Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vituttaa tällä hetkellä se, että koen olevani riittämätön työelämässä.

Olen maaliskuussa valmistunut taloushallinnon tradenomi ja haluan jossain vaiheessa tehdä controllerin tehtäviä. Noh siihen ei oikein pääse ellei ole tehnyt useampaa vuotta kirjanpidon töitä 3-5vuotta. Noh, useampi tilitoimisto ei ota töihin ellei jo ole kokemusta kirjanpidosta. Miten HELtissä pääsen ikinä minnekään töihin kun kaikkialla vaaditaan tota määrää.. Silläkään ei ole tällä alalla merkitystä et hoidan seuran taloushallintoa koska se ei ole läheskään sama kuin yrityksen kirjanpito.. Kyllä vetistää..

Tuo on valitettavasti yleistä tällä hetkellä, että vaaditaan iso kasa kokemusta. Oletko miettinyt työkokeilua? Lähettelisit avoimia hakemuksia, ja ehdotat että olet voisit aloittaa vaikkapa 1-2 kk mittaisella työkokeilulla jona aikana sinut voitaisiin perehdyttää siihen miten hommat firmassa pyörii. Saisit samalla sitä arvokasta työkokemusta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tuotakin miettinyt, että pitäisi varmaan ehdottaa tuollaista.. Työttömyystuellahan sen ajan sitten elää mutta säästäisi ainakin firmaa perehdyttämiskustannuksissa..
 
Saa siitä kuitenkin sen 9e/pv ekstraa tilille verottomana. Sopimus vaan kannattaa täyttää huolella ja etsiä työnantaja joka vaikuttaa luotettavalle, koska näitä työkokeilujen väärinkäyttäjiäkin valitettavasti on.

edit. Ja tietenkin työkkäristä kannattaa kysyä mahdollisuutta palkkatukeen. Etenkin jos on nuori niin pitäisi kohtuu helposti saada, vaikka uutisissa tällä hetkellä puhutaankin määrärahojen loppumisesta. Palkkatukikin on hyvä porkkana työnantajalle.
 
Mave kehittyy niin älyttömän hitaasti. :mad: Joo okei tänään nostin ykkösenä inasen yli oman painon, mutta vaan siksi että painan vähemmän kun viimeksi yrittäessä. Ja viimeksi nostin sen saman raudan kahdesti.
 
Pari viikkoa jo poissa salilta flunssan takia ja nyt toista päivää peräkkäin ihan hirveässä zombiväsymyksessä, kun ei yöllä saa nukkua :mad::zzzz::(:confused:
(Onneksi lapsilukuni on täynnä niin ehkä joskus se nukkuminenkin vielä onnistuu muuten kuin säkällä:eek: )
 
Eikö täällä ketään muuta koskaan vituta kuin mua?:eek:
No, nyt vituttaa muun muassa se, että olen kolmena yönä peräkkäin joutunut heräämään n. 00:30 lapsen korvia raastavaan huutoon juuri kun olen päässyt sikeimpään uneen. Lisäksi koko ajan on jotenkin oksettava olo:yäk:

Mutta raskaana en ole (enkä tule olemaan), jos joku on varma, niin se on aivan varma:eek::eek:
 
Mopsi80, kysymykseesi: mua vitutti lähes vuodesta 1996 kesään 2014. Tai ehkä vähän liioittelen, mutta olen siis taipuvainen ärsyyntymään ja masentumaan. Mikä muuttui - oon tietoisesti yrittänyt muuttaa omaa suhtautumistani ja ajatteluani. NLP auttoi tässä paljon. Toki muitakin juttuja on tapahtunut, NLP oli ehkä viimeisin ja tietoisin askel oman asenteen muokkaamiseksi. Edelleen ärsyttää ja vituttaa, mutta ei samassa mittakaavassa enää. Onneksi. Pakko kyllä sanoa, että se vituttaisi edelleen ja lujasti, jos/kun joku paikka menee rikki.
 
Olen mäkin mielestäni kehittynyt mielenhallinnassa viime aikoina aika hyvin. En kuitenkaan halua sitoutua mihinkään yhteen metodiin, vaan yritän keksiä omia. Tässä on vain nyt meneillään mulle niin raskas elämänvaihe, että vaikeaa ellei mahdotonta olla vittuuntumatta:(
 
Autoilija pamautti pyörä takarenkaan paskaksi ja nyt se kinaa siitä, kuka maksaa korjauksen (liikennesääntöjen perusteella yksiselitteisesti sen vika). Tosin en tiedä pitäiskö ottaa kohteliaisuutena, että se epäili mua ylinopeudesta (tosiaan, pyörällä!). o_O
 
Meikää vituttaa aikalailla kaikki. Vituttaa kun on ikävä. Vituttaa työkuviot. Vituttaa välilevypullistuma. Vituttaa köyhyys ja tottakai kun on 0e lompakossa/tilillä, niin tottakai sillon rapsahtaa ylimääräinen reilun 300euron lasku jonka eräpäivä oli viime perjantaina. Huoh saatana.
 
En kirjoita tänne oikeesti ikinä, mutta poikkeus vahvistaa säännöt...

Huono päivä ja väärä kommentti väärään aikaan.

Kuvittele itsesi tekemässä viidettä sarjaa Hack kyykkyä. Ensin kolme sarjaa kapeella jalka-asennolla ja sitten kolme leveällä. Toiseksi viimeisen sarjan kohdalla joku täti tulee kesken sarjan sanomaan mulle, kun naama punaisena väännän menemään, että "varo ettei polvet mee sillai liikaa, kun mäkin jouduin siihen keskittymään" Tarkoitti varmaan sitä, jos polvet ylittää varvaslinjan. Sinänsä ei mitenkään ilkeä kommentti, mutta kyllä vähältä piti, etten päästänyt suustani V alkuista sanaa...sen sijaan vaan hymyilin kauniisti ja sanoin "juu ei mee". Mutta jälkeenpäin ärsytti sitäkin enemmän!
 
Olen jotenkin hirveän pettynyt aikaansaannoksiini elämässä ja pelkään etten ehdi saamaan aikaan enää mitään oikeasti hienoa.
 
Viimeset 1,5kk ollu aika helvettiä henkisesti, lisäksi salille päässyt vain muutaman kerran koko aikana johtuen vähän alle 20km välimatkasta ja julkisten puutteesta, sekä hetkellisestä autottomuudesta. No, päätinpä viettää totaalisen nollausviikonlopun pääkaupungissa täydellisen tilaisuuden tullen, sunnuntaina tunnin unilla junaan potemaan hetkeksi oloja ja himaan vällyjen väliin. Ajatuksena aloittaa maanantaina intensiivinen 5 viikon treenipätkä ennen parin viikon hölläilyjä, koska sitten tulee taas lisää leimaa ihoon. No, eihän siinä, täällä sänkypotilaana sitä ollaan edelleen. Maanantaina kun silmät sai auki niin kuume ja nuha iski, nyt kurkku siinä mallissa ettei juuri sosialisoida epämääräsiä äännähtelyitä enempää, ja kuume sahaa jatkuvasti ylös ja alas.

Kyllä nyt vituttaa, oikeesti.
 
Nyt ei ole asenne eikä NLP auttanut. Tänään on vituttanut ihan koko ajan kaikki. Treeni kulki ja sekin vitutti. Tänään olen katunut että olen syntynyt. Itsesääli saavuttaa varmaan huippunsa aivan näillä näppäimillä.
 
Nyt ei ole asenne eikä NLP auttanut. Tänään on vituttanut ihan koko ajan kaikki. Treeni kulki ja sekin vitutti. Tänään olen katunut että olen syntynyt. Itsesääli saavuttaa varmaan huippunsa aivan näillä näppäimillä.
Ota kalja!

Mulla on tähän vain yksi sana nyt: ruuhkavuodet.

Ja se, että perjantain kun olisi tarkoitus olla mukava päivä koska viikonloppu alkaa, olen nyt ja oletettavasti seuraavat 3-4 vuotta joka perjantai niin helvetin väsynyt että vitutus on väistämätön olotila:konsta:
 
Mopsi80; kolmas menossa. Ei tämäkään ehkä paras vaihtoehto ole, mutta tähän jos lopettaa niin hyvä. Ihan vähän helpotti. Tuntuu niin tyhmältä kun pitkään on ollut hyvät fiilikset; sitten iskee tällainen totaalinen blues eikä pääse siitä irti.
 
Mopsi80; kolmas menossa. Ei tämäkään ehkä paras vaihtoehto ole, mutta tähän jos lopettaa niin hyvä. Ihan vähän helpotti. Tuntuu niin tyhmältä kun pitkään on ollut hyvät fiilikset; sitten iskee tällainen totaalinen blues eikä pääse siitä irti.
Jep jep. Mä otan pian toisen. Kippis.
 
Vituttaa vielä enemmän kuin eilen, jouduin taas heräämään kesken unien hirveään huutoon, kärsin kroonisesta oman ajankin puutteesta eikä oikein mikään (mahdollinen aktiviteetti) kiinnosta paskaakaan. Nousisi nyt mies sängystä niin pääsisin saatana salille edes:mad:

Kai sitä voisi nyt oikeasti paneutua vaikka rasvaprosentin tiputtamiseen niin saisi edes jotain konkreettista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom