Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin että kai ne työnsä osaa, siitähän niille maksetaan, ja olin kerrankin puuttumatta lääkärin toimintaan... ja näin vain kävi, että esikoiselta sitten korjaillaan alkuvuodesta uusilla hammasraudoilla entisten "sivuvaikutuksia". Oli pakko huomauttaa hammaslääkärille, että uudet rautahampaat näkyi jo edellisellä käynnillä, ihan muualla kuin siististi rivissä, ei voi olla "yllätys". En tiiä vituttaako enempi vai surettaa, vaan tiedämpä kuopuksen kanssa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottaa NIIN päähän kun en oo päässy salille nyt viikkoon ja en vieläkään uskalla mennä ylivarovaisuuttani. Hieman nuhaa ja yskää (muutama päivä sitten hieman enemmän) kuumetta ei ole, mutta ystäväni sai aikoinaan sydänlihastulehduksen ja siitä asti olen ollut ylivarovainen...
 
Ottaa NIIN päähän kun en oo päässy salille nyt viikkoon ja en vieläkään uskalla mennä ylivarovaisuuttani. Hieman nuhaa ja yskää (muutama päivä sitten hieman enemmän) kuumetta ei ole, mutta ystäväni sai aikoinaan sydänlihastulehduksen ja siitä asti olen ollut ylivarovainen...

Sama, mullakin kuumeen jäljiltä nuhaa ja varsinkin yskää, mutta treenaamaan en mene koska pelkään jälkitauteja.
 
Saikulla valvotun kuumeisen yön jälkeen. Aivotoimintaa ei esiinny, joten tenttikirjakaan ei etene halutulla tavalla, kun mitään ei jää mieleen.
 
Alkoi olla sen verran ikävä olo, että päätin raahautua lekuriin. Vielä odotushuoneessakin ajattelin, että tämä nyt on varmaan ihan turhaa. Niin no. Mullahan on nyt sitten poskiontelontulehdus, joka kaiken lisäksi on ollut mulla aika helvetin kauan. Olen vain ajatellut, että tukkoisuus ja pieni lämpöily johtuvat liiasta treenaamisesta ja kyllä se siitä parilla lepopäivällä sitten helpottuu. JA NYT mä pelkään, että ei antibioottikuurikaan auta... tai siis ettei se auta koko tähän vyyhteen, kun en enää tiedä mikä on fyysistä, mikä psyykkistä ja mikä kaikki oikeastaan on pielessä. Ei vain huvita oikein mikään, pelkään ettei huvita sittenkään, kun olen toipunut tästä taudista. (Enkä tiedä kuinka hyvin toivunkaan, kun näyttäisi vähän siltä etten kovin monen päivän taukoa saa treenistä pitää. Ei riitä, että oppii itse kuuntelemaan kroppaansa, valmentaja pitäisi myös saada uskomaan ne tuntemukset.)
 
ja tänään yövuoro prkl tai itseasiassa niitä on 3putkeen ja heti perään yks iltavuoro ei varmaan nukuta taas tällä viikolla yhtään!!!
 
Mä en enää jaksa koulua!! Neljättä vuotta mennään jo ja ei jaksas enää yhtäään. Vituttaa et otin sillon joskus ton amiksen rinnalle lukion. Mua vaan joka aamu vituttaa enemmän herätä lukioon ja ahistaa se, et pitää viel ens kevät jaksaa tehä rästejä amiksee ja kirjottaa ylppärit ja plaaaaaaa. :(

Ja sit pitää taas hakee johonki kouluu, prkl eikö tää koskaa lopu. on kyl nyt iha masis. oon iha puhkiloppu. pidän kyllä välivuoden ens vuonna , vaikka sekin vituttaa, koska myöhästyy koko ajan noi jatko-opinnot. :jahas:
 
Joku yleisvitutus ollut päällä aamusta lähtien.
Oikeestaan jo eilen nukkumaan mennessä oli sellanen tunne, että huomenna on huono päivä.
Varmaan yön aikana asennoiduin tähän olotilaan :jahas:
 
Mä en enää jaksa koulua!! Neljättä vuotta mennään jo ja ei jaksas enää yhtäään. Vituttaa et otin sillon joskus ton amiksen rinnalle lukion. Mua vaan joka aamu vituttaa enemmän herätä lukioon ja ahistaa se, et pitää viel ens kevät jaksaa tehä rästejä amiksee ja kirjottaa ylppärit ja plaaaaaaa. :(

Ja sit pitää taas hakee johonki kouluu, prkl eikö tää koskaa lopu. on kyl nyt iha masis. oon iha puhkiloppu. pidän kyllä välivuoden ens vuonna , vaikka sekin vituttaa, koska myöhästyy koko ajan noi jatko-opinnot. :jahas:

Yritä nyt löytää motivaatio opiskeluun, se on loppujen lopuksi ihan hauskaa kun osaa asennoitua oikein :) Stressaavaa, mutta tosi palkitsevaa.

Ja mieti tosi tarkkaan tota välivuotta, koska 6kk jälkeen haluat jo takaisin kouluun :rolleyes: Tai sitten tee hyvissä ajoin suunnitelmia ja matkustele ja ota kaikki irti välivuodesta.
Mulla on nyt välivuosi, 6kk takana ja haluaisin kouluun... Täyspäiväinen duuni on perseestä.
 
Yritä nyt löytää motivaatio opiskeluun, se on loppujen lopuksi ihan hauskaa kun osaa asennoitua oikein :) Stressaavaa, mutta tosi palkitsevaa.

Ja mieti tosi tarkkaan tota välivuotta, koska 6kk jälkeen haluat jo takaisin kouluun :rolleyes: Tai sitten tee hyvissä ajoin suunnitelmia ja matkustele ja ota kaikki irti välivuodesta.
Mulla on nyt välivuosi, 6kk takana ja haluaisin kouluun... Täyspäiväinen duuni on perseestä.

Kiitos tsempistä. :) Musta tuntuu et mua eniten masentaa se, että kaikki välkät menee haahuillessa yksin, koska kaikki muut on jo päässeet pois. Ja ainakaa meidän lukios ei oo helppo tutustuu täs vaihees muihin enää (ja jos totta puhutaan ei mua kyllä kiinnostaskaan ku haluan sieltä vaan veke).

Mutta täytyy tosiaan katsoo ens kevään aikana, miltä tuntuis kouluun meno. Joka tapauksessa haen nyt keväällä amk:seen! Nähtäväksi jää, et jos paikan saan, nii menisinkö ens syys- vai kevätlukukaudelle vai vasta seuraavana lukuvuonna. Saan vaan päänsärkyä näistä, ku tuppaan pohtimaan pään aina puhki, enkä osaa lopettaa. :down:
 
Harmittaa iha hulluna. Kävin kampaajalla tänään ja muuten tosi kiva tukka tuli, mutta en tykkää yhtään mun otsiksesta. Tai oikeestaan en diggaa yhtää tästä raitamöykystä mun otsiksessa. Ei sovi mulle yhtään ja plaaa.

Harmittaa, koska odotin niin hienoa tukkaa (kampaajan kertomana kuulosti hyvältä) mutta tää ei tosiaan ole hyvä mulle. En kehannu sanoa, etten tykkää siitä, ajattelin vaan etten oo viel tottunu. No, mitä enemmän oon peiliin kattonu, sitä vähemmän oon siitä tykänny. En tiiä pitäskö niellä harmi ja värjäillä tää pois ehkä ite (ja pilata mahdollisesti loppuluomus, joka on hyvä) vai kerätä rohkeutta mennä valittamaan..
 
ottaa päähän tää kotona oleva miespuolinen. valittaa vinkuu, haastaa riitaa yms. Ymmärrän että stressiä on ja välilevy paskana et varmasti sattuu, mutta miksi se pitää purkaa muhun ja mun poikaan!! tässä kuukauden aikana se on ollu jo 3 kertaa heittämässä meitä pihalle kun ei jaksa ja seuraavana päivänä ollaan niin anteeksi anteeksi ei tapella enää enkä tarkottanu mitä sanoin.. Mä en jaksa kohta enään tätä. Ei kiinnosta reenata, ei kiinnosta tehä töitä ei kiinnosta tehdä mitään kun toinen polkee kokoajan maanrakoon.. Välillä mietin että miksi ei olla jo muutettu pois..
 
Harmittaa iha hulluna. Kävin kampaajalla tänään ja muuten tosi kiva tukka tuli, mutta en tykkää yhtään mun otsiksesta. Tai oikeestaan en diggaa yhtää tästä raitamöykystä mun otsiksessa. Ei sovi mulle yhtään ja plaaa.

Harmittaa, koska odotin niin hienoa tukkaa (kampaajan kertomana kuulosti hyvältä) mutta tää ei tosiaan ole hyvä mulle. En kehannu sanoa, etten tykkää siitä, ajattelin vaan etten oo viel tottunu. No, mitä enemmän oon peiliin kattonu, sitä vähemmän oon siitä tykänny. En tiiä pitäskö niellä harmi ja värjäillä tää pois ehkä ite (ja pilata mahdollisesti loppuluomus, joka on hyvä) vai kerätä rohkeutta mennä valittamaan..

Itse olisin sanonut rehellisesti tai kävisin asiallisesti valittamassa, mutta ehdottaisin silti että peset pari kertaa ja katsot miltä se näyttää itse laitettuna. Jostain syystä kampaajat eivät koskaan ota kuuleviin korviinsa kun sanon, että suurin ongelma hiuksissani on se, että menevät herkästi pitkin päätä kun ovat suorat, liukkaat ja painavat. Kukaan ei ole tähän mennessä edes yrittänyt nostaa niitä päänahasta vaan kampaavat sileästi pitkin päätä. Tukka näyttää aina paremmalta, kun föönaan ja vahaan itse. Ilmeisesti kampaajien mielestä sellainen sileä hiusverho on sitten hieno, itse en tykkää.

Parempi siitä väristä on kuitenkin mennä sanomaan, etenkin jos kyseessä on liike jossa haluat käydä toistekin. Eihän työstään voi oppia mitään jos kukaan ei sano ei-miellyttävästä lopputuloksesta. Valituksen voi kuitenkin muotoilla asialliseksi ja sanoa kauniisti.
 
Itse olisin sanonut rehellisesti tai kävisin asiallisesti valittamassa, mutta ehdottaisin silti että peset pari kertaa ja katsot miltä se näyttää itse laitettuna. Jostain syystä kampaajat eivät koskaan ota kuuleviin korviinsa kun sanon, että suurin ongelma hiuksissani on se, että menevät herkästi pitkin päätä kun ovat suorat, liukkaat ja painavat. Kukaan ei ole tähän mennessä edes yrittänyt nostaa niitä päänahasta vaan kampaavat sileästi pitkin päätä. Tukka näyttää aina paremmalta, kun föönaan ja vahaan itse. Ilmeisesti kampaajien mielestä sellainen sileä hiusverho on sitten hieno, itse en tykkää.

Parempi siitä väristä on kuitenkin mennä sanomaan, etenkin jos kyseessä on liike jossa haluat käydä toistekin. Eihän työstään voi oppia mitään jos kukaan ei sano ei-miellyttävästä lopputuloksesta. Valituksen voi kuitenkin muotoilla asialliseksi ja sanoa kauniisti.

Juurikin näin. Ittellä toi otsis on ollu kans semmonen, joka on tosi vaikea. Mutsi on kampaaja ja se on vasta viime vuosina osannu laittaa sen sillee ku oon toivonu, mut kaikki muut kampaajat on onnistuneet sen aina jotenki pilaamaan. Mutta oon täs yrittäny eilisen illan laittaa tätä ja tänää uutta yritystä. Jos ei miellytä, niin pakko varmaan mennä sanomaan. Ja tietenki asiallisesti, musta ei varmaan edes olis sanomaan inhottavasti!

Harmittaa myös, että tän tukan takia onnistuin saada miehelleki pahan miehen, se mulle tän kampaajan maksoi, ku olin niin kauan puhunu, että haluan kampaajalle. Sitä harmittaa tosi paljon, etten tykkääkään tästä. Ja ku tässä opiskelijoita ollaan niin tuntuu tommonen kampaajakäynti lompakossakin..
 
Yliopisto ja tenttikäytännöt. Tarviipa nyt sitten lähteä takaisin lipastolle, koska tenttiin ilmottautuminen ei - ylläripylläri -onnistunutkaan netissä.
 
Pimeys. Elämäni eka hillitön syysahdistus. Makeanhimo lähtee suklaata syömällä, mutta ulkona on niin pimeää, etten halua lähteä mihinkään. En edes töistä pois. Miksei katuja voi valaista kunnolla syksyisin??? Kyllä sähköä kaikenlaisiin joulukoristuksiin ja taidevaloihin riittää mutta ei katulamppuihin, prkl.
 
Vitun pääaineopettaja!!! Voi saatana. Se päätti nyt pari viikkoa ennen kurssin loppua, että meillä ei olekaan tenttiä, vaan meidän pitää koota LOPPUTYÖ!!! Luoja, että mä vihaan tota miestä. Ja silti se on hauska ja sillä on hyviä pointteja. Mutta sitä ei paskaakaan kiinnosta paljonko opiskelijat joutuu tekemään töitä sen kurssien eteen. Lopetan kohta koulun kokonaan saatana. Assis, mihin mä voin valittaa tästä???
 
Huono muisti. Oon uudessa työpaikassa ja toki koeajalla vielä reilu 3 kk. Olin onnistunut sopii päällekkäin tutkimuksia toiseen paikkaan ja unohtanu toisen paikan palaverin. Sain onneksi sovittua uudet ajat mut ei tollasia mokia pitäis sattua. Onhan tässä kyllä haastetta ku kolmessa eri koulussa toimin yhtä aikaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom