Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin salilla ja olin etukäteen päättänyt testata, montako toistoa saan penkkipunnerruksessa painolla, jonka olen aiemmin nostanut maksimissaan kahdesti. Pakkohan jotain kehitystä on pitänyt tulla ja ajattelin, että olisi hienoa näin vuoden lopulla tehdä jokin oma ennätys. :)

Sali oli lähes tyhjä, ainoastaan yksi vanhempi mies treenaili salin puolella ja muutama nainen treenasi crosstrainerilla/juoksumatolla. Lämmittelin huolella, tsemppasin itseäni ja lopulta pyysin tuota vanhempaa miestä varmistamaan, vaikka sen oma treeni näytti aika hurjalta. Olin kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että vaikka mies tekikin hauiskäännöt ja muut huonolla tekniikalla, niin kai se nyt penkkiä osaa varmistaa, kun mun naispuoliset kaveritkin sen on neuvomatta osannu. Tsemppasin itseäni vielä vähän lisää, nappasin tangosta kiinni ja huomasin sitä alas laskiessani, että "varmistajani" auttoi hieman jokaisessa toistossa. :jahas: Ja kun kiloja alkaa olla maksimimäärä, jonka nämä kädet pystyvät kannattelemaan, niin siinä ei aleta kesken toiston neuvoa.

En tiedä, oliko omaa hölmöyttä, kun kuvittelin kaikkien salillakäyvien (ko. mies ei näyttänyt miltään aloittelijalta..) tietävän mitä "penkin varmistaminen" tarkoittaa enkä siksi tajunnut sanoa ennen aloittamista, että "Auta vasta sitten, kun tuo tanko painoineen ei enää nouse ylös".. Tai sitten mies ajatteli, että "Ei tollanen pieni tyttö tota kuitenkaan jaksa nostaa, niin autan sitä vähän". :curs:

Huikea tsemppaus meni hukkaan ja kun salilla ei edelleenkään ollut muita, vähensin seuraavaan sarjaan painoja ja tein sitten itsekseni muutaman sarjan lisää. Joka tapauksessa treenin jälkeen olotila oli (ja on yhä..) tämä: :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joka tapauksessa treenin jälkeen olotila oli (ja on yhä..) tämä: :wall:

Sait ainakin tämän tytön hymyilemään :)
Nauratin muita toissapäivänä maailmankaikkeuden kierolla huumorilla kun uudet housuni ratkesivat saumoista (lue haara, alkkarit vilkkuen) hypätessäni bussiin. Ilmeisesti myyjä oli unohtanut kertoa samettihousujen lojuneen kaupan hyllyllä hieman pitempään...
Huippu fiilis maanantain duunipäiväksi ja sitten kaupungin läpi treeneihin. Pakko nauraa kun ei jaksanu itkeä!
 
Sait ainakin tämän tytön hymyilemään :)

Taitolaji löytää hymyn aihetta toisten vitutuksesta. ;D ...no, onneks tuo purkautuminen yllä auttoi ja oma vitutus väheni jo. Ens kerralla oon sit fiksumpi. Pyydän apuun vain tuttuja TAI varmistan etukäteen, että vieras tyyppi tajuaa, mitä mä haluan sen tekevän, ettei pilaa mun treeniä.
 
Vetää huuruu sellaset paska kaverit jotka ei kunnioita yhtään saliharrastusta/terveellisiä elämäntapoja vaan alkaa heti naljailla jos ei halua joka viikonloppu vetää päätä täytee... Ja jos ei oo aikaa mennä joka ilta kahvilaa istuu ku on vähän muutaki hommaa kuten käydä salilla 5xviikko, opiskella fysioterapiaa ja lenkkeillä koiran kanssa. Vois sen ajan paskemminki kuluttaa ja oon tullu siihen tulokseen et urheilu on mulle kaikki kaikessa joten oon erittäin tyytyväinen elämääni näin. Plus et ne on ite sellasii jotka ei urheile koskaa, ni ei varmaan tarvii huudella. En mäkää niille ala neuvoo et kannattas välillä tehdä jotain muutaki missä tulee hiki ku tanssii ympäri päissää baarissa... Onneks koulukaverit ymmärtää mua, ainaki osa :)
 
Vituttaa olla kipeenä himassa, piti ol tänää ja huomen salitreenit, keskiviikkon jooga jne.. saas nähä jääkö kaikki treenit tältä viikolta väliin :(
 
Tänään ärsyttää kun ensimmäisen smith-sarjan jälkeen lyhyen taukoni aikana siihen väliin tunkee joku mamma lataamaan omia painojaan. Kysyin - huom kohteliaasti ja ystävällisesti - voisinko kuitenkin tehdä omat sarjani nopeasti loppuun kun oli vaan tauko ja olis vielä kaksi sarjaa jäljellä. Mamma sanoo "joo tee vaan" mutta jatkaa painojen laittamista. Kysyn uudelleen josko kuitenkin voisin tehdä ne pari nopeaa sarjaa, vastaus edelleen sama "joo tee vaan" mutta yhä jatkuu smithin säätäminen mamman omille jutuille. Tänään olin kohtelias ja vain poistuin paikalta. Mutisin kyllä itsekseni...:evil:
Joo siis kesken toisen sarjoja EI tulla tekemään omia juttuja varsinkaan kysymättä.

Oli tästä hyötyäkin. Alkoi homma pännimään sen verran paljon, että muutin suunnitelmia, en tehnyt selkätreeniä vaan vedin ihan sikahyvä käsitreenin. :puntti::puntti:
 
Flunssa iski. :( Olen lähdössä vielä työmatkalle pariksi viikoksi ja kauhulla odotan minkälainen kuntosali halvasta hotellista löytyy...
Toivottavasti ei iske vielä jetlag eikä tämä flunssa pahemmin, että pystyisi siellä edes jotenkin treenaamaan.
 
Kouluhommat. Tai siis ei niiden laatu (pidän opiskelujutuistani oikein paljon!), vaan niiden paljous yhdistettynä ajan vähyyteen. No, such is life, toisinaan.
 
Naama paleltu eilen ja mittari näyttää taas -29 astetta pakkasta! Ei haluis ihmisten ilmoille lähtee naama punasena ja kipeenä :(
 
Ihana threadi <3 Tänään vituttaa ylettömästi se, etten ikinä onnistu ostamaan kaupasta TONNIKALAPALOJA. Aina kannan mukaani älyttömän kasan niitä vitun HIUTALEITA! Joista ei voi tehdä mitään, ja ovat ruuassa kuin ruuassa ihan helvetin ällöttäviä. Koska ihminen oikeen opettelee lukemaan?
 
Tuo kasvatuksen riemuvoitto on saanu tänään mun otsassa elävän pienen elimen nousemaan kyllä ehkä 10 kertaa tappiin asti. Aamulla: "hae ne välivaatteet makuuhuoneesta sängyltä ja laita niiden vaatteiden alle" 10min menny ja se on edelleen makuuhuoneessa.. oli sitte alkanu leikkimään siellä.. ja tätä tapahtu JOKASEN asian suhteen aamulla, puuro, vessaan meno, ulkovaatteiden pukeminen jne.
Sitte ku se kyllä siivoaa ku käskee, mutta tää asunto on ku pommin jäljiltä, se ottaa yhden tavaran, tuo sen sohvalle, ottaa sohvalta toisen ja vie makkariin, taas lelukopalle ja tätä jatkuu koko päivän, jos en KOKOAJAN oo siivoomassa sen jälkiä ja hermokireellä komentamassa sitä ni täällä ei nää ees lattiaa.

SItte tuo koira, oma lukunsa karvanlähtönsä kanssa. en jaksa ees imuroida enää. vituttaa ku 5min ja se pyörii jonkun maton karvaseks, sen ei tarvii ku kävellä sohvan ohi ni sohva on karvanen.

Ja oi kyllä, itte oon valinnu koirarodun ja itte oon halunnu lapsen! :D vittuuko tässä siis valitan.

No joo, ollaan neljä päivää oltu neljän seinän sisällä ku pojalla on ollu kuumetta, alkanu hiukan nyppimään. Ja kun tätä sairastelua on kestäny nyt puol vuotta, viikko terveenä ja puoltoista sairaana. Tänään onneks ekaa kertaa ulos tällä viikolla!!

Kiitos! :D
 
Nyt vituttaa lähinnä kai oma tyhmyys. Miksiköhän piti taas kerran katsella monta viikkoa sellasta "en mä tiiä koska ehitään nähdä", "kyl mä haluun viel nähdä", "en mä ehdikään huomenna eikä ens viikonloppunakaan sovi" -käytöstä mieheltä... Luulis, että pikkuhiljaa oppis huomaamaan vähän nopeammin sen, että toista ei kiinnosta :wall: Olis pitänyt vaan ensimmäisten merkkien ilmaantuessa näyttää sille ovea.
 
Nyt vituttaa ihan kaikki koko päivä on ollu ihan perseestä ja sit ajattelin rauhotella hermojani salilla niin siellä oli joku luokka treenaamassa ja vitutti entistä enemmän. Perkele! Ja sit ne vauvat itkemässä pukkarissa oli viimenen pisara meinaan nyt vituttaa erittäin paljon.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom