Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu!! Jos on asioita mitkä pitää selvittää niin ne perkele selvitetään nopeasti!! Mun vuosi on alkanu niin päin helevettiä ettei mitään rajaa. Mistä näitä otuksia oikein sikiää????? :curs:
Mitä jos tässä ollaan raskaana? Miten mä voin olla näin tyhmä! Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikonloppuna ja kiemurtelen täällä jännityksestä...
Sekoilin e-pillerien kanssa ja unohdin ottaa yhden toisen viikon viimeisenä päivänä..
Koita rauhottua nyt ja panikoi vasta viikonlopun jälkeen. Kaiken miettimisen voi siirtää semmoseen ajankohtaan, kun oikeesti tietää onko vaiko eikö raskaana. (tiedän kyllä miten rauhaton olo voi olla, mutta koita silti, tuudittaudu vaikka siihen ajatukseen, ettei sun onneksi tarvitse edes pitkään odottaa vastausta)
Täytyy sanoa että itte oon muistamattomana sekoillu noiden e-pillereiden kanssa useammin kuin sen kerran, eikä ole mitään vahinkoa käynyt (ainakaan tän 3 vuoden aikana). Mulla on kananmuisti ja joskus tuppaa noi pillerit yksinkertaisesti vaan unohtumaan. En tiedä sitte, että onko mun hedelmällisyydessä vikaa ku ei oo tapahtunut mitään, vai onko noi yksinkertaisesti niin tujuja aineita, ettei ihan heti vaikutus lakkaa (ainakaan yhdestä mokasta, kuten just toi sun)
Täytyy sanoa että itte oon muistamattomana sekoillu noiden e-pillereiden kanssa useammin kuin sen kerran, eikä ole mitään vahinkoa käynyt (ainakaan tän 3 vuoden aikana). Mulla on kananmuisti ja joskus tuppaa noi pillerit yksinkertaisesti vaan unohtumaan. En tiedä sitte, että onko mun hedelmällisyydessä vikaa ku ei oo tapahtunut mitään, vai onko noi yksinkertaisesti niin tujuja aineita, ettei ihan heti vaikutus lakkaa (ainakaan yhdestä mokasta, kuten just toi sun)
Vituttaa. Miten yhdistää treenaus, opiskelu ja töissäkäynti?? Opiskelu on tietysti etusijalla, mutta töissäkin pitäisi käydä että saa rahaa (mm.salikorttiin). Sitten kun on sitä rahaa, ei ehdi tehdä mitään muuta kuin opiskella ja käydä töissä! Jossain vaiheessa pitäis kai ehtiä nähdä kavereita ja ehkä jopa nukkuakin?...Koittaa nyt tässä sitten päättää mitä tekee.