Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Okei, saattaa olla hölmö ketutuksen aihe, mutta ärsyttää joka tapauksessa. MIKSI ihmisten pitää Facebookissa rehennellä seksielämällään tai vastaavilla henkilökohtaisuuksilla? En halua esimerkiksi tietää, että jonkun tyttöystävä on hotellissa mustat pitsialusvaatteet päällä, tai että joku sai seksiä edellisenä yönä. Tekis mieli poistaa kavereista kaikki nää "turhat" puoltutut, ehkä sen projektiksi otankin joku päivä.

Hahhah, tää on niin totta. Yleensäkin vituttaa kaikki, jotka korostaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan FB:ssä, varsinkin kun ne tuppaa olemaan niitä, joilla sitä kehumisen varaa ei ihan kamalasti olisi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vatsatauti ja sähköyhtiön vittuiluna naurettavan iso tasauslasku, kyllä hymyilyttää elämä nyt.

Hahaa, toi on varmaankin JE:n (oletan, että on sunkin yhtiö) yleinen tapa laskuttaa ihmisiä isoilla tasauslaskuilla, nimim. maksamme 90% sähköstämme kerran vuodessa tasauslaskulla. Tai no, kai sitä arviota voisi itsekin muuttaa, mutta laiskoja kun ollaan..
 
Hahaa, toi on varmaankin JE:n (oletan, että on sunkin yhtiö) yleinen tapa laskuttaa ihmisiä isoilla tasauslaskuilla, nimim. maksamme 90% sähköstämme kerran vuodessa tasauslaskulla. Tai no, kai sitä arviota voisi itsekin muuttaa, mutta laiskoja kun ollaan..

No itse oon jo kerran sitä arviota muuttanut, mut on tuo kaikinpuolin jännä, koska maksan tässä pikkuyksiössä lähes saman verran sähköstä kuin porukat kolme kertaa isommasta rivitalosta ja iskä kuitenkin saunoo 4 kertaa viikossa kolme tuntia, eli heheh. Mut jätän nää näihin ratkaisemattomiin mysteereihin. Olis hauska keksiä mikä energiasyöppö täällä on.
 
No itse oon jo kerran sitä arviota muuttanut, mut on tuo kaikinpuolin jännä, koska maksan tässä pikkuyksiössä lähes saman verran sähköstä kuin porukat kolme kertaa isommasta rivitalosta ja iskä kuitenkin saunoo 4 kertaa viikossa kolme tuntia, eli heheh. Mut jätän nää näihin ratkaisemattomiin mysteereihin. Olis hauska keksiä mikä energiasyöppö täällä on.

Yhtiöltä tai jostain saa muuten tietääkseni lainaan sellaisen laitteen, jolla voi mitata esimerkiksi eri sähkölaitteiden energiankulutuksia esimerkiksi siltä varalta, että jossain laitteessa on vikaa/se kuluttaakin odotettua enemmän. Iso on meilläkin lasku, ympärivuorokautiset serverit toki selittävät osansa mutta silti vähän ihmetyttää.
 
Mies olettaa että kyhnätään yhä 247 yhdessä töiden jälkeen. Ei kiitos, alkaa tosissaan vituttamaan toisen naama jos ei ole yhtään omaa aikaa. Järkyttävä karkinhimo, edessä miljoonasata laaria nameja ja itse herkkulakossa. Voi hirvittävyys! Kolme puol vuotta firmassa ja paska palkka jne ja mua kaks vuotta vähemmän täällä ollut saa nykyään isompaa liksaa. jeij! Onneks syksyllä opiskelemaan ja pois tästä paskalafkasta. Harmittaa oma haluttomuus seksin suhteen, uskon syyn johtuvan ehkäsyrenkaasta kun ennen käytin pillereitä. Nyt lähtee kohta neljäs kuukausi ja jos tää ei tästä lähde parempaan suuntaan niin pakko taas vaihtaa ehkäsykeinoa. Kivaa.

Pieniä murheita mutta itelle niin isoja.
 
Opiskelu ei oikeen ota tulta, ja motivaatiokin sen suhteen liian alhaalla taas vaihteeksi.

Pahinta on kuitenkin se, että olen sairaslomalla ja edessä salitaukoa vielä reilu kuukausi :itku: AAARRGHHH!!!
 
Muistin just miks ex on todellakin EX :jahas::curs:

Laukoo päin näköö (no puhelimessa) asioita, kuten kuinka ajattelen vain itseäni ja kuinka hän ei enää jaksa haikailla perääni ja toivottaa hyvää uutta elämää ja lyö luurin korvaan.

No, soittaaapa sitten hetken päästä uudelleen "mua vähän vitutti, et en mä tarkottanu ihan kaikkea mitä sanoin, anteeks"
ja sitten martyyrilinjaa: ethän sä nyt voi sanoa ettet halua enää nähdä mua/puhua mun kans, oothan säkin sanonu asioita tarkoittamatta niitä..pälä pälä.

Juh, et sillee :thumbs:
helepotti.


Ja sit ihan offtopic, mistä mä saan ton signaturen tonne alaosioon lisättyä? Kitoooos jos joku auttaapi :)
 
Kaamee krapula, join eilen piiitkästä aikaa, en edes paljoa, ja olo on tänään ihan hirveä. Kaiken kruunaa se että huomenna on viimeinen tentti yliopistolla eli aikaa darrailuun ei oo. Itse bileet oli vielä huonoimmat laskiaisbileet koko 6-vuotisen opiskelijauran aikana. Kyllä vituttaa!!!
 
Tällä hetkellä jotenkin kaikki, tai en oikeastaan tiedä mikä meikää vaivaa vaikka elämä on oikein mallillaan. Ex vituttaa (joku tyypissä tällä hetkellä ärsyttää, kyse ei tosiaankaan ole siitä, että haikailisin perään) ja se, että jotenkin tunnen oloni yksinäiseksi..
 
Tekis mieli tyhjentää jääkaappi, pakastin ja kuivakaapit.

Siis kaikista herkuista. Ja sitten hakea huoltoasemalta lisää. Aika vitun kuivia nämä ankarat dieetit?
 
Tänään heräsin melko myöhään, jostain syystä taas nukkunut tosi huonosti ja heräillyt yöllä? Tätä on siis jatkunut n. viikon verran. Jotenki levoton olo ja uni on ollut ohutta..

Noh, söin aamupalan normaalisti+vähän pientä protskulisää kuivattujen soijapapujen ja tofukuutioiden muodossa tuli napaosteltua. Tarkoitus oli mennä tänään juoksemaan (olen nyt aloittanut 3xsali lisäksi 2x40-60 min lenkit per viikko) mut olo muuttui IHAN KAMALAKSI. Vats löysällä ja muutenkin tosi kuvottava ja voimaton tunne.

Jäi juoksu välistä(en tiedä olisinko oikeesti ees ollut kovin hyvässä iskussa siihen). Poikakaveri eilen salilla huomautti et ettei vaan olis YLIKUNTO iskemässä kun on nyt ollut aika paljon rasitusta ( salitreenit, joita olen vetänyt nyt aika maksimtehoilla, juoksun ottaminen ohjelmaan+ joka päivä ainakin 1,5-2 tuntia jotain aktiivista puuhailua kävelyä tai pyöräilyä..) ja tuntuu et olisin tosta kaikesta huolimatta jatkuvasti vähän levoton ja jotain lisää puuhaamassa.

Tänään sitten en mennyt juoksemaan ja tuli lepo päivä. Huomenna tai sunnuntaina sit jalktreeni, jonka ajattelin ottavani hiukan rennommin jos vaan pystyn...
 
Se vähän kyllä kismittää kun näkee joka yö unta ruuasta, syömisestä, treeneistä ja kaikesta sellasesta. Mä näen normaalisti aina kaikkia jännittäviä unia kuten omalla koirallani ratsastusta kun se liitää puusta toiseen ni nyt vaan kaikkia arkipäivän juttuja...:( Tylsää. Dieetillä ei saa nauttia vissiin mistään?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom