Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vituttaa se, etten taaskaan noudatanu vaistojani ja kieltäytyny tapaamisesta vaan suostuin tekemään toiselle mieliksi. Eksä halus viedä mut syömään, kun nyt viimisen kerran tavattiin ja hain loput unohtuneet tavarat pois samalla kun kävin yliopistolla luennolla (asutaan eri paikkakunnilla.) Ei ollu hyvä idea. Olin aamulla kotoa lähtiessä loistavalla tuulella, kuten vielä yliopistolla kavereita nähdessänikin. Ei olla nähty siis aikoihin ja olin unohtanu koko tyypin ja viritelly jo uusia tuttavuuksia.

Pelkästään vanhalla kotipaikkakunnalla käyminen latisti mielialaa, mut lopullinen ahdistus iski kun käytiin syömässä. Tajusin, etten edelleenkään ole antanu anteeks enkä todellakaan edes halua olla hänen kaverinsa, koska edellytän kavereiltanikin luotettavuutta. Miespuolisia kavereitakin mulla on ihan tarpeeksi, niin en tartte uusia. Ja kun sanoin, et eiköhän tää ollu tässä, niin hän kyseli miksi mä olen niin tyly ja et hän haluis olla mun kaveri ja soitella ja tavata aina joskut. Whaaaat? Minkä ihmeen takia? Mulle tuli hänen naamansakin näkemisestä niin huono olo, etten tajuu mitä hän noista tapaamisista kostuu. Sanoin sit vaan et mä en enää halua häntä nähä eikä tartte enää mulle soitellakkaan, et mä haluun jatkaa elämääni eteenpäin ja unohtaa kaiken menneen paskan. Ja se taas ei onnistu jos joudun tapaamaan häntä. Sit kuitenkin mä jotenkin säälin häntä, kun näki et toinen oli tippa linssissä, mut kun aattelen et hänhän sen valinnan teki kun mua petti, et ei olla kavereita. Oltas varmaan voitu olla, jos ei ois pettäny. Mut kun mä en pysty unohtamaan, enkä antamaan anteeksi niin mitä vitun kaveruutta siinä sit ois? Ihme roikkumista vaan. What´s gone is gone and tomorrow is a new day... Kiitos. Jo helpotti avautuminen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla hygieniapassia? Jos on, niin tiedän sulle semivarman työpaikan mitä kannattaa yrittää.

Ei ole!

Mutta tänään tapahtui jotain ihan mystistä: kävin haastattelu ja työpaikan saanti on melko lähellä :wtf: Vaikea uskoa todeksi.
 
Vituttaa, kun täytyy kauheella kiireellä saada tehtyä kaikki muut kouluhommat et voisin alkaa kirjottaa kandia ja sen jälkeen voisin vihdoin alkaa lukee pääsykokeisiin... mul on niin mitta täys ympäristöekonomiast eikä vois vähempää kiinnostaa nää hommat! silti ne on pakko tehä et saan tutkinnon ulos ja voin rauhas keskittyy ravitsemustieteeseen hakemiseen!
 
Saatanan ylimieliset nartut ärsyttää...suorastaan v*tuttaa!

Ärsyttää myös se, että en sovi kenenkään miehen kanssa. Ei mun vaatimustaso nyt niin korkea ole, en vaan sovi! : o

(hhhhhhhhhrrrmmhhh... huokaus)

Ainiin ja sitten vielä se, että kaikki varatut miehet sinkoilee ympärillä, mut vapaita ei missään. NICE.
 
Vittu kun viiituttaaa. Paskaa sadellu niskaan koko tän viikon ajan niin, et aika on kulunu vaan kaikenlaisten turhuuksien selvittelyyn. Ja kauhee kasa tekemättömiä töitä tossa läppärin takana kasassa ja sekös vasta vituttaa.
 
Vittu kun viiituttaaa. Paskaa sadellu niskaan koko tän viikon ajan niin, et aika on kulunu vaan kaikenlaisten turhuuksien selvittelyyn. Ja kauhee kasa tekemättömiä töitä tossa läppärin takana kasassa ja sekös vasta vituttaa.

Sulla on varmaan sama horoskooppimerkki ku mulla, koska mulla menee aivan samoin.
 
Sulla on varmaan sama horoskooppimerkki ku mulla, koska mulla menee aivan samoin.

Kiva tietää että mul on kohtalotovereita! Ei siis sillä, että kellekään tämmöstä sontaa toivoisin, mut mittakaava vähän asettuu kohdilleen, kun kuuntelee toisten murheita sen sijaan, et miettii omia. :)
 
Exä löys kadoksissa olleen seksiviettinsä... Sääli et löys sen toisen jannun kanssa ja unohti siin sivussa pistää mun kanssa suhteen poikki.. Kai se pari kuukautta kävi sen kanssa panemassa, ennen ku viitti viheltää meiän suhteen katki.

Onneks täs nyt on ollu aikaa kelata näit juttuja jo suhteellisen pitkään, mut silti päivittäin meinaa lennellä puntit ikkunoiden läpi ku rupee vituttamaan!
 
Exä löys kadoksissa olleen seksiviettinsä... Sääli et löys sen toisen jannun kanssa ja unohti siin sivussa pistää mun kanssa suhteen poikki.. Kai se pari kuukautta kävi sen kanssa panemassa, ennen ku viitti viheltää meiän suhteen katki.

Onneks täs nyt on ollu aikaa kelata näit juttuja jo suhteellisen pitkään, mut silti päivittäin meinaa lennellä puntit ikkunoiden läpi ku rupee vituttamaan!

Tiedän kokemuksesta, että kirpaisee, mutta ajattele positiivisesti: Pääsit eroon munattomasta vätyksestä. Kesä tulee ja ties minkä hottiksen vielä bongaat jostain!
 
Tiedän kokemuksesta, että kirpaisee, mutta ajattele positiivisesti: Pääsit eroon munattomasta vätyksestä. Kesä tulee ja ties minkä hottiksen vielä bongaat jostain!

No joo, tietenkin kyseessä oli munaton vätys, ottaa huomioon että oli tyttöystävä. ;)
Jostain kumman syystä ilmeisesti me miehet normaalisti ollaan se pettävä ja jättävä osapuoli ja naiset ei sitten muka koskaan. Eniten vituttaa tässä toi naisen sädekehän kiillotus, eli kenellekkään ei puhettakaan että olisi löytänyt uuden miehen, vaan kaikille selittää kuinka ei vaan ollut enää kipinää eikä jaksanut katsoa enään meikäläistä. Vittu että tekis mieli käydä kailottamassa kavereille tosiasiat julki ja kattoa kun sädekehä menettää kiiltonsa.
 
No siis kyseessä oli sit ihan konkreettisestikin munaton vätys. Mä pidän selkärangattomina sukupuoleen katsomatta kaikkia, jotka ei tajua jättää ennenkuin pettää vaan pyrkii vaihtamaan lennosta, ettei tarttis olla yksin.
 
oon antanu liikaa anteeks. en tiedä tekeekö se musta tyhmän vai ihanan ihmisen. vaikea elää onnellista elämää, oikeasti. ihan sama, viiniangstit päällä.
 
Saan öisin kauheita yskäkohtauksia ja herään vähintään kaks kertaa yössä yskimään niin, että on pakko mennä toiseen huoneeseen ettei mies saa hermoromahdusta. Päivisin yskää ei juurikaan ole, vaan pientä köhimistä, mutta oon huomannut, että rasituksessa on välillä vaikea saada henkeä. Tätä on jatkunut jo yli kaks viikkoa! Mitään muuta flunssaan viittaavaa ei ole, joten en voi ottaa saikkuakaan töistä, vaikka näillä yöunilla olen pian aika zombi. :itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom