Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kela ei oo vieläkään tehny päätöstä kesätuesta. Mä olen niin kusessa... Rahaa on tulossa palkasta sen verran, että tarttis vielä n.50e lisäksi että vois maksaa vuokran. Sen jälkeen olis sit vielä ne kaikki laskutkin... voi perse.
 
Vitutus alkoi kyllä jo eilen, mutta vieläkin nostaa sykettä kun ajattelen asiaa. Asia liittyy siis painonpudotus/kuntoremonttiini... Kävin pikaisesti ystäväni luona kylässä ja siellä sattui olemaan muitakin, vähän vanhempia ihmisiä samaan aikaan. Lupasin juoda kahvit, vaikka tarkoitukseni ei ollut kuin käydä nopeasti. Tarjolla oli sitten jos jonkin sorttista pullaa jne. joita en sitten ottanut. En tuonut mitenkään esille mitään laihdutuksia tms. sanoin vaan että ei tee mieli/en halua ottaa nyt. Reaktio aiheutti tietenkin arvattavan: ooksä jollain laihdutuskuurilla/mikset halua/blaablaablaa -kysymysten ja toteamusten sarjan. Ja kun selvensin vähäsen asiaa, että miksi ei tee mieli (olen syönyt kunnolla, eikä ole nyt hetkeen tehnyt herkkuja mieli ja vähän ällöttääkin ajatus jostain pullasta). Sen taas osa koki henkilökohtaisena loukkauksena omaa pullanmussutusta kohtaan ja eräskin sanoi siinä sitten, että "no, kuinkas paljon rehuja sun kunnolla syöminen sisältää?" Tarkoittaen varmaan sitä, että olen kuitenkin jollain kitudieetillä missä syön vaan salaattia ja porkkanaa. Tuo kysymys aiheutti pienimuotoisen naururemakan muussa seurueessa. Kietaisin kahvin nassuun ja esitin että mun pitää nyt mennä ja lähdin autoon puhisemaan. Kiitokset ystävälle, joka hyväksyi pullattomuuteni ihan kiltisti, mutta muille se näytti olevan joku ongelma. :curs: :rolleyes:
 
Vitutus alkoi kyllä jo eilen, mutta vieläkin nostaa sykettä kun ajattelen asiaa. Asia liittyy siis painonpudotus/kuntoremonttiini... Kävin pikaisesti ystäväni luona kylässä ja siellä sattui olemaan muitakin, vähän vanhempia ihmisiä samaan aikaan. Lupasin juoda kahvit, vaikka tarkoitukseni ei ollut kuin käydä nopeasti. Tarjolla oli sitten jos jonkin sorttista pullaa jne. joita en sitten ottanut. En tuonut mitenkään esille mitään laihdutuksia tms. sanoin vaan että ei tee mieli/en halua ottaa nyt. Reaktio aiheutti tietenkin arvattavan: ooksä jollain laihdutuskuurilla/mikset halua/blaablaablaa -kysymysten ja toteamusten sarjan. Ja kun selvensin vähäsen asiaa, että miksi ei tee mieli (olen syönyt kunnolla, eikä ole nyt hetkeen tehnyt herkkuja mieli ja vähän ällöttääkin ajatus jostain pullasta). Sen taas osa koki henkilökohtaisena loukkauksena omaa pullanmussutusta kohtaan ja eräskin sanoi siinä sitten, että "no, kuinkas paljon rehuja sun kunnolla syöminen sisältää?" Tarkoittaen varmaan sitä, että olen kuitenkin jollain kitudieetillä missä syön vaan salaattia ja porkkanaa. Tuo kysymys aiheutti pienimuotoisen naururemakan muussa seurueessa. Kietaisin kahvin nassuun ja esitin että mun pitää nyt mennä ja lähdin autoon puhisemaan. Kiitokset ystävälle, joka hyväksyi pullattomuuteni ihan kiltisti, mutta muille se näytti olevan joku ongelma. :curs: :rolleyes:

Joo, sama juttu täällä - törmään myös silloin tällöin noihin ihmettelijöihin ja kummastelijoihin siitä, että miks mä en noita hiilarimössökaloripommeja itseeni ahda :rolleyes:
Sit otetaan nokkiinsa ja oon muka jollain kitudieetillä, jos nyt ei pulla maistu ja jos ei syö niin, niinku suurin osa näissä tapauksessa syö, eli vetää napaansa sitä mössöä.
 
Joku ärsyttävän lähelle änkeävä mies yriti mun kanssa treffeille kunnes huomasi sormuksen. Ei mua ärsytä se että joku pitää mua viehkeänä, vaan lääppiminen ja mun henkilökohtaiselle alueelle änkeeminen. En ole lainkaan tottunut siihen että joku tuntematon tarraa käteen kiinni. Miinusta tuli reippaasti siitä ja suomenkielentaidottomuudesta.
 
Revin itseni viideltä sängystä ylös ja ehdin mukavasti kuudeksi salin oven taakse. Siihen se matka sitten tyssäsikin, koska aukioloaikoja on muutettu ja paras tapa ilmoittaa siitä on pikkuinen lappu salin ovessa - nettisivuilla kannattaa pitää vanhat aukioloajat esillä koska eihän niitä kukaan katso!

Sitten vaan suoraan töihin missä yritin epätoivoisesti ehostaa itsestäni ihmisen näköisen ilman tarvittavia välineitä, jotka salilta olisivat löytyneet. :curs:
 
Treenimotivaatio ihan hukassa ja tänään on tullut syötyä miten sattuu. Eilenkään ei ehtinyt treenata kun piti roudata kissa päivystykseen ja takas päästiin vasta ysiltä illalla. Viime yöltä kertyi mukavat univelat kun kissa ei antanut nukkua ja nyt loppuviikko pääsykokeita. Yritä tässä sitten tehdä elämäntapamuutosta... Puhumattakaan, että ne pääsykokeet onnistuisi kun ei pysty väsymyksissään keskittyä...
 
Silitin maanantaina lakanoita. Tulos: viiden sentin mittainen palovamma vasemman lonkkaluun päällä. Aiemmin tällä viikolla ei ole ollut kipeä, joten olen voinut treenata mys. ihan normaalisti. Tänä aamuna vedin pesusta tulleita farkkuja jalkaan ja palovamman päällä oleva "kalvo" repesi ja kuoriutui irti. Voihan vitja, että nyt sattuuuuu! Tunnen sydämenlyönnit siinä koko ajan. Voiskohan ottaa saikkuu? Heittää housut pois? Vai pitäiskö kärsiä vaan ruokataukoon saakka, jotta pääsisin ostamaan apoteekista bepanteenia? It hurts! :( Yhyym, itkettää.
 
Kaaduin pyörällä enkä käyttänyt tuolloin kypärää. Nyt on vasemman puolen ohimo/ otsa ruvella sekä silmä mustana -loistavaa! Muistutuksen sanana kaikille: Käyttäkää polkupyöräkypärää!
 
Vitutus alkoi kyllä jo eilen, mutta vieläkin nostaa sykettä kun ajattelen asiaa. Asia liittyy siis painonpudotus/kuntoremonttiini... Kävin pikaisesti ystäväni luona kylässä ja siellä sattui olemaan muitakin, vähän vanhempia ihmisiä samaan aikaan. Lupasin juoda kahvit, vaikka tarkoitukseni ei ollut kuin käydä nopeasti. Tarjolla oli sitten jos jonkin sorttista pullaa jne. joita en sitten ottanut. En tuonut mitenkään esille mitään laihdutuksia tms. sanoin vaan että ei tee mieli/en halua ottaa nyt. Reaktio aiheutti tietenkin arvattavan: ooksä jollain laihdutuskuurilla/mikset halua/blaablaablaa -kysymysten ja toteamusten sarjan. Ja kun selvensin vähäsen asiaa, että miksi ei tee mieli (olen syönyt kunnolla, eikä ole nyt hetkeen tehnyt herkkuja mieli ja vähän ällöttääkin ajatus jostain pullasta). Sen taas osa koki henkilökohtaisena loukkauksena omaa pullanmussutusta kohtaan ja eräskin sanoi siinä sitten, että "no, kuinkas paljon rehuja sun kunnolla syöminen sisältää?" Tarkoittaen varmaan sitä, että olen kuitenkin jollain kitudieetillä missä syön vaan salaattia ja porkkanaa. Tuo kysymys aiheutti pienimuotoisen naururemakan muussa seurueessa. Kietaisin kahvin nassuun ja esitin että mun pitää nyt mennä ja lähdin autoon puhisemaan. Kiitokset ystävälle, joka hyväksyi pullattomuuteni ihan kiltisti, mutta muille se näytti olevan joku ongelma. :curs: :rolleyes:
Olisko jollain esittää joku rakentava reaktio tuohon, itse en oo vielä keksinyt, yleensä pahoitan vaan oman mieleni. Näköjään ihmisille näyttää olevan olemassa vain 2 tapaa syödä, joko "normaali" (syödään pullaa aina kun saa) tai "anorektinen" (syödään pelkkää salaattia). Ei muuten kannata ainakaan selittää miksei tee mieli, sehän on jo loukkaus tarjoomusten leipojaa kohtaan, jos suoraan sanotaan et hänen pullat ällöttää...
 
vedin perjantaina kännit. vituttaa kun kroppa ja pää jäätävät edelleen, jäi aamutreeni väliin. oma vika tietenkin mutta prkl.
 
Paino ei ole pudonnut viikkoon yhtään! :( No ei se kyllä ole noussutkaan, joten hyvä sinällään...
 
Hah, luulin, että olen vieroittunut sokerista varsin tehokkaasti. Mitä vielä. Tänään mälläsin säkin mässyä paha olo verukkeena :(:jahas: Paraniko mieli, arvaatkaas...

No, huomenna on uusi päivä.
 
Ei oo kerenny treenata/ jaksanu..vituttanu vaan tää eläminen jonka seurauksena myös säälisyömisen tullu kuvioihin..arg!Olo kuin sotanorsulla ja vitutus senku lisääntyy..se ois vaa niskasta kii otettava ja painuttava salille ens viikolla..onneks meen huomen kotia 2vk reissulta, jossa tullu syötyy iha mitä saattuu..kotiin ja kuria kehiin mars!
 
Voi MIKS mä en nuku??? Miten ihminen voi vaan valvoa ja valvoa vaikka on niin väsynyt että ei jaksa edes ajatella? Miten? Miks? HÄH?
Jahas, jollakin muulla sama ongelma! Mä oon joutunu huomaamaan, etten vaan osaa! En osaa sitä taitoa, että menisin nukkumaan silloin, kun väsyttää. Menen monesti vasta sitten, kun on se lähes viimeinen mahdollisuus, eli ennen kun en enää jaksa liikkua.

Mitähän tälle pitäis tehdä?? :zzzz:
 
Kirjotin blogiini vaikeita asioita, joita en ole kertonut kellekään. Nyt poikaystävä on pettynyt minuun, koska en ole kertonun hänelle. Vittu. Tiedän, että pitäisi kertoa enemmän myös näitä vaikeita. Mutta kun en osaa. En löydä sanoja ja itken vaan. Se on niin vaikeaa. Kirjoittaminen on helpompaa, siksi teenkin sitä. Se on terapeuttista. Miusta ei ole kiva näyttää ressukalta ja säälittävältä kenenkään silmissä. varsinkaan poikaystävän.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom