Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt se tauti iski tännekin - ilkee olo ja ketuttaa, kun hyvin alkanut treenijakso jää tauolle... Jospa mummin mustaherkukkamehun avulla pääsis nopeesti taas salille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lupauduin vetämään pari aerobic-tuntia ku tuttu ohjaaja pyys. Ja mä VIHAAN aerobiccia. Sekoon askeleissa enkä pidä niistä nylkytysliikkeistä. Shieeet.
 
Yläselän jumitus tekee kaikista selkäliikkeistä ei nyt ihan tuskallisia, mutta hankalia. Tuntuu kuin hartioilla olisi kymmenen kiloa ylimääräistä.
 
noniin, lekuritäti anto lääkettä ja sano et sulla on keuhkoputken tulehdus!! :wtf:

"ei pipsa, et saa käydä salilla. ainakaan ennen ku kuuri on syöty"
m-mu-mut sehän kestää viikon!!:(

eipä siinä, mulla on lonkat niin vitun kipeet ettei meinaa kävelykää onnistua. hartiat on niin kipeet ettei meinaa saada puettua ite ..:rolleyes:
 
Ajattelin tällein alottaa historiani pakkiksella vineemällä siitä, kuinka vituttaa oma saamattomuus salille menon suhteen (Koska uudelle salille meneminen nuorena naisena on niin julmetun pelottavaa) ja koska en ole käyny salilla/tehnyt mitään muuta liikunnallista, selkä on niin p*skana, ettei tunnu hyvältä oikeen missään asennossa. Joo 3kk ulkomailla oli kivaa, mut 3kk treenaamatta ei sit enää ookkaan.
 
Punttikammo. En meinaa päästä tästä yli enkä ympäri, mutta mua pelottaa joka kerta mennä sinne salille ja etenkin kyykkytangon alle. Miten muut aloittelijat on saaneet pään tottumaan kovaan treeniin? Mulla meinaa loppua aina treenit sikseen kun käy vaan liian työlääksi se salille lähteminen. Ja haluan tehdä nimenomaan raskaita perusliikkeitä, koska oon vakuuttunut niiden tehosta.
 
Vuoden kiepänä ollut olkapää, joka on yhtä kauan haitannut treenaamista toden teolla. Ja se näkyy :( No tänään lääkäri sitten ilmoitti, että edellispäivänä otetuissa rtg-kuvissa näkyi jotain häikkää ac-nivelessä ja tiedossa tod näk nivelen puhdistus tähystyksellä. No kunhan tulis kuntoon edes vihdoin ja viimein!!
 
Punttikammo. En meinaa päästä tästä yli enkä ympäri, mutta mua pelottaa joka kerta mennä sinne salille ja etenkin kyykkytangon alle. Miten muut aloittelijat on saaneet pään tottumaan kovaan treeniin? Mulla meinaa loppua aina treenit sikseen kun käy vaan liian työlääksi se salille lähteminen. Ja haluan tehdä nimenomaan raskaita perusliikkeitä, koska oon vakuuttunut niiden tehosta.
Otat ja menet sinne. Jossain vaiheessa treenistä tulee osa arkea etkä osaa olla ilman sitä.
 
Laiska, tyhmä ja saamaton -fiilis. Kouluhommat junnaa, eikä kandi lähe millään käyntiin. Syöminen maistuu liikaa (erityisesti herkut) ja siihen nähden liikun liian vähän. Ryhävalas-olo.
 
Kamala räkätauti iskenyt ja herättänyt koko talon yskimiselläni.

Mulla oli kuitenkin niin ihana kämppis, joka toi mulle jotain keskellä yötä lääkettä ja sitruuna-hunaja-teetä. :-)
 
Poika ollut monta viikkoa kipeänä ja valvottu on aivan liikaa ja tänään vielä kaiken muun kivan lisäksi uhmaikä on ollut aivan uusissa sfääreissä. Huoooh!
 
Selkä meni eilen salilla.. Pitkäänhän tässä saiki olla kivuitta, mutta voi jumaleissön kun kyrsii olla tälläinen multivammainen...!
 
Kun ei pääse mihinkään urheileen tänään, vaikka se on kyllä vitutuksen aiheista pienin mutta sanotaan nyt vaikka näin!
 
No sain vittu 85 euron rikesakot... Kamera räpsähti pari viikkoa sitten kotimatkalla, kun rajoitus vaihtui 80 -> 60. Normaalisti nostan tuossa jalan kaasulta kyltin kohdalla. No olipa sitten kamera pöntössä pian sen 60 lätkän jälkeen ja RÄPS :down: Lapun mukaan nopeutta oli tossa vaiheessa 74 km/h et ihan oikeesti olin hidastamassa...

No, onneksi ei oo aikaisempia sakkoja alla, ja muistanpa tästä lähtien survaista jarrupoljinta aina TÄSMÄLLEEN ton kyltin kohdalla :curs:
 
Päivä vasta alussa ja jo nyt vituttaa! Syynä se ettei aamutreeni kulkenut, voimat täysin pois ja oli lähellä etten alkanut laatottamaan :wall:. Onneks on päivää viel jäljellä joten eiköhän tuuli tästä parane...toivottavasti ainakin!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom