Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sairastuin mukavasti synttäreiksi... Jos olo yhtään paranee niin minähän lähden viihteelle, ihan sama vaikka on aamulla 6 töitä, olin suunnitellut tätä jo niin pitkään. Jos tulisi ajoissa kotiin niin jaksaisi sen pari tuntia töitäkin tehdä.
 
Ottaa aivoon se, että otin ihanat ripsipidennykset ja toinen silmä sitten tietysti tulehtui, joten eipä aikaaakaan kun kaikki ripset oli tipotiessään kun olin hangannut unisssani silmiä. Ärsyttävää kum on tullut ihmeellisiä allergisia reaktioita vaikkei mun pitäs olla millekkään allerginen! Nyt on si kauhee kutina silmässä, poskissa, kaulassa, yläselässä, nilkoissa ja missä vielä. Skraaps skraaps vaan! Näytän muuten ihan kauheelta. Pitösköhän käydä edes muutaman kerran solkussa niin sais tähän kalanaamaan jotain väriä!
 
Ärsyttävää kum on tullut ihmeellisiä allergisia reaktioita vaikkei mun pitäs olla millekkään allerginen! Nyt on si kauhee kutina silmässä, poskissa, kaulassa, yläselässä, nilkoissa ja missä vielä. Skraaps skraaps vaan! Näytän muuten ihan kauheelta. Pitösköhän käydä edes muutaman kerran solkussa niin sais tähän kalanaamaan jotain väriä!

Kuulostaa nokkosihottumalta, joka voi laueta muistakin syistä kuin allergiasta. Tosin siihen auttaa allergialääkkeet. Kauan noi kutinat ja ihottuma kestää? Nokkosihottumalle tyypillistä on se, että se ilmaantuu yhtäkkiä ja lähtee yhtäkkiä eikä oireet yleensä kestä vuorokautta pitempää.

Solkkuun en menisi, jos iho on noinkin ärtynyt.

Tsemppiä! Kutina on todella inhottavaa. Nimim. Krooninen nokkosihottuma.
 
Vituttaa Helsingissä asuminen, ei oo rahaa kunnon vuokrakämppään ja Hoasilta en näköjään saa edes hakea yksiötä, koska asuin muutaman kuukauden muualla vuokralla :curs:
Kiinnostaa taas niin paljon muuttaa solukämppään tappelemaan suihkuvuoroista ja siivouksesta. Miksi mä en mennyt opiskelemaan johonkin muualle!!
 
Viides päivä menee sairaana ollessa. Salilla oon käyny millon? En edes muista. Ei mene aina tasan maitorahkat, näin se on. Ennen kuin edes loma oli alkanut, toivoin jo että se olisi ohi...hyvin menee.
Päätä särkee, kuumetta, yskittää, kurkku kipeä ja meinaan tukehtua omaan limaräkään. JEEJEE! Joka lihas on jumissa ja halu päästä liikkumaan on suuri, mutta ei! ARGH! :hyvä:

No ei se itku auta, nyt vaan pirusti lääkettä nassuun ja nukkumista kellon ympäri. Pakko tän on joskus loppua ja sitten kun loppuu, lähden avokkini kanssa salille riehumaan. (sain herran lupaamaan, että se alkais käymään mun kans salilla) Jeejee, moikka moi. :D
 
Jumppailu on kulkenut hyvin ja lisää painoakin on saanut laittaa melkein kaikkiin liikkeisiin pitkästä aikaa. Odotin jo aamusta asti tämän päivän kyykkäilyä, mutta kaaduin sitten rähmälleni töissä. SISÄLLÄ. Olisin edes telonut polveni rehellisesti tuolla ulkona liukastellessa, mutta ei... No jää varmaan hetkeksi nyt kyykkäilyt vähiin, kun portaissa kulkeminenkin on lähes ylivoimaista. Hauskinta tässä oli vielä se, että ollaan menossa Himokselle viikonloppuna. Olen lasketellut viimeksi noin 10 vuotta sitten, joten olisi ollut ihan hauska päästä pitkästä aikaa koittamaan sitäkin. Hain sitten lohdutukseksi siwasta jätskiä (kylmä, koho, kompressio).
 
Virallisesti mulla ois tänään vapaapäivä, mutta joudun menemään pariksi tunniksi töihin hoitaan pakollisia asioita ja sit iltapäivällä on työpaikan koulutus. Tykkään työstäni, mut tahtoisin myös saada henkilökohtaset asiani hoidettua silloin kun olin suunnitellut.

Gradu on odottanut kirjoittajaansa jo kolme viikkoa ja työpöydällä oottaa kauhee kasa vertaisarvosteltavia tehtäviä. Ja osa kamoista on edelleen säilytyslaatikoissa kun en oo ehtiny laittaan kämppää kuntoon.

Niin ja vanhan työpaikan tilinauha ei sitten saapunut, joten jännityksellä ootan, tuleeko kauan odotettu lopputili maanantaina (oikeenlaskettuna) vai nou.
 
Se 'rsytt'' suunnattomasti, ett' osa n'pp'imist' on ihan sekaisin eik' kirjoittaminen tai mink''n hemmetin merkkien tekeminen onnistu enk' saa t't' ongelmaa ratkaistua mill''n! AAARRGHHHH!!! '211''''. Joo. N'in ollen menen hakkaamaan p''t'ni sein''n///|

Edit:

Nyt ärsyttää se että olen niin tyhmä tietokoneasioissa. Piti painaa vaan alt pohjaan ja shiftiä ni heti helepotti.
 
Kuin ei ihminen osaa päästä irti, prkl.
Nyt kiehuu ja kunnolla :curs:

On se nii pirun hienoo huomata et koko ajan joku kyttää omia tekemisiä, ja sit se viel tehään niin läpinäkyvästi ja kera kasan selityksiä.
..No ku emmä..ku ei mua oikeesti kiinnosta..mut sit vaivihkaa kysellään ihan vaan kohteliaisuuttaan et kenen kans oot menossa sinne ja tänne ja tonne ja vittu.

Kiitos, helepotti.
 
tänään lääkäri totes välilevyn pullistuman, jonka johdosta vaihteeksi 2 viikon totaali tauko treenaamiseen. juurikin olin 2 viikon tauolla alaselän revähtämisen vuoksi.. prkele. onneksi lenkille sentään pääsee :)
 
Rahat loppuu, kesätöistä ei tietoakaan ja tiedän, etten töitä tule saamaan :itku:

Sanoinkuvaamaton vitutus. Mulla on opintotuen takia ehkä just ja just varaa maksaa huhtikuun vuokra ja siihen se sitten loppuu. Ahdistaa. Mikään ei ahdista tässä elämässä mua koskaan niin paljoa kuin raha :wall:
 
Rahat loppuu, kesätöistä ei tietoakaan ja tiedän, etten töitä tule saamaan :itku:

Sanoinkuvaamaton vitutus. Mulla on opintotuen takia ehkä just ja just varaa maksaa huhtikuun vuokra ja siihen se sitten loppuu. Ahdistaa. Mikään ei ahdista tässä elämässä mua koskaan niin paljoa kuin raha :wall:

Onko sulla hygieniapassia? Jos on, niin tiedän sulle semivarman työpaikan mitä kannattaa yrittää.

Tänään mua vituttaa kämppikset ja se, etten saisi elää omaa elämääni niinkuin se on, omana elämänäni. Perkele.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom