Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitutus alkoi kyllä jo eilen, mutta vieläkin nostaa sykettä kun ajattelen asiaa. Asia liittyy siis painonpudotus/kuntoremonttiini... Kävin pikaisesti ystäväni luona kylässä ja siellä sattui olemaan muitakin, vähän vanhempia ihmisiä samaan aikaan. Lupasin juoda kahvit, vaikka tarkoitukseni ei ollut kuin käydä nopeasti. Tarjolla oli sitten jos jonkin sorttista pullaa jne. joita en sitten ottanut. En tuonut mitenkään esille mitään laihdutuksia tms. sanoin vaan että ei tee mieli/en halua ottaa nyt. Reaktio aiheutti tietenkin arvattavan: ooksä jollain laihdutuskuurilla/mikset halua/blaablaablaa -kysymysten ja toteamusten sarjan. Ja kun selvensin vähäsen asiaa, että miksi ei tee mieli (olen syönyt kunnolla, eikä ole nyt hetkeen tehnyt herkkuja mieli ja vähän ällöttääkin ajatus jostain pullasta). Sen taas osa koki henkilökohtaisena loukkauksena omaa pullanmussutusta kohtaan ja eräskin sanoi siinä sitten, että "no, kuinkas paljon rehuja sun kunnolla syöminen sisältää?" Tarkoittaen varmaan sitä, että olen kuitenkin jollain kitudieetillä missä syön vaan salaattia ja porkkanaa. Tuo kysymys aiheutti pienimuotoisen naururemakan muussa seurueessa. Kietaisin kahvin nassuun ja esitin että mun pitää nyt mennä ja lähdin autoon puhisemaan. Kiitokset ystävälle, joka hyväksyi pullattomuuteni ihan kiltisti, mutta muille se näytti olevan joku ongelma. :curs:
Olisko jollain esittää joku rakentava reaktio tuohon, itse en oo vielä keksinyt, yleensä pahoitan vaan oman mieleni. Näköjään ihmisille näyttää olevan olemassa vain 2 tapaa syödä, joko "normaali" (syödään pullaa aina kun saa) tai "anorektinen" (syödään pelkkää salaattia). Ei muuten kannata ainakaan selittää miksei tee mieli, sehän on jo loukkaus tarjoomusten leipojaa kohtaan, jos suoraan sanotaan et hänen pullat ällöttää...Vitutus alkoi kyllä jo eilen, mutta vieläkin nostaa sykettä kun ajattelen asiaa. Asia liittyy siis painonpudotus/kuntoremonttiini... Kävin pikaisesti ystäväni luona kylässä ja siellä sattui olemaan muitakin, vähän vanhempia ihmisiä samaan aikaan. Lupasin juoda kahvit, vaikka tarkoitukseni ei ollut kuin käydä nopeasti. Tarjolla oli sitten jos jonkin sorttista pullaa jne. joita en sitten ottanut. En tuonut mitenkään esille mitään laihdutuksia tms. sanoin vaan että ei tee mieli/en halua ottaa nyt. Reaktio aiheutti tietenkin arvattavan: ooksä jollain laihdutuskuurilla/mikset halua/blaablaablaa -kysymysten ja toteamusten sarjan. Ja kun selvensin vähäsen asiaa, että miksi ei tee mieli (olen syönyt kunnolla, eikä ole nyt hetkeen tehnyt herkkuja mieli ja vähän ällöttääkin ajatus jostain pullasta). Sen taas osa koki henkilökohtaisena loukkauksena omaa pullanmussutusta kohtaan ja eräskin sanoi siinä sitten, että "no, kuinkas paljon rehuja sun kunnolla syöminen sisältää?" Tarkoittaen varmaan sitä, että olen kuitenkin jollain kitudieetillä missä syön vaan salaattia ja porkkanaa. Tuo kysymys aiheutti pienimuotoisen naururemakan muussa seurueessa. Kietaisin kahvin nassuun ja esitin että mun pitää nyt mennä ja lähdin autoon puhisemaan. Kiitokset ystävälle, joka hyväksyi pullattomuuteni ihan kiltisti, mutta muille se näytti olevan joku ongelma. :curs:
Jahas, jollakin muulla sama ongelma! Mä oon joutunu huomaamaan, etten vaan osaa! En osaa sitä taitoa, että menisin nukkumaan silloin, kun väsyttää. Menen monesti vasta sitten, kun on se lähes viimeinen mahdollisuus, eli ennen kun en enää jaksa liikkua.Voi MIKS mä en nuku??? Miten ihminen voi vaan valvoa ja valvoa vaikka on niin väsynyt että ei jaksa edes ajatella? Miten? Miks? HÄH?