Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistetäänpä tänne oma vitutus muiden piristykseksi, ei enää tämä pakkanenkaan jaksa vituttaa, kun on vertailukohtia..
Kaikki alkoi sunnuntaina, kun hain kaverilta 2v. urosdopperin, tarkoituksena saada siitä kaveri omalle koiralle. Olisi siis ollut pysyvä koti täällä vastedes, jos kaikki olisi mennyt putkeen..
Noh, koirat tulivat toimeen keskenään, vaikka oma parson-lady antoikin verenmakuisen pusun heti ensialkuun.
Ensimmäinen pikkuvitutus tuli kun herra merkkasi olohuoneen (tämä toistui joka päivä, häräntaljan päälle). Toinen vähän isompi vitutus kun herra kakkasi olkkarin lattialle. Ties monesko vitutus tänä aamuna, kun herra oli kakannut yöllä työhuoneen lattialle ja maalaillutkin sillä hieman. Patja oli revitty ns. "tuhannen pillun päreiks" (anteeksi ilmaisu), ja sekin niin paskassa kun vaan voi kuvitella.. Lenkillä totesin että kas, sillähän on ripuli. Toimintasuunnitelma: koira kylppäriin luentojen ajaksi, kaikki tuhottava turvaan ja ovi kiinni, oven eteen pesukone, jotta myös pysyy kiinni. Tulen kotiin. Ulko-ovella vastaan iskee silmiä kirvelevä löyhkä, en edes uskalla ajatella mille kylppäri haisee kunhan saan oven auki.. Kun saan pesukoneen pois oven edestä, huomaan puusilppua lattialla oven edessä, siis vessan ulkopuolella. Kauhukerroin nousee. Avaan oven. Voi luoja, ei pysty kuvailemaan. Joka saatanan esine jonka olin sinne jättänyt, oli paskassa. Ja sitä oli joka helevetin paikassa. Kannellinen kissanhiekka-astia oli avattu ja sisältö levitetty sinne joukkoon. Ai niin, ja ne puulastut.. Menee sitten ovenkarmitkin vaihtoon. Oksettaa ja vituttaa. Lisäksi koira on täysin kouluttamaton, osaa yhden sanan: istu. Ja EHKÄ nimensä. Vetää hihnassa koko elopainollaan, siihen on tosin saatu jo jokin tolkku näiden mutaman päivän aikana, mutta ei paljoa lohduta. Oma koira ei ole sittenkään kiinnostunut koiraseurasta, tuntuu kissa olevan kivempi kaveri. Joka muuten oli ensimmäiset pari päivää yläkerrassa paossa, ja nyt vaikka on uskaltautunut pari kertaa kurkistamaan hirviötä, ei ole syönyt yhtään mitään koko aikana. Siis neljään vuorokauteen. Mun käy näitä kaikkia sääliks, ja poju saa palata huomenna sinne mistä tulikin. Huoh. Opiskele tässä sitten..

Ai niin ja se pesukonekin on rikki, ei linkoa.
 

^ Sä sait hieman hymyä huulille. :hyper: Koirat :haart: dobermannit :haart: :haart: :) Koirista vielä samaan syssyyn, ajattelin eilen piristää itseäni ja mennä shoppailemaan eläinkaupaan, soviteltiin vuotiaalle koiralleni kaikkia ihania blingbling pantoja. Tunnelma latistui aika hyvin kun elikoo väänsi sinne norsunkokoisen ripulipaskan,v*ttu sinne kaupan lattialle! -ikinä en naamani enää kehtaa näyttää siellä. :eek:
No mutta aziaan, Vituttaa koko tämä kulunut vuosi. :curs: Varmaan kaksi viikkoa kahdeksasta olen ollut terveenä, siis kaksi viikkoa terveenä, ilman mitään vaivaa! Kaikki treenit ja ajatelmat on menneet ihan reisille. Viikko sitten leikattu jalkakin kipuilee niin pahasti että latistaa kaiken, ehkä jonain vuonna taas pääsee treenaaman :jahas: :down:
 
Kiitos tästä, koirakuume on vaivannut mutta tälläiset saa aina palaamaan maan pinnalle...

KAIKKI koirat ei onneksi ole hankalia, mutta tuollaiset rescue-tapaukset saattaa vaatia niin paljon aikaa ihan peruskoulutukseen, että hermoja koetellaan. Olisin pitänyt tuon jos minulla ei olisi muuta elämää ollenkaan ja noita kahta elukkaa, joille nyt palautui ihana rauha elämään. Osaanpahan taas arvostaa omaa koiraa, joka toimii kuin ajatus. Tässä nyt ratkaisuna oli sitten piikki ja tuhkaus, tuolle olisi ollut vähän liian hankalaa löytää sellainen ihminen joka a) osaa, b) haluaa, c) jolla on aikaa + muut mahdollisuudet tuollainen ottaa kotiinsa kasvatettavaksi. Oli kuulema kyselyjä tullut vähän liian epäilyttäviltä tahoilta, kas vaan kun typistetty vetää idiootteja puoleensa, ja tuolle ei kyllä olisi kiertolaiselämääkään suonut. Raukalla oli pää, rinta ja jalat täynnä arpia ja kulmahampaista kuluneet kärjet pois ilmeisesti kivillä leikkimisen seurauksena.. Toisin sanoen on ollut vielä hampaidenvaihtoiän jälkeen missä lie navetan takana.. Kaikki oppimisen herkkyyskaudet (mukaanlukien se sisäsiisteys) siis mennyt ohi. Oli kuulema ollut jollain jolla on nykyään eläintenpitokielto. Ei vaan voi käsittää miten paskoja ihmisiä sitä onkaan, kyllä vituttaa. Ja surettaa.
 
Voi kun voisi useammin kirjoittaa tuonne "ilostuttaa" -puolelle, mutta kun ei niin ei.
Sain tänään kesken luennon puheluita ja tekstareita kännykkään Ruotsista - kutsu Göteborgin World Challenge -kilpailuun ( http://www.worldchallenge.se/Default.asp?path=21140&pageid=29935 ), olisi maksettu matkat ja hotellit ja kaikki, mutta tuli hieman liian myöhään. Mulla on just tuollon seminaarin opponointi jota ei näin äkkiseltään voi siirtää. *lyö päätään seinään*. En ollut itse ottanut yhteyttä kilpailun järjestäjiin aiemmin, koska jo alkuvuodesta oli selvää ettei budjetti anna periksi tuollaisille reissuille. Ja nyt kun koko lysti olisi maksettu niin on näitä muita syitä.. mahtaako olla flunssakin tuloillaan.. Enkä kyllä ole treenaillutkaan tarpeeksi viime aikoina. Tää on just niin mun elämää.:kakka:
 
hifistelevä puoliso: rahanmenoa ei voi estää..
 
Kuukauden jatkunut flunssa. Ei lähde sitten millään, joten salille ei ole ollut menemistä pitkään aikaan... ja ei varmaan seuraavaan viikkoonkaan.
 
Huono itsekuri. Eilen meni sipsejä ja patonkia melkoisesti. Aina mä hoen itselleni että jätä seuraavalla kerralla syömättä kun niistä tulee kuitenki huono olo, mutta en vaan saa itseäni niskasta kiinni....argh. No uusi päivä ja uudet kujeet.
 
Vituttaa maksaa kunnallisveroa, kun kunta ei huolehdi kävelyteistä! Ne on niin liukkaita ja möykkyisiä, ettei kävelemään pysty saatikka juoksemaan. Miksei kukaan tee mitään?
 
Tuli Pääesikunnasta kirje ja toivoin hirmusesti, että siellä olis ollu kertauskutsu, mutta siellä oliki vaan uusin Ruotuväki lehti. Olin vie ite tilannu sen netistä. Kotiuduin tammikuussa, mutta odottelen jo kovasti kutsua. Muutki tytöt on saanu :/
 
Inhottava orastava flunssa :(. Kaksi treenitöntä päivää olen jo varmuuden vuoksi pitänyt, mutta nyt alkaa jalat olla jo todella levottomat. En suostu enää istumaan sisällä, vaan aion tänään lähteä kevyesti auringonpaisteeseen hiihtämään. Alkaa hiiihtokelit varmaan pian olemaan ohitse, niin viimeisistä mahdollisuuksista on nautittava. Tulee sitten tauti kunnolla jos on tullakseen.
 
plääääh

Mulla on ollut nyt flunssa ja yskä tasan 5 viikkoa, huomenna alkaa 6.viikko. (Antibiootti poskiontelontulehdukseen ei vienyt flunssaa.) Lisäksi olen kärsinyt kovista niskakivuista. Sanomattakin on selvää, miten tämä vaikuttaa treeniin!!! :(
 
Se vituttaa, että löytyi tietokoneelta kihlatun entisen muijan tissit paljaana-kuva. Ja kone on hankittu muutama kk sitten. Äijä sitten myönsi, että se naikkonen oli sille sellaisen lähettänyt...mutta mua vaan rakastaa. JUST! :hyper: Pitänevät siis peliä edelleen, vaikka vuosia siitä onkin aikaa. Sellainen muija, että kaikkea on mitä multa puuttuu :(
Italialainen kurvikas kaunotar. Ja mä oikeasti luulin, että meidän juttu on vuosisadan rakkaustarina. Että mä oon tyhmä.
Nyt meen saunaan vollottaa ja miettimään et mites tää elämä meneekään...
 
Syötyä on tullut enemmän kuin laki sallii, normaali sunnuntai. Mitäs sitä muuta tekis kun vanhoja sinkkuelämään tuotantokausia katselisi ja samalla puputtaisi ruokaa menemään, hittolainen !
 
Se vituttaa, että löytyi tietokoneelta kihlatun entisen muijan tissit paljaana-kuva. Ja kone on hankittu muutama kk sitten. Äijä sitten myönsi, että se naikkonen oli sille sellaisen lähettänyt...mutta mua vaan rakastaa. JUST! :hyper: Pitänevät siis peliä edelleen, vaikka vuosia siitä onkin aikaa. Sellainen muija, että kaikkea on mitä multa puuttuu :(
Italialainen kurvikas kaunotar. Ja mä oikeasti luulin, että meidän juttu on vuosisadan rakkaustarina. Että mä oon tyhmä.
Nyt meen saunaan vollottaa ja miettimään et mites tää elämä meneekään...

Otan osaa. Voin vaan kuvitella sun vitutuksen määrää.. :( Mutta ei se sitä meinaa, että vaikka sillä jonkun toisen naisen tissikuvia siellä oiskin, ettei sua rakastais. On tollanen silti perseestä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom