Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pankkini. Sain uuden visa-kortin, joka ei sitten toiminut kahdessa liikkeessä. Kävin pankissa kysymässä asiasta ja siellä epäiltiin, että johtuu päivityksistä ja käskivät odottamaan pari viikkoa. No, tänään tuli uusi kortti postissa, vaikka semmoisesta ei ollut pankissa puhetta. Yllättäen tämä uusikaan kortti ei toimi. Harvoin itselläni on käteistä mukana, joten aika riippuvainen olen tuosta kortista. Stn, menee pankki kohta vaihtoon.
 
Joskus tekis mieli hirttää oma mies kulkusista kattoon. Perkele.
 
ottaa päähän ku aina väsyttää nimmaan perkuleesti.:zzzz: Saa tosissaan raahautua salille vaik kaikki edellytykset treenaamiseen on päällisin puolin kunnossa. Mieli jaksais mut keho ei tee yhteistyötä.:wanha:
 
Ärsyttää kun sataa kaatamalla, enkä pääse salille ku fillarilla. Neljä ja puol kilsaa vesisateessa ei nappaa yhtään, vaikka puntille ois pakko mennä, koska loppuviikon reenit onkin pannassa kaikenmaailman tyhmien juttujen ja menojen takia. Aamulenkillä koiran kanssa kastuttiin ihan läpimäriksi molemmat. Mä vihaan tätä syksyä.
 
Jatkan avautumista, kun nyt kiristää taas aivan urakalla. Menkatkin on alkamassa ja sehän se saa mielen niin helkutin iloiseksi!!!!
Mua ärsyttää, kun tuntuu ettei kropassa tapahdu mitäääääääääääään kehitystä!! Mittasin noin kuukausi sitten rasva% ja se oli aivan sairaan karmeen korkee. Liikun ku apina, koiran kanssa lenkkiä se pari kertaa päivässä, kuntonyrkkeilytreenit 1-2 kertaa viikossa, puntilla 3-5 kertaa viikossa. Ja syön niin hyvin ku vaan ikinä pystyn ja pidän turhat hiilarit matalalla. Ja lepään myös joo. Ja saakeli ku ei tuo ihra pala hitto mihinkään!! ÄRSYTTÄVÄÄ! No, kohta mittaan sen prossan taas ja jos se ei ole laskenut yhtään ni lopetan syömisen enkä muuta tee ku punttaan ja juoksen!! GRR. No eihän se nyt ihan niinkään mene.. Byä!
 
vaihteeksi hieman kevyempää vitutusta näitten laihutus ja muitten reenivitutusten sekaan.
olen maho lehmä ja kaiken maailman narkit, teinit ja muut omituiset sekot sikiää hupsista vaan.

että semmosta.
vähä meinaa vituttaa aina välillä.
 
Niska-hartiaseutu jumissa ja koskee koko ajan. Taas vaihteeks viikon kuuri tulehduskipulääkkeitä ja liikunta rajoittuu lenkkeilyyn. Ja tää tapahtuu tietty silloin kun motivaatio punttitreeniin on huipussaan. :(
 
Mikä tänään EI vituttaisi?

Pikkuhiljaa voisi alkaa ne 14 lihavaa vuotta 14 laihan jälkeen, muuten ehkä siirryn harjottamaan luontais/keräilytaloutta ja syömään kärpässieniä. Haluaisiko joku tulla mukaan, perustetaan osuuskunta? Kaiken kruununa nyt särkee päätäkin.
 
Oksennustauti. Mitään ei luonnollisesti tee mieli syödä, ja vielä vähemmän se ruoka pysyy sisällä, mutta pakko syödä, koska oksentamisen jälkeen on jopa tunnin hyvä olo. Mulla ei oo koskaan ollu maha näin kipeä. FU oksennustauti :curs:
 
Lupasin itselleni aloittaa tällä viikolla jälleen kerran "lauantai on karkkipäivä" periaatteen. No sehän kuihtui jo tänään kun kaverilla oli (erittäin kuivalla) luennolla karkkipussi mukana...se TAAS siitä itsekurista. Oma henkinen heikkous vituttaa.
 
Oksennustauti. Mitään ei luonnollisesti tee mieli syödä, ja vielä vähemmän se ruoka pysyy sisällä, mutta pakko syödä, koska oksentamisen jälkeen on jopa tunnin hyvä olo. Mulla ei oo koskaan ollu maha näin kipeä. FU oksennustauti :curs:

Haah väärälle taudille meni haistattelut, oliki umpilisäkkeen paholainen tulehtunut. No se leikattiin pois ja tänää pääsin sairaalasta. Nytpä ei sitte treenatakkaan hetkeen. Jee! :)

:jahas:
 
Ottaa päähän se, että viikon verran on ollut päivittäin ihan järjetön nälkä/ hiilarihimo koko ajan! Normaalisti en himoitse juurikaan hiilareita ja vaikka himoitsenkin pystyn pitämään himot kurissa. Olen varmaan viikon ollut reippaasti plussalla päivittäin kun en saa pidettyä näppejäni erossa kaikesta paskasta. Menkat varmaan alkaa kohta..
 
PMS. Tarviiko enempää siitä?

Sain työkoneelle Think Point viruksen :( ja olen toista tuntia elvytellyt konetta. Nyt näyttää jo hieman valoisammalta!
 
Kauhee syöpöttelyvimma päällä eilisillasta asti. Väsyttää koko ajan. Työ- ja vapaa-aikastressi. Kaks viikkoo ollu joka päivä rytmihäiriöitä.
 
Vituttaa ku oon kipeenä ja voimat on ihan pois, olis ihan vitusti koulutöitä tehtävänä eikä pysty tekee mitään ja sit viel miesjututki on ihan päin persettä! Enkä pääse hakee hyvää mieltä salilta tai lenkkipolulta joten ahdistun entistä enemmän...
 
Ketuttaa kun polvet särkee lenkin jälkeen jo ihan pikkupakkasillakin, kunnon pakkasilla särky onkin jo aika infernaalinen...

OT, onks kellään ollut vastaavaa ongelmaa? En viitsis YTHS:lle lähteä tällaisen takia
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom