Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
miesasiat vituttaa ja rankasti... no saipahan taas motivaatiota rehkiä puntilla ku oli hermot niin kireellä.. jotaki hyötyä sentää miehistäki.prkl... :curs:

Vähän sama homma täällä, tosin mua ei vituta vaan kovin on kurja olla ja olen itkeny silmät päästäni:itku::itku:. Toivoisin vaan kuulevani tiettyjä asioita, mitä en ole aikoihin kuullut. Sattuu. Tsemppiä sun miesasioihin, oli ne sitten minkälaisii tahansa, mutta toivottavasti vitutus laskee :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kurkkua repivä yskän on ollut vitutuksen aiheena koko kuluneen viikon! Tiistaina kävin treenaamassa yskästä huolimatta, mutta eihän siitä oikein mitään tullut. :curs:
 
Vuoden viimeinen treeni meni tosi surkeesti, ei oikein mikään noussu eikä liikkunu. Olkapääkin kehtas tulla kipeeksi. No, uusi vuosi uudet kujeet ja treenit!! :)
 
Edellistä kompaten; reisille meni reeni:( Edes kunnon hikee ei saanut irti ja joulusta jääneet pari ylimäärästä kiloa kertaantuivat joka hemmetin peilissä. Yäk. Maanantaina takaisin.
 
Jahhas, neljän vuoden seurustelun ja kolmen yhdessä asutun vuoden jälkeen laitettiin eilen nappulat jakoon. Ja voin sanoo, ettei menny tasan taas nallekarkit. Ite oon suht kunnossa, mut ku tietää olleensa toiselle koko maailma, niin ei se hyvälle tunnu sanoa, ettei itse tunne samoin. Et kiitti letuist. Ikäänku en tuntis itseäni valmiiksi jo kusipääksi, kaverin äiti soitti eilen ja kyseli asiasta. Laittoipa vielä tänä aamuna viestiä, kun "ei voi ymmärtää, miten kaksi toisistaan välittävää ihmistä päätyy tälläiseen". Just. Hyvää tätä vuotta! :)
 
Ärhäkkä kusitulehdus ja kauheen säätämisen jälkeen saadut lääkkeet ei toimi. En saa nukuttua ku sattuu niin saatanasti ja joudun juoksee vessassa vähän väliä. Aamulla kun työterveyshuollon päivystys aukee, pyydän kyllä uutta respaa johonkin toiseen lääkkeeseen, koska tässä kunnossa mä olen työkyvytön. Toi nyt määrätty lääke ei ole auttanu yhtään. Kiva viel kun tiistaiaamuna on tärkee meno ja pitäis todellakin olla kunnossa sit.
 
... kaverin äiti soitti eilen ja kyseli asiasta. Laittoipa vielä tänä aamuna viestiä, kun "ei voi ymmärtää, miten kaksi toisistaan välittävää ihmistä päätyy tälläiseen"

Täytyy nyt sanoa, että omasta mielestä tommonen toisten asioihin puuttuminen on raivostuttavaa. Varsinkin jos sullaki oli jo muutenki paska fiilis, ni tommoset puhelut ja viestit tuskin auttaa yhtään siinä erossa. Ja sitäpaitsi mitähän ko. ihminen ajatteli saada aikaan? Muuttaa mieltäsi? En tiedä, tosi hölmöltä kuulostaa omaan korvaan, ku ite joutuu useinkin kestää äitin (ja oikeestaa koko perheeen) puuttumista niillle kuulumattomiin asioihin, mikäli ne niistä kuulee.

Kaiken kukkuraks vähän nauratti toi "miten kaksi toisistaan välittävää plapla". Jos pelkkä toisistaan välittäminen riittäis, niin tuskin koko maailmassa olis kovinkaa monta eroa. :lol2:


edit: Unohtu vielä sanoa, että jaksamisia sinne ! Ja älä ruoski itseäs tommosesta päätöksestä, teit vain oikein tollasessa tilanteessa. Jos susta tuntu että omat tunteet eivät ole niin vahvat, kuin toisen, niin sillonhan oot tehnyt just oikein - vaikka se tuntuiskin pahalta. Hyvät ja onnelliset uudet vuodet itse kullekin :)
 
Täytyy nyt sanoa, että omasta mielestä tommonen toisten asioihin puuttuminen on raivostuttavaa. Varsinkin jos sullaki oli jo muutenki paska fiilis, ni tommoset puhelut ja viestit tuskin auttaa yhtään siinä erossa. Ja sitäpaitsi mitähän ko. ihminen ajatteli saada aikaan? Muuttaa mieltäsi? En tiedä, tosi hölmöltä kuulostaa omaan korvaan, ku ite joutuu useinkin kestää äitin (ja oikeestaa koko perheeen) puuttumista niillle kuulumattomiin asioihin, mikäli ne niistä kuulee.

Kaiken kukkuraks vähän nauratti toi "miten kaksi toisistaan välittävää plapla". Jos pelkkä toisistaan välittäminen riittäis, niin tuskin koko maailmassa olis kovinkaa monta eroa. :lol2:


edit: Unohtu vielä sanoa, että jaksamisia sinne ! Ja älä ruoski itseäs tommosesta päätöksestä, teit vain oikein tollasessa tilanteessa. Jos susta tuntu että omat tunteet eivät ole niin vahvat, kuin toisen, niin sillonhan oot tehnyt just oikein - vaikka se tuntuiskin pahalta. Hyvät ja onnelliset uudet vuodet itse kullekin :)


Kiitti Briseis! Kovasti piristi pieni avautuminen. :) Onneks omat porukat luottaa, et itse pystyn tekee omat päätökseni (ja jos en pysty, ni siitäpä opin). Kumminki aikuisia tässä ollaan. :)
 
Ärhäkkä kusitulehdus ja kauheen säätämisen jälkeen saadut lääkkeet ei toimi. En saa nukuttua ku sattuu niin saatanasti ja joudun juoksee vessassa vähän väliä. Aamulla kun työterveyshuollon päivystys aukee, pyydän kyllä uutta respaa johonkin toiseen lääkkeeseen, koska tässä kunnossa mä olen työkyvytön. Toi nyt määrätty lääke ei ole auttanu yhtään. Kiva viel kun tiistaiaamuna on tärkee meno ja pitäis todellakin olla kunnossa sit.

Ota reilusti c-vitamiinia (useita tabletteja), karpaloa ja/tai puolukkaa. Noi happamoittaa virtsaa ja on hyvä ensiapu. Sitten ab-kuuri päälle. :)
 
Ranskalainen patonki ei lähde käymään. Eli siis rakas Renault Clioni. Rakas vihollinen. Kun vaan saan siihen uuden akun, niin voisin oikeastaan laittaa myyntiin saman tien. Enkä taida ostaa uutta autoa ollenkaan, sen verran olen kyllästynyt kaikkiin mahdollisiin vikoihin ja muihin hemmetin juttuihin, joita autoille täytyy tehdä. Vaihtaa öljyt, käyttää huollossa, korjata puskuri kun koira juoksee siitä läpi, laittaa pissapojan nestettä, ja vittu vaihtaa pyyhkijänsulatkin vielä. Puhumattakaan siitä, että etelän loskakeleillä pitäis pestä koko auto pari kertaa viikossa että se näyttäis fiksulta. Ja uudet kesärenkaatkin se tarvis?... Kyllä ottaa päähän. Ja sittenkin se kiukuttelee ja jättää tielle, vaikka kuinka hyvin koittaa pitää huolta siitä! 5000e jos joku tulee viikon sisään hakemaan.
 
^autoista on kyllä aina huolta mutta ilmankaan ei oikeen pärjää, varsinkin kun on koiruuskin nyt taloudessa..en vois edes kuvitella sitä vitutuksen määrää joka tulisi kun joutuis vilkasta koiraa + kasseja raahaamaan linkkarilla :D

Muuten vituttaa..mikäpä muu kuin miehet, tarkemmin sanoen yksi sellainen mutta pyrin sellaseen olotilaan ettei tarttis kys. omaista henkilöä edes enää koskaan sivuta ajatuksissaan. Se on loppu nyt, for good, liian monta vuotta meni hukkaan ja taistellessa sellaisen asian puolesta mikä ei sitten ikinä toteutunutkaan, kiitos uskottomuuden.
 
Aivan uskomattoman tylsää! Olen ollut torstaista lähtien flunssassa ja tuo unirytmihän meni luonnollisesti ihan sekaisin. Nyt yritän kääntää tuota rytmiä ja aika ei meinaa millään kulua!
 
"Pääsin" ruotsinkurssille.. Pakkohan toi ois jossain vaiheessa opintoja käydä, mut silti salaa toivoin et kävis huono tuuri arvonnassa ja siirtys ens vuodelle :D Mä oon niin surkea ruottissa, että odotan vaan kauhulla millasta nöyryytystä koko kevät tulee olemaan..
 
Jäin sotaleskeksi intin takia ja näillä näkymin poikaystävää näen seuraavan kerran kunnolla vasta kolmen viikon päästä :( Onneksi myöhemmin on enemmän lomia, mutta hitto kun tuntuu että on ikävä jo nyt.
 
Mä kiroan sitä päivää, kun tapasin tuon ex-avokin. Vituttaa taas niin paljon, että höyry tulee päästä ulos.

Pyysin päästä hetkeksi tietokoneelle, kun hän sitten puhisi kyllästyneesti. Kommentoin siihen, että meillä on toinenkin kone, että sopii sitä käyttää, jos ei halua koneelta siirtyä pois pyynnöstä. Hän oli sitä mieltä, että mä voin käyttää tätä konetta (jossa on paska näppäimistö enkä tykkää sitä käytää). Ja siitähän se sota alkoi. Hirveä huuto ja skitsous molemmin puolin. Mä niin vihaan sitä. Se haluaa, että mä muutan tästä pois, koska tietää, että viihdyn tässä. Sille ei ole mitään väliä, että missä hän itse asuisi, jos minä muuttaisin tästä pois. MÄ VIHAAN SITÄ. Sen mielestä se maksaa liikaa täällä oleilusta (350e/kk), koska ei ole täällä niin paljoa. Muuten vaan käyttää sähköä, nettiä, jääkaappia, telkkua, tietsaa jne. Vuokra on melkeen 800e/kk ja siihen kaikki muut kulut. Hänen osuutensa on muka liikaa. Vittu oikeesti menee hermo. Tekisi mieli ihan sen kiusaksi muuttaa tästä pois, mutta kun mä haluan pitää tämän asunnon. Tää on ihan huippukämppä, vaikka kallis onkin.

En tiedä mitä teen. Toinen haluaa tehdä vain elämäni hankalaksi. Vihaansitävihaansitävihaansitä.
 
Hippa, olisko sun mahdollista saada joku ulkopuolinen (kaveri tai sukulainen tms.) puhumaan sille miehellesi järkeä? Vaikuttaa jotenkin sellaiselta pattitilanteelta, jota ei enää omin avuin ratkota.
 
TULIN KIPEÄKS! :curs: En vissii taida liikkua tai tehdä yhtää mitään!!!! Ja kouluun on pakko mennä ku on abikurssit. voi PRKL. Kaikista eniten vihaan tätä kurkkukipua :(
 
Hippa, olisko sun mahdollista saada joku ulkopuolinen (kaveri tai sukulainen tms.) puhumaan sille miehellesi järkeä? Vaikuttaa jotenkin sellaiselta pattitilanteelta, jota ei enää omin avuin ratkota.

Sen ulkopuolisen pitäisi olla joku terapeutti tai lastenvalvoja tai joku täysin neutraali taho. Lastenvalvojalle on aika helmikuun lopussa. Mä aion nyt itse hakea asuntoa myös, että jos ei muuten pääse exästä eroon niin ainakin muuttamalla. Sittenpä näkee, ettei ollut hyvä idea, kun joutuu itse rahallisiin vaikeuksiin ja oikeasti asunnottomaksi.
 
Yhtäkkiä alkanut unettomuus. Pari yötä menny syyttä suotta valvoessa. Treeni kärsii pahemman kerran kun ei päiväuniinkaan ole mahdollisuutta. :(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom