Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
ärsyttää, kiukuttaa.. suuhunh on tullut pantua nyt kaiken näköstä ruokaa tässä parin viikon aikana ja huono omatunto myös polttamisen aloittamisesta.(nyt alkoi 3 päivän vapaat niin koitan irtautua taas tästä tavasta) Tuo ruokapuoli nyt pahasti mättää. Ärsyttää kun en saa itseäni niskasta kiinni vaikka motivaattorina pitäisi toimia hyvin oma peilikuva=(

Ootko kokeillu Champixia lopettamisen tueksi? Kyseessä on reseptilääke, joka maksaa joo, mut mun 2 tuttua on sillä onnistunu kertalaakista lopettamaan röökaamisen. Ja kolmas aloitti kuurin viime viikolla. Siinä röökataan yks viikko, vaikka syödään lääkettä ja sit vähitellen huomaa ettei tarvii enää polttaa niin usein ja sit tulee se päivä, kun menee vaan yks tupakki ja lopulta ei sitä yhtäkään. Kaikille toi ei sovi, voi tulla sivuoireita, mut kokeilunarvoista mielestäni. Tupakanpolton lopettaminen vaikuttaa joihinkin masentavasti ja toi ehkäisee sitä. Kuten jojoiluakin. Tsemppiä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIEHET!! Mistä mä onnistunkin aina löytämään näitä selkärangattomia (ja munattomia)?! Huoh. Joulukin kiinnostaa kuin kilo kiviä. :(
 
Ai luoja. Mies oli peli-illassa ja tuli kotiin yöllä. Toinen koirista päätti sitten vahtia kunnes se tulee kotiin. Kahteen asti se seisoi makuuhuoneen oven edessä ja murisi joka helvetin äänelle. En sitten saanut nukuttua, ja nyt on vähemmän hyvä happi aamuvuorossa.

Se koira on nyt vituttanut mua muutenkin viimeaikoina kamalasti. Oon aina niin väsynyt, ettei mun energiat just nyt riitä ongelmakoirien ymmärtämiseen.
 
MIEHET!! Mistä mä onnistunkin aina löytämään näitä selkärangattomia (ja munattomia)?! Huoh. Joulukin kiinnostaa kuin kilo kiviä. :(

Sama vika rahikaisella. Onneks oon koko joulun töissä, niin saa skipattua kätevästi koko lystin.
 
Tänään tuntuu vituttavan kaikki. Lonkka on paskana ja estää kaikenmaailman
juoksut ja muut. Kävin sitä tänään testaamassa ja kirosanojen kerahan sieltä lenkiltä
hyvin nopeasti takaisin tultiin. Toinen asia mikä kyrsii on varmastikin ikuinen väittely äitini
kanssa " mitä saa tehdä - mitä ei "
 
Mies. Me ei tehdä ikinä mitään yhdessä ja nyt oltaisiin voitu mennä katsomaan ilotulitusta yhdessä niin... "ei mu kyllä kiinnosta". Terve.
 
Joku hiton kestovitutus päällä, eikä tunnu auttavan minkäänlainen itsensä rääkkäminenkään. Se alkaa myös näkyä päällepäin, koska näytän kuulemma vihaiselta, joka ärsyttää entisestään. Piiri pieni pyörii...

On myös ilmeisen mahdotonta löytää kaveripiiristään edes autollista porukkaa lähteen pohjoiseen helmikuussa. Tai siis joo, lähtijöitä löytyy, mutta ei sellaisia, jotka rinteeseen tai ladulle eksyisi. Lappiin lähdetään urheileen eikä dokaan, prkl.

Sit vielä sellainen hurmaava asia kuin tenttiviikot. Torstaina esim. kolme tenttiä. Rokrok.
 
On myös ilmeisen mahdotonta löytää kaveripiiristään edes autollista porukkaa lähteen pohjoiseen helmikuussa. Tai siis joo, lähtijöitä löytyy, mutta ei sellaisia, jotka rinteeseen tai ladulle eksyisi. Lappiin lähdetään urheileen eikä dokaan, prkl.
Mulla sama, haluaisin kunnolla erityisesti rinteeseen ja urheilemaan muutenkin, vuokraamaan kelkkaa jne, mutta sitten innokkaat lähtijät on niitä jotka miettii että jos otetaan tuo mökki vaikka se on aivan törkykallis, kun sitten ei välttämättä tarviis ottaa joka kerta taksia baariin :jahas: Not for me..

Lisäksi tässä nyt on muutenkin vähän elämä sekasin, ei meinais oikein jaksaa mitään mutta tehtävää olis enemmän kuin tarpeeksi. Pitäs löytää voimavaroja työnhakuun ettei kesäks jäis tyhjän päälle, hyvä ois voida alottaa jo keväällä. Pitäs runnoa nykyisessä koulussa jotenkin etiäpäin että sais vielä vähän aikaa tukia, pitäs lukea pääsykokeisiin että pääsis sinne kouluun minne oikeasti haluaa. Tätä linjaa, ahdistumaan tuppaavaisella luonteella meinaa loppua jaksaminen kieltämättä.

Kymmenen minuuttia kerrallaan eteenpäin..
 
Dieetistä päivä nro 1 menossa, pinna niiiin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kireellä ettei tosikaan. Onnea vaan niille jotka seuraavat tätä sivusta... Vituttaa ihan KAIKKI. Ei mitään valoa tunnelin päässä, ei edes pienen pientä pilkahdusta. Tää alkaa olla jo vähän liian arkipäivää.

Saan myös (taas) siirtyä kirjoittelemaan sinkkujen purnauksiin, joskaan en ole varma pitikö sieltä missään vaiheessa poistuakaan. ÄRRRRR!!!!
 
Kolmen ja puolen vuoden avoliitto päättymässä hyvissä merkeissä, yhteisestä päätöksestä ja blaa blaa. tahdon repiä itselleni omaa tilaa ja päästä tekemään jo muuttoa, täällä kotona tulee hulluksi. mies on niin NORMAALINA tässä tilanteessa, aivan kuten koko liiton ajan; mikään ei näy ulospäin. eropäätöksen tehtyämme oli niin helppo jutella, mutta nyt on vituttanut niin rajattomasti, etten malta odottaa irtaantumista ja sitä että saan tilaa ympärilleni!!!
 
Oon niin vihainen, että hädin tuskin pysyn penkilläni töissä! Perjantaina oli firman pikkujoulut ja siellä vanhat äijät tietty esitti likaisia juttujaan, ehdotteli ihan suoraan kaikkea maan ja taivaan väliltä ja tais härskimmät puristella perseestäkin. Omalle kohdalle ei osunut suoraan kun liukenin aina tilanteista kun näytti että jutut alkaa lipsua nyt lapasesta.

Kun nyt henkilöstöpuolellakin kuultiin tästä, otettiin asia esiin ja pyydettiin viemään johdolle terveisiä, että tämä ei saa toistua. Kuulin sitten äsken, kun tämä "sanansaattajaksi" valjastettu henkilö (äijä tietenkin) tokaisi vaan tuossa että "enmä nyt tällasta rupee esittämään missään, mitäs järjestetään tällaisia tapahtumia. Ainahan näin käy kun on kännisiä äijiä juhlimassa." :eek:

Tää ei ole todellakaan edes eka työpaikka missä meno on tällaista ja itsellä on alatasolla varsin vittumainen fiilis kun asiaan ei voi mitenkään vaikuttaa. Kyllä on usko koko vastakkaista sukupuolta kohtaan aika pohjamudissa.
 
Oon niin vihainen, että hädin tuskin pysyn penkilläni töissä! Perjantaina oli firman pikkujoulut ja siellä vanhat äijät tietty esitti likaisia juttujaan, ehdotteli ihan suoraan kaikkea maan ja taivaan väliltä ja tais härskimmät puristella perseestäkin. Omalle kohdalle ei osunut suoraan kun liukenin aina tilanteista kun näytti että jutut alkaa lipsua nyt lapasesta.

Kun nyt henkilöstöpuolellakin kuultiin tästä, otettiin asia esiin ja pyydettiin viemään johdolle terveisiä, että tämä ei saa toistua. Kuulin sitten äsken, kun tämä "sanansaattajaksi" valjastettu henkilö (äijä tietenkin) tokaisi vaan tuossa että "enmä nyt tällasta rupee esittämään missään, mitäs järjestetään tällaisia tapahtumia. Ainahan näin käy kun on kännisiä äijiä juhlimassa." :eek:

Tää ei ole todellakaan edes eka työpaikka missä meno on tällaista ja itsellä on alatasolla varsin vittumainen fiilis kun asiaan ei voi mitenkään vaikuttaa. Kyllä on usko koko vastakkaista sukupuolta kohtaan aika pohjamudissa.

Ehanata :curs: Miksipä kukaan asialle tekisi mitään kun se on noiden ukkojen mielestä normaalia toimintaa, semmosta leikkimielistä hommaa, ja jos siitä menet aukomaan päätäsi, niin olet kiihkofeministi :rolleyes: Valitettavan moni keski-ikäinen rutjake näyttäisi olevan tuota mieltä. Olen törmännyt kyseiseen ihmistyyppiin :rolleyes:

Vituttaa kun on kauhee stressi. Kouluhommat painaa, kun en saanut ajoissa valmiiksi yhtä koodinpätkää erästä kurssia varten. Kyseisen työn esittely on tänään ja ahdistaa.

Pitäisi vielä järjesteää yhden pikkujoulut eräälle lapsiporukalle ja olen ihan tuskassa sen takia, etten osaa päättää käytetäänkö omaan joulupukkia vai ulkoistettua :rolleyes:
 
Ehanata :curs: Miksipä kukaan asialle tekisi mitään kun se on noiden ukkojen mielestä normaalia toimintaa, semmosta leikkimielistä hommaa, ja jos siitä menet aukomaan päätäsi, niin olet kiihkofeministi :rolleyes: Valitettavan moni keski-ikäinen rutjake näyttäisi olevan tuota mieltä. Olen törmännyt kyseiseen ihmistyyppiin :rolleyes::

Niinpä. Aion kyllä ainakin yrittää tehdä jotain, koska jos asian painaa villaisella taas (tämä on kuulemma ihan jokavuotista, itselleni nää oli ekat pikkujoukut ko. putiikissa), on se mun mielestä selkeä viesti siitä, että pelkästään saapumalla firman bileisiin antaa luvan tulla kähmittäväksi.

Asiassa on hyvätkin puolensa: normaalisti ei juoksu kulje, eilisissä aggreissa olisi mennyt vaikka kuinka paljon ellei nivuseen olisi alkanut sattua.:whip:
 
Väsyttää, vaikka ei pitäisi. En tajua miten voi olla veto näin poissa, vaikka liikun niin paljon kuin pystyn, syön hyvin ja nukun tarpeeksi. Tämän säännöllisempää elämää ei vaan kertakaikkiaan voi viettää ja silti ei paukut riitä mihinkään :(

Ensi viikolla kuusi tenttiä, joista viisi on kieliä. Tämän lisäksi perjantaina olisi läksiäisbileet, joihin olen aikoja sitten lupautunut etko-emännäksi (tajuamatta, että ko. bileet ovat just ennen tenttiviikkoa). Tiedän, että jos lähden, kestää henkistä pahoinvointia ainakin kaksi päivää, ei pääse treenaamaan eikä lukemisesta tule mitään. Tässä vaiheessa kuitenkin aika tylyä alkaa perumaankaan...
 
Väsyttää, vaikka ei pitäisi. En tajua miten voi olla veto näin poissa, vaikka liikun niin paljon kuin pystyn
--
Ensi viikolla kuusi tenttiä

Ehkä tossa sulle pari selitystä? Jätä nyt ihmeessä ne bileet väliin, oma terveytesi ja nautintosi painaa enemmän. Kannattaa huomioida myös, että se henkinen "mun pitää tehdä jotain" -asenne ja jatkuva aktiviteettien määrä on elimistölle rasite siinä missä mikä tahansa muukin. Ja liika liikunta ei todellakaan piristä, päinvastoin.. Älä tuijota suosituksia tai muiden tekemisiä. Mikä susta tuntuu hyvältä? Mitä sä haluat tehdä? Mikä sulle sopii?
 
-Töitä, töitä ja töitä. Ja kun siellä ei hommat oikein pelaa.
-Vihoitteleva olkapää. Liikaa vissiin kiipeämistä kahden päivän sisään. Burana on pop...
-Kaamosmasiksen poikanen ja siitä johtuvat aamuahdistukset ja järjetön hiilarihimo :/.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom