Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Menin sitten lukemaan "Eroa kirkosta helposti"-threadin ja nyt sekä vituttaa että on paha mieli. Ihanaa, kun rinnastetaan johonkin ali-ihmiseen, jolla ei ole mitään oikeuksia ja jonka pitäisi pysyä visusti kaapissa ja vielä varmuuden vuoksi naulata kaapin ovi kiinni, jottei loukkaisi ketään olemassaolollaan. Meinasin laittaa deitti-ilmoituksen palstalle, mutta tulinkin sitten toisiin aatoksiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä keleen flunssa vituttaa!!! Saikulla viime viikon keskiviikosta saakka, jatkuu tän viikon torstaihin. Treenaaman ei pääse. Ottaa koville, noin niinku henkisesti :)
 
Katya, otan osaa. Oon itse ollu samassa tilanteessa, tosin sillä erolla että mä löysin koko kuvakokoelman useista kymmenistä eri muijista (ja joo, on todellakin ex kun selvisi loputkin mutta ei siitä sen enempää)... Alko itseasiassa vituttamaan sun puolesta niin paljon että unohdin mitä mun piti tänne kirjoittaa. :curs: Pää pystyyn ja anna miehen kuulla kunniansa! Äläkä vaan kuvittele että sussa olisi jotain vialla joka antaisi miehelle tekosyyn olla mulqvist. Ja sulla on todennäköisesti paaaaljon parempi pylly kuin sillä "italialaisella kurvittarella" joka tuskin käy salilla ja nahka vaan roikkuu. ;)
 
Edelleen koneella ja hereillä, vaikka piti sängyssä olla jo ennen 23:a :/. Plus sanaharkka avokin kanssa tosta tissi-jutusta (siis hypoteettiselta pohjalta olisiko ok vai ei).
 
MissKinkku: Kiitos myötäkiukusta:D
Miehet ei muutu ikinä vaikka menis kuinka monta sukupolvea. Ja nekin miehet joista ajattelee vain hyvää osoittavat huonoa arvostelukykyä. Oksettaa et omakin sellainen :urjo:
 
Katya ollos hyvä vaan :D

Pitäis metsästää jostain hyvät ja edulliset salihanskat. Mä inhoan kierrellä kaupoilla jos pitää löytää jotain tiettyä. Silti PAKKO saada uudet, vanhat ei paljon mitään pehmusta ja kädet on kovettumilla ja kirvelee salin jälkeen. :curs: Miksi mä en tilannut niitä samalla kun tilattiin jauhoja...
 
Auh, ei vieläkään mitään diagnoosia. Massuni on ollut KIPEÄ 10.1. lähtien, 6 lääkäriä tutkinut, verta ja pissaa olen antanut tuubitolkulla, UÄ:ssä käynyt ja... "Mitään ei löydy." -Paitsi "lätäköitä" sisuskalujen ympäriltä.

Pakki on siis turvonnut (vyötärö +20cm, paino -4kg) ja sattuu koko ajan, pyörryttää ja kuvottaa. Tuleeko kenellekkään teistä mitään mieleen..?

Tähystykseen pääsen näillä näkymin 18.4 eli TAAS odottelua, pitäkää peukkuja että vika viimein löytyis!
 
Onnistuin tuhoamaan oikean käden keskimmäisen ja nimettömän sormen. Kylmää, yläasento yms. ensiavut hoidettu. Nyt katsotaan päivä pari miten kipu alkaa lievittyä ja kuinka liikkuvuuden kanssa. Turvotusta on ja keskimmäiset nivelet sinertää ja liikerata aika minimaalinen, joka sekin tekee kipeää.

Tässä nyt juuri funtsin tapoja pitää jotain salitreeniä yllä ja tapoja millä korvata liikkeitä niin, etten joutuisi rasittamaan sormiani. Kiipeily taitaa olla ainakin viikon seis. Varmistamaan voin mennä, mutta pitää hankkia grigri-varmistuslaite, muuten sekään ei onnistu. Ja kun sitten pääsen seinälle, niin alkaa kuntoutus helpommista reiteistä.

Ihan p*run harmillista. Juuri oli hyvä punttisetti päällä ja kiiepilytuloksissa kovasti edistystä. :itku: Takapakki v*tuttaa aina roimasti!

Mut jos nyt tulee pakollinen tauko, niin jalat ainakin toimii, joten voin keskittyä vaikka aerobiseen, vaikkei siitä fiiliksiä samalla lailla saa irti.
 
Auh, ei vieläkään mitään diagnoosia. Massuni on ollut KIPEÄ 10.1. lähtien, 6 lääkäriä tutkinut, verta ja pissaa olen antanut tuubitolkulla, UÄ:ssä käynyt ja... "Mitään ei löydy." -Paitsi "lätäköitä" sisuskalujen ympäriltä.

Pakki on siis turvonnut (vyötärö +20cm, paino -4kg) ja sattuu koko ajan, pyörryttää ja kuvottaa. Tuleeko kenellekkään teistä mitään mieleen..?

Tähystykseen pääsen näillä näkymin 18.4 eli TAAS odottelua, pitäkää peukkuja että vika viimein löytyis!


Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta. Tuli vain mieleen, että voisiko syy olla ruokavaliossa tai oletko jo kenties kokeillut jotain sen suhteen?

Itse nimittäin kärsin kanssa vatsavaivoista, jotka saattoivat selittämättömästä syystä alkaa aamulla ja kestää pahimmillaan koko päivän. Allergioita ei ole todettu. Olen pikkuhiljaa päässyt eroon niistä muuttamalla ruokavaliota puhtaampaan ja käsittelemättömämpään ruokaan (tosin punttimimminä saatat sellaisia suosia jo muutenkin). Uskon vahvasti, että kaiken maailman lisäaineet (E-koodiviidakko yms.) ovat osatekijänä nykyään niin yleisiin vatsavaivoihin, joille ei ole varsinaista lääketieteellistä syytä tai allergiaa. Itse karsin samoihin aikoihin pois myös turhia hiilihydraatteja ja se auttoi turvotukseen.

Olen joutunut aikalailla yrityksen ja erehdyksen kautta hakemaan ruokavalion, joka minulle sopii. Esim. jostain syystä vatsani ei aamuisin siedä puuroa, mutta mysliä voin lisätä vaikka maitorahkan sekaan. Vatsani ei tykkää ruisleivästä (=välitön turvotus), mutta näkkileipä käy. Aamuisin en myöskään voi käyttää maitoa sellaisenaan, mutta happamat maitotuotteet eivät ongelmia aiheuta... Aika ihme juttuja, vaikka itse sanonkin...

Jätin myös pois omega3-kapselit, koska huomasin että vatsani oli parempi niinä päivinä, kun olin aamulla unohtanut ne napata. Söin ne aiemmin aamupalan yhteydessä, en ihan tyhjään mahaan. Ystäväni muuten löysi helpotusta vatsakipuihin karsimalla hiivoja ja muita turvottavia ja elimistöä happamoivia tuotteita. Tuota oli ihan lääkäri suositellut hänelle, kun tutkimuksista ei syitä löytynyt.

Tässä nyt vain omia kokemuksia, mutta ymmärrän hyvin tuon ärsytyksesi. Toivottavasti sinulle löytyy joku ratkaisu. Tsemppiä asian selvittelyyn! Kannattaa myös lukea netistä asiaan liittyviä juttuja.
 
En mahdu syksyllä ostamaani hääpukuun! :itku: Olipas fiksu veto ostaa hääpuku juuri ennen aktiivisen salitreenin lisäystä treeniohjelmaan. Vetskari meni nipinnapin kiinni ja puristaa "tissimakkarat". Itse en makkaroita edes tajunnut, mutta vaateammattilainen sanoi, että sentin tai pari saisi olla löysempi. Selänympärys/rinnanympärys selkeästi kasvanut viime sovituksesta. Tästä ei ole varaa kasvaa yhtään ja mielellään joku sentti tarvitsisi saada poiskin. Pitäisköhän treenata pelkkiä jalkoja vai ostaa uusi mekko?
 
Kiitos, Caralee:)

Itelläni vahvin epäily olis keliakia, mut lääkäri sanoi että mun hyvä hemoglobiini puhuis sitä vastaan. Kokeet kuitenkin otetaan siel tähystyksessä samalla. Ja sinne asti täytyy ruokavalio pitää ennallaan. Näkyy mitä näkyy siellä sitten, niin oon päättäny "putsata" ihan rankalla kädellä ruokavalioo joka tapauksessa, juurikin "E"et mahdollisimman vähiin ja vehnänkin vois huoletta jättää pois.
Hiiva? No niin tietysti... Kiitti!
 
Väsymys ketuttaa. Yövuorosta kotiin nukkumaan, herätys ja takasin töihin. Mitään muuta ei kerkeä kotona tekemään kun nukkumaan, en ole salillekkaan jaksanut moneen päivään. Tulee nukuttua 10 tuntia, ja silti herätyskellon ääni on tuskaa korville.
 
Tulossa vissiin kipeeks, prkle! Lihaksia särkee ja nieleminen sattuu. Huoh.. jos menis nukkuu ja toivois et tää olotila olis aamulla kadonnu.
 
Auh, ei vieläkään mitään diagnoosia. Massuni on ollut KIPEÄ 10.1. lähtien, 6 lääkäriä tutkinut, verta ja pissaa olen antanut tuubitolkulla, UÄ:ssä käynyt ja... "Mitään ei löydy." -Paitsi "lätäköitä" sisuskalujen ympäriltä.

Pakki on siis turvonnut (vyötärö +20cm, paino -4kg) ja sattuu koko ajan, pyörryttää ja kuvottaa. Tuleeko kenellekkään teistä mitään mieleen..?

Tähystykseen pääsen näillä näkymin 18.4 eli TAAS odottelua, pitäkää peukkuja että vika viimein löytyis!

Endometrioosi? Minulta lähti 10 kg kolmessa kuukaudessa - samalla kun jouduin kasvattamaan housun vyötäröä, täystettiin joka suunnasta ja päädyttiin lopulta toiminnallisiin ongelmiin - ja puoli vuotta myöhemmin päivystysreissun jälkeen endometrioosiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom