Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Entä, jos tekisit ratkaisut hänen puolestaan ja pistäisit välit poikki?

Tein juuri tämän. Asiat tosin selvitettiin ensin kasvotusten, mutta sitten totesin, ettei mulla ole sille ihmiselle enää mitään sanottavaa enkä pysty sitä katsella ilman että verenpaine kohoaa. Joten tein sen ratkaisun sitten...

Ääääh.... Kävin kattomassa vuokrayksiötä tänään ja sain sen... Ongelma on vain sen pienuus: pitää hankkiutua aika isosta läjästä kamaan eroon, että voin ottaa sen, muuten en vaan mahu sinne. Tokihan ne voi viedä porukoille, mutta ne porukat asuu kuitenkin reilun 400 kilometrin päässä... :jahas: Ja pesukonetta sinne ei saa, mitähän sitä sitten sillekin tekis.

Voihan tsiisös. On tää muuttamiinen rassaavaa. Joka vuosi muutan jonnekin...

Minne päin sä olet muuttamassa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein juuri tämän. Asiat tosin selvitettiin ensin kasvotusten, mutta sitten totesin, ettei mulla ole sille ihmiselle enää mitään sanottavaa enkä pysty sitä katsella ilman että verenpaine kohoaa. Joten tein sen ratkaisun sitten...



Minne päin sä olet muuttamassa?

Muuttelen tässä ihan Jyväskylän keskustan sisäisesti. Isä lupasi kamoja viedä koti ja nyt alkaa hirveä inventaario siitä mitä lähtee ja mitä jää. Miksi ihmisen pitää haaliaa materiaa niin paljon ympärilleen?
 
:curs: Vituttaa kun heponen heitti mut melkee selästä alas, ja onnistuin jotenki murtamaan mun käden ---> ens viikolla leikkaukseen ja kipsi 4-5 viikoksi!
 
Huhhhuh, eiköhän tästä muutosta selvitä hengissä, mutta nyt alkaa vähän syödä naista tämä yksin asuminen. Avokki valmistui ja lähti töihin tuonne pääkaupunkiseudulle. Minä jään sitten jatkamaan opiskelua tänne Jyväskylään. Kyllähän tuo välillä vähän kirpaisee, vaikka etäsuhteesta onkin paljon kokemusta.
 
Mutsi.. se vaan ei voi lopettaa dokaamista.. ja jaksaa jauhaa paskaa siitä.. ja asutaan nyt niin lähellä, etten pysty sulkemaan sitä pois päästä - varsinkaan kun pikkuveljet joutuu vielä asumaan siellä..
Lähtis lätkimään, jos ei kestä olla faijan kanssa dokaamatta.. faijakin täys kahjo, mutta on ei se mutsin dokaaminen tilannetta yhtään paranna.. Mä en vaan kestä sitä niiden touhua - enkä kyllä yhtään sen enempää ymmärräkkään..:curs:
 
Mä oon taas eilen ja tänään syönyt jotain mitä ei sais :( Miks pitää olla näin "heikko" ja vielä ruuan suhteen?!!
No positiivista kuitenkin, että alku vuos noin kaikenkaikkiaan on mennyt hyvin...

Ja alotin keskiviikkona työt taas ja aamuherätykset taas pitkästä aikaa on vieny mun kaiken puhdin+ että alotin pyöräilemään työmatkani...hyvää pyöräily sinänsä, mutta en oo jaksanu salille koko loppuviikkona :nolo:

No, vkl vapaa ja ehtii taas kerää itteään :evil:
 
No laitetaan nyt tähänkin sit kuinka paska päivä mulla on. No tänään ihan tosissaan vituttaa kaikki ja helvetti soikoon kun äsken olikin oikein miellyttävä puhelu poikaystävän kaa... se piristi päivää entisestään. :curs: :curs: helvetti. :curs: voi että tekis hyvää päästä potkunyrkkeily treeneihin niin olis taas parempi fiilis. :D
 
Mitähän tässä pitäisi ajatella :(

Sekoilin e-pillerien kanssa ja unohdin ottaa yhden toisen viikon viimeisenä päivänä. 12 tuntia oli kulunut ja otin sen jotain 3-4 tuntia tuon 12 tunnin jälkeen. Sitten jotenkin sekoilin ohjeiden kanssa enkä käyttänyt mitään jälkiehkäisyä tms. Jotenkin idiootisti ymmärsin ohjeet niin ettei ole mitään vaaraa. Menin vielä paneskelemaan kaiken lisäksi viimeisellä viikolla ukkoseni kanssa :jahas:

Voi perhanan perhana :wtf: Mitä jos tässä ollaan raskaana? Miten mä voin olla näin tyhmä! Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikonloppuna ja kiemurtelen täällä jännityksestä... Aarrrg! Mun elämäntilanteeseen ei oikein raskaus sovi (opinnot kesken ja rahaa ei ole), mutta tiedä, etten koskaan voisi aborttia tehdä, katuisin sitä loppu elämäni. Ja mitä helvettiä mä sanon tuolle ukolleni :eek:

Apua! :wtf:

Oho, kuukautiset alko tänään:D
 
Jonotin eilen noin kaksi tuntia kunnalliseen päivystykseen. Jalkapöytä todennäköisesti murtunut (rasitusmurtuma tms.), mutta lääkäri käski odottamaan viikonlopun yli ennen kuin kuvataan. :(
 
Miten mä vaan voin näin HUKATA tavaroita?!??!!?!? Tärkeitä papereita kadoksissa ja nyt en löydä muutamaa vanhaa koulukirjaa, joita oikeasti tarvitsisin..... :(
 
Makaan kolmatta päivää kaameassa flunssassa sängyn pohjalla ja totta kait mulla on vapaapäivät töistä...:itku: Mun tuurilla tuun terveeksi just ennen kuin vapaat loppuu... Poliisikoulun pääsykokeet lähestyy kovaa vauhtia ja tää flunssa ei todellakaan tullut kovin otolliseen aikaan. :curs::wall:
 
Mun alakertaan on muuttanut joku varmaankin viisihenkinen lapsiperhe, joista lapset ovat iältään jotain 1-4v. Eihän siinä mitään, mutta tuntuu, että kaikki ne kolme lasta karjuvat heti aamuviidestä johonkin tuonne puoleen yöhön asti. Jos eivät karju, niin huudattavat televisiota nupit kaakossa. Tai musiikkia. Mä pidin tätä taloa ennen hyvinkin rauhallisena, kun naapurissa asui vain vanhoja mummoja.
Mut huhhuh, pisteet kyl niitten lasten vanhemmille, et jaksaa tollasta aamusta iltaan karjumista:/
 
Mun alakertaan on muuttanut joku varmaankin viisihenkinen lapsiperhe, joista lapset ovat iältään jotain 1-4v. Eihän siinä mitään, mutta tuntuu, että kaikki ne kolme lasta karjuvat heti aamuviidestä johonkin tuonne puoleen yöhön asti. Jos eivät karju, niin huudattavat televisiota nupit kaakossa. Tai musiikkia. Mä pidin tätä taloa ennen hyvinkin rauhallisena, kun naapurissa asui vain vanhoja mummoja.
Mut huhhuh, pisteet kyl niitten lasten vanhemmille, et jaksaa tollasta aamusta iltaan karjumista:/

Hui, ehdin jo säikähtää että kyseessä on meidän perhe.. Mutta emme ole vasta muuttaneet, tosin yläkertaan tuli hiljattain uudet asukkaat..
 
HKL. Pilaa mun elämäni päivä toisensa jälkeen.

Edit: Symppaan Prasilia. Meidän talossa asuu vaan mummoja, mutta yläkerrassa asuu joku muusikonrenttu, joka harrastaa sitä saatanan keskinkertaista musisointiaan ihan täysiä joka ilta ja joskus venyy yöllekkin.
 
selkä s**t*n*!!:wall: Ensin alaselkä sanoi sopimuksen irti 1.5kk ajaksi,välillä oli parempia päiviä ja sitten taas aika usein niitä huonompia. Siitä kun juuri pääsin eroon,niin eilen sit "nitkahti" töissä lapojen väli->järkyttävä lukko painaa vasemmalle puolen lapaa. No toivon mukaan sieltä lääkäristä sais jotain oikeasti auttavaa nappia,et sais ton puristuksen pois.. Siistiä kun ei saa edes sukkia itelleen jalkaan..:wanha:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom