Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa olla NAINEN. Kroppa reagoi hormoonimuutoksiin vittumaisesti: mahaa sattuu, joka paikka on hellänä ja saatana ku hermo on kireellä.

Vituttaa työt. Meillä on töissä yks sellanen kaveri, joka sysää omat työnsä muille. Ja mie olen liian kiltti. Tästä eteen päin keskityn kyllä ihan oikeesti omii asioihini. Heräsin yks yö viideltä ja mietin, et pitäiskö mennä töihi, ni sais ainaki tän päivän työt tehtyy. Väsymys vei onneks voiton. Vittu, pitäis nollata tilanne.
 
Huomenna on muutto ja stressaa ihan perkeleesti :curs:

Ensinnäkin kukaan ei halua auttaa mua muutossa, niin näyttää siltä, että muutan kahdestaan isäni kanssa eli tässä KESTÄÄ. Varsinkin kun muuton voi aloittaa vasta puolilta päivin kun isäni joutuu ajamaan reilun 400 km matkan tänne päästäkseen.

Toiseksi mulla on n. 1,5 ihmisen kamat, jotka pitää muuttaa 53 neliön kaksiosta 22 neliön yksiöön :curs: Tiedän jo nyt, että kaikki tavarat eivät mahdu ja mahdunko minä sitten asumaan niiden tavaroiden keskelle? No luultavasti en. Varaston on ominut itselleen asunnon omistaja joten sitä ei voi käyttää. Hieno homma.

Kolmanneksi tänään on vitun kiireinen päivä ja siivota ja pakata pitäisi ehtiä myös.

Mä VIHAAN muuttamista! Tämä on viiden vuoden sisään joku kahdeksas muutto jo. Pakko mennä aina uuteen kämppään elämäntilanteiden mukana.
 
Huomenna on muutto ja stressaa ihan perkeleesti :curs:

Ensinnäkin kukaan ei halua auttaa mua muutossa, niin näyttää siltä, että muutan kahdestaan isäni kanssa eli tässä KESTÄÄ. Varsinkin kun muuton voi aloittaa vasta puolilta päivin kun isäni joutuu ajamaan reilun 400 km matkan tänne päästäkseen.

Toiseksi mulla on n. 1,5 ihmisen kamat, jotka pitää muuttaa 53 neliön kaksiosta 22 neliön yksiöön :curs: Tiedän jo nyt, että kaikki tavarat eivät mahdu ja mahdunko minä sitten asumaan niiden tavaroiden keskelle? No luultavasti en. Varaston on ominut itselleen asunnon omistaja joten sitä ei voi käyttää. Hieno homma.

Kolmanneksi tänään on vitun kiireinen päivä ja siivota ja pakata pitäisi ehtiä myös.

Mä VIHAAN muuttamista! Tämä on viiden vuoden sisään joku kahdeksas muutto jo. Pakko mennä aina uuteen kämppään elämäntilanteiden mukana.

Samat fiilikset täälläkin. Tosin mun muutto on tiistaina.

Ahdistaa jo etukäteen.
 
Miks oon näin malttamaton? Asiat voi lähtee rullaamaan, vaikkei kaikki hetijust tapahdukkaan.. :rolleyes:
ja toivottavasti näin myös käy!
 
Nyt ois vähän pakko mennä opiskelemaan, mutta kun mikään ala ei kiinnosta yhtään ja ajatus neljänin vuoden opinnoista ahistaa. :-D nykynen työ niin paskapalkkasta ettei viitti kauhean kauaa jatkaa vaan etiäpäi.
 
hmph.

Mua vituttaa, kun kävin lauantaina juopottelemassa ja kun olen humalassa menee kontrolli rahojen kanssa. No ei siinä, en missään hengenhädässä rahallisesti ole, mutta onhan se perseestä. Olen juonut tälle vuodelle kolme kertaa ja mielestäni se on kolme kertaa liikaa. Vituttaa, kun on niin paljon töitä, ettei juurikaan jumpille ja salihommiin enää illanpäälle jaksa/pääse lähtemään, kun on vielä kotonakin niin paljon hommaa. Toisaalta, kun en ole töissä iskee parin pvn tekemättömyyden(töidenpuutteen) vuoksi vitutus, kun ei ole ns.normirytmiä. Silloin taas kuitenkin on aikaa ja jaksamista kulkee salilla ja jumpissa. Ja nähdä ystäviä. Vituttaa myös, kun on sellainen olo, että on jotenkin hukassa tai että puuttuu jokin juttu tästä elämästä, vaikka tällä hetkellä kuitenkin asiat on aivan suhteellisen hyvin. En tiijä saatana. Että semmosta tällepäivää.:rolleyes:
 
Juoksukunto on taas ihan nollissa. Toki tuolla loskassa on se meno vähän raskaampaakin, mutta silti. ÄÄÄÄÄ!

Tuo alkanut lakko saa mut myös näkemään punaista. Viimeinen bussi lähtee keskustasta 17:30, joten jos aion esim. mennä huomenna jumppaan, niin joudun käveleen sieltä kotiin. Se nyt vielä menee, mutta jos toi jatkuu, niin en pääse viikonloppuna töihin, ellen kävele. Jos menee kävelyksi, niin jää kyllä punttitreeni koko vkolopulta. En jaksa kävellä töihin, töistä kaupungille salille ja sieltä kotiin, koska siihen menee tuntikausia aikaa. Pyörähän on tietenkin mäsänä kellarissa. :jahas:
 
Selkä. Tai alaselkä. Tai siis alaselän yksi nivel. Vittumainen kapistus. En antanut sille lupaa posahtaa taas pois paikaltaan. Saisi mennä takaisin omalle paikalleen, HETI. No ei auta, aamulla kinkataan päivystykseen.. toivottavasti en ainakaan kovin monesti matkalla tipahda loskaan polvilleni, kun kipu vihlaisee jalan alta... :jahas:
 
Itsekurin puutos ja tyhmät meksikolaiset sokeri-rasva-tikut :wtf:

JA TYPERÄN ITSEPÄINEN POIKAYSTÄVÄ JOKA KIUKUTTELEE KUIN PIKKUPENTU!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom