Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä, että löytyi paikka jonne voi purkaa vitutusta.

Yksinkertaisesti sanottuna, vituttaa, että jatkuvasti on HUONO OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:


Sellainen olo nyt.
 
Posti oli hävittänyt mun kilpailijasopimuksen,jonka laitoin menemään jo alkukuusta. :curs: Sen kerran ku tärkeetä yrittää lähettää..
Onneksi oli sentäs maksu mennyt perille niin vielä onnistuu sopparin lähettäminenkin jälkikäteen.
 
Iltavuoro, paskin aika ikinä olla koulussa.
Rahatilanne, onneksi tuet tulee kohta mutta eipä niilläkään juhlita.
Turvotus, viikonlopun mässyt ja se-aika-kuukaudesta näkyy ja tuntuu <3
 
En tiiä miten päin olis hyvä, ketuttaa.

Pistin poikki suhteen miehen kanssa, koska en kokenut että ollaan samalla tunnetasolla. Hän niin sydämensä pohjasta rakastunu, minä en niinkään. Ratkaisu tuntuu itsestäni hyvältä, mutta miestä satutin pahasti, ja omatunto soi kun itse voin kuitenkin ihan hyvin, ja toinen ei kykene nukkumaan, tekemään töitä ym.
En haluis satuttaa, mutta onhan se reilumpaa toistakin kohtaa, että jos niitä voimakkaita tunteita ei ole, niin eipä oo tulevaisuuttakaan. huoh. Tiedän kuitenkin että parempi näin.

Kaiken kukkuraks jotenki epätodellinen olo..heikottaa ja pyörryttää :(
 
Mun narttukissalla on ilmeisesti ensimmäinen kiima.. Kamala mouruaminen koko ajan. Sehän tässä vaan on, että mulla ei ole penniäkään rahaa sen leikkuuttamiseen.. Kiva jos alkaa kuseksimaan taas ympäriinsä, niinkuin joskus puolisen vuotta sitten teki..
 
tietää taas mikä aika kuusta alkaa lähenemään.. koko ajan tekee mieli jotain hyvää :kuola: :wall:

mut mä uhmaan itseäni, enkä varmasti anna periks!! :evil: :puntti:
 
Kaveri.

Hän kun on hyvää vauhtia matkalla kohti laihaläskeyttä, koska kuvittelee, että voi pelkällä syömättä jättämisellä kuoria rasvat ihon alta pois ja paljastaa "suuret ja kiinteät" lihaksensa. Salilla käy kerran viikossa vähän heilumassa reidenojennuslaitteessa ja crosstrainerissa. Ottaa niin päähän, ettei se tajua tuolla metodilla vaan tuhoavansa ne vähätkin lihaksensa mitä vielä on jäljellä :jahas: Tokihan tuollakin tosin farkkujen tuumakoko pienenee, se taitaakin olla tuon tytön päätavoite, vaikka nykyinenkin koko on jo pienin, mitä normikaupoista löytyy.
 
Tilasin iherbistä ihan innoissani asioita ja nyt se tilaus tuli.... No siellä oli tietenkin macat jääny pois ja tilalla oli jotain dieetin B-vitamiinijuttuu 8) Jes. nyt sit live chatissa kyselen tästä, just sellanen mukava perjantai-illan juttu :F
 
Uuden salikortin hankinta senkun venyy... Ensin olin flunssassa, sitte salin päivystysaikaan olin aina töissä, kun vapaat vihdoin koitti niin taas pukkas flunssa päälle. Nyt on flunssasta taas toivuttu, mut turha sitä korttia ostaa kun en pysty nyt käymään siellä. Hevonen nappas sen verran hyvin kädestä kiinni etten pysty kunnolla liikuttamaan sitä. Käsi on musta, turvonnu, ihan helkutin kipee enkä voi kantaa sillä mitään :curs:
 
Ihmisten herkkänahkaisuus ja huumorintajuttomuus. Pitäisi tietysti ymmärtää muiden erilaisuutta, mutta joskus sitä vaan unohtaa, kuinka helposti toiset ottavat itseensä. Nykyisen vittuilukulttuurin vallitessa luulisi ihmisen edes vähän karaistuvan! Toisaalta kyllä sitä herjaamistakin voisi varmasti vähentää... Ainakin pyysin anteeksi heti.
 
Okei, saattaa olla hölmö ketutuksen aihe, mutta ärsyttää joka tapauksessa. MIKSI ihmisten pitää Facebookissa rehennellä seksielämällään tai vastaavilla henkilökohtaisuuksilla? En halua esimerkiksi tietää, että jonkun tyttöystävä on hotellissa mustat pitsialusvaatteet päällä, tai että joku sai seksiä edellisenä yönä. Tekis mieli poistaa kavereista kaikki nää "turhat" puoltutut, ehkä sen projektiksi otankin joku päivä.
 
Miksi, voi miksi mä jätän joka hemmetin asian viimetinkaan. Taas tuli todettua sama asia, vaikka mä aina vannon itselleni etten enää ikinä tee näin. Nyt sitten hoidetaan aikanaan jääneitä opintoja superhyperkiireellä valmiiksi kun on pakko. Ikävää tästä tekee se, että mä tiesin että näin käy jo kun aikanaan kymmenen vuotta sitten opinnot aloitin. Ei ollut edes mielessä muunlaista vaihtoehtoa kuin vuosikaudet tekemättä mitään järkevää, ja viime hetken paniikilla kaikki valmiiksi. Ei ole hyvä tämä. Näin oo hoitanut suurinpiirtein kaikki elämäni oleellisemmat hommat tähänkin asti.
Eikö joku voisi tulla opettamaan mulle, kuinka töitä voi tehdä ilman että on ihan pakkoraossa ja kiire on järjetön?
 
Meinasin ajaa tänään kolarin ja oisin ollu vieläpä syyllinen osapuoli. Neljän tunnin unien jälkeen liikenteessä ei vaan jotenkaan tajunnu et mul ei ookkaan nuolivalo vaan tavallinen vihree, jolloin tarvii väästää vastaantulijat. Onneks ei rysähtäny, mut ite pelästyin ajatteluni hitautta. Mulle ei käy noin oikeen koskaan, olen normaalisti niin tarkkana ratin takana.

Ihan järjetön väsymys vaivannu jo pari viikkoa putkeen. Treeni ei kulje eikä terveellinen ruokavaliokaan jaksa kiinnostaa. Niin jotenkin voimaton olo. En oo jaksanu ees siivota, enkä taida jaksaa tänäänkään. (Niin olen ajatellu jo kaks viikkoa joka päivä. Et tomorrow is a new day...)

Noh. Viikon päästä Pariisiin, jos se auttais ja piristäis. Taidan mennä hetkeks nukkumaan.
 
-Kortisonikuuri: turvottaa, väsyttää pirusti ja mielialat heittelee kuin pikkuteininä
-Työt: ikuisetko ja katkeamattomat hermotko minun luullaan omaavan?? Palkka on hävyttömän pieni verrattuna siihen, mitä saa kestää, tekee mieli vaihtaa alaa!
 
Mikä v***u siin nyt on, ettei paino laske? Sahaa vaan 69 kintaassa, vaikka mitä tekis. Alkaa polvetkin olla tosi kipeet, kun painoo on liikaa. No tippushan se, juu, mutkun haluaisin ainakin osan rehkityistä lihaksistakin säilyttää.. VALIvaliVALI:(
 
Toinen puolisko erinäisistä syistä. Ja kello on vasta noin vähän, hoh.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom