Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Jotain hel**tin flunssaa pukkaa päälle. Viimeksi kun kävin pohdintaa "olenhkohan tulossa kipeäksi vai en", menin joka tapauksessa salille, enkä sairastunut. Nyt olo on kuitenkin lievästi kuumeinen. En kuitenkaan tiedä johtuuko se oikeasti flunssasta vai tällä hetkellä sekaisin olevasta hormonitoiminnasta. Anyways, ei kroppa pelitä ihan täysillä, joten kai sitä pitäisi vaan levätä sitten... kunhan nyt koiran lenkitän.
Vituttaa. Olisi tässä muutenkin kaikkea opiskeltavaa ja tekemistä mutta tuntuu, että jaksaisin nyt keskittyä lähinnä tv:n katseluun. (Very productive day @work. Not.)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa tämä sairastaminen! Ensin oli 3 vko taukoa kokonaan salilta kun alko ylikunnon oireita tulemaan, ja kun vihdoin ja viimein pääsi takaisin niin eikös sitten kunnon flunssa iske päälle... :(
 
Täälläkin jotain sitkeetä flunssaa (ei kuumetta mut kurkkukipua oli ja edelleen nuhaa) nyt jo kolmatta viikkoa meneillään, saatana. :curs: En uskalla lähtee salille, rauhallisella kävelyllä kävin eilen.
 
kolmisen viikkoa ollu flunssa, ja molemmat lapsistakin kipeenä, rupee voimat olee aika finaalissa ja kaipuu salille ihan hirveä! Viimepäivinä on syöminenkin ollu nihkeetä kovien mahakipujen takia- koska tää loppuu?
 
kypsyttää kun duunissa porukat jaksaa joka vitun päivä ihmetellä kun mulla on omat safkat mukana. tarviiko siitä tehdä niin iso numero joka vitun päivä?! antakaa mun elää, kiiiitoooos
 
Tänään ei taas huvita. Ei niin mikään. Salillemeno ei napostele yhtään ja tässä on jo pari välipäivää nilkkaongelmien takia ollut. Lisäksi ulkona tulee lunta. Vois mennä kotiin, kääriytä peittoon ja nukkua kesään asti. Mutta sitten ei kyllä karise kilot. Ja söin suklaata, vaikka söin hyvän aamiaisen.
 
Se, että on niin hemmetin ujo ja nolo, ettei saa suutaan auki salilla. Jäi yksi penkkisarja tekemättä, kun en kehannut pyytää varmistajaa varmistaan vielä viimestä penkkisarjaa, kun edellisestäkin joutu auttamaan viimeistä toistoa ylös (hävetti ihan sikana). Jostain syystä huono omatunto siitä, ettei saanut kaikkia sarjoja tehtyä. Ihan niinku koko treenaaminen kaatuisi tuohon...
 
Ajatus siitä, että kun olen nainen en jaksa nostaa mitään painavaa tai en ylipäätään osaa mitään mihin tarvitaan työkaluja. Tätä ennakkokäsitystä viljelevät erityisesti vanhemmat naiset. No, on toki hienoa todistaa luulot vääriksi, mutta silti :face:
 
Se, että on niin hemmetin ujo ja nolo, ettei saa suutaan auki salilla. Jäi yksi penkkisarja tekemättä, kun en kehannut pyytää varmistajaa varmistaan vielä viimestä penkkisarjaa, kun edellisestäkin joutu auttamaan viimeistä toistoa ylös (hävetti ihan sikana). Jostain syystä huono omatunto siitä, ettei saanut kaikkia sarjoja tehtyä. Ihan niinku koko treenaaminen kaatuisi tuohon...

Hei, kannattaa rohkaistua! Varmistuksen pyytämisessä ei ole todellakaan mitään noloa; se kertoo siitä, että olet löytänyt oikeat painot, mutta haluat kuitenkin myös treenata turvallisesti. Muista vaan tuo, ja kysy ensi kerralla.
 
Tänään vituttaa kaikki. Siis aivan kaikki. Jopa kusi on paskaa tänään. Aamulla myöhästyin töistä ukon takia, asiakkaat on ihan helvetin tyhmiä ja yritä siinä sitten esittää hyväntuulista ja pirteää, perjantai ja iltavuoro, YKSINÄINEN ja rauhallinen viikonloppu pilalla, eli isäntä tuli kotiin vaikkei pitänyt, en jaksanut herätä aamulenkille, yritän epätoivoisesti laihduttaa eli en saisi juoda alkoholia vitutukseeni, en omaa visuaalista silmää että saisin blogistani kivan näköisen, ulkona tuulee liikaa, auto on rikki ja tällä hetkellä se ehkä kaikista pahin: työkaveri puhuu mulle ihan koko ajan enkä jaksaisi kuunnella mitään ylimääräistä lässytystä nyt :wall:.
 
Täysin terve, ei mitään nuhaa mut poskiontelotulehdus iski. Antibioottikuuri pistää väsyttämään niin kamalasti eikä mahakaan kauheasti tykkää.. Ei auta kun vetää kuuri loppuun. :/
 
Ihan mahtavaa, että löysin tämän ketjun! Ei ole tarkoitus olla vahingoniloinen, mutta nauroin vedet silmissä teidän vitutuksille ehkä siksi, että omaan vitutukseen auttaa se että muillakin menee päin persettä. Niin, että kiitos :hyvä:

No mua vituttaa, että vaikka olen syönyt puolitoista vuotta tosi sotilaallisesti (no okei, marras-joulukuu meni semi-vituiksi, mutta sain korjattua tilanteen) niin jos vähänkin annan pirulle pikkusormea, koko homma menee läskiksi. Eli jos syön vaikka tavallista ruokaa töissä (meillä on esimerkkiruokailu) niin mun sairaalle päälle se tarkoittaa koko päivän mässäilyä. En siis voi koskaan elää kuten normaalit ihmiset vaan mun pitää niuhottaa ja pysyä omissa ruokamoodeissani niin ettei yhtään tavallista ruokaa saati suklaa tai lakupalaa eksy suuhun ikinä perkele!!!! Koska siitä lähtee hitonmoinen kierre päälle. Vituttaa, että vaikka mulla on salilla nousujohteiset tulokset eikä siellä tasan tarkkaan yksikään mimmi eikä läheskään kaikki äijätkään)nosta niin paljon kuin minä (tämmöinen pikkukaupungin sali) niin kun katson itteäni peilistä kun vedän mavee maha muka tiukkana niin kengurupussi roikkuu, yäk! Vaikka ylimmät palat kuultaa päkistä niin alamaha ja lantio on yäk, yäk!!! Ja jos vedän syömisen liian tiukoille niin alan ahmia, perkele. Ja vaikka musta tuntuu että jaksan tehdä niin paljon vatsoja kun vaan haluan niin tulokset on piilossa läskin alla -kele!

Ja vituttaa kun mies otti uuden yötyön ja se tarkoittaa että saan taas sumplia hitosti salille pääsemistä kun meillä on pienet lapset ja stressaa ja vituttaa kun meille tehdään remonttia eikä remppaäijät voi ilmoittaa milloin tulevat vaan täällä pitää postata ja tuhlata elämäänsä, nih!
 
No mua vituttaa, että vaikka olen syönyt puolitoista vuotta tosi sotilaallisesti (no okei, marras-joulukuu meni semi-vituiksi, mutta sain korjattua tilanteen) niin jos vähänkin annan pirulle pikkusormea, koko homma menee läskiksi. Eli jos syön vaikka tavallista ruokaa töissä (meillä on esimerkkiruokailu) niin mun sairaalle päälle se tarkoittaa koko päivän mässäilyä. En siis voi koskaan elää kuten normaalit ihmiset vaan mun pitää niuhottaa ja pysyä omissa ruokamoodeissani niin ettei yhtään tavallista ruokaa saati suklaa tai lakupalaa eksy suuhun ikinä perkele!!!! Koska siitä lähtee hitonmoinen kierre päälle. Vituttaa, että vaikka mulla on salilla nousujohteiset tulokset eikä siellä tasan tarkkaan yksikään mimmi eikä läheskään kaikki äijätkään)nosta niin paljon kuin minä (tämmöinen pikkukaupungin sali) niin kun katson itteäni peilistä kun vedän mavee maha muka tiukkana niin kengurupussi roikkuu, yäk! Vaikka ylimmät palat kuultaa päkistä niin alamaha ja lantio on yäk, yäk!!! Ja jos vedän syömisen liian tiukoille niin alan ahmia, perkele. Ja vaikka musta tuntuu että jaksan tehdä niin paljon vatsoja kun vaan haluan niin tulokset on piilossa läskin alla -kele!

Ja vituttaa kun mies otti uuden yötyön ja se tarkoittaa että saan taas sumplia hitosti salille pääsemistä kun meillä on pienet lapset---

Siis apua! Ooks sä MÄ?!
 
Tänään vituttaa kaikki. Siis aivan kaikki. Jopa kusi on paskaa tänään. Aamulla myöhästyin töistä ukon takia, asiakkaat on ihan helvetin tyhmiä ja yritä siinä sitten esittää hyväntuulista ja pirteää, perjantai ja iltavuoro, YKSINÄINEN ja rauhallinen viikonloppu pilalla, eli isäntä tuli kotiin vaikkei pitänyt, en jaksanut herätä aamulenkille, yritän epätoivoisesti laihduttaa eli en saisi juoda alkoholia vitutukseeni, en omaa visuaalista silmää että saisin blogistani kivan näköisen, ulkona tuulee liikaa, auto on rikki ja tällä hetkellä se ehkä kaikista pahin: työkaveri puhuu mulle ihan koko ajan enkä jaksaisi kuunnella mitään ylimääräistä lässytystä nyt :wall:.

Tää kuulostaa muuten ihan mun eiliseltä päivältä miinus miehen aiheuttamat ongelmat. Etenkin kohta: työkaveri joka puhuu kokoajan.
 
Tänään vituttaa. Justiinsa kun pääsin treenin makuun 4kk sairasloman jälkeen kun teloin vähän koipea, niin johan tuli tilaukseen uusi leikkaus. Tarkkaa aikaa ei vielä ole mutta viimeistään syksyllä pötsi auki ja ainakin 1 kk sairaslomaa taas tiedossa. Huoh mitä paskaa. Eikä siinä vielä kaikki: ens vuodelle on jo tilauksessa uus leikkaus tota paskaa koipea varten jos ja kun siitä ei tuu kelpo peliä ennen kuin noi perkeleen raudat poistetaan. Nyt kun valittamisen makuun pääsin niin haluan myös valittaa siitä, että jalan takia en saa treenata mitään muuta kuin yläkroppaa koko tulevana vuonna, en voi aloittaa BJJtä, en voi jatkaa thainyrkkeilyä, enkä ole päässyt laskettelemaan tai luistelemaan koko talvena. En myöskään saa juosta tai harrastaa mitään muutakaan missä jalka tärähtää, vääntyy, tai muuten vaan joutuu kovalle rasitukselle... Joten meikäläinen polkee spinningpyörää ja tekee yläroppaa mutta ei enää kauaa. Saatanan murheenkryyni tää mun keho; paskan myivät!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom