Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mitään en VIHAA niin paljon kuin kesätöiden hakemista :curs: :wall:

Saatanan, saatana, ja tässä sitä tuhlataan jouluomaa niiden hakemiseen. Ihan turhaa hommaa kun en kuitenkaan saa kunnon töitä. Olen vain uskomattoman paska kirjoittamaan mitään hakemuksia. Eikä ole edes mitään järkevää kokemusta tai osaamista millä hakea, ei varsinkaan oman alan hommia. Muutenkin tuntuu, että pelkkä kesätöiden hakukin on ihme peliä, pitäisi vissiin tuntea rekrytoijat etukäteen tai olla niille jotain sukua, että olisi ylipäätänsä MITÄÄN mahdollisuuksia. Tai sitten manata jotain perkeleen henkiä ja hypistellä jäniksen käpäliä. Ihan ihmehommaa. En tajua työnhausta mitään.

Puhelinmyyntiä olis totta kai aina tarjolla, mutta sitä on jo kaksi kesää tehty joten ei oikein innosta. Sekin on ihan kusetushommaa.

Jos en järkeviä töitä saa, niin vararikko iskee. Muutenkin rahat ehkä just ja just riittää keväälle. Voipi sitten samantien muuttaakin sinne sillan alle.

Kokemuksen syvällä rintaäänella töitä saa (jos ei varmasti niin ainakin todella suurella mahdollisuudella), jos vaan jaksaa olla aktiivinen! Ja aktiivisella tarkoitan, että hakemuksen jätettyään soittaa työpaikkaan hakuajan mentyä umpeen. Ja jos ei saa tietoa, soittelee uudestaan; kyselee, milloin haastatteluun tulevat valitaan jne. Itse olen kaikki pidempiaikaiset työpaikat saanut tuolla tyylillä (hurjat 3, mutta tähän ikään nähden aika suuri määrä ;) ) Ja uskon syvästi, että jos en olis noin tehnyt, niin oma hakemus olisi hukkunut niiden tuhansien ja satojen toisten hakemusten joukkoon. Kunhan jaksat pysyä positiivisena, niin auttaa tosi paljon :)


p.s. hyviä työhakemus-malleja ja CV-pohjia on netti pullollaan, itsekin sieltä nappasin pohjat, joihin raapustin omat mausteet mukaan. Ja mun hakemusta + CV:tä on kehuttu kaikissa haastatteluissa missä oon ollut. Tsemppiä työnhakuun !
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko vitun elämä. Voispa siirtyä pari vuotta taakse päin tai vaihtoehtoisesti eteen.
 
Koko vitun elämä. Voispa siirtyä pari vuotta taakse päin tai vaihtoehtoisesti eteen.

Jep. Miksei ihmisessä voi olla "delete"-nappia, millä vois pyyhkiä kaikki ikävät muistot jne. mielestä, ja aloittaa alusta puhtaalta pöydältä? Yritän lohduttautua sillä, että näillä vastoinkäymisillä ON OLTAVA tarkoitus, joka selviää tietyssä vaiheessa ja kaikki kirkastuu jälleen...

Sain ensimmäisen (ja ainoan?) joululahjani tänään. Tiputin sen jäisillä näpeilläni maahan autosta noustessani, paskaksihan tuo meni. :(
 
Nyt vasta rupeaa pikku hiljaa tajuamaan sen kuinka kauan oikeasti kestää omiin tavoitteisiin pääseminen. Senttejä on jonkin verran lähtenyt, mutta kun otin tänään kuvia itsestäni, niin sitä tajusi, että on vielä hyvin pitkä matka unelma kuntoon :(. Sekin vielä entisestään ärsyttää, että jos kaikki olisi mennyt suunnitelmien mukaan, niin näihin aikoihin olisin noin 8-10kg kevyempi. Tällä hetkellä painoa on tippunut vain noin 5kg. Mutta olenkin todennut sen aikoja sitten, ettei elämä aina mene suunnitelmien mukaan, ei ainakaan meikäläisen elämä, josta kiitos kuuluu omille henkilökohtaisille ongelmilleni. Viime aikoina on myös turhan paljon treenit tökkineet, tälläkin viikolla olen saanut vain yhdet treenit tehtyä, kiitos pakkasen ja temppuilevan vatsan.
 
Mua niin suututtaa. Ex-avokki, joka siis yhä kotona asustaa, kun ei ole vielä asuntoa saanut, ei mene aamuvuoroilla töihin, kun ei jaksa herätä. Eilenkin iltapäivällä piti olla töissä niin pleikkaa vaan pelasi. Ei mukamas ollut työautoa tarjolla töissä. Jepjep. Se saa potkut ihan varmasti ja pian. Tosin jos se duuninsa menettää niin mä heitän sen täältä pihalle. Rupee mitään pummia elättää.

Tekisi vaan niin mieli mennä herättää se ja skitsoo.
 
Kävin sanoo sille, että sen pitää herätä. "Pidä vaan huoli omista asioistas!" tiuskaisi tyyppi. Tein sitten sille selväksi, että jos ei duunissa käy niin ei voi täälläkään olla.
 
Hippa, nyt helvetti nakkaat sen pihalle oli sillä sitä asuntoa tahi ei. Loisena se siellä nytkin on ja jos sillä on aikaa olla päväseltään kotona, sillä pitäis olla aikaa myäs käydä katteleen vuokakämppiä. Ja nythän sen pitäis saada "helposti" kun kerran on päässyt töihin.
 
En mä pysty sitä vielä pihalle heittää, kun sillä ei oikeesti ole mitään paikkaa, mihin mennä. Mutta nousipa herra ylös ja läksi töihin. Mutta kyllähän mä sen heitän mäkeen, jos ei duunissa käy, koska sitten se ei voi maksaa elämistään ja osaansa tän kämpän vuokrasta (tällä hetkellä maksaa). Ja sitten se voi mennä loisimaan sukulaisiinsa 300km päähän, mikä nyt ei ole vaihtoehto, kun duuni on Helsingissä.

Täällä pk-seudulla on niin hillittömät vuokrahinnat, ettei se niin helposti kämppää saa, kun pitää olla kaksio (yhteishuoltajuuden takia) ja hintakaan ei saa huimata päätä, kun ei tulot riitä maksaa sitä.

Mutta onneksi meni, koska sillä oli just pari vapaata (oikeata vapaata) niin alkoi jo kyllästyttää. Nyt saan olla illan ihan rauhassa täällä kotona :)
 
Hellyin ja otin huomiselle aamuvuoroa. Nyt jälkikäteen mietittynä ois voinut olla vaan hiljaa.
 
En mä pysty sitä vielä pihalle heittää, kun sillä ei oikeesti ole mitään paikkaa, mihin mennä. Mutta nousipa herra ylös ja läksi töihin. Mutta kyllähän mä sen heitän mäkeen, jos ei duunissa käy, koska sitten se ei voi maksaa elämistään ja osaansa tän kämpän vuokrasta (tällä hetkellä maksaa). Ja sitten se voi mennä loisimaan sukulaisiinsa 300km päähän, mikä nyt ei ole vaihtoehto, kun duuni on Helsingissä.

Täällä pk-seudulla on niin hillittömät vuokrahinnat, ettei se niin helposti kämppää saa, kun pitää olla kaksio (yhteishuoltajuuden takia) ja hintakaan ei saa huimata päätä, kun ei tulot riitä maksaa sitä.

Mutta onneksi meni, koska sillä oli just pari vapaata (oikeata vapaata) niin alkoi jo kyllästyttää. Nyt saan olla illan ihan rauhassa täällä kotona :)


Voi käpy, en ymmärrä miten sä kestät :o Aina on jokin paikka, esim kavereiden luona. Ei siihen voi tuudittautua ettei olis paikkaa minne mennä. Ihan varmasti jokaisella on joku paikka, minne suunnata tiukanpaikan tullen. Näin ainakin uskois. Mä en henk.koht pystyis tohon samaan ku sä, joten hattua nostan! Ja tsemppiä! :)
 
En mä pysty sitä vielä pihalle heittää, kun sillä ei oikeesti ole mitään paikkaa, mihin mennä. Mutta nousipa herra ylös ja läksi töihin. Mutta kyllähän mä sen heitän mäkeen, jos ei duunissa käy, koska sitten se ei voi maksaa elämistään ja osaansa tän kämpän vuokrasta (tällä hetkellä maksaa). Ja sitten se voi mennä loisimaan sukulaisiinsa 300km päähän, mikä nyt ei ole vaihtoehto, kun duuni on Helsingissä.

Täällä pk-seudulla on niin hillittömät vuokrahinnat, ettei se niin helposti kämppää saa, kun pitää olla kaksio (yhteishuoltajuuden takia) ja hintakaan ei saa huimata päätä, kun ei tulot riitä maksaa sitä.

Mutta onneksi meni, koska sillä oli just pari vapaata (oikeata vapaata) niin alkoi jo kyllästyttää. Nyt saan olla illan ihan rauhassa täällä kotona :)

Vantaan puolelta irtoaa vuokrakaksio sellaisella summalla, että yksin pystyy kustantamaan. Ei aina voi vaatia parasta. Tietysti pitää laskea, että kannattaako maksaa vähemmän vuokraa + pidempi työmatka vai toisinpäin, mutta kuitenkin. Jos on jo pieniä lapsiakin niin on korkea aika opetella tinkimään omista menoistaan sen verran että pärjää omilla tuloillaan, kun kerran työpaikkakin on.
 
Kyllä sitä Vantaalta etsitäänkin, mutta sijainnilla on merkitystä käytännön elämän järjestymisen takia (julkiliikenneyhteys Hgin keskustaan ja yhteys minun kotiin yhteishuoltajuuden takia). Budjetti on myös aika rajallinen, joten ei niitä vaihtoehtoja ihan hirvittävän paljon ole.

Niin kauan aikaa, kun tuo töissä käy niin joku rauha täällä kämpässä on, kun ei tarvitse sitä paljoakaan katella ja taloudellisesti on helpompaa, kun maksaa osansa menoista, mutta jos ei töitä ole niin mä näytän ovea.
 
Kyllä sitä Vantaalta etsitäänkin, mutta sijainnilla on merkitystä käytännön elämän järjestymisen takia (julkiliikenneyhteys Hgin keskustaan ja yhteys minun kotiin yhteishuoltajuuden takia). Budjetti on myös aika rajallinen, joten ei niitä vaihtoehtoja ihan hirvittävän paljon ole.

Niin kauan aikaa, kun tuo töissä käy niin joku rauha täällä kämpässä on, kun ei tarvitse sitä paljoakaan katella ja taloudellisesti on helpompaa, kun maksaa osansa menoista, mutta jos ei töitä ole niin mä näytän ovea.

Paljonko vuokralle sitten on budejtti? Oletko nähnyt/ollut aktiivisesti mukana etsinnässä? Jos on kaverilla muutenkin vaikeuksia pitää elämä pyörimässä tällä hetkellä niin mietityttää toki asenne ja aktiivisuus tuon asunnon etsimisenkin suhteen. Julkiliikenneyhteys on melkein mistä tahansa minne tahansa, mutta se ei ole sama asia kuin pysäkit ovelta ovelle. Toki jos toinen asuu idässä ja toinen lännessä niin yhteyttä ilman vaihtoa ei välttämättä ole, mutta keskustaan pääseminen ei ole ongelma oikein mistään.
 
Piti lähteä eilen kavereiden kanssa ulkoilemaan illalla (siis pulkkamäkeen!), mutta se vaihtuikin ideaan glögeistä jossain baarissa ja sen jälkeen biletykseen vaihtareiden kanssa Onnelassa.

Olin huono ja äärimmäisen tylsä ihminen, kun "tein oharit" enkä suostunut lähteen.

vttu.
 
Ankara dietti pitäs olla päällä, mutta eilen juoksin lähikauppaan klo 20.55, enkä ostanu porkkanaa. Kiitos uusista aukioloajoista Sale.


Kyllä NYT harmittaa.Vittu.
 
kuukausi sitten sairastin melkein kolme viikkoa influenssaa ja nyt oon taas kamalassa flunssassa.. harmittaa kun treenit on jäänyt viimeisen parin kuukauden ajan tosi vähälle :(
 
Olen laihtunut. Ja siis tämänhän pitäisi olla tietysti hieno asia. Ei tarvitse vetää painoa kisoihin (tai jos tämä linja jatkuu niin kohta olen jo pienemmässä sarjassakin), reidet ovat paljon kivemman näköiset ja vatsalihakset erottuvat. Mutta olen kovin huolissani siitä, että mitäköhän mun voimille on tapahtunut. Pelkään, ettei lyönneissä ole enää entisenlaista voimaa. Mun ei kuulemma TARTTE reenata voimaa, mutta olen itse vähän eri mieltä. Kai sekin joskus katoaa? Salaa sitäkin reenaisin, jos muilta treeneiltä ehtisin, mutta en mää jotenkin jaksais vetää kolmea treeniä päivässä. No, täytyy toivoa, että lajitreeni pitää voimatasoja yllä ja että nopeus on voimaa. Yleensä se nyrkkeilyssä on.

No en mä kyllä ole edes nopea.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom