittamaan itseäni ja mennä katsomaan, kuinka jengi on jurrissa, kun aamulla pitää mennä taas kasiin töihin. Eikä mulla ole edes autoa, millä mä menisin tästä 30 kilometrin päähän.

Sitten mua vituttaa se, että ostin Stockalta sellaisen makeen blenderin. Koska se oli näytekappale, en saanut ohjeita mukaan enkä tajunnut kysyä sekoittimesta kaikkea. Eilen sitten idioottina laitoin lasikannun ja muoviosat astianpesukoneeseen ja käytin vehjettä uudestaan. Löysin ohjeet vasta myöhemmin netistä ja siellä sanottiin, ettei saa pestä koneessa. Nyt yksi osa ei irtoa toisesta millään, eli tuo astianpesukoneessa pesu oli ilmeisesti liian kuumaa ja se yksi muoviosa on jotenkin turvonnut tai muuten viottunut. Laitetta voi kyllä käyttää, mutta peseminen on hankalaa. Laitetta on ehditty käyttämään kaksi kertaa ja juuri tuon mallin (jonka nimenomaan halusin), valmistus on lopetettu. Ja sitten kaiken lisäksi sen lasikannun reunasta on lohjennut pikku palanen jossain tilanteessa. Vituttaa.

Ja se mun musta pilalle mennyt mekko ois ollut ihan hyvä häihin väristä huolimatta, kun mä olisin yhditänyt siihen värikkäämmän juhlahuivin ja laittanut rintaan sellaisen pukeutumisruusukkeen. Vittu sekin pilalla. Pystyykö silkkimekkoja värjäyttämään missään?

Silkki kyllä luonnonkuituna värjäytyy, kyselisin morsiusliikkeistä. Nehän värjäilevät niitä satiinikenkiäkin (tai värjäyttävät jossain) ja jotain morsiusneitojen kuteita... Jos ei sieltä löydy apuja niin ottaisin riskin ja yrittäisin mieluisen mekon värjäystä itse.

:wall: :wall: :wall:

Miten mä voin olla näin vitun idiootti?!?!? Aarghh!!! Lisäksi pitäis olla matkalla kaverin synttäreille, mut ei, kuume nousee...

Heh, enää ei vituta :) On tää elämä sitten mielenkiintoista :D Kavereilla on ihmeellinen vaikutus!

Tää ei oo totta :itku: Punttisalin kulkukorttia ei löydy mistään...:curs: Hajottaa!!! Uuden kortin saa/ reenaamaan pääsee vasta viikolla kun hlö.kuntaa paikalla. Tää saa olla eka ja viimenen kerta kun näin sössin:whip:

Tapasin maailman ihanimman pojan mutta tiedän vaan sen nimen ja missä se asuu. Olen liian cool mennäkseni paukuttamaan sen ovea joten surkuttelen kohtaloani nyt yksin himassa.

:offtopic:

Tapasin maailman ihanimman pojan mutta tiedän vaan sen nimen ja missä se asuu. Olen liian cool mennäkseni paukuttamaan sen ovea joten surkuttelen kohtaloani nyt yksin himassa.

Nyt kerrot yhdenkin hyvän syyn olla tekemättä asialle jotain niin mä...tarjoan sulle vaikka protskupatukan ;)! Et menetä ottamalla siitä pojasta selvää yhtään mitään,voit pelkästään VOITTAA. Harvoin sitä tapaa sellaisia ihmisiä joista tosissaan innostuu lyhyen tuttavuuden perusteella! Nyt kytket sen cooliuden pois päältä hetkeksi ja oikeasti teet asialle jotain. Onnea :thumbs:!

Vituttaa ihmiset, joiden elämässä ei ole koskaan tapahtunut mitään "elämää suurempaa" (menetyksiä tai ikäviä asioita) JOTKA VALITTAVAT JOKAISESTA SAATANAN HIUKSEN KATKEAMISESTA TAI KESÄPÄIVÄN HUKKAAN MENEMISESTÄ!!

Esimerkki:
Moi, lähetkö rannalle?
-Ei, en mä nyt, meen moikkaa kaveria stadiin. Huomenna?
No ei kun pakko mennä nyt. Oon ollut koko viikonlopun krapulassa, ja nyt on kauhee paniikki, kun ulkona on noin kaunista.
-Jaa..

VITTU MIKÄ IDIOOTTI!!:curs: :curs: :curs: Ja sekö on mun syy, että se on ollut koko viikonlopun krapulassa? Kyseinen ihminen valittaa aivan kaikesta.

Nyt kerrot yhdenkin hyvän syyn olla tekemättä asialle jotain

No mun ego ei kestäisi pakkeja :D

No ei, tai itseasiassa just niin, mutta täytynee silti lähestyä varovasti koska se on kaverin kaveri. Ventovieraan tyypin kanssa ei olisi kyllä mitään hävittävää. Pidän neuvosi mielessä, kiitos rohkaisusta ;)

No mun ego ei kestäisi pakkeja :D

No ei, tai itseasiassa just niin, mutta täytynee silti lähestyä varovasti koska se on kaverin kaveri. Ventovieraan tyypin kanssa ei olisi kyllä mitään hävittävää. Pidän neuvosi mielessä, kiitos rohkaisusta ;)

No hienoa! Etene vaan varovasti, mutta mielestäni ei tuossakaan tilanteessa kannata turhan varovaiseksi alkaa. Toivotaan että onni suosii ja tyyppi on kohta sun. :)

Nyt kyllä vituttaa, kun en tajuu miksi mulla ei näy mimmien kuvat tuolta manse-ketjusta.:wall: :wall: Kameran kuvat kyllä näkyy...:curs:

Aina joskus tuntuu että mun elämä on sarja surkeita sketsejä. Tämä aamu on taas loistava esimerkki siitä. Vähän taustatietoa et multa katkes polvesta eturistisiteet pari kuukautta sitten enkä ole saanu niitä korjautettua vielä kun ei ole varaa yksityiseen lääkäriin.

Asutaan rivarissa ja noi puutarhatyöt on jääny meikäläiseltä vähäsen vähemmälle reistailevan polven takia. Nyt se kuiteskin oli parempi ja mä sain ahaa-elämyksen heti aamulla että tänään täytyy kitkeä kukkapenkit ja leikata pansasaidan alta rehottava heinä pois. Alkuun sujui hyvin mut sit päätin leikata niillä Fiskarssin ruohosaksilla (taloyhtiön omaisuutta) yhen oksankin, kestäähän ne nyt tollasen pienen...Krunts ja sakset kahessa osassa. Se kahvan muovikiinnike oli irronnut leikkuriosan muovikiinnikkeestä. Menin sitten sisälle olkkariin ihmettelemään tuhojani. Sain sakset väännettyä kuosiin kauheella puristuksella. Samalla kuitenki alaselkään vihlasi. Kyykkiminen pihalla ei ilmeisesti tehny notkoselälle hyvää.

Makasin lattialla aikani ja venyttelin selkää. Alkoi tuntua paremmalta ja aattelin et meen jatkamaan kitkemistä. Sandaalit jalkaan ja pihalle. Paskat. Kompastuin takapihan rappusissa liian pitkiin lahkeisiin ja polvi sitten venähti. Istuin siinä rappusilla ja polveen ja selkään sattui ja kirosin elämääni. Nyt mulla on takapihalla vehkeet levällään ku hommat jäi kesken kun vituttaa mut odottelen vitutuksen laantumista. Seuraavaks varmaan kompastun niin et katkasen kaulani...

Itseasissa tämä vituts on meikäläisellä seuraavat kaksi viikkoa.
Oon yksin töissä 10 tuntia päivässä ainakin seuraavat kaksi viikkoa.Taukoja ei pysty pitämään kun aina jollakim on just sillon jotain,ymym..Sit kun on kotona erittäin raskaan päivän jälkeen ja yrittää lähteä treenaamaan niin itku siinä tulee..Kun ei ole voimia mihinkään..Kuitenkin kaks viikkoa on aika pitkä aika olla tekemättä treenauksessa mitään...Vituttaa!!!

Ei ihan kympillä vitskuta mutta stressaa aivan tuhottomasti asuntoasiat. Tai niiden olemattomuus.

Pitäisi saada hyvä, suhkot edullinen yksiö 1.8 alkaen Jyväskylästä. Sattuisko muuten kukaan tietämään sellaista ja vapaata vielä?:D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom