Tänä aamuna eilinen vitutus kääntyi kyllä positiivisuuden puolelle mutta
kun tähän kategoriaan pitää "avautua" v-käyrän nousun syistä niin jatketaan.
Siis mie en voi käsittää miksi ihmiset katsoo elämäntapamuutoksen, kaventuneet olomuodon ja fyysisen olemuksen parantumisen
olevan jotakin mitä pitää ihmetellä isoon ääneen.
Taivastellaan miksi sie nyt oot niin laihduttanut, etkö pelkää että sulle kasvaa mahottomat patit niinku
Hulkilla ja mikset sie juo viinaa?
Eilen olin juhlissa jossa oli sekalainen seurakunta (20 hlöä) joista yli puolet naisia.
Työkavereita pääosin, meitä oli 2 jotka olivat autolla. Työkamun treenikausi on juuri nyt päällänsä (moottoriurheilu, kisakuntoon talveksi). Jumaleissi mitä taivastelua porukoilta - voi etkö sie raasu juo mitään, ilman viinaa elämä on teeskentelyä jne.
Helvetti kun ite on sen kummemmin panttaamatta kertonu aika avoimesti että syynä muuttuneeseen olomuotoon on hyvä ruokavalio, kok.valtainen elämäntaparemontti ja aktiivinen kuntosaliharjoittelu; niin on ihan ku kaikki tämä hyvä menee oho korvien ja se ns. Negatiivinen kaivamalla kaivetaan esiin. Paras/pahin kommentti oli että jos liikaa treenaa ja panostaa itteen niin se käy parisuhteen päälle.
Siis mitä helvettiä meiän suomalaisten aivoissa tapahtuu? Onko tuo kateus meiän kaikkien geeneissä ja mitä iloa siitä saa kun saa patsastella ja mukaviisastella elämäntaparempan tehneiden kustannuksella?
Mulla kyllä pää kestää mutta eilen juuri tämän toisen autoilevan kanssa puhuttiin että tämä on niin uskomatonta touhua.
Hän kyllä sanoi että kyllä ne kaveripiiritki saattaa päivittyä (mitä en kyllä näiden tyyppien keskellä yhtään pistä pahaksi)
Mulla on oma rakas tukiverkko, pari hyvää ystävää jotka pysyy läpi tuulen ja tunturituiskun eikä minun taipaleellani ole muita esteitä kuin minä itte. Jos tämä tyyli ei kaikille käy se on voivoi :face:
No anyway, tänä aamuna heräsin ihanan myöhään, tulossa sateinen mutta lämmin lepopäivä jolloin touhutaan pihamaalla ja käydään vaikka halaamassa puita
Eikä pakota päätä!
Tästä yllämainitusta on varmaan ollut ja tulee olemaan aina juttua täällä(kin) mutta ei anneta P:n puhujien häiritä meiän meininkiä, eihän? Onni tulee hiljalleen, pala palalta