Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin tavoistani poiketen töissä ilman meikkiä. Kolme eri ihmistä eri tilanteissa sanoi, että näytän kipeältä. En ole enää kipeä, vaan "vain" saatanan väsynyt. Ja ilman meikkiä. Olisivat vain sanoneet suoraan että Haahaa, sulla ei ole meikkiä, oletpa karsean näköinen!

Täten julistan itseni virallisesti rumaksi.

E. Ja vihaan tätä kaamosta ja haluan pois Suomesta.
 
Kaamosväsymys. On kirkasvalolamppu, liikunta, vitamiinit ja kaikki kunnossa ja silti ei mikään määrä lepoa tunnu taas riittävän kun päiväsaikaankin on kuin horroksessa......Hohhoijaa.
 
Erotilanne on johtanut fiilikseen siitä, että oon kelvoton ja turha asian eteen mitään tehdäkään kun en mä tästä miksikään muutu.
Pian kolmekymppisen teiniangsti?
 
Aamulla mies lähti taas omaan kotiin. Pennut alotti kiukuttelun saman tien :mad:
Alamahaa ja -selkää särkee, just alotin menkkojen siirron.... katotaan miten seuraavat 2 viikkoa menee vai alkaako rättiviikot just sopivasti jouluna sähköttömällä ja vedettömällä mökillä...
 
Jotenki tympee aamu. Salilla en o käyny varmaa 2 viikkoo. Rytmihäiriöitä päovittäin ku niin väsyny.

No onneks enää 2.5 työpäivää ja lähetään miehen kans reissuu.
 
No mave v*tuttaa. Joinakin päivinä rauta nousee kuin unelma, kunnes tulee aina välillä näitä paskapäiviä jolloin Ei. Vaan. Toimi.
Samoin ei ikinä käy esim. penkin tai kyykyn suhteen; niitä nostoja varten saan aina itteni kerättyä, oli sitten miten huono päivä tahansa. What?!
 
No mave v*tuttaa. Joinakin päivinä rauta nousee kuin unelma, kunnes tulee aina välillä näitä paskapäiviä jolloin Ei. Vaan. Toimi.
Samoin ei ikinä käy esim. penkin tai kyykyn suhteen; niitä nostoja varten saan aina itteni kerättyä, oli sitten miten huono päivä tahansa. What?!

Mulla on tiiätkö ihan sama homma maven ja romanialaisen maven kanssa välillä! Tuntuu et ei saa kunnon tuntumaa sinne takaosastolle ja menee kaikki toistot jotenkin hukkaan? Äh, turhauttavaa.
 
Mulla on tiiätkö ihan sama homma maven ja romanialaisen maven kanssa välillä! Tuntuu et ei saa kunnon tuntumaa sinne takaosastolle ja menee kaikki toistot jotenkin hukkaan? Äh, turhauttavaa.
Joo, kuulostaa tutulta myös tuo romanialainen mave! Oon saanu kyllä kikkailla vaikka miten, että saisi tuntuman sinne taakse. Vaatii keskittymistä ja juuri millilleen oikean asennon. :P

Tänään uusi vitutuksen aihe. Heräsin hyvin levänneenä, edessä ihana vapaapäivä ja voimatreeni salilla, jes! Noh, lysti loppui lyhyeen. Aamupalaa väsätessä onnistuin kaatamaan purkillisen lesitiinirakeita keittiön lattialle. Sitä tavaraa oli sitten joka paikassa ja ne rasvaiset rakeet sulivat jalkojen alle kävellessä niin, että koko keittiön lattia oli ihanan tahmainen. :D Vitutuskäyrää nosti lisäksi se, että nuo rakeet eivät todellakaan ole halvimmasta päästä (10 €/purkki)...
 
Salitreenit sujuu, mutta salilla kyyläävät miehet oikeasti _ahdistaa_. Mulle tärkeintä salilla on treenata salilla täysillä ja keskittyä vaan treeniin, en halua mua seurattavan tai kyylättävän. Ensi kerralla tuun säkkivaatteissa salille.
V*ttu.
 
Salitreenit sujuu, mutta salilla kyyläävät miehet oikeasti _ahdistaa_. Mulle tärkeintä salilla on treenata salilla täysillä ja keskittyä vaan treeniin, en halua mua seurattavan tai kyylättävän. Ensi kerralla tuun säkkivaatteissa salille.
V*ttu.
Tämä. Meillä on joku pedarin näkönen vanha äijä siellä aina lauantaisin samaan aikaan treenaamassa. Teen aina sillon jalkoja, niin eiköhän tää aina sarjatauoillaan tule mun taakse pyörimään ja ihan selkeästi vaan stalkkaamaan. Ja kun siirryn toiselle puolelle salia, niin hän tulee perässä siihen viereen tekemään omia juttujaan. Joka kerta. Tekee mun olon niin epämukavaksi, että meinaan mainita henkilökunnalle seuraavalla kerralla. :eek:
 
Tänään vituttaa ne perinteiset pari kiloa. Ei kovin paljoa, mutta kuitenkin.

Lisäksi yksi kaveri, muinoinen ystävä, joka syystä tai toisesta tekee nykyään asioista aivan helvetin hankalia ja kiukuttelee joka kerta kun häneen ottaa yhteyttä. Oon sanonut aikaisemminkin, mutta tällä kertaa sai kyllä olla viimeinen kerta kun tiedustelen neidin seuraa yhtään mihinkään. Siinä vaiheessa kun aikuisetkin alkaa muistuttaa lähinnä kiukuttelevia kakaroita niin se on hei vaan.
 
Alkaa ihan tosissaan vituttaa sisäilmaongelmat joka helvetin paikassa. Tänään 1.5h keskussairaalalla ja reilut 4h yliopistolla... luentojen välillä oli pakko käydä hengittelemäsäs pihalla että pää selveni edes vähän :mad: Ja sama juttu eilen... ja toissapäivänä... ja erjantaina taas. Ja ens viikolla... voi vee.
 
Hormonit. Jouduin vetelemään Primoluteja jopa vähän yli sen maksimisuositksen, minkä seurauksena on ollut tässä aivan jäätävä kuolemanpelko varmaan keskiviikosta asti. Lääkkeestä johtuvat oireet tulkitsen merkiksi erilaisista kuolmaan johtavista sairauksista jne. En liiottele yhtään, oon kerran elämässäni saanut paniikkikohtauksen ja tää on täysin verrattavissa siihen, mutta kestää vaan päivätolkulla. Onneksi sen verran tolkuissani, että tajuan pään heittävän häränpyllyä, mutta voi luoja miten väsynyt voi ihminen tähän oloon olla! Onneksi pikkuhiljaa alkaa jo tasoittua, never again ja ajattelin myös raportoida noin voimakkaat vaikutukset eteenpäin - ystävä kertoi myös samaa lääkettä saatuaan istuneensa päivän pimeässä huoneessa uskaltamatta poistua sieltä kun pelotti niin saakelisti. Hyi hitto. Kiitos kun sain avautua :---D
 
Järkyttävän kamala ihastuminen, josta ei ole mahdollista tulla mitään. Tuntuu, ettei voi edes katsoa toista, kun sydän ja ties vaikka mikä repeää. Hän käy samalla salilla ja pukkarissa näyttää aina, miten i h a n a on.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom