Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mave v*tuttaa. Joinakin päivinä rauta nousee kuin unelma, kunnes tulee aina välillä näitä paskapäiviä jolloin Ei. Vaan. Toimi.
Samoin ei ikinä käy esim. penkin tai kyykyn suhteen; niitä nostoja varten saan aina itteni kerättyä, oli sitten miten huono päivä tahansa. What?!
Joo, kuulostaa tutulta myös tuo romanialainen mave! Oon saanu kyllä kikkailla vaikka miten, että saisi tuntuman sinne taakse. Vaatii keskittymistä ja juuri millilleen oikean asennon. :PMulla on tiiätkö ihan sama homma maven ja romanialaisen maven kanssa välillä! Tuntuu et ei saa kunnon tuntumaa sinne takaosastolle ja menee kaikki toistot jotenkin hukkaan? Äh, turhauttavaa.
Tämä. Meillä on joku pedarin näkönen vanha äijä siellä aina lauantaisin samaan aikaan treenaamassa. Teen aina sillon jalkoja, niin eiköhän tää aina sarjatauoillaan tule mun taakse pyörimään ja ihan selkeästi vaan stalkkaamaan. Ja kun siirryn toiselle puolelle salia, niin hän tulee perässä siihen viereen tekemään omia juttujaan. Joka kerta. Tekee mun olon niin epämukavaksi, että meinaan mainita henkilökunnalle seuraavalla kerralla.Salitreenit sujuu, mutta salilla kyyläävät miehet oikeasti _ahdistaa_. Mulle tärkeintä salilla on treenata salilla täysillä ja keskittyä vaan treeniin, en halua mua seurattavan tai kyylättävän. Ensi kerralla tuun säkkivaatteissa salille.
V*ttu.