Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keskimmäinen lapsukaisistani, 4vee, on pahassa uhmassa ja todellakin vituttaa, ettei pojan kanssa voi lähteä mökistä ulos. isoin ja pienin ovat kyllä nätisti, mutta tuo 4 vee on aivan mahdoton...eilenkin lähdettiin kaupasta pois ilman sapuskojen ostoa, ei tullut mitään yms...jatkuvaa präkäämistä ja itkupotkuraivaria nyt. plus että 2vee tunki mikroon pikkuautoja, laittoi mikron päälle ja paskana on nyt sitten...mun moka, keittiön maalauksen takia nostin lattialle enkä käytön jälkeen muistanut irrottaa töpseliä pistorasiasta. argh.nyt lapset vinkuu karkkia ja mun tekis ja mieli mutta en voi sitä syödä pienimuotoisen dieettini takia.
 
keskimmäinen lapsukaisistani, 4vee, on pahassa uhmassa ...

Ah, 6v kuopus otti isoveljelleen (8v) pultit ja samalla äidille ja sitten päätti lähteä raivoamaan pihalle. En päästänyt etten taas joudu etsimään ympäriinsä, ovet lukkoon ja avaimet pois... no neiti yrittää ikkunasta ulos. Se on kuulema tuon ikäisillä tytöillä varhaispuberteetti ja menee ohi koulun alkuun mennessä (niin että syksyä odotellessa täällä).

Nuoremmalla ei ole ollut semmoista kamalaa uhmapiikkiä, että aina ja kaikki on hankalaa mutta ei myöskään ole ollut yhtään semmoista kautta, että neiti olisi niinkuin ihmisen mieli. Järkyn 2-3 v uhman pitänyt esikoinen taas nykyään on pääosin helppo äidin poika, silloin kun ei ole unohtanut vaikka päätään jonnekin... -no olisit sanonut, että pitää pestä ylähampaatkin ja laittaa molemmat sukat pyykkikoriin.

Kai ne lapset kasvaa joskus... ja mies tulee huomenna työreissulta, ei olisi minusta yksinhuoltajaksi.
 
Jaaha, kävin sitten eilen illalla puntilla ja havaitsin saman tien kanta asiakkaan aiemmin työskentelemästäni ravintolasta. Helvetin outo tapaus jo sinänsä ja annas kun alan tekemään sarjoja niin äijä tulee viereen nauramaan..(kyseessä siis keski-ikäinen,(anteeksi seuraava) helvetin lihava, äidin luona asuva, teinien kyttääjä..viittaa: käy yksin k18 kuppilassa joka vkl)..että vittutti. Tästä tulikin mieleen, että saako salilla tehdä valituksia moisista häiritsijöistä.

Puren huulta ja poistun salilta seuraavan kerran tämän näköhavainnon tehdessäni.
 
tentti meni ihan vitun huonosti.
luin eilen ihan turhaan, osasin ainoastaan sen tehtävän joka olisi mennyt helposti muutenkin. fakjuuvittu, elämä pilalla ja vitutus katossa.
 
Pikkukaupungin salille kesän ajaksi pesiytyneet teini-ikäiset jääkiekkoilijapojat. Ne kuvittelevat omistavansa maailman ja olevansa jumalan lahjoja ja seuraavia teemuselänteitä vaan siksi kun sattuvat pelaamaan kaupungin ainoassa jääkiekkojoukkueessa.
 
Pikkukaupungin salille kesän ajaksi pesiytyneet teini-ikäiset jääkiekkoilijapojat. Ne kuvittelevat omistavansa maailman ja olevansa jumalan lahjoja ja seuraavia teemuselänteitä vaan siksi kun sattuvat pelaamaan kaupungin ainoassa jääkiekkojoukkueessa.
Heh, kuulostaa kovin tutulta ja muutama muukin jyväskyläläinen yhtynee.. :rolleyes:
 
Joku ihanan ystävällinen naapuri oli lukinnut oman pyöränsä lisäksi myös mun pyörän kiinni telineeseen. Hetki kesti tajutessa, että nyt mä en vaan ihan oikeasti tästä pyörällä lähde yhtään mihinkään tänään. Myöhästyin töistä reippaasti ja matkalla vielä ihana sadekuuro piristi aamua entisestään kastelemalla ihan litimäräksi...
 
SAAMATTOMUUS treenaamisessa. On se kumma kun en saa ahteria raahattua salille, prkl :D aivan oma vikani mut mitään en saa aikaiseksi.
 
Vituttaa kun oma kunto on laskenu puolessa vuodessa aika paljon. Huomaa näin kesällä bikineissä että ei tosiaan oo enää niin hyvässä tikissä kun vuoden vaihteessa. Tästä kiitos Suomen puollustusvoimille ja "maan suurimmalle kuntokoululle". Jos vertaa alokaskauden ja auk 1 lihaskuntotestien tuloksia, niin enää en yllä edes kiitettävälle tasolle niin kuin sillon talvella alokaskauden alussa. Ja naisilla kiitettävään ei ees vaadita mitään mahdottomia, esim. punnerruksista kiitettävä jos saa tehtyä 22 kpl (miesten tyylillä). Alotin intin tammikuussa ja paino on noussu viis kiloo. Mulle on kyllä ihan sama mitä painan, mutta vituttaa ku kaikki lihakset on lähteny karkuun ja menny piiloon. Päkki on kadonnu, reisien lihaserottuvuus nolla ja ei tee enää ees mieli kulkee toppi päällä ku ei käsivarsissakaan oo mitään nähtävää.
Nyt alikersanttina on vähän enemmän aikaa ja voimia reenata ja toivon että ne lihakset sieltä tulis taas esiin ennen kesän loppua. Salilla käymiseen löytyy tällä hetkellä intoo ku on ollu niin pitkä tauko nyt, mutta kun siellä lenkilläkin pitäis käydä... huoh.
 
Vituttaa, kun pitää huomenna taas herätä seiskaksi töihin. En tiijä mikä tässä on, kun alkanut tuntua niin pakkopullalta tuo työ, vaikka alkukesästä tykkäsin kovasti olla siellä (kesätyö siis kyseessä). Noh, talvella pankkitili sitten kiittää kun pitää taas koulun penkille istua...
 
Tää threadi on vaa niin paras, saa oikeesti avautua ku ottaa päähä! Paljon olis tilitettävää, mut tulee kohtalaisen kettumainen juttu täs mielee. Joku järjen jättiläinen katkas miun polkupyörästä jalan, siis mitvit?!?! Ei kai tollases nyt voi olla mitää tolkkua!!!
 
Työkaveri. Lähdin tänään itkien töistä, ihan helvettiä, se ämmä on ottanut mut silmätikukseen. Luojan kiitos enää 2 viikkoa kesätöitä jäljellä, katsotaan miten pää kerkeää levitä sitä ainaka..
 
Yllättäen vituksen aihe on poikaystävä tai siis sen saamattomuus! Ollaan lähdössä 1,5kk päästä lomamatkalle, jonka buukkamisen hän halusi hoitaa "suhteillaan"...No tilanne on se että emme &%¤#"*+ ole vieläkään varanneet ensimmäistäkään matkaa. Tällä menolla aasia jää kyllä unelmaksi ja me päädytään ihan oikeesti sinne las palmasin suomi-karaokeen... Olen kuullut kysymyksen "no missä kaikkialla SÄ haluaisit käydä siellä" noin 30 kertaa. Joka ikinen kerta olen kertonut että haluan käydä yhdessä tietysssä paikassa shoppailemassa ja yhdessä tietyssä paikassa sukeltamassa ja muuten ei ole väliksi. Mutta kyllä tuntuu olevan niin jumalattoman vaikeeta ymmärtää!!Hän ei kuulemma tiedä mitä haluan. Tarvii varmaan kirjottaa paperille.
Ja ne suhteet... "Mietin tossa että meille tulee ihan saman hintaseksi ostaa ne liput itse." Että se niistä!
Kyllä se on niin, että jos meikeläinen olis ottanu tän matkan järjestämisen vastuulleen, niin se olis buukattu alta aikayksikön!!! Kaikki pitäs aina tehä ite ***ttu!!
 
Joku idiootti leikki moottoripyörällään neljän aikoihin yöllä meiän talon edessä. Eikä se ollu niitä hiljasimpia prätkiä...:curs:Just kun illalla hehkutin mielessäni et ihanaa kun on vihdoin viileempää niin et pystyy nukkuu! Noh, onneks ei sentään koko yötä valvottanu. :)
 
Ei tämä nyt varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää...

Ärsyttää, että tästä Punttimimmien palstasta on tullut jokin syömishäiriöisten kyselypalsta. Olen kai sitten paha ihminen kun näin ajattelen, mutta rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen.
 
Ei tämä nyt varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää...

Ärsyttää, että tästä Punttimimmien palstasta on tullut jokin syömishäiriöisten kyselypalsta. Olen kai sitten paha ihminen kun näin ajattelen, mutta rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen.

No tässä nyt ei ole mitään uutta, viimeisen vuoden aikana tilanne on mennyt pahempaan mutta onhan tästä ollut jo sitäkin ennen viitteitä. En vaan tiedä miksi kaikki sairaat eksyy juuri tälle sivustolle..

Ja oma vitutuksen kohde: Ilmatäytteinen kajakki, joka ostettiin huutonetistä. Paska vuotaa joka vitun kerran jostain saumasta kun sillä lähtee merelle. Ehjä piti olla ja oli testattaessa, vaan nyt poksahtelee tasaseen tahtiin.
 
Nolottaa kyllä taas kirjottaa tähän threadiin, mutta menkööt...

Vituttaa, kun piti sairastua just nyt, kun treenit ja kaikki oli kohdillaan. Töistäkin pitää olla pois just kun oli laitettu sellaisia vuoroja, joita tykkään tehdä (aamuvuoroja). Nenä ihan tukossa ja kuumettakin on. Perskele!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom