Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mun läppäri on posahtanut :( Mitä voi tehdä koirankopin kokoisessa kämpässä jos ei ole tietokonetta eikä telkkaria??!

Toinen suuri vitutuksen aihe on asuntoni lämpötila, joka on tällähetkellä 18 astetta! Taloyhtiöstä kävi jo kerran huoltomies korjaamassa patteria, jolloin lämpötila hetkeksi nousi n. 20 asteeseen, mutta nyt ollaan takaisin 18 asteessa. Odottelen tässä innolla niitä ensi viikoksi luvattuja pakkasia, saattaa olla kämppä muuttuu jääkaapiksi silloin.. jipii. :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun läppäri on posahtanut :( Mitä voi tehdä koirankopin kokoisessa kämpässä jos ei ole tietokonetta eikä telkkaria??!

Toinen suuri vitutuksen aihe on asuntoni lämpötila, joka on tällähetkellä 18 astetta! Taloyhtiöstä kävi jo kerran huoltomies korjaamassa patteria, jolloin lämpötila hetkeksi nousi n. 20 asteeseen, mutta nyt ollaan takaisin 18 asteessa. Odottelen tässä innolla niitä ensi viikoksi luvattuja pakkasia, saattaa olla kämppä muuttuu jääkaapiksi silloin.. jipii. :jahas:

jos noin pienes kämpäs asut ni se on kyl helppo lämittää omalla kaasullaki
 
Meillä ei edes pyöritellä vesiä pattereissa vielä. Mä oon mahdoton vilukissa, heti jos lämpötila laskee alle 22 niin mä oon kyllä samantien jäässä, mulla on nenä, sormet ja varpaat jääkylmät useimmiten 24 asteessakin.

Oon ostanut tommosen sähköllä skulaavan lisäpatterin mitä pidän nytkin päällä niin voin elää.

Tää taipumus palella pilaa kyllä mun elämän. Puolet vuodesta on ihan nonstopjäässä, esimerkiksi ulkona mulla on untuvatakki ollut käytössä jo syyskuun lopusta saakka. En oikeen tiedä, mitä nyt koville pakkasille sitten keksis, kun sekään ei tunnu riittävän eikä kehtais pilkkihaalarissakaan kulkea :D
 
-Töitä, töitä ja töitä. Ja kun siellä ei hommat oikein pelaa...

Sama homma täälläkin. Töitä on enemmän ku kerkeis tekemään, eikä mikään tunnu varsin onnistuvan.
Lisäksi nukuin eilen koko päivän töiden jälkeen ja silti edelleen väsyttää. Salihommissakaan ei tunnu tapahtuvan kehitystä, mikä varsinki vituttaa ja paljon kanssa.
Poikaystävä taitaa pitää itsestäänselvyytenä, kun ei sitäkään tunnu kiinnostavan miun asiat. Saatana, kohta räjähtää tällä suunnalla nimittäin pää.:eek:
 
Vituttaa koulu ja siihen liittyvät päätökset.. Kamala ahdistus tenteistä, en millään _jaksaisi_ lukea. Ajatukset ei yhtään pysy kasassa ja tankkaan samaa sivua 5min. :itku:

Ja autokin on aina miehellä, pyörällä on kiva kuljetella joululahjoja ja sata kiloa painavia ruokakasseja. (Muuten kyllä avokki on kulta, jaksaa tätä koulukiukkua katsoa.)

Onneks sentään on lunta, ei ole niin kamalan pimeetä :haart:
 
On taas ollut jokseenkin surkea olo koko päivän. Varsinkin fyysisesti. Olen viime aikoina hämmästellyt sitä, että PMS-oireeni ovat lievittyneet kovasti, mutta kyse ei taidakaan olla niiden lieventymisestä vaan siitä, että ne ovat muuttaneet muotoaan ja siirtyneet hieman. Tai jotain. Ahistus. Oksetus.
 
olen lihonut varmaan 5 kiloa syksyn aikana.
oon liikkunut luultavasti enemmän kuin viime syksynä (juoksulenkkejä), mutta silloin silti laihduin mystisesti vaikka koomailin.
olen kai vedellyt kaikkea paskaa naamaani enemmän ja ainakin dokannut paljon enemmän.
koululla olisi ilmainen salikin, mutta olen taas niin järkevä etten halua mennä sinne läskeineni heilumaan timmien teekkaripoikien keskelle. vittu.
 
Hillitön jumi yläselässä eilisen puntin jälkeen. Huoh.
Ihmeelliset patit selkärangan oikeella puolella alaselässä.
Toi epäinhimillinen pakkanen. Stna että sai pata kireenä kävellä kouluun :curs:
 
Vielä viikko sitten ajattelin rakastavani intervallilenkkejä. Sitten tuli lumi maahan ja sen lisäksi vielä nämä 15 asteen pakkaset!! Lenkeistä on mennyt kaikki ilo: askel luistaa ja tiet on aurattu epätasaisesti :curs:. Joka päivä sitä miettii että missähän kunnossa ne tiet nyt on.. Pakkasessa juoksentelu taas on selviytymistarina sinänsä. Posket on lopussa ihan tunnottomat ja minä olen kiukkuisempi kuin lenkille lähtiessäni! Olisipa sellainen kommandopipo.

Tänään juoksin edelleen tasavauhtisen lämmittelyosuuden ulkona (joku 45-50min) ja yhden intervallin. Sitten tuli mitta täyteen. Suuntasin läheiseen halliin ja kappas: olin kuin eri ihminen o_O. Kun sai olla lämpöisessä, juosta kunnon radalla niin kaikki tuntui taas kivalta~ Menin vielä täydentämään treenejä parilla kyykkysarjalla ja hauisliikkeillä.

Tuli aika sillisalaatti, mutta ehdottomasti siirrän intervallitreenien vauhtiosuudet tuonne sisätiloihin. Ihan koko lenkkiä ei sisällä jaksa juosta, mutta kyllä sitä viime talvenakin lenkille raahauduttiin pakkasessa kuin pakkasessa. Mieleni/itsekurini ääni on aina vahvempi kuin kehon (mukavuudenhalu) joten lenkille mennään säässä kuin säässä. Harmi kun hyvät juoksukelit kestävät aina niin vähän aikaa :/. Talvessa haittaa lumi ja kesällä uhkaa lämpöhalvaus. Huoh.. kevättä ja syksyä siis odotellessa.
 
No nyt kyllä ottaa harvinaisen isosti pattiin Nordean verkkopankki...tunnus ei täsmää, ja vaikka kysyy automaatista luvun, niin ei sekään täsmää. Nyt toi paska on varmaan jo lukkiutunut, eikä vittumaisuuttaan mikään tietenkään täsmää. Prkl.
 
Samaa aikaa ku moni juttu ilahduttaa, ottaa päähän ihan periaatteen vuoks et on protskut loppu ja tilatut venaa täl hetkel postissa, joka luonnollisesti on tarpeeksi kaukana kun lähiposti lopetettiin (tosin protsku tuli nappiajoituksella justiinsa kun edellinen loppu et pitäis kai olla vaan tyytyväinen). Pitäis raahautua tänää hakemaan ne ja roudata julkisissa kotia, että saa palkkarin salille mukaan. Ja postin jälkeen pitäs leipoo loput piparit ni sais kavereille vietyä ja sit ehtiä vielä salilla käymään ennen neljää jonka jälkeen yhden kaverin kanssa lenkille. Joka taas meinaa eväitten säätämistä mukaan kun suoraan salilta en suuntaa kotiin. Nyppii jo valmiiksi tää että IHAN ITSE tekee ittelleen tämmösen kiireen. Ollu koko vko jo tämmöstä ja tuntuu et alkaapi jo ressata vähitellen tätä aikatauluttamista ja etenki paikasta toiseen ravaamista. Ja vielä enempi ottaa päähän se että ihan itte tosissaan tän on aiheuttanu kun pitää aina kaikkea luvata tehdä itte :jahas: No, kaipa se kavereitten mieltä piristää saada pieneks lahjaks joulupipareita ja kiva sukulaistenkin kannalta kun jouluna on ja saa itte tehtyi suklaatryffeleit ja leipää. Vaikka hermo on mennykin etenki tryffeleit tehdessä :D
 
Samaa aikaa ku moni juttu ilahduttaa, ottaa päähän ihan periaatteen vuoks et on protskut loppu ja tilatut venaa täl hetkel postissa, joka luonnollisesti on tarpeeksi kaukana kun lähiposti lopetettiin (tosin protsku tuli nappiajoituksella justiinsa kun edellinen loppu et pitäis kai olla vaan tyytyväinen). Pitäis raahautua tänää hakemaan ne ja roudata julkisissa kotia, että saa palkkarin salille mukaan. Ja postin jälkeen pitäs leipoo loput piparit ni sais kavereille vietyä ja sit ehtiä vielä salilla käymään ennen neljää jonka jälkeen yhden kaverin kanssa lenkille. Joka taas meinaa eväitten säätämistä mukaan kun suoraan salilta en suuntaa kotiin. Nyppii jo valmiiksi tää että IHAN ITSE tekee ittelleen tämmösen kiireen. Ollu koko vko jo tämmöstä ja tuntuu et alkaapi jo ressata vähitellen tätä aikatauluttamista ja etenki paikasta toiseen ravaamista. Ja vielä enempi ottaa päähän se että ihan itte tosissaan tän on aiheuttanu kun pitää aina kaikkea luvata tehdä itte :jahas: No, kaipa se kavereitten mieltä piristää saada pieneks lahjaks joulupipareita ja kiva sukulaistenkin kannalta kun jouluna on ja saa itte tehtyi suklaatryffeleit ja leipää. Vaikka hermo on mennykin etenki tryffeleit tehdessä :D

Mulla on sama ongelma - aina vaan keksii enemmän ja enemmän tekemistä, ihan kun sitä ei sais juosta paikasta toiseen jo muutenkin tarpeeks :rolleyes:
Kun osaiskin välillä vaan ottaa rennosti - ressaamatta ja koko ajan suorittaen!
 
Kun osaiskin välillä vaan ottaa rennosti - ressaamatta ja koko ajan suorittaen!

No niimpä! Pitää vaan ny aatella sitä ensvkoa ja kuinka kiva sit on vaan olla ja nauttia ittetehdyist ruoista. Ja kyl se sit palkitsee ku kaverit ilahtuu ku yllätyksenä vieki jotain mukanaan :) Että on sitä loppupeleis kuitenki tyytyväinen, vaikka vähä hölmöltä tää nyt tuntuuki :rolleyes:
 
Mitään en VIHAA niin paljon kuin kesätöiden hakemista :curs: :wall:

Saatanan, saatana, ja tässä sitä tuhlataan jouluomaa niiden hakemiseen. Ihan turhaa hommaa kun en kuitenkaan saa kunnon töitä. Olen vain uskomattoman paska kirjoittamaan mitään hakemuksia. Eikä ole edes mitään järkevää kokemusta tai osaamista millä hakea, ei varsinkaan oman alan hommia. Muutenkin tuntuu, että pelkkä kesätöiden hakukin on ihme peliä, pitäisi vissiin tuntea rekrytoijat etukäteen tai olla niille jotain sukua, että olisi ylipäätänsä MITÄÄN mahdollisuuksia. Tai sitten manata jotain perkeleen henkiä ja hypistellä jäniksen käpäliä. Ihan ihmehommaa. En tajua työnhausta mitään.

Puhelinmyyntiä olis totta kai aina tarjolla, mutta sitä on jo kaksi kesää tehty joten ei oikein innosta. Sekin on ihan kusetushommaa.

Jos en järkeviä töitä saa, niin vararikko iskee. Muutenkin rahat ehkä just ja just riittää keväälle. Voipi sitten samantien muuttaakin sinne sillan alle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom