Ärsyttää, kun olin kaksi jaksoa harjottelussa yhdessä paikassa ja koko ajan lupailivat mulle töitä sieltä ja elättelivät toivoa. Sitten kun sain jonkin näkösen määräaikasen sopparin niin minun ohitse palkkasivat sitten jonkun toisen ihmisen vakinaiseksi... Sitten se uusi työntekijä sai kaikki minunkin työt niin mulle ei jäänyt mitään tekemistä ja potkasivat sitten pihalle, koska olin vielä koeajalla... Työpaikan pomo oli tosi vittumainen koko sen ajan kun olin siellä ja olin ihan poikki joka työpäivän jälkeen ja oikein pelotti mennä seuraavana päivänä takas...
No nyt kun sain potkut, niin tavallaan olen helpottunut, mutta... Nyt ei ole oman alan töistä tietoakaan.. Joudun olemaan kassalla töissä tuuraamassa sairaslomia, eli vakinaisia työvuoroja ei ole eikä näin ollen vakinaisia tuloja. Kaiken lisäksi inhoan kassatyön työnkuvaa, vaikka onhan se hyvä että edes jotain on. Lisäksi, kun potkut tulivat näin myöhään keväällä, niin en ehdi enää hommata mistään kesätöitäkään. Kaikkiin paikkoihin on jo valittu työntekijät. Hitto että nyt menee kyllä hyvin...