Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kurkku ihan pirun kipeä ja nokka vuotaa. Heikottaa koko ajan, aamulla silmissä sumeni ja istuin lattialla myslipatukkaa syöden odottelemassa milloin uskaltaa nousta ylös. Taitaa jäädä tää dieetti kyllä nyt tähän. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssa ketuttaa. Lapset ovat olleet pian kolme viikkoa sairaana, pienemmällä oli just korvatulehdus ja itse olen myös tullut kipeäksi. Kurkku on kamalan karhea ja ääni puoliksi poissa. Vaivaa vaivan perään...
 
Koko talven ajan odotellut lämpimämpiä kelejä että saa vihdoin ja viimein kaivaa kevarin tallista. Nyt kun sen vihdoinkin sai esille ja ajelimpa jopa kouluunkin, niin tietysti tuuli oli kaatanu toisen pyörän sen päälle. Eipä mitään, vakuutuksillahan ne lommot lähtee, mutta alkukesän ajelut taitaa jäädä sinne korjaamolle :itku:

Lisäyksenä voisi sanoa tuon koulun yleensäkkin, liikaa hommia ja liian vähän aikaa ja motivaatiota
 
Vituttaa että onnistuin taas kerran hankkimaan jonkun rasituvamman tai muun ihmekivun jalkaani lenkillä enkä pääse juoksemaan ja himputin pääsiäisen takia ei mikään paikka ole edes auki että pääsisi korvaavaa treeniä tekemään ja ilmatkin on niin hienot että olisi tosi hulppeeta päästä juoksemaan, mutta no ei kai sit vittu :(
 
Vituttaa vieläkin eilinen myöhästyminen bodypumpista ja kun se ei ollu ees minun syytä saatana. Vituttaa että kaikki on justnyt terassilla enkä minä ole siellä koska meikähän menee huomenna aamuvuoroon ja aikanen herääminen vituttaa jo nyt. Vituttaa myöskin tämä läskin löystyminen ku jokapaikasta saapi kourallisen otettua kiinni, hyi, kyljestäkin!!! Meen huomenna apinanraivolla ja raivopainoilla pumppiin, löystyköön läski vaan lisää jos se niin kerta lähtee. Päätin myös just etten mee huomenna terassille, vaikka mieli tekis, seki vituttaa. :D Vituttaa muurahaiset ku niitä on jokapaikassa eikä ne ymmärrä ettei niille oo terveellistä kulkea pitkin mun niskavilloja. Enkä voinu vastustaa paahdettua ruisleipää iltapalaks, voe helevetti!!!
 
Viimenen vapaa, huomenna alkaa duuni. Harjottelujakso 10 viikkoa, joka tulee todennäkösesti venymään koko kesän mittaiseksi ja jopa syksylle. Haittaa pahasti harrastuksia ja muutenki just nyt sellanen olo että kiviäkin kiinnostaa. Pitäs vissiin olla tyytyväinen, että sai hyvän harjottelupaikan, mutta ehkä osaan olla kiitollinen asiasta sitte joskus tulevaisuudessa. Alkaa stressi iskemään, kun vapaata löytyy jatkossa vain viikonloppuisin.. tottunut vissiin vähän liiankin hyvin tähän opiskelijaelämään, että koulussa tarvii käydä muutaman kerran viikossa ja kaikki työt pystyy tekemään kotona.
 
Endometrioosi? Minulta lähti 10 kg kolmessa kuukaudessa - samalla kun jouduin kasvattamaan housun vyötäröä, täystettiin joka suunnasta ja päädyttiin lopulta toiminnallisiin ongelmiin - ja puoli vuotta myöhemmin päivystysreissun jälkeen endometrioosiin.

"Ei gynekologinen vaiva", todettiin 3 lääkärin voimin. Mut tähystettiin 19.4 ja jätin sen jälkeen omin päin kaikki viljat pois ja olen siitä lähtien voinut 95% ajasta LOISTAVASTI. Turvotus ja kipu poissa:dance: 18.5 pitäis tulla tulokset että oliko keliakiaa.
 
Kahen viikon flunssan jälkeen aloin vihdoin päästä takas treenin makuun, niin eilen kaaduin pesiksessä käteni päälle ja nyt on kaksi sormea poissa pelistä oikeasta kädestä. Mitään en pysty puristamaan, joten ei asiaa salille... :wall: Täytyy sitte keskittyä aerobisiin lajeihin, kunnes käsi on taas kunnossa. Toivottavasti ei mee kauaa, en kyl usko että kyse on mistään isosta jutusta. Rystysen kohta on sinertävä ja turvoksissa, mutta tuskin se kovin montaa päivää kipuilee... Hope so.
 
Reisiluu hajalla, rasitusmurtuma ja kestää parantua noin 8-12vk. Ärsyttää niin paljon et vaikee edes kuvailla. Uida saa joo, ei oo vaan mun lempilaji ollu koskaa :(:(:(
 
Reisiluu hajalla, rasitusmurtuma ja kestää parantua noin 8-12vk. Ärsyttää niin paljon et vaikee edes kuvailla. Uida saa joo, ei oo vaan mun lempilaji ollu koskaa :(:(:(

Kaikki myötätunto sinne, itsellä rasitusmurtuma iski pari vuotta takaperin lonkkaluuhun, ja pisti kyllä mielen matalaksi. Uida ja vesijuosta sai, kaikki muu olikin sitten liian rasittavaa. Pari kuukautta uintia, sitten sain tehdä kevyitä kävelylenkkejä - juoksemisen aloittamiseen tuntui menevän ikuisuus. Mutta maltti kannatti; murtuma parantui täysin eikä tarvitse huolehtia vammasta loppuelämäänsä. Eli jaksat vaan ottaa rauhassa nyt, ettei pahemmaksi mene! Tsemppiä :)
 
Kiitti! Kyl tästä ainakin oppii aika paljon plus et musta on tullut aika taitava uimari! Kyl tästäki tod.näk selvitään vaikka olo on ollu aika ahdistava ja levoton kun ei oo päässyt liikkumaan kunnolla.. kuitenki jo 2vk kuluttua kontrolli kuvat ja jos näyttää hyvältä ni ehkä uskaltaa jo kävellä pidempiä matkoja :)
 
Just kun murtunut sormi on parantunu, rystynenkin särkee vaan välillä ja puristusvoimakin alkaa olla melkein normaali, on oikee nilkka niin kipee ettei mistään tuu mitään. Ei oo hissiä eli kamalasti ei viiti ylimääräisiä kotooltapoistumisia suorittaa. Ja jalkatreenit ainakin pakko skippaa. AAAARGH!
 
Kaupasta ei löytynyt suurempia kuin viiden kilon vinyylikäsipainoja, mutta kai niilläkin saa kotona paremmin jotain aikaan kuin noilla vanhoilla kolmen kilon tyhjänpäiväisillä.
 
Kyllä oli hienoa herätä tänä aamuna puhelin kädessä, ja huomata, että kello on vaikka mitä ja hälytys poistettu. Ei mitään muistikuvaa tapahtuneesta, yleensä osaan käyttää torkkua. Ei muuten, mutta piti mennä tenttiin, ja tietysti tämä oli se kolmas ja viimeinen tenttikerta. Perse. Pahimmassa tapauksessa joudun odottamaan vuoden ennen uutta tenttimistilaisuutta, ja jos kurssin vetää joku eri tyyppi, sisältökin voi olla niin eri, että joudun istumaan luennotkin uudestaan. Kyllä vituttaa. :wall:
 
Kolmas treenitön päivä putkeen, seinät meinaa kaatua päälle. Kurkku ollut karhea, pientä lämpöä jne. Joko normiflunssaa tai jotain allergista. Jospa viikonloppuun mennessä parantuisi niin pääsee taas salille.
 
Uudet naapurit! Argh, menee hermo!!!

KYLLÄ! eilen alko muutto naapuriin ja jatkui tänään aamulla ja eilen illalla oli pientä remonttipuuhaakin ilmeisesti (en malta odottaa tulevia kohtaamisia)... Pistää myös tämmösenä päivänä ketuttamaan tää 13-21 työvuoro
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom