Itellä kun oli käsi ranteesta poikki,
Anteeksi vielä . Fättis kuinka pian kipsin poisoton jälkeen pääsit tekemään kunnolla treeniä yläkropalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä kun oli käsi ranteesta poikki,
Anteeksi vielä . Fättis kuinka pian kipsin poisoton jälkeen pääsit tekemään kunnolla treeniä yläkropalle?
Hmmm..siinä meni kyllä vähän aikaa, oisko joku 2kk. Tottahan mä väkisin yritin,kävin uimassa ekat 2 vkoa ja sillä kuntoutin aluksi,sitten tunnustellen salilla.
Esim penkkiä,dippiä ym missä ranne taittuu, en voinut kunnolla tehdä kun ei se antanut periksi ja kipeyty. Ja olihan toinen käsi tietty heikompi jonkin aikaa.
Tosin käsi ei ollut kipsissä vaan lastassa kun "lääkäri" sano mulla olevan hiusmurtuma...ihme että pysy luut paikallaan kun en siten ottanut niin vakavasti.. sit kun oli jo luutunut niin kirurgi kertoi et oli "irtipoikki".
Venla, ei millään pahalla, mutta kirjoitat sen verran värikkästi, että mun suupieliä nykii...
Ja se v***tus sen kun lisääntyy. Ostin joku aika sitten InWearin mustan silkkisen juhlahameen, jota ole ehtinyt pitämään kerran häissä. No siihen mekkoon oli tullut siellä häissä Majvikin kartanon pihatuoleista (ilmeisesti) jotain valkoista paskaa tai sitten jostain muualta.
Koska minun pitäisi mennä huomenna toisin häihin, olen tänään pessyt käsin tuossa hameessa olevia tahroja, joista osa lähti pois. Hameen taakse jäi kuitenkin yksi voimakkaampi tahra, jota hinkkasin hammasharjalla ja pesuaineella pois (pesuohjeissa käsinpesu). Nyt siinä kohtaa on sellainen vaalea läikkä, joka on joko edelleen tuota vanhaa tahraa tai sitten siitä on haalistunut väri.
Eli ilmeisesti tämä mekko on nyt sitten pilalla saatana.Ottaa päähän urakalla, kun mun on muutenkin hankala löytää vaatteita, joista tykkään ja jotka istuvat hyvin päälle. Tästä hameesta tykkäsin todella. Mulla jää nyt noi huomiset häät väliin. En yksinkertaisesti kerkeä sinne ajoissa noiden töiden takia ja sitten mun pitää mennä heti sunnuntaina kahdeksaksi töihin, vaikka alunperin oli tarkoitus mennä myöhempään. Ja sitä paitsi toi juhlakolttuhan on nyt pilalla ja ihan periaattesta en ala etsimään muuta päälle pantavaa.
Ja prkl mulle on tänään soitettu siihen duunipuhelimeen yhteensä kuusi kertaa, vaikka mulla on vapaapäivä ja mun on ollut pakko vastata niihin. Eipä paljon ole tuntunut vapaapäivältä.
En tiedä tätä varsinaista vitutuksen aihetta mutta tuota sä nyt et ainakaan ole.Missukka sanoi:olen ruma ja läski paska