Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sun hammastahnassa natriumlauryylisulfaattia? Se voi aiheuttaa aftoja. Itsellä helpotti heti kun ostin apteekista Yotuelia tahnaksi.

Olen jo pitkän aikaa (muista syistä tosin) pessyt hampaat Yotuelilla, joten syy ei voi olla siinä. Pitää toivoa että tämä on joku ohimenevä aftahyökkäys ja tämän jälkeen saa taas olla vuoden aftatta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidin melkeen parin viikon tauon salitreeneistä tarkoituksella. Nyt piti sitten aloittaa uudestaan, ni enköhän saanut jonkun kamalan flunssapöpön ja nyt sitte 3pv olen yskiny keuhkoja pihalle ja hengaillu kuumeessa kotona :( nice. Taitaa tulla ainaki viikko lisää taukoa.
 
kaikki vituttaa. ahdistaa niin saatanasti elämä, tulevaisuus, koulu, työ jne. pomokin päätti soittaa (se ei soita koskaan joten asia on jotain tärkeää ja negatiivista) mutten ollut paikalla joten pian varmaan tulee kännykkään soittoa.. arggghhh.
 
aiempaan viestiin liittyen pomo tosiaan soitti. työaika lyhenee 5 tunnista kolmeen tuntiin per vuoro. ainakin tekee helpoks lopettamisen tossa paskafirmassa.
 
Mua vituttaa toi naapurin piski ... se alottaa joka arkiaamu seiskalta haukkumisen ja se haukkuu ja haukkuu ja haukkuu ja haukkuu ... mun pää räjähtää ... niin kauan se haukkuu ku toinen asukas tulee kotiin ... eli vähintään sen 8 tuntia ... prkl
:curs: :wall: ku nään jommankumman niin kyl seuraavalla kerralla avaudun ja urakalla :puntti:
 
Miuta ottaa paahan etta olin innolla Suomen loman (2 vkoa, jolloin treenasin kerran ja soin mita sattuu) jalkeen palaamassa takaisin salille...mutta pitkan lennon aikana sain vissiin jonkun popon ja olin melkein 2 viikkoa kipeana...Yskaa ja voimaton olo, plus allergia silmissa. Nyt onneks olen paassy takas treenaamaan, mutta heikko olo oli salilla kun viimeks kavin. Ja tata enemman ottaa pattiin kun mies lahtee useamman kk komennukselle Lahi-Itaan ja mie tietysti pelkaan etta jotain kay pahasti... No, onni onnettomuudessa, voisi se komennus olla vuoden tai pidempikin. Ei tassa muuta kun sitten treenaillaan kovasti ja toivotaan etta miehella pelaa nettiyhteys ja paasee kameran kautta pulisemaan:)
 
Vatsaongelmat (turvotus & kipu) sekä kylmyys. Mä oon jäässä, niin hirveän jäässä. Veri ei kierrä enää yhtään, voi moro.
Suuri määrä liikuntaa ja vähän ruokaa (ja aineenvaihdunnalliset ongelmat pohjalla) eivät vain ole hyvä yhdistelmä.
 
Selkä jumissa, taas. 11 tunnin päästä lekurille ruikuttamaan josko sais lähetteen fysioterapeutille...ja jos saan lähetteen, niin siitä se "hupi" sit vasta alkaakin...
 
mua vituttaa niin perkeleesti kaikki. Eka työpäivä takana ja voi helvetti mitä paskaa sekin on mutta ainakin siitä saa rahaa :)
 
Mua ottaa päähän se että viisveisasin kroppani vastusteluista ja kävin salilla ja lenkillä flunssasena. Tiistaina huvin vuoksi mitattiin työkavereiden kanssa pika-crp (tulehdusarvo veressä) ja 151 oli tulos (normaaliluku <8). Nyt väh. 2 vko saikkua ja kaikenlainen rasitus kielletty. Ottaa päähän ettei saa edes kävelylle mennä, mutta toisaalta rauhoittava tunne että "saa" vaan maata eikä tarvii hävetä sitä.
 
Vituttaa että menin lyömään varpaan prkl!! Sattuu niin perkeleesti, että en voi käyttää tuol viimas ja satees muuta kenkiä ku varvassandaaleita. On vähä kylmä. Toiseks, en voi harrastaa mitään liikuntaa, koska en edelleenkään pysty käyttämään muita kenkiä kuin niitä hemmetin VARVASSANDAALEJA!

Huh. Helpotti. Tai ei oikeestaan melkeen yhtään, mut vähäsen.
 
Kipu jalassa vaan pahenee, ja saikkua joutui ottamaan.. Onneksi aika polvileikkaukseen on jo ensi viikolla, olisi silti ollut kiva pystyä olemaan töissä siihen asti..
Nyt sitten kamalassa säryssä yrität tehdä kotona töitä sen minkä pystyt (ettei työkaverit oo ihan täysin pulassa) REMONTIN KESKELLÄ!!! On tää elämä välillä niin ihanaa..
 
siis kuinka voi yks yövuoro vetää ihmisen näin piippuun. 8h unta plakkarissa kuitenki ja aamulenkki jäi väliin vaan siks että olo on nii pöhnänen. Vituttaa olla näin laiska, mutta tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta juokseminen. :( HUOH!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom