Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdyn niin täysin tähän, varmaan just asia mikä ketuttaa muaki nyt eniten. Treenaa ja treenaa ja treenaa ja syö hyvin, ja aina vaan peilistä katsoo norsu takas. Saakeli. Miks itelle ei mikään ikinä riitä? Miks ei joskus vois onnitella ja kehua itseään? HUOH!


Täällä taistellaan ihan samojen asioiden kanssa, varsinkin näin bulkilla ollessa. Peilistä kattoo vaan sata makkaraa mahassa, vaikka jossain sisimmässäni tiedän että kyllä sitä lihasta on tullut myös. Erinäiset syömisvammailut oon selättänyt kuluneen vuoden aikana, eikä tosiaan oo helppoa kun painoa tullut melkein 10 kg lisää....huoh
 
Kiitos tankopippuri :) Nyt on onneksi taas ollu kivoja päiviä, oon syöny paljon ja eilenkin taas tuli ennätys salilla ja nyt oon jo ylpeäki :D Välillä vaan saa otteen joku ihmetyyppi tuolta aivojen perukoilta, joka kiusaa vaan... Mutta ollaan vahvoja, iloitaan paremmista päivistä ja hyvistä reeneistä!
Emely ja anjovis, mää kyllä uskon, että oikeasti sitä kehitystä tapahtuu! Sitä on vaan ite niin sokea, mutta ehkä jonaki päivänä ne silmät avautuu ees vähä ;)
 
Alaselkä taas oireilee huolimattomasti tehdyn SJMV:n takia. Pakarat ja takareidet jumissa ja sattuu...:( Noh, ompahan aikaa penkkailla salilla sitten...:puntti:
 
^ Oletko kokeillut vyötä? Mulla on ainakin jeesannut. Painot on melko vaatimattomat itsellä juurikin huonon alaselän takia, mutta kun laitan vyön niin tiukalle, että melkein sattuu, auttaa kummasti siinä, että todellakin alaselkää varoo.
 
^ Oletko kokeillut vyötä? Mulla on ainakin jeesannut. Painot on melko vaatimattomat itsellä juurikin huonon alaselän takia, mutta kun laitan vyön niin tiukalle, että melkein sattuu, auttaa kummasti siinä, että todellakin alaselkää varoo.

En oo, kun salin vyöt ei mahu, enkä viitti tuon yhen liikkeen takia ostaa. Tuo on SJMV on siis ainoa liike missä selkä ottaa noin paljon hittiä ja tuossakin oli ehkä puutteellinen lämmittely ja huolimaton keskivartalon aktivointi osasyy. Normimavessa ja etukyykyssä selkä ei sano mitään. Pitää taas ottaa painoja pienemmäksi ja opetella muistamaan keskivartalon aktivointi paremmin.
 
Tänään vituttaa ihan kaikki. Tuli noustua niin väärällä jalalla ku vaan mahdollista ja ilmeisesti kuopustyttärellä sama homma, koko päivän keksinyt ja tehnyt kaikki mahdolliset ilkeydet :curs: onneksi pääsee tänään salille kolisteleen rautoja, jos kolisis tuo vitutuskin tiehensä. :puntti: räyh!!
 
Kurkku kipeenä ja huomiselle ois sovittu uuden saliohjelman teko ohjaajan kanssa ja ylihuomiselle jumppatreffit kaverin kanssa. Argh.
Uskallankohan mennä huomenna kokeilemaan liikkeet läpi (en "oikeesti" treenaamaan) jos tää ei tästä pahene?
 
Mun harmitus/pelko seurana edellispäivänä Isännällä veti ensin jalkapohjat/varpaat tunnottomax .
Eilispäivänä koko alaosa vyötäröstä alaspäin tunnottomaks.

Ite se ei olis lähtenyt lääkäriin mutta en kysellyt vaan vein päivystykseen eilen nklo16 ja klo22 oltiin jo käyty 3lääkärillä.
Ja sinnehän se joutu jäämään.

Arvatkaapa pystynkö tekeen mitään kotona, enkä voi lähtee sinne sairaalaankaan kun pitää olla kotona kun lapset tulee. Sairaalaan on matkaa yli 130km ei järkee käydä kääntymässä.

Vitsi eka yö eripaikassa nukuttu moneen moneen vuoteen... paniikki päällä mikä sil on? miten paranee/kotiutuu? kuin vakavaa mahtaa olla? itestä tuntuu tosi pelottavalta.

En kyllä mee pirtistä pihalle siivoon vaatekaapit ja muut retuperällä olevat hommat pois kotoa.
Ei voi mitään tehä missä pitää keskittyä ei onnistu.
 
Voi ei. :( kannattaa juu tehä vaan kaikkee ettei mene pelkäks miettimiseksi. Mun mies makas vajaa 6v sitten teholla letkuissa ... toipui kyllä ajan kanssa. Ei siitä nyt enempää mutta tiedän miltä susta tuntuu. Mä en voinu nukkuu kotona yksin, mut töissä kävin ja siten sain tekemistä. Illat oli kamalia. Läheiset tärkeitä tukijoita. Toivotaan että sun miehellä ei mitään vakavaaa.
 
Voi ei. :( kannattaa juu tehä vaan kaikkee ettei mene pelkäks miettimiseksi. Mun mies makas vajaa 6v sitten teholla letkuissa ... toipui kyllä ajan kanssa. Ei siitä nyt enempää mutta tiedän miltä susta tuntuu. Mä en voinu nukkuu kotona yksin, mut töissä kävin ja siten sain tekemistä. Illat oli kamalia. Läheiset tärkeitä tukijoita. Toivotaan että sun miehellä ei mitään vakavaaa.

Kyllähän me täällä kotona pärjätään kun muksujen ja koirienkanssa tekemistä enempi kun kerkee tekeen(varsinkaan osa kun jotkut on niitä niin sanottuja isänän hommia esim kämpän lämmmitys nyt ne on meidän muiden hommmia ja kun ei oo niitä tässä talossa tehnyt kokoreilun 4v aikana. Hups nyt ei mitään hajuu onnex isännältä saa hyvät ohjeet puhelimitse meen tapauksessa)

Mutta isäntä kun ei oo kovinkaan sosiaalinen tapaus 3vanhemman äijänkaa pienesssä huoneessa eikä mihkään pääs. Ruoka kuulemma ei hänen makuun kiitteli kun hain hälle sinne polille ylläri pussin kun käytiin kaupassa muksunkaa isännän oottaessa 3lääkärille( tonnikala, cashewpähkinät, proteiini patukat jne...maistuu paremmin kun kumma kanakeitto tai muu ns ruoka kun ei oo ees leipään voita:) lehdet on jo kaikki lukenut )

Tuossa iltasella sano mulle et: tuut huomen hakeen ei hän jaksa tääl maata, kun ei mitään tekemistä.(Salille/vai talliinko luulee pääsevänsä kotona, kun eipä täälläkään oikeen hommaa tuossa kunnossa ehkä jotain sukkien parien ettimistä mut olis se tietty kotona)
Mut jos kokoajan ilmaantuu jotain lisää en uskalla hakee sitä kotiin eikä ees lääkäriltä lupaa.

Ja juu on nää illat silti pitkiä, paljon ankeempia kun sillon kun isäntä oli useita vrk pois kotoo työn takii, kun nyt vaan miettii mikä/koska/mikä kunto...
Pitää varmaan keksii jotain tekemistä mun sille sinne.
 
Kirjoitin tonne toiseen ketjuun mikä ilostuttaa tänään niin kerrotaan nyt tänne mikä v.tuttaa :) Noh, tänään vituttaa väsymys ja PAKKANEN, se että työpatkalla varpaat ja sormet jäätyy ja koko muija vaikka on hirveesti ryysyä päällä joka puolella..ja se ettei se saamarin lämmityspistoke työpaikan pihassa halua mennä pistorasiaan heti ja näpit jäätyy entisestään.. Että semmosta heti aamuksi :zzzz:
 
Issias.

Ja se, että tajusin eilen tekeväni etukyykkyä ja penkkiä samoilla painoilla ja saman verran sarjoja ja toistoja. Ja molemmat tuntu yhtä raskailta.
 
En päässyt salille koska maha h******n kipeä. :( Pitäis kai silti jaksaa ees lähtee kauppaan ostaa jotain ruokaa josko vähän jotain pystyis syömään...
 
En päässyt tänään salille, koska eilen treenatessa selkä nitkahti TAAS. Eli nyt maataan taas kovalla lattialla itku kurkussa kun kävely ei meinaa onnistua. Ja oli muuten sit neljäs kerta noin niinkun 2kk sisään että on selkä näin paskana ja kipeenä. S**TANA.
 
^Sama. Mulla kova harmitus, vaikka flunssa on pieni asia tietysti noin muuten. Koko perhe köhii ja pärskii, onneksi on hiihtoloma, niin saa rauhassa sairastaa.
 
Eilinen salitreeni (vaikka mavepäivä). Grippi ei pidä ja remmit jäi kotiin. Tanko putos viimesessä sarjassa näpeistä vaikka 15kg vähemmän, kuin millä tein ennen joulua vitosia. Seuraavana liikeenä olleessa ylätaljassa sarjat jäi vajaiksi, kun ote ei vaan pitänyt. Meni forkkutreeniksi koko ylätalja, sarjojen ehkä kaks ekaa toistoo meni oikeesti perille.

En tuntenut itseäni kovin vahvaksi, vaikka mave on liikkeenä semmonen, että siinä yleensä tulee voimakas olo.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom