Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään vituttaa kaikki. En tiedä, onko tarpeen eritellä fiiliksiä, koska samat asiat ovat tulleet esille luultavasti lähes jokaisessa postauksessani tähän ketjuun.
Täälläkin vituttaa. Tai oikeastaan tuo on väärä sana, paremminkin ahistaa. Vituttaiskin, ois sellanen aggrefiilis jonka vois vaikka purkaa johonkin. Ja kun en edes osaa sanoa mistä tämä tulee. Epämääräinen väsynyt levottomuus yhdistettynä jonkinlaiseen itseinhoon ja täydelliseen hallitsemattomuuden tunteeseen koko vitun elämän suhteen. Rahatkin loppu, mutta paskanko väliä kun dieetillä ollaan muutenkin. Mitäs sitä ruoalla. Loppuviikosta ilmeisesti linssikeittoa, puuroa ja Fastin minttusuklaaheraa. Kait sillä pärjää. Vitamiineja purkista, tietty. Vittu lol.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yritin tunnin ajan soittaa terveyskeskuskeen varatakseni aikaa lääkärille (mahdollisen poskiontelotulehduksen takia). Linjat olivat niin tukossa, etten päässyt kertaakaan läpi :curs:
Sain sitten yhteyden asiakaspalvelijaan ja hän sanoi, että sairaanhoitaja soittaa mulle päin heti tuossa yhdeksän jälkeen. No, eipä ole paljoo soittoa kuulunut..
 
vituttaa enemmän kuin elämässä ikinä: meni poikki mieheni kanssa viikonloppuna ja eilen jouduin pakkamaan elämäni takakonttiin ja muuttamaan jonnekin tilapäismajoitukseen- kyllä on avioehdot kivoja- 30senä joutuu aloittamaan kaiken ihan nollasta

Voimia! :(

Itellään on asiat jokseenkin mallillaan, vois jopa sanoa että elän ehkä elämäni parasta aikaa (kuha se elämä vaa alkais jossain vaiheessa..) mutta vituttaa suunnattomasti tällä hetkellä se, kun mikään ei oikein tunnu miltään :jahas: tai on vaa koko ajan hirveen tyhjä olo. siis omfg, mikä mussa on vikana...
 
Rahatilanne. Oonki näköjää about miinuksella, ku en oo kattellu yhtää tilitietoja mut korttii höylänny senki edestä. Oliskohan aika alkaa miettimään noita ostoksia. ***tu oon tyhmä.
 
Yritin tunnin ajan soittaa terveyskeskuskeen varatakseni aikaa lääkärille (mahdollisen poskiontelotulehduksen takia). Linjat olivat niin tukossa, etten päässyt kertaakaan läpi :curs:
Tämä näyttää olevan ongelmana muuallakin. Tässä kaupungissa on aamulla kaksi tuntia aikaa varata aika omalääkäriltä puhelimitse. Ei onnistu. Eilen hermostuin ja menin paikan päälle aamupäivällä, mutta minulle sanottiin, että soita taas aamulla, emme anna aikoja huomiselle saatika siitä eteenpäin, koska muuten kaikki ajat olisivat täynnä kaksi viikkoa eteenpäin. Päivystykseen kuulemma voisi mennä jonottamaan, mutta sielläkin todennäköisesti olisi edessä todella pitkä jonotusaika. Mä kärsin päivittäisistä päänsäryistä ja ilmeisesti myös poskiontelontulehduksesta, joka ei talttunut ensimmäisellä antibioottikuurilla. Kai se on vain tämä vuodenaika flunssineen joka nuo puhelimet tukkeuttaa. Silti ärsyttää. Suuresti.

Ja väsyttää. Taas.
 
Vedin lauantaina pyörällä katuun oikein kunnolla ja jouduin sit muutaman päivän saikulle olkapään venähdysvamman takia. Nyt on sitten ihan hetkessä vetänyt hartiat täysin jumiin, niihin SATTUU ja aamulla kouluun kävellessä tuntu että taju lähtee iha minä hetkenä hyvänsä. Lisäksi toi olkapää oli eilen jo huomattavasti parempi ja aattelin, että torstain työvuoro tuskin tulee teettämään ongelmia. Noh, tänään on sitten kipuja ihan uudella tasolla, juilii, pistää, vihloo ja kaikkea muuta yhtä ihanaa.

Mä en vaan jaksais enää tän saman olkapään kanssa taistella :itku:
 
Kai se on vain tämä vuodenaika flunssineen joka nuo puhelimet tukkeuttaa. Silti ärsyttää. Suuresti.

Vaikka mua ei oikeastaan mikään vitutakaan, on kyllä pakko sanoa, että vituttaa tuo ihmisten vouhkaaminen siitä sikanuhasta. Sitä kyllä dokataan, syödään mitä sattuu, nukutaan päin helvettiä, tehdään töitä tappiin asti eikä muutenkaan osoiteta annettavan pätkänkään arvoa sille omalle tai muiden elämälle. Sitten kun joku sanoo, että elämässä on (tässä kontekstissa teoreettinen) mahdollisuus KUOLLA, niin johan meuhkataan ja ollaan vaatimassa rokotusta itselle ja suvulle ja koko kansakunnalle (toki niin, että itse saa ensin). Eikä tämä nyt ole ensimmäinen pandemia tässä maassa. Ja ihmisiä kuolee joka päivä paljon todennäköisemmin syin muihin asioihin. Ja kuten sanottua, joku voi tarvita sitä terveyskeskuslääkärin hoitoa johonkin akuutimpaankin vaivaan.

Juu kiitti, mä en ainakaan viemässä rokotusta keneltäkään, pitäkää vain hyvänänne. :curs:
 
Joku kusiaivo pölli kolme viikkoa sitten mun teemukin, jossa luki perkeleen isolla että se on mun. Oon omin kätösin vääntänyt ylipäätään koko kupin niin olis kiva saada takasin, mutta ei. Oon raidannut koko rakennuksen ja laittanut etsintäkuulutusta keittiöön, eikä mistään löydy.
Kiitti vaan taas saatana :curs:

(Olen erittäin tarkka omaisuudestani ja koen siihen kajoamisen olevan erittäin suuri vääryys)
 
vaikka mua ei oikeastaan mikään vitutakaan, on kyllä pakko sanoa, että vituttaa tuo ihmisten vouhkaaminen siitä sikanuhasta. [--]juu kiitti, mä en ainakaan viemässä rokotusta keneltäkään, pitäkää vain hyvänänne. :curs:

Niinpä.
 
Minulla on vatsa vaivannut enemmän taikka vähemmän jo useamman kuukauden, ja nyt on ollut vatsa kipeänä viime viikon perjantaista lähtien. Sunnuntai-iltana vatsa sanoi lopullisesti sopimuksensa irti ja eikä ole sen jälkeen ruoka pysynyt sisällä vatsakramppien takia. Voisin jopa sanoa, että pikku hiljaa rupeaa ottamaan päähän, sillä koulusta ja liikunnan parista on tullut poissaoloja erittäin kipeän vatsan takia. Onneksi sain kuitenkin lääkärille ajan ensi viikolle, sinne asti on kestettävä jotenkuten...
 
En ole päässyt treenaamaan kohta viikkoon! Kurkkukipu, lievä yskä sekä nuha vaivaavat. Välillä on kylmä, välillä taas kuuma, nihkeän hikinen olo ... Ota tästä nyt sitten selvää! Kuumetta ei sentään ole (vielä) ollut. :(
 
Saikulla, taas. Ensin meni ranteet ja sitten nukkuessa hommasin itselleni kaula/niskajumin. Täksi päiväksi olin ajatellut jalkatreeniä. Nyt sekin ilo vietiin multa. Tätä pitää varmaan kuntouttaa viikko, joten joudun ottaa rauhallisemmin sitten kun salille pääsee.
 
Minulla on vatsa vaivannut enemmän taikka vähemmän jo useamman kuukauden, ja nyt on ollut vatsa kipeänä viime viikon perjantaista lähtien. Sunnuntai-iltana vatsa sanoi lopullisesti sopimuksensa irti ja eikä ole sen jälkeen ruoka pysynyt sisällä vatsakramppien takia. Voisin jopa sanoa, että pikku hiljaa rupeaa ottamaan päähän, sillä koulusta ja liikunnan parista on tullut poissaoloja erittäin kipeän vatsan takia. Onneksi sain kuitenkin lääkärille ajan ensi viikolle, sinne asti on kestettävä jotenkuten...

Luin tämän postin jo aamulla. En viitsinyt silloin kommentoida, mutta nyt on pakko kysyä... Miksi odottaa ensi viikkoon, eikö tuo nyt ole jo melkein päivystysasia?

No, toivottavasti apu kuitenkin jossain vaiheessa löytyy.

Itseäni vituttaa se, että olen taas tukossa. Minunkin kaiketi pitäisi raahautua lääkärin vastaanotolle, mutta en jaksa jonottaa puhelimessa. Kaverit ovat myös kovasti opastaneet minua tarkistuttamaan veriarvoni. Äh. Perkele, pitäisikö nähdä sekin vaiva?
 
Tänään oli viimeinen herkkuhetki ennen jouluaattoa :). Päätin panostaa laatu suklaaseen ja ostin 13 euron rasian jotain luomusuklaa konvehteja Sokoksesta. "Täytyy olla hyvää kun on kallistakin :rolleyes: " ja sitten: HYI!! Vieläkin huono olo kun maistoin niitä ällönmakeita palleroita x___x. Yhtäkään ei pystynyt syömään kokonaan xP. (Onneksi jääkaapissa oli sentään vanha kunnon fazerin violetti).
 
ärsyttää kun sjmv:ssä ei kehitystä. Tänään yritin 5 nostaa lisää painoa, mutta näpit ei jaksa pitää. Kropal kyl jaksais vetää, mut puristusvoima ei skulaa..kele! Ja huomasin myös toissailtana salilla että vasen olkapää temppuaa. Ja salitreenausta ei ole takana vasta kun n.5kk. Myös olen huomannut että olen lihonut..tai sitten se on lihasta (??) Perse näyttää todella massiiviselta (ei hyvältä ollenkaan) ja reidet paksuuntuneet tai sääret kaventuneet=)..meneekö reeni nyt jotenkin väärään suuntaan. ihmettelen ma vaan.
 
ärsyttää kun sjmv:ssä ei kehitystä. Tänään yritin 5 nostaa lisää painoa, mutta näpit ei jaksa pitää. Kropal kyl jaksais vetää, mut puristusvoima ei skulaa..kele!
Vetoremmit? Kyynärvarret saa kivasti treeniä niin monessa liikkeessä, ettei tuo vetoremmien käyttö paljon menoa haittaa :) Itsekin räpistelin pitkään ilman vetoremmejä, käytin esim. ristiotetta. Pidemmän päälle painojen kasvaessa se ei vaan tuntunut hyvälle ja "nöyrryin" vetoremmeille. Hyvä päätös oli :)
 
En sitten löydä täältä Helsingin Töölöstä mieluista salia. Kahdessa olen käynyt, enkä kummastakaan oikein tykännyt...Oon just tänne muuttanut, ja jo nyt on ikävä Turkuun omaan saliin...
 
ärsyttää, kiukuttaa.. suuhunh on tullut pantua nyt kaiken näköstä ruokaa tässä parin viikon aikana ja huono omatunto myös polttamisen aloittamisesta.(nyt alkoi 3 päivän vapaat niin koitan irtautua taas tästä tavasta) Tuo ruokapuoli nyt pahasti mättää. Ärsyttää kun en saa itseäni niskasta kiinni vaikka motivaattorina pitäisi toimia hyvin oma peilikuva=(
 
Mua ärsyttää nykyiset työtehtävät, jotka eivät tarjoa minkäänlaista haastetta ja asiat voi hoitaa "vasemmalla kädellä". Blääh! Eikun uusia hommia etsimään ;D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom