Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on mahatauti kotona. Vauva oksensi pari päivää sitten ja minä koko viime yön. Aamulla, kun exä tuli kotiin niin sanoin, että sen pitää vielä lapsi päiväkotiin, kun en pysy tolpillani. Ei vaan ollut voimia mihinkään. Kysyin siltä haluaisiko se vaihtaa vaipan (oikeesti se ei ollut kysymys) niin tää vastasi, että "ei, kun pitää pukea". Sanoin sitten, ettei se ollut mikään kysymys, vaan se vaippa on vaihdettava, kun minä en pysty (en jaksanut kantaa lasta). Kieltäytyi silti. Kompromissina sitten minä pesin ja miekkonen piti lasta lavuaarissa. No onpahan lastenvalvojalle paljon kerrottavaa ensi kuussa. Ihan turha tulla mulle valittamaan, että mä omin sen lapsen, kun se ei sitä itse hoida. Ja muutenkin. Tuolla se nukkuu 13. tuntia, kun minä puolikuntoisena hoidan täällä lasta. En olisi IKIMAAILMASSA uskonut, että se on tollainen vätys lapsen kanssa.

Suututtaa ihan sikana.
 
Käsittämätöntä!!!! Mieskokelas haluaa puhua asioista (joo, tää on just sitä "kulta, istu alas, meidän pitää puhua" -luokkaa) ja halusi tehdä sen välittömästi kun palaan Suomeen. Mikä oli keskiviikkona. Sen jälkeen sitten on tullut sitä ja tätä ja kiirettä ja hmmm... sitten se jo soitti tänään aamulla (tai iltapäivä kai se oli jo, mulla on rytmit ihan sekaisin) että tänään pitää nähdä. Nyt se sitten ilmoitti että on lähdössä kavereidensa kanssa jonnekin. Kysäisin että milloinkahan se ajatteli löytää aikaa että voitais selvittää nää asiat. Hyvä kysymys hänen mielestään. Vittu!! Jos on asioita mitkä pitää selvittää niin ne perkele selvitetään nopeasti!! Mun vuosi on alkanu niin päin helevettiä ettei mitään rajaa. Mistä näitä otuksia oikein sikiää????? :curs:
 
Vittu!! Jos on asioita mitkä pitää selvittää niin ne perkele selvitetään nopeasti!! Mun vuosi on alkanu niin päin helevettiä ettei mitään rajaa. Mistä näitä otuksia oikein sikiää????? :curs:

Entä, jos tekisit ratkaisut hänen puolestaan ja pistäisit välit poikki?
 
Taloyhtiössä remontti, ei tullut vettä. Suihku kutistui puolen minuutin mittaiseksi, ei aamukahvia, ei MITÄÄN. Aamukahvit sain vasta töissä. Olin toki tietoinen tästä, mutta kas kun unohtui. Hieno alku päivälle :curs:
 
Luokka jolla olen!! Ihan hirveää meininkiä, kaikki jauhavat toisistaan paskaa selän takana ja kokoajan on hirveää kyräilyä. Ensimmäinen puoli vuotta oli ihan jees, mutta viimeiset 2½ vuotta on jo tuntunut että pää leviää. Onneksi olen löytänyt parhaan kaverin tältä luokalta, en jaksaisi enää olla luokalla ilman häntä. Olen meinannut lopettaa jo moneen otteeseen koulun (ainakin tuolta alalta), mutta aina loppujen lopuksi ajatellut että ei tätä ole enää kauaa jäljellä ja saapahan 2 tutkintoa, on edes jotain kädessä vaikka tuskinpa tahdon tehdä mitään työkseni tuolta opiskelemaltani alalta.
Varsinkin ryhmätöissä tämä paska ryhmä ja ryhmähenki korostuu - toivon mukaan niitä ei ole enää montaa edessä ainakaan amiksen puolella.. Luojan kiitos tätä koulua ei ole enää tänä vuonna jäljellä kuin 2 jaksoa ja lukiossa ensi syksynä kirjoitukset + 3 jaksoa koulua..
 
Vituttaa. Miten yhdistää treenaus, opiskelu ja töissäkäynti?? Opiskelu on tietysti etusijalla, mutta töissäkin pitäisi käydä että saa rahaa (mm.salikorttiin). Sitten kun on sitä rahaa, ei ehdi tehdä mitään muuta kuin opiskella ja käydä töissä! Jossain vaiheessa pitäis kai ehtiä nähdä kavereita ja ehkä jopa nukkuakin?...Koittaa nyt tässä sitten päättää mitä tekee.
 
Eilinen joku mikälie ruokamyrkytys tai vatsatauti, mineraalitasapaino ihan vinksallaan, lämpöä enkä pääse lähtemään kouluun tai kaupungille. :(
 
Mitähän tässä pitäisi ajatella :(

Sekoilin e-pillerien kanssa ja unohdin ottaa yhden toisen viikon viimeisenä päivänä. 12 tuntia oli kulunut ja otin sen jotain 3-4 tuntia tuon 12 tunnin jälkeen. Sitten jotenkin sekoilin ohjeiden kanssa enkä käyttänyt mitään jälkiehkäisyä tms. Jotenkin idiootisti ymmärsin ohjeet niin ettei ole mitään vaaraa. Menin vielä paneskelemaan kaiken lisäksi viimeisellä viikolla ukkoseni kanssa :jahas:

Voi perhanan perhana :wtf: Mitä jos tässä ollaan raskaana? Miten mä voin olla näin tyhmä! Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikonloppuna ja kiemurtelen täällä jännityksestä... Aarrrg! Mun elämäntilanteeseen ei oikein raskaus sovi (opinnot kesken ja rahaa ei ole), mutta tiedä, etten koskaan voisi aborttia tehdä, katuisin sitä loppu elämäni. Ja mitä helvettiä mä sanon tuolle ukolleni :eek:

Apua! :wtf:
 
Mitä jos tässä ollaan raskaana? Miten mä voin olla näin tyhmä! Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikonloppuna ja kiemurtelen täällä jännityksestä...

Koita rauhottua nyt ja panikoi vasta viikonlopun jälkeen. Kaiken miettimisen voi siirtää semmoseen ajankohtaan, kun oikeesti tietää onko vaiko eikö raskaana. (tiedän kyllä miten rauhaton olo voi olla, mutta koita silti, tuudittaudu vaikka siihen ajatukseen, ettei sun onneksi tarvitse edes pitkään odottaa vastausta)
 
Sekoilin e-pillerien kanssa ja unohdin ottaa yhden toisen viikon viimeisenä päivänä..

Täytyy sanoa että itte oon muistamattomana sekoillu noiden e-pillereiden kanssa useammin kuin sen kerran, eikä ole mitään vahinkoa käynyt (ainakaan tän 3 vuoden aikana). Mulla on kananmuisti ja joskus tuppaa noi pillerit yksinkertaisesti vaan unohtumaan. En tiedä sitte, että onko mun hedelmällisyydessä vikaa ku ei oo tapahtunut mitään, vai onko noi yksinkertaisesti niin tujuja aineita, ettei ihan heti vaikutus lakkaa (ainakaan yhdestä mokasta, kuten just toi sun)
 
Koita rauhottua nyt ja panikoi vasta viikonlopun jälkeen. Kaiken miettimisen voi siirtää semmoseen ajankohtaan, kun oikeesti tietää onko vaiko eikö raskaana. (tiedän kyllä miten rauhaton olo voi olla, mutta koita silti, tuudittaudu vaikka siihen ajatukseen, ettei sun onneksi tarvitse edes pitkään odottaa vastausta)

Kyllä, yritän siirtää panikoimisen viikon alkuun. Itse asiassa olen nyt rauhallisempi kuin olisin kuvitellutkaan. "Kamalinta" on se, että ajatus siitä, että jos olisin raskaana se saattaisi jotain pientä osaa miellestäni jopa ilahduttaa :wtf: Jotenkin se on järkyttävää. Ei näin voi olla, eikä näin saa olla. Mieskin on sanonut, että lapsia ehkä saattaa tehdä joskus, mutta ei vielä. Elämä ei ole tarpeeksi vakiintunut, ainakaan mulla. Poikakaverini on kyllä töissä ja 7 vuotta on yhdessä taivallettu, mutta entä jos kaikki kaatuu tähän.

Pakko avautua jonnekin kun ei uskalla tästä kenellekään puhua... Mutta ei hätää, en tosiaankaan ole niin pahasti paniikissa miltä vaikuttaa. On vain vähän purettava ajatuksia tekstiksi.

Hmmm, viikonlopulle oli tulossa pippalot. Pitäneekö kieltäytyä alkoholista ihan varmuuden vuoksi?
 
Täytyy sanoa että itte oon muistamattomana sekoillu noiden e-pillereiden kanssa useammin kuin sen kerran, eikä ole mitään vahinkoa käynyt (ainakaan tän 3 vuoden aikana). Mulla on kananmuisti ja joskus tuppaa noi pillerit yksinkertaisesti vaan unohtumaan. En tiedä sitte, että onko mun hedelmällisyydessä vikaa ku ei oo tapahtunut mitään, vai onko noi yksinkertaisesti niin tujuja aineita, ettei ihan heti vaikutus lakkaa (ainakaan yhdestä mokasta, kuten just toi sun)

Huh, tuo kyllä hieman rauhoittaa mieltä. Tosin yksilöitä kaikki. Mistä sitä tietää jos sitä on vaikka super hedelmällinen...
 
Ääääh.... Kävin kattomassa vuokrayksiötä tänään ja sain sen... Ongelma on vain sen pienuus: pitää hankkiutua aika isosta läjästä kamaan eroon, että voin ottaa sen, muuten en vaan mahu sinne. Tokihan ne voi viedä porukoille, mutta ne porukat asuu kuitenkin reilun 400 kilometrin päässä... :jahas: Ja pesukonetta sinne ei saa, mitähän sitä sitten sillekin tekis.

Voihan tsiisös. On tää muuttamiinen rassaavaa. Joka vuosi muutan jonnekin...
 
Täytyy sanoa että itte oon muistamattomana sekoillu noiden e-pillereiden kanssa useammin kuin sen kerran, eikä ole mitään vahinkoa käynyt (ainakaan tän 3 vuoden aikana). Mulla on kananmuisti ja joskus tuppaa noi pillerit yksinkertaisesti vaan unohtumaan. En tiedä sitte, että onko mun hedelmällisyydessä vikaa ku ei oo tapahtunut mitään, vai onko noi yksinkertaisesti niin tujuja aineita, ettei ihan heti vaikutus lakkaa (ainakaan yhdestä mokasta, kuten just toi sun)

Jep. Sama. Mut kyllähän siitä todennäköisyydestä tulla raskaaksi kertoo jotain sekin, että suurin osa naisista joutuu pillereiden lopettamisen jälkeen odotella sitä normaalin kk kierron ilmaantumista melkoisen pitkänkin aikaa. Jos siis vauvaa ollaan tarkoituksella hankkimassa ja pillerit siksi jätetään pois. Tietysti poikkeuksiakin on, ja myös niitä tapauksia jolloin raskaaksi on tultu, vaikka pillerit on muistettu ottaa normaalisti :D Eli toki kannattaa silti olla mahdollisimman huolellinen :)
 
Vituttaa. Miten yhdistää treenaus, opiskelu ja töissäkäynti?? Opiskelu on tietysti etusijalla, mutta töissäkin pitäisi käydä että saa rahaa (mm.salikorttiin). Sitten kun on sitä rahaa, ei ehdi tehdä mitään muuta kuin opiskella ja käydä töissä! Jossain vaiheessa pitäis kai ehtiä nähdä kavereita ja ehkä jopa nukkuakin?...Koittaa nyt tässä sitten päättää mitä tekee.

Voi jestas miten kuulostaakaan tutulta!! Eniten ehkä tällä hetkellä ottaa päähän se, ettei kavereita/ystäviä ehdi näkemään.. Saa kuunnella selän takana jupinaa että "onko siitä tullu ylpee tai jotain, ku ei voi yhteyttä pitää eikä ikinä nähdä...". *huoh*
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom