Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pomo toivotti mulle hyvää joulua ilmoittamal tarvitsevansa mun haastattelujen koosteen 11.1. mennessä. Olin luvannu luovuttaa valmiin arviointiraportin helmikuun loppuun mennessä ja mistään arvioinnin väliraportista ei ollu puhetta. Mut kun hänen pitää esitellä tuloksia yhteistyökumppaneille ja rahoittajille jo ennen. Ihan kiva homma, kun viiminen haastattelu on 5.1. ja se loppu viikko mul on jo töitä joka päivä. Eipä sitte tullu aikasemmin mieleen kertoa. Hitto vie. Lykkäs vaan omat hommansa mulle ja lähti ite pariksi viikoksi lomalle. Morjens. :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hirmuisen kova ikävä tapailemaani miestä. Tuskaa lisää vielä se, ettei vielä huomennakaan nähdä. Murr!

Toinen jo pari viikkoa kestänyt vitutus on selkäkipu. Pitäs ajan kanssa rauhottua. Ei vaan jaksas enää tätä :(
 
Yksi kynäniska eksyi tänään salille väärään aikaan... Prkl!! Olisi tehnyt mieli ripustaa se seinää vasten. :curs::curs: Tyyppi ei käytännössä tehnyt siellä mitään! Heilui vain muka kovasti jonkun kepin kanssa ja YSKI KOKO AJAN limaisesti!! Inhottavaa varsinkin siksi, että tämä sali on (ilmainen,) alkeellinen voimailuluola eikä siellä ole ilmastointia. Yritin katsoa sitä (julmimmalla katseellani) että "mene nyt muualle sadettamaan bakteerejasi", mutta ilmeisesti tyyppi luuli että yritän iskeä sitä... Sitten se seurasikin minua joka puolelle.

Muutenkin koko jätkän olemus V*****I. Sellainen huonokuntoinen, maidonvalkea mukamas 'synkistelijä', nasta huulessa ja rillit huurussa. Yleensä en arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta paskamaisinta oli että se tuli sinne vain yskimään (+ ärsyttävä ulkonäkö). Näytin sille että täällä tytötkin tekee isommilla painoilla kuin sä! :puntti: So get going! Ainoa hyvä puoli oli että kiukuissa rauta nousi hyvin..
 
Yksi kynäniska eksyi tänään salille väärään aikaan... Prkl!! Olisi tehnyt mieli ripustaa se seinää vasten. :curs::curs: Tyyppi ei käytännössä tehnyt siellä mitään! Heilui vain muka kovasti jonkun kepin kanssa ja YSKI KOKO AJAN limaisesti!! Inhottavaa varsinkin siksi, että tämä sali on (ilmainen,) alkeellinen voimailuluola eikä siellä ole ilmastointia. Yritin katsoa sitä (julmimmalla katseellani) että "mene nyt muualle sadettamaan bakteerejasi", mutta ilmeisesti tyyppi luuli että yritän iskeä sitä... Sitten se seurasikin minua joka puolelle.

Muutenkin koko jätkän olemus V*****I. Sellainen huonokuntoinen, maidonvalkea mukamas 'synkistelijä', nasta huulessa ja rillit huurussa. Yleensä en arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta paskamaisinta oli että se tuli sinne vain yskimään (+ ärsyttävä ulkonäkö). Näytin sille että täällä tytötkin tekee isommilla painoilla kuin sä! :puntti: So get going! Ainoa hyvä puoli oli että kiukuissa rauta nousi hyvin..
:hyvä:
 
Miksi miehet ei ikinä soita silloin, kun haluaisi niiden soittavan? Sitten kun on joku ihan merkityksetön jantteri niin kylläpä luuri pirisee useamman kerran päivässä. Joo joo, uutta matoa koukkuun vaan, mutta kun tämä oli oikeasti aika erityinen.
 
Vituttaa oma puhelimen kyttääminen. Joka kerta kun se soi / tulee viesti, toivon, että se olisi eräältä tietyltä ihmiseltä. Mutta ei se ole. Varmaan enää ikinä. Saatanan vittu. Hävitän koko puhelimen kohta...
 
Vituttaa oma puhelimen kyttääminen. Joka kerta kun se soi / tulee viesti, toivon, että se olisi eräältä tietyltä ihmiseltä. Mutta ei se ole. Varmaan enää ikinä. Saatanan vittu. Hävitän koko puhelimen kohta...

Sama, mut sit puhelimessa kaiken lisäks syttyy taustavalo ilman syytä ja heti oon toivomassa et siihen tulis viesti. Tähän liittyy se et eräs lähetti viestejä mulle tosi useesti, tavattiin ja se viel jatko viestien lähettämistä.. sitte se melkein loppu ku seinään. Sillon tällön tulee enään jotain viestejä. Enkä tosiaan tiedä mistä johtuu... :jahas:
 
Muistin erheellisesti, että päiväkoti olisi tällä viikolla auki ja turhaan heräsin kellon kanssa ja herätin vauvan. Olin vielä orientoitunut gradun tekoon, mutta VITTUPERKELE siitä ei tule nyt yhtään mitään. Toi paska exä loinen vaan paukuttaa vitun pleikkariinsa ja kun totesin, että hän hoitaa nyt lasta, että mä saan tehtyä gradua niin vastaus oli "mä menen nukkumaan". MUTTA KUMMASTI SE VAAN PAUKUTTAA SITÄ VITUN PLEIKKARIAAN EIKÄ NUKU.

VITUTTAA NIIN PALJON, ETTÄ VOISIN RIKKOA KOKO TALON!!!!!!!!!!!!!

Mä en IKINÄ VALMISTU :curs::itku:
 
Toi paska exä loinen vaan paukuttaa vitun pleikkariinsa ja kun totesin, että hän hoitaa nyt lasta, että mä saan tehtyä gradua niin vastaus oli "mä menen nukkumaan". MUTTA KUMMASTI SE VAAN PAUKUTTAA SITÄ VITUN PLEIKKARIAAN EIKÄ NUKU.

VITUTTAA NIIN PALJON, ETTÄ VOISIN RIKKOA KOKO TALON!!!!!!!!!!!!!

Mä en IKINÄ VALMISTU :curs::itku:

Tiiän että oot aikasemmi sanonu ettet viskaa exääs pellolle mutta mietis nyt oikeesti omaa oloas. Ulkopuolisen silmin ei siitä mitään hyötyä siellä ole ja mulla ainaki henkkoht menis hermot tommoseen. Pitäs miehen löytää se selkäranka jo ihan lapsen takia. Mä ymmärrän et teil on ollu varmast niitä hyviä hetkiä ja sit rupee miettii et josko se sittenki muuttus ja pohtii niit hyviä puolia, mutta sun juttujen perusteella sulla on siellä kaks lasta hoidettavana. Turhauttavaa varmaan kun toinen on siinä iässä ja taitotasossa että varmasti pystyis itte selviytymään. Tarkotus ei oo päteä sulle, tiedät itte varmast parhaiten tilanteen..mutta oikeesti onko tossa mitään järkeä kun tuntuu että sulla on vaan pahempi olo kun se on siellä eikä tee mitään?! Saa aina pettyä siihen...
 
Tiiän että oot aikasemmi sanonu ettet viskaa exääs pellolle mutta mietis nyt oikeesti omaa oloas. Ulkopuolisen silmin ei siitä mitään hyötyä siellä ole ja mulla ainaki henkkoht menis hermot tommoseen. Pitäs miehen löytää se selkäranka jo ihan lapsen takia. Mä ymmärrän et teil on ollu varmast niitä hyviä hetkiä ja sit rupee miettii et josko se sittenki muuttus ja pohtii niit hyviä puolia, mutta sun juttujen perusteella sulla on siellä kaks lasta hoidettavana. Turhauttavaa varmaan kun toinen on siinä iässä ja taitotasossa että varmasti pystyis itte selviytymään. Tarkotus ei oo päteä sulle, tiedät itte varmast parhaiten tilanteen..mutta oikeesti onko tossa mitään järkeä kun tuntuu että sulla on vaan pahempi olo kun se on siellä eikä tee mitään?! Saa aina pettyä siihen...

Nyt hänen asunnonhakukriteerit laajentuvat ainakin, koska ei tästä elosta tule mitään. Pellolle en voi pistää, kun sillä on lähimmät majoitusmahdollisuudet 100km päässä. Sillä ei oikeasti ole paikkaa, mihin mennä. Hetkeäkään en kuitenkaan ole ajatellut, että meillä olisi mitään toivoa. Hyvinäkin hetkinä muistan, että en silti halua olla sen kanssa.

Kyllä se sitten aamulla tarjoutuikin auttamaan lastenhoidossa, mutta koska tekee vuorotyötä niin sanoin (rauhoituttuani), että menköön vaan nukkumaan, kun on työpäivä edessä. No sitten se sanoi, että sen työvuorot on muuttuneet ja mä sanoin sitten, että haluan niistä tietää ja herran kohtelias vastaus oli: "Mitä vittua se sulle kuuluu, milloin mä olen töissä." Sanoin, että kuuluuhan se nyt, kun saman katon alla ollaan. Olisi pitänyt sanoa, että kuuluu niin kauan aikaa, kun lapset on alle 18 :D No enpä hoksannut sanoa. Sitten se meni nukkumaan.

Mäkin olen rauhoittunut ja lapsenvahtikuviotkin alkaa olla ok. Ehkä valmistun sittenkin ;) Mulla on tiukka aikataulu, gradun pitää olla valmis 6.1.
 
Suosittelen ainakin kaupunkien asuntoja hakiessa painottamaan, että kyseessä on avoerosta johtuva asunnottomuus ja ei ole oikeasti paikkaa minne mennä. Muutenkin kaupungilta hakiessa pitää olla sinnikäs ja soitella perään, kaikki vapaat eivät ole netissä näkyvillä.
 
Suosittelen ainakin kaupunkien asuntoja hakiessa painottamaan, että kyseessä on avoerosta johtuva asunnottomuus ja ei ole oikeasti paikkaa minne mennä. Muutenkin kaupungilta hakiessa pitää olla sinnikäs ja soitella perään, kaikki vapaat eivät ole netissä näkyvillä.

Näin on tehtykin. Nyt vaan hakukriteerit laajemmaksi, kun hulluksihan tässä muutoin tulee (ellen ole jo).

No onneksi olen ostamassa uutta telkkua niin voi pleikkarin peluu siirtyä muualle olkkarista.

Ja sitten ruokkimaan lasta ja alennusmyynteihin tsiigaa tarjontaa :)
 
Näin on tehtykin. Nyt vaan hakukriteerit laajemmaksi, kun hulluksihan tässä muutoin tulee (ellen ole jo).

No onneksi olen ostamassa uutta telkkua niin voi pleikkarin peluu siirtyä muualle olkkarista.

Ja sitten ruokkimaan lasta ja alennusmyynteihin tsiigaa tarjontaa :)

Toivottavasti asiat lähtevät pian rullaamaan! Keskeneräiset asiat ovat todella vittumaisia, varsinkin jos ei voi enää itse enempää vaikuttaa.

Aika kova aikataulu sulla kyllä on gradun kanssa, toivottavasti olet jo sentään voiton puolella.
 
Aika kova aikataulu sulla kyllä on gradun kanssa, toivottavasti olet jo sentään voiton puolella.

Voiton puolella kyllä. Ei se nyt ihan lähetysvalmis pidä olla 6.1. mutta niin valmis, että siitä puuttuu vain hienosäätö. Näytän sen ohjaajalle heti, kun lomat loppuu, teen hienosäädöt ja haluan sen tarkastettavaksi tammikuun aikana. Haluan olla maisteri ennen äitiyslomaa niin saan palkankorotuksen :D Ja palkkaa maksetaan äitiysloman ekat 3kk, joten sopisi suunnitelmiini.
 
Kroppa löystynyt mukavasti tässä joululomalla, mutta laihtumaankaan ei pääse, kun flunssa päällä niin mikään urheilu ei tule kuuloonkaan ja jos haluaa parantua niin on pakko syödä hyvin. prkl.
 
miesasiat vituttaa ja rankasti... no saipahan taas motivaatiota rehkiä puntilla ku oli hermot niin kireellä.. jotaki hyötyä sentää miehistäki.prkl... :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom