Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ei hirveesti laihdutusmotivaatiota (tai mitään muutakaan motivaatiota) kun ensin meni etukyykyssä selkä, sitten tuli flunssa ja nyt selkä kipeyty uudelleen... Mitäs tässä nyt mennään neljättä viikkoa liikkumatta...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hirveesti laihdutusmotivaatiota (tai mitään muutakaan motivaatiota) kun ensin meni etukyykyssä selkä, sitten tuli flunssa ja nyt selkä kipeyty uudelleen... Mitäs tässä nyt mennään neljättä viikkoa liikkumatta...

Tsemppiä, mulla kans meni etukyykyssä selkä, revähti, keväällä ja se vaivaa edelleen välillä :(

mua vituttaa kalsee ilma ja työpaikka.
 
Taasen flunssa ... vasta miljoonas tänä vuonna ja öitten jälkeen muutenkin töhnö olo ... oon joutunut reenipäivät laittaan uudelleen ja saas nähä onnistuuko loppuviikon huhkiminen ... parasta ois :puntti:
 
Mulla iski kanssa se perussyysflunssa. Nyt on salilta ollu taukoa kohta kaks viikkoa ja pää hajoo!!! ARGH! Tuntuu, että pyöräily töihinkin nostaa sykkeen pilviin. Ehkä tää oli sitten mun kropan tapa sanoa, että hidastas neiti vähän, mutta kyllä ottaa päähän... Mulla oli niiin hyvä 12 viikon ohjelma käynnissä, että oksat pois.

Ai nii ja räntää/vettä/rakeita sataa...
 
Jaa mikäkö vituttaa.. no se että on tämä saakelin flunssa eikä pysty treenaamaan nyt kun sitä puhtia olisi vaikka muille jakaa!! Siispä kannustan teitä muita nyt lampsimaan salille ja reenaamaan munkin puolesta!;)
 
toinen päivä putkeen kun kyykky teline oli varattu koko ajan >8( ite en vauva painoillani viitti pyytää ees väliin ku toisilla romuu vähän reilummin siinä. noh.. ehkä ens kerralla :/
 
Tulevaisuus ahdistaa. Lähinnä ensi kevät kun pitäis paketoida koulu. Mietin sitä asiaa joka ikinen päivä... Mulla on vaan pari kurssia ja muutama muu pakollinen luento, lopputyö ja ammttiharjoittelu. Haluisin nää kaikki sijottaa tohon keväälle, kun luentojakaan ei tuu olee paljon. Olettaen siis, että pääsen kaikki syksyn kurssit läpi. En tiedä miten nää järjestelen, saanko harjoittelupaikkaa, saanko töitä... Pitäs varmaan lähteä toiseen kaupunkiin. Treenit! Niidenkin takia pitäs vaihtaa maisemaa.

Viisauden hammas revittiin pari päivää sitten, enkä pääse lajitreeneihin vähään aikaan. Kai alkuviikost saa hölkkää tai jotain. En saa suuta kunnolla auki. Haukotteleminen repii tikkejä.
 
Kehitys junnaa ... missä lihas ... aak ... tahtoo lihaa mutta missä vika :( Ei tunnu tulleen mitään lisää ... ja mulle kettuillaan siitä et itken lihaksettomuuttani :curs: kuulemma oo liian malttamaton ... nyt ja heti tänne ja äkkiä lihakset esiin ... No ei pidä menettää toivoa ... ehkä jotain näkyy joku kaunis päivä ... mutta nyt vituttaa.
 
Olen nyt ollut hiivattomalla ja sokerittomalla dieetillä 3 viikkoa. Viime viikonloppuna söin la ja su kyllä kaikkea mahdollista. Ihottumaan ei ruokavaliolla ole mielestäni ollut kovinkaan suurta vaikutusta (paino on kyllä laskenut pari kiloa ja olo on muuten mainio). Mutta viime vklopun jälkeen huomasin että taipeet kutisi, suupielet ja silmäluomet aukesi... Onneksi huomenna on lääkäriaika!
 
Polvi taas kipeytyi, mikä tarkoittaa mm. sitä, että salilla ei tehdä mitään kunnon liikkeitä vähään aikaan. Taitaa pelihommatkin jäädä taas tauolle...
 
Törkeän kipeät kovettumat kämmenissä... Treenihanskat eivät kestä muuta kuin jumppakepin pyörittelyä, sanon minä! tänään lensi jo kolmannet hanskat vuoden sisällä roskiin:(
 
Eniten vituttaa kaikki.
Tai no, miehet tietenkin.

Ja vähän se, et edellispäivän treenistä jäi muistoksi hiton kipeä etureidet ja tänään pitäisi jollain ihmeen konstilla könkätä taas salille. Kipu on kivaa ja tuskaan tottuu, mut on tää aika persiistä. :jahas:
 
Salilla yksi papparainen sai kyllä niin huonolle tuulelle. Ensiksi se kyyläili koko ajan mitä teen ja tuli sen jälkeen juttusille. Keskustelu meni näin:
P: "Haluat sä olla mies vai?"
M: "Miten niin?" Olin kyllä lievästi sanottuna aika ihmeissäni
P: "Kun on tuollainen tukka, eikä lihakset kuulu naiselle"
M: "Aha" ja lähdin pahan tuijotuksen kera pois.

Ja myöhemmin päivällä jätin avaimet kotiin, lukitsin itseni pariksi tunniksi ulos :wall:
 
Salilla yksi papparainen sai kyllä niin huonolle tuulelle. Ensiksi se kyyläili koko ajan mitä teen ja tuli sen jälkeen juttusille. Keskustelu meni näin:
P: "Haluat sä olla mies vai?"
M: "Miten niin?" Olin kyllä lievästi sanottuna aika ihmeissäni
P: "Kun on tuollainen tukka, eikä lihakset kuulu naiselle"
M: "Aha" ja lähdin pahan tuijotuksen kera pois.

Heh. Mua tää kyllä huvitti :) Mä oisin varmaan itse kysynyt ekana et oonko mä piilokamerassa... Vaikee uskoa että jotkut tollasia tulee mölisemään. Jos näet ukkoa vielä salilla ni mee seuraavaks sen luo ja kysy siltä haluaaks se olla nainen vai? Kun se ihmettelee, niin vastaat että kun sä oot niin naisellinen ku sulla ei oo tarpeeksi/yhtään lihaksia. Sit vaan meet pois :D

3u7ew9.jpg
 
Tykkäys tuolle kuvalle! Muuten sitä on oppinut tässä vuosien saatossa olematta välittämättä sen suuremmin mistään 'häiriötekijöistä', mutta tuosta kommentista olisi kyllä itsellä seurannut siirtymä kilahdukseen saman tien eli tuskin olisin tilanteesta selvinnyt vain 'Aha' -vastauksella :D
 
Tykkäys tuolle kuvalle! Muuten sitä on oppinut tässä vuosien saatossa olematta välittämättä sen suuremmin mistään 'häiriötekijöistä', mutta tuosta kommentista olisi kyllä itsellä seurannut siirtymä kilahdukseen saman tien eli tuskin olisin tilanteesta selvinnyt vain 'Aha' -vastauksella :D


Joo, sama homma :) Ois joutunut avautuu hieman enemmänkin, ja koska mussa sikisi taas hiljainen ärtymys niin pitipä tästä aiheesta mennä blogijuttukin kirjoittamaan.
 
Hyvä ja aiheellinen kirjoitus kyllä!

On minuakin transnaiseksi epäilty, ja viimeksi tänään salilla treenin jälkeen, kun bongasin taas uudesta kohtaa esiinpuskevaa suonta, mietin että mitä hittoa olen tässä tekemässä, kun muokkaan itseäni kuitenkin vapaaehtoisesti pois niistä perinteisimmistä kauneusihanteista. Mutta sitten taas muistin, että omaa itseäni varten tätä teen, ja siinä ainoa mikä merkkaa, on oma mielipide.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom