Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, ettei edelleenkään ole kesäduunia :( En haluaisi opiskella koko kesää, ja muutenkin pieni paniikki iskee rahatilanteen suhteen.
 
Vitutuksen aiheita onneksi vain kolme:
1.Repsahtelen dieetillä. Ostin liian hyviä prodepatukoita LAATIKOLLISEN (swebar) ja nyt en helvetti voi pysyä niistä erossa! Yks menee per päivä ja 210 ylimäräistä kilokaloria kilahti juuri roppaan. Shit!!
2.Tänään piti valita joko uni tai treeni. Olin viime yönä neljään asti töissä ja ensi yönä myös. Valitsin unen koska oli pakko, että jaksan vielä toisen vuoron ja kyllä tää on meinaan NIIN hanurista.
3.Vasenta silmää kirvelee. Allergiahommat vieläkin tutkinnan alla ja syy tuntematon. Ripsari kirvelee. Näytän pikkusen narkomaanilta ilman meikkiä.
 
Mulla ei ole mitään haluja mennä minnekään tänään. Töihin pitäs silti jaksaa. Salillekin piti mennä.
Loma ois ihan kiva asia.
 
Koko päivä mennyt järjettömässä vitutuksessa, sentään treenatessa lähti mielestä. Työnantaja kehtaa esittää, että tekisin vapaa-ajalla työtehtäviä ILMAN KORVAUSTA, siis haloo, mitä!?!?!?!? Pitäisi olla tavoitettavissa 24/7/365 ilman erillistä korvausta, puhelinetuakaan ei ole. Jeesusmaaria hei oikeesti.
 
Yks työkaveri. En vaan kestä sitä. Ajattelin ensin pääseväni eroon negatiivisista tunteistä tätä tyyppiä kohtaan, mut paskan latvat. Ai että kun kiristää! Kaveri ei osaa olla hetkeäkään hiljaa ja suusta tulee ihan kaikki, mitä mieleen pölkähtää: auton ongelmat, lasten ongelmat, omat ongelmat.. Kaiken huippu oli äsken, kun kahvihuoneessa tuli hetkeksi hiljaista, niin tyyppi alkaa lukemaan sittarin tarjouksia ihan yllättäen: "Ben and Jerry's jäätelö mnomnomnom... Kingis kinuskutuutti mnommnonmon..." ja sitä rataa lueteltiin ainakin viittä eri jäätelöä. Hei camoon!

Johan helpotti. Kiitos ja anteeksi.
 
Ärsyttää, kun olin kaksi jaksoa harjottelussa yhdessä paikassa ja koko ajan lupailivat mulle töitä sieltä ja elättelivät toivoa. Sitten kun sain jonkin näkösen määräaikasen sopparin niin minun ohitse palkkasivat sitten jonkun toisen ihmisen vakinaiseksi... Sitten se uusi työntekijä sai kaikki minunkin työt niin mulle ei jäänyt mitään tekemistä ja potkasivat sitten pihalle, koska olin vielä koeajalla... Työpaikan pomo oli tosi vittumainen koko sen ajan kun olin siellä ja olin ihan poikki joka työpäivän jälkeen ja oikein pelotti mennä seuraavana päivänä takas...

No nyt kun sain potkut, niin tavallaan olen helpottunut, mutta... Nyt ei ole oman alan töistä tietoakaan.. Joudun olemaan kassalla töissä tuuraamassa sairaslomia, eli vakinaisia työvuoroja ei ole eikä näin ollen vakinaisia tuloja. Kaiken lisäksi inhoan kassatyön työnkuvaa, vaikka onhan se hyvä että edes jotain on. Lisäksi, kun potkut tulivat näin myöhään keväällä, niin en ehdi enää hommata mistään kesätöitäkään. Kaikkiin paikkoihin on jo valittu työntekijät. Hitto että nyt menee kyllä hyvin...
 
Toinen nännikoru on jo jonkin aikaa osoittanut merkkejä uloskasvamisesta, mutten ole jaksanut/ehtinyt käydä lävistäjällä, jotta hän poistaisi korun. Itse en saa sitä auki, kaikki keinot koitettu. No, tänään rupesin putsailemaan korua suihkussa liikutellen sitä, ja huomasinpa että melkein keskellä nänniä on pieni reikä, josta näkyy koru läpi :urjo: Ei jumalauta, maanantaina vasta pääsee lävistäjällä käymään 4 aikaan, pelottaa niin helvetisti että tuo tuosta repeää irti. Miksi miksi miksi mä en ole käynyt siellä lävistäjällä aiemmin?!?
 
samassa yhteisössä vaikuttantu henkilö kohtasi pari päivää sitten elontaipaleensä pään: hänet ammuttiin hengiltä :(

mua niin vituttaa tää maailma. mikä saatana siinä on, että koetaan, että toisen saa ampua, että saa tappaa, hakata... en vaan ymmärrä.
 
samassa yhteisössä vaikuttantu henkilö kohtasi pari päivää sitten elontaipaleensä pään: hänet ammuttiin hengiltä :(

mua niin vituttaa tää maailma. mikä saatana siinä on, että koetaan, että toisen saa ampua, että saa tappaa, hakata... en vaan ymmärrä.

Huh. Aivan kamalaa. Paljon voimia, violetti!
 
Ketuttaa suunnattomasti se, että töissä yks s'!?#"?!!! ilmastoinninkenno vittuilee eikä suostu olemaan vuotamatta prkl. Kolmen tunnin vaihtotyöhön mennyt 10 tuntia vikaa etsiessä, osia vaihtaessa ja tapellessa huoltolaitteen kanssa. Loppu päivästä en voinut ku nauraa (johtukohan äärimmäisestä vitutuksesta...) ku selvis, että vika olikin siinä kohdassa, minkä olin diagnosoinut 8 tuntia aikaisemmin jota työnjohtajat & duunikaverit eivät uskoneet. Kiitti luottamuksesta pojat!!! :rock:
 
Vituttaa kun ostin kalliita inkiväärikapseleita siinä toivossa että niistä ois jotain apua polvivaivoihin (leikattu kahdesti) mutta sainkin niistä mukavat oireet; vatsa niin kipeä että se säteilee jo selän puolelle, oksennan jonka ansiosta kurkku aiiivan paskana.
Lisäksi tätä oloa parantaa jonkin sortin vittumainen allergia joka pitää nokkaa tukossa niin ettei henki kulje. JEEEEE. En lähekkään tänään pumpille.
 
Ei suatana. Rahat loppu :( Otin jo ukoltani satasen lainaan ja rästimaksut maksettuani tilillä on jälleen nätisti n. 20 euroa. Kyllä ketuttaa. ONNEKSI olen sentään töissä, tosin palkkaa tulossa sitten 19 päivän päästä... Miten eletään 1€/päivä? Varsinkin kun viikonloppuna on tiedossa junamatka pohjoiseen & takaisin... (ei kyllä pysty mitenkään missaamaan siskon tytön ristiäisia rahanpuutteen vuoksi :haart:)
 
Vihaan jo valmiiksi kesätöitäni. Kerrostalojen siivoamista :dance: Tein koko viime kesän samaa paskaa, ja en edelleenkään saanut mitään muuta työtä, vaikka lähetin n. 20 hakemusta ja soittelin moneen paikkaan, kyselin tutuilta pääsisikö töihin ym.. Kyllä 2h siivoaminen per viikko menee (talviajan työaikani), mutta 2 kuukautta kokopäiväisesti..

Okei, on hieno juttu että on ylipäätään jotain työtä - useat tuntemistani kaupungin nuorista eivät saaneet lainkaan töitä. Mutta kun työ on vaan niiin perseestä - huono palkka ja tuntuu että jengi katsoo kokoajan alaspäin, on niin aliarvostettua hommaa.

Kasvaapahan ehkä edes aerobinen kunto kun ravaa kerrostalojen portaita, huoh..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom