Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anteeksi vielä :offtopic: . Fättis kuinka pian kipsin poisoton jälkeen pääsit tekemään kunnolla treeniä yläkropalle?

Hmmm..siinä meni kyllä vähän aikaa, oisko joku 2kk. Tottahan mä väkisin yritin,kävin uimassa ekat 2 vkoa ja sillä kuntoutin aluksi,sitten tunnustellen salilla.

Esim penkkiä,dippiä ym missä ranne taittuu, en voinut kunnolla tehdä kun ei se antanut periksi ja kipeyty. Ja olihan toinen käsi tietty heikompi jonkin aikaa.

Tosin käsi ei ollut kipsissä vaan lastassa kun "lääkäri" sano mulla olevan hiusmurtuma...ihme että pysy luut paikallaan kun en siten ottanut niin vakavasti.. sit kun oli jo luutunut niin kirurgi kertoi et oli "irtipoikki".

Hmmm..siinä meni kyllä vähän aikaa, oisko joku 2kk. Tottahan mä väkisin yritin,kävin uimassa ekat 2 vkoa ja sillä kuntoutin aluksi,sitten tunnustellen salilla.

Esim penkkiä,dippiä ym missä ranne taittuu, en voinut kunnolla tehdä kun ei se antanut periksi ja kipeyty. Ja olihan toinen käsi tietty heikompi jonkin aikaa.

Tosin käsi ei ollut kipsissä vaan lastassa kun "lääkäri" sano mulla olevan hiusmurtuma...ihme että pysy luut paikallaan kun en siten ottanut niin vakavasti.. sit kun oli jo luutunut niin kirurgi kertoi et oli "irtipoikki".

No huh.. Onneksi mulla ei ole irtipoikki vaan ihan vain murtunut :)
Mutta toki siihen yritän asennoitua että menee jonkin aikaa ennen kuin pääsee kunnolla treenaamaan. Ja varmaan kannattaakin aloitella varovasti.

Ja jotta tulisi ihan asiaakin, niin vituttaa kun kaikki normaalit asiat onkin yhtäkkiä paljon hankalampia tehdä yhdellä kädellä :wall: Onneksi sentään pystyy vessassa itse pyyhkimään ettei tarvitse huutaa miestä avuksi :lol2:

Meinas todella alkaa vit....aan puhelimessa saamani asiakaspalvelu. Olin tilaamassa lehteä puhelimitse, kun ko. lehden nettisivut ei toimi ja oli kyllä todella lähellä, että en peruuttanut sitä samantien. :curs: Ensinäkin siihen puhelinpalveluun joutui jonottamaan ja toisekseen se ärsyttävä palvelu; leuhkamainen puhetyyli, ylimielisyys jne. Hermostuin sitten itsekin ja kovensin ääntäni ja jo muuttu hiukan puhetyyli siinä päässä. Nyt jo suunnittelen lehden peruuttamista, jos vähänkin tuntuu siltä, kun saan ekan lehden. Palautettakaan ei voi antaa ellei ole tilausnumeroa - että sellaista. Taidanpa kohta pirauttaa ja perua lehden......:hyper:

Mua vituttaa se, että oon uskomattoman hyvä rahan tuhlaamisessa. Kaapit notkuu vaatteista, laukuista ja kengistä, mutta aina pitää saada lisää. Voi helvetin helvetti. :wall:

Hyvä päivä tänään

Yöllä nukuin tosi huonosti jonkun 4-5 tuntia. Aamulla nousin kyllä suhteellisen ajoissa, mutta en jaksanu kuin keittää kahvia ja ärsytti niin vitusti se väsymys että tunnin makasin sängyssä vielä. Alkoi risoa se olo ja tämä jatkuva valvominen mutta lähin sitte pyörällä kumminkin töihin. Matkalla äkkiä huoltoasemalle ja renkaisiin ilmaa ja tiskille limppaa hakeen nii joku saatanan jurpo siinä kassalla säheltää ja kesti ainaki vartin. Matkalla piti musaa kuunnella ni eikö oo sitte soitin menny rikki! Töihin asti kun pääsin niin huomasin että eväät jäi kotio. Aloin tehä hommia siinä. Tosi vittumainen duuni, vaikea ja vielä muitten mokien korjaamista. Työvälineet ei toiminu niin ku piti ja alko vähän korpeen. Radiosta tulee jotain saatanan ulinaa ja työkaveri inisee jotain idioottimaisia juttuja. Toinen työkaveri tuli viereen samanlaisen ongelman kanssa päteen ja koetin neuvoo sitä. Ei kuunnellu. Se aikansa räpelsi MUN työpisteellä ja kun ei osannu niin luovutti ja anto sen paskahomman mulle ku mää oon kerta ekspertti. Siinä kirosin ja väänsin niitä liittimiä puoli päivää, aina välillä piti ottaa usiksikin sitä kun ei toiminu, kun on liittimessä vittu 28 piikkiä ni yks niistä menee vituilleen ja koko homma alusta. Aikasemmin olin jo kaverille soittanu että käy kaupassa ni tuo mulle jotain eväitä. Joo se laitto viestiä että tulee kohta. Katoin kelloo sitte ni kolme tuntia menny eikä ketään näy. Kello oli kaks ja mitään en ollu syöny ku tää soittaa kaupaasta että "onko rahka sama asia ku maitorahka?" ja mulla kauhee kiire ni ei ehtiny hirveesti puhuun javerensokeri alhaalla, työkaveri siinä vieressä jauhaa jotain niistä liittimistä. Sitte ku tää tulee ni kauheessa krapulassa alkaa siinä avautuun. Sama tyyppi tehny oharit niin usein aiemminkin että meinas palaa kiinni ja koetin sanoa että vois opetella ajoissa ilmottaan, hä. Kiitin ja söin ne kälyset raejuuston ja tonnikalan. Jatkoin paskahommaa. Toinenkin kaveri ketä piti nähä ni teki oharit vielä siinä. Päätä särki ja väsytti mutta menin salille pitkän tauon jälkeen kokeileen että kuis kulkis. Joo, olkapää paskana ja reidet krampissa. Sormiin asti vihlo vasurin olkapään kipu. Lähin kotia polkeen ni kauhee ukkosmyrsky, ja ensin tuuli puhalsi jonku hiekkapilven vittu mun naamaan! Piilarit kutisi ja hampaissa rahisi ja sitte tulee vettä niskaan kaatamalla. Menin sitte kauppaan ni samalla hetkellä sade lakkas kun sinne astuin. Hehee! Lohduksi ostin kirsikoita ja niistäki kolmasosa homeisia saatana. Mutta siis se minkä takia tää on niin ku hienoo niin on että mua ei ahista yhtään! Kauhee vitutus aamusata asti mutta ei oo ahistanu eikä itkettäny koko päivänä! Itse asiassa mua hymyilyttää, joten tämä on väärä threadi mutta menkööt nyt tämän kerran.

Edit Jaa joo, unohdin ostaa sieltä kaupasta mitä on pitäny jo 5 päivää ostaa. Ja unohin sekin että riitelin sen yhen työkaverin kanssa kun se luuli tietävänsä muttei tienny!

:wall: tämä koko viikko on ollu kuin hiekassa yrittäis juosta(lentohiekassa)! maanantai -iltana olin jo valmis vannomaan että on keskiviikko-ilta, eikä asiat oo siitä parantuneet!
Miksei koskaan vain yksi asia mene kerralla pieleen, vaan sit tökkii joka puolella? joutusin taas soittaan tänään kolme kertaa työkaverille poistopuhelun eli että voisiko se poistaa mun tekemän virheen koneelta ku itellä ei oo poisto-oikeuksia.... tietenkin puhelimeen vastatessaan tää aloittaa aina: No minkä virheen oot nyt tehny?! ja kun en ees minä ollu tänään noita virheitä tehny vaan ne oli jo koneella ja mä löysin ne!!!!!! Kuvitelkaa tohon lauseeseen erittäin omahyväinen ja vahingoniloinen ääni niin pääsette aika lähelle totuutta! Palaa pää ihan täysillä!!!! :wall: Ensimmäiset menkat yli neljään vuoteen osu just tähän viikkoon ja kipeinä!!!:urjo: lentää iltaisin ihan vaan kivun vuoksi, ja pää on pamahtamaisillaan migreenistä!:itku: samaan aikaan alkaa sade jonka takia mun ranteet ja käsien luut pakottaa tauotta ja meikätyttö vaan naputtelee koneella 8h päivässä! Voiko elämä olla ihanampaa!
:wall:

Vituttaa kun pomo höynäsi että "jos saatte tällaset ja tällaset kaupat tehtyä, niin siitä tulee 100egen lahjakortti/ lärvä stockalle". No kaupat saatiin, mutta lahjakorttia tuntuu olevan vitun vaikee saada.

Liekö tämä nyt sitten vitutusta...

Tyypillinen, harkitseva ja varmasanainen minäni teki tänään tepposet. Laskin suustani "väärässä paikassa väärään aikaan" jotain mitä ei varmastikaan olisi pitänyt. Olen toki sitä mieltä mitä sanoin, mutta saan varmasti kuulla siitä vielä...

Äh, olen todellakin sitä mieltä, että parempi pitää mölyt mahassaan jos ei ole ehtinyt harkita sanojaan! Rehellisyys kunniaan, toki, mutta silti... :rolleyes:

Venla, ei millään pahalla, mutta kirjoitat sen verran värikkästi, että mun suupieliä nykii... :)

(Hyvä asia on se, että sä oot varmaan ollut niin vittuuntunut, että ahdistus ja itku ovat väistyneet. Kyökkipsykologina tuumailisin, että terve merkki. Asioilla on yleensä tapana järjestyä.)

Töissä taas..:jahas:
Työsuojeluvaltuutetun hommat on joskus ihan perseestä kun pomo ei toimi millään tavalla yhteistoiminnassa. Eikä siltä saa vastauksia kysymyksiin, sanoo ihan ympäripyöreitä ja aina meidän keskusteluista jää paska maku suuhun. :curs:
Mutta siinähän onkin sitä haastetta, vaikkei se huonoina päivinä mukavaa olekkaan.

Karkkiaki tuli syötyä..:wall:

Venla, ei millään pahalla, mutta kirjoitat sen verran värikkästi, että mun suupieliä nykii... :)

Tuo on kiva kuulla:)!! Se oli tarkoituskin.
Työkavereillakin taisi olla siinä vaiheessa naurussa pitelemistä kun minä avauduin aiheesta "surkeat radiotoimittajat" :nolo: (Mä en vaan tajua miten voidaan eetteriin päästää jotain lässyttäviä idiootteja, joilla on vähemmän sanottavaa kuin normaalilla ihmisellä ruokapöydässä. Eikö noi nykyään tiedä, mitä toimittaminen on? Eikö se ole ammatti-ihmisen hommaa? Hemmetin hieno kuunnella radiosta jotain "öö mä oon tätä mieltä, ehkä, niin ku" -paskaa, joka on varmaan ilman käsikirjotusta vaan tehty että saataisiin rento ote. Rento! Puhuisivat asiaa ja puhuisivat kunnon suomea ja hyvin tai soittaisivat kunnon musiikkia, mua ei kiinnosta mitä joku sössöttävä en-tiedä-mikä-on-nimeltään-mutten-ainakaan-ole-radiotoimittaja-ämmä on tehnyt kesälomalla kymmenen vanhana.)

Kylläpä v*tuttaa olla duunissa, kun ei ole mitään tekemistä. Täytyy täällä roikkua klo 16 asti... Sitten treenaamaan!

Mua vituttaa se, että meillä on töitä liikaakin. Kaksi ihmistä tekee tällä hetkellä kuuden ihmisen töitä. Kaksi ihmistä on lomalla, yksi ei enää ota vastaan uusia töitä koska hän lopettelee vanhoja juttujaan (siirtyy toiseen yksikköön), yksi ihminen puuttuu kokonaan vahvuudesta, eli minä sekä toinen työkaveri teemme tällä hetkellä omia töitämme sekä otamme vastaan kaikki uudet muiden jutut (+ omat uudet jutut). Näitä uusia juttuja tulee päivittäin nyt kesällä n. 1-6 kpl ja jokaiselle jutulle pitää tehdä enemmän tai vähemmän jotain toimenpiteitä.

Meillä on tällä hetkellä ylityökielto, eli emme pysty tekemään niitä paitsi luvalla ja lupaa ei saa ihan helposti. Muuten ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun meidän pitää pystyä tekemään tiettyjä töitä määräaikojen puitteissa. Esimerkiksi minulla on tällä hetkellä yksi henkilö pidätettynä ja kaikki häneen liittyvät toimenpiteet pitää ehtiä tehdä muiden töiden ohessa määräajan puitteessa. Eli ihmistä saa periaatteessa pitää pidätettynä maksimissaan 96h ja sinä aikana asiat pitää hoitaa hänen osaltaan. Välillä niitä tyyppejä on siellä kopissa enemmänkin. Jossain tapauksessa määräaika voi olla vain vuorokausi (jos on pelkkä kiinniotettu Rikoslain perusteella) ja välillä on edellytykset vangitsemiselle. Eli tällaisina "määräaikapäivinä" kädet on täynnä töitä ja muita asioita on silloin hankalampi hoitaa.

Minulla piti eilen olla vapaapäivä, mutta pomo soitti aamulla puoli kahdeksan ja sitten piti taas lähteä, koska tämä yksi oli pidätetty ja määräajat lähtivät eilen juoksemaan. Tänään mun on pakko pitää pakollinen viikkolepo, mutta silti ne soittaa työpaikalta ja niihin on vastattava sattuneesta syystä. Eli yksi päivä menee nyt hukkaan ja ne työt pitää ehtiä tekemään kahdessa päivässä. Työasiat pyörii koko ajan mielessä.

Sitten mulla oli alunperin tarkoitus lähteä huomenna aikaisemmin töistä, jotta ehtisin yksiin häihin, mutta se ei taida onnistua tämän kiireen takia. Sitten minulla oli tarkoitus mennä sunnuntaina myöhemmin töihin, mutta sekään ei onnistu. Taidan siis jättää nuo häät väliin.

Olen viimeksi ollut vapaalla ennen tätä päivää viikko sitten keskiviikkona. Seuraavan vapaan voin pitää ensi viikon lauantaina. Nämä ylimääräiset työt (kuten eilinen), joita ei voi tehdä ylitöinä, on pakko laittaa työaikapankkiin. Sitä vaan miettii, että milloinkohan sitä ehtisi pitää niitä vapaita.

Muuten työ on ihan jees...

työkaveri. vituttaa kuunnella kätinää siitä, että pitää oman 30 minuutin ruokatunnin 30 minuutin mittaisena. anteeksi hirmuisesti. On se kumma kun muut tällä työmaalla saa pitää ruokatuntinsa ihan oikean mittaisena ja vähän pitempänäkin ilman kätinöitä. prkl.

vituttaa!Jätin tänään treenit tekemättä kun muka väsytti niin ja tuli jalkapalloa tv<:stä jne. Selityksen makua kerta kaikkiaan! Sitten vielä kun katoin jalkapalloa niin herkuttelin oikeen kunnolla. Voi helevetti! Huomenna sitten rankasenkin itteäni oikeen kunnolla tekemällä kaksi punttia..Oikeen jo ootan sitä ettäsaan rääkätä itteäni ja tyhmää päätäni.

Ja se v***tus sen kun lisääntyy. Ostin joku aika sitten InWearin mustan silkkisen juhlahameen, jota ole ehtinyt pitämään kerran häissä. No siihen mekkoon oli tullut siellä häissä Majvikin kartanon pihatuoleista (ilmeisesti) jotain valkoista paskaa tai sitten jostain muualta.

Koska minun pitäisi mennä huomenna toisin häihin, olen tänään pessyt käsin tuossa hameessa olevia tahroja, joista osa lähti pois. Hameen taakse jäi kuitenkin yksi voimakkaampi tahra, jota hinkkasin hammasharjalla ja pesuaineella pois (pesuohjeissa käsinpesu). Nyt siinä kohtaa on sellainen vaalea läikkä, joka on joko edelleen tuota vanhaa tahraa tai sitten siitä on haalistunut väri.

Eli ilmeisesti tämä mekko on nyt sitten pilalla saatana.Ottaa päähän urakalla, kun mun on muutenkin hankala löytää vaatteita, joista tykkään ja jotka istuvat hyvin päälle. Tästä hameesta tykkäsin todella. Mulla jää nyt noi huomiset häät väliin. En yksinkertaisesti kerkeä sinne ajoissa noiden töiden takia ja sitten mun pitää mennä heti sunnuntaina kahdeksaksi töihin, vaikka alunperin oli tarkoitus mennä myöhempään. Ja sitä paitsi toi juhlakolttuhan on nyt pilalla ja ihan periaattesta en ala etsimään muuta päälle pantavaa.

Ja prkl mulle on tänään soitettu siihen duunipuhelimeen yhteensä kuusi kertaa, vaikka mulla on vapaapäivä ja mun on ollut pakko vastata niihin. Eipä paljon ole tuntunut vapaapäivältä.

Ja se v***tus sen kun lisääntyy. Ostin joku aika sitten InWearin mustan silkkisen juhlahameen, jota ole ehtinyt pitämään kerran häissä. No siihen mekkoon oli tullut siellä häissä Majvikin kartanon pihatuoleista (ilmeisesti) jotain valkoista paskaa tai sitten jostain muualta.

Koska minun pitäisi mennä huomenna toisin häihin, olen tänään pessyt käsin tuossa hameessa olevia tahroja, joista osa lähti pois. Hameen taakse jäi kuitenkin yksi voimakkaampi tahra, jota hinkkasin hammasharjalla ja pesuaineella pois (pesuohjeissa käsinpesu). Nyt siinä kohtaa on sellainen vaalea läikkä, joka on joko edelleen tuota vanhaa tahraa tai sitten siitä on haalistunut väri.

Eli ilmeisesti tämä mekko on nyt sitten pilalla saatana.Ottaa päähän urakalla, kun mun on muutenkin hankala löytää vaatteita, joista tykkään ja jotka istuvat hyvin päälle. Tästä hameesta tykkäsin todella. Mulla jää nyt noi huomiset häät väliin. En yksinkertaisesti kerkeä sinne ajoissa noiden töiden takia ja sitten mun pitää mennä heti sunnuntaina kahdeksaksi töihin, vaikka alunperin oli tarkoitus mennä myöhempään. Ja sitä paitsi toi juhlakolttuhan on nyt pilalla ja ihan periaattesta en ala etsimään muuta päälle pantavaa.

Ja prkl mulle on tänään soitettu siihen duunipuhelimeen yhteensä kuusi kertaa, vaikka mulla on vapaapäivä ja mun on ollut pakko vastata niihin. Eipä paljon ole tuntunut vapaapäivältä.

Älä sure häiden takia, sillä mulle on aina toitotettu että häihin ei missään nimessä saa pukeutua mustaan eikä valkoiseen. Mikä on harmillista kun ne on ne värit missä itse yleensä viihdyn.... Mutta on noita tosi hyvin istuvia asuja tooosi vaikea löytää, harmi että meni pilalle :(

VITTU!!!!!!! En edes viitsi sanoa mikä vituttaa, koska silloin on heti joku syyllistämässä minua ja jankuttamassa "katso peiliin, kaikki syy on sinussa"... en tiedä, missään ei ole mieltä enää... Pitäs varmaan hankkiutua hoitoon, mutta tuskinpa sekään sitä faktaa muuttaa että olen ruma ja läski paska johon kukaan ei koskaan ikinä koskisi pitkällä tikullakaan ja se vaan johtuu siitä että mun pitäsi kattoo peiliin :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom