Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmeellinen kipu hartiassa/yläselässä, joka saattaa olla revähdys. Ei kuitenkaan kipuile missään saliliikkeissä ja on tosi paikallinen. Ottaa päähän, kun ei tiedä pitäiskö lepuuttaa vai käydä normaalisti salilla :( Polvikin on alkanut hajoilla, mutta kipuilee vain jalan koukistuksessa. Tästäkö se alamäki sitten alkaa...
 
:curs::curs::curs: Integraatio! :curs::curs::curs:

Jaha, minkäslainen ryhmänrämä sulla sitten onkaan paimennettavana? Lisää hyvää on tulossa, jos eo-uudistus menee sellaisenaan läpi.. :rolleyes:
 
Jaha, minkäslainen ryhmänrämä sulla sitten onkaan paimennettavana? Lisää hyvää on tulossa, jos eo-uudistus menee sellaisenaan läpi.. :rolleyes:

Tänään vaan selvisi, että mulla on ihan tavallisella kolmosluokalla toinenkin erityisoppilas, josta mua ei oltu infottu. Tämä tuli yhtäkkiä ilmi, kun ruvettiin selvittämään, mikä tausta oppilaalla on, kun se kävi jo toista kertaa toisen kurkkuun kiinni...
 
Sekä opiskelu että työt pitävät minut kiireisenä eikä tällä viikolla ole ollut aikaa treenata niin kuin aikaisemmin. Tyhmää! :itku:
 
Tänään vaan selvisi, että mulla on ihan tavallisella kolmosluokalla toinenkin erityisoppilas, josta mua ei oltu infottu. Tämä tuli yhtäkkiä ilmi, kun ruvettiin selvittämään, mikä tausta oppilaalla on, kun se kävi jo toista kertaa toisen kurkkuun kiinni...

Tota tiedonsiirtoon liittyvää nihkeyttä on myös vaikeaa ymmärtää. Tässäkö toteutuu kaikkien oppilaiden etu?
 
Tiedän että elämä on täynnä valintoja ja tällä kertaa valitsin aivan väärin. Olen pettynyt omaan valintaan ja ärsyttää miten en muka huomannut aikaisemmin! Nyt eteenpäin, mutta hieman hiljaisempi vauhti päällä!
 
Tota tiedonsiirtoon liittyvää nihkeyttä on myös vaikeaa ymmärtää. Tässäkö toteutuu kaikkien oppilaiden etu?

Niinpä! Soittokierroksella selvisi, että lappuja on ko. oppilaaseen liittyen pilvin pimein, mutta eipä vaan ole kulkeutunut uuteen kouluun asti. Oon niin väsynyt tähän taisteluun. Tämän uuden ongelmakimpun lisäksi luokalla jo on valmiiksi yksi integroitu erityisoppilas. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne helpot tapaukset, joissa niissäkin on laskukyvyttömiä ja lukutaidottomia. Ja kyllä, kyseessä on ihan normaali kolmasluokka.

Vitutusta lisää, että heräsin tänään puoli kuudelta, enkä saanut nukuttua pitempään. Lähdin lenkille ja lenkin aikana maha turposi palloksi ja jouduin käymään kakkosella pusikossa. Nyt on fiilis kuin puolikuolleella, mutta en pysty nukkumaan päikkäreitä, kun olo on kuitenkin levoton. :jahas:
 
Sain jonkun jumalattoman nuhakuumeflunssataudin (sikainfluenssa?) enkä pääse salille!! Nyt sentään pysyn pystyssä kun söin paketillisen särkylääkkeitä..

Toisaalta, ei tarvitse tehdä mitään muutakaan.. Toisaalta, sattuu..
 
Ketuttaa kun ei ole selkärankaa ruoan suhteen..tai ruoan suhteen kyllä, mutta irtokarkkejen..ehkäpä mässään tän päivän ja huamen taas sit arki jatkuu..
 
Sukulaiset. :curs:

Vatsaleikkauksesta vasta kymmenen päivää, saikkua edessä vielä pari viikkoa ja silti ihmetellään, että miksi en jaksa nyt matkustaa sukujuhliin. "Älä viitti olla noin NIHKEE, ITSEKÄS ja TYLSÄ!". Se onkin itsekästä joo olla sairaslomalla...tekisi mieli kiljua takaisin, että mielummin mä istuisin sukujuhlissa vetämässä sitä täytekakkua naamaani, kuin makaisin sängyssä kipulääkepöhnässä.

Harmittaa, kun en aina osaa tarpeeksi voimakkaasti puolustaa itseäni tuollaisissa tilanteissa, vaan jäin sanattomaksi.
 
tulin turhaan kasiksi kouluun, seuraava tunti alkaa vasta 11.40!! perkele. vielä kun tohon lisää sen, että aamulla meinasin nukkua pommiin, jolloin päätin että ei, mähän menen kouluun enkä lintsaa aamutunnilta. ja just sillon ei ole tunteja.....................
 
Uusinut angiina. Ihan vitun raivostuttavaa, kun ei ole muuten sairas olo, on vaan kipeä kurkku. Tänään selvisi, että sain viimeksi liian lyhyen antibioottikuurin ja tässä sitä taas mennään. Tai no, huomenna selviää onko tää nyt taas angiina vai "vaan" joku virus, mut treenikieltoa loppuviikko. Voi kilinpillu en paremmin sano. Tulin just reissusta, missä söin varmaan 3 kg suklaata, eli ois ollu ihan kiva päästä vaikka treenaamaankin...mut joo ei väkisin. Huoh.
 
Keskittymisvaikeuksia taas. Käytän liikuntaa itteni väsyttämiseen, jotta pystyisin istumaan pitkiä aikoja aloillani ja keskittymään opiskelutehtäviin, mutta kun en mä joka päivä voi urheillakaan. Aika ei riitä ja kroppa tarvii lepoakin välillä. Pitäiskö mun alkaa joogaamaan tai jotain...
 
Ikävä. Lisäksi kadotin tänään rannekorun joka ei rahalliselta arvoltaan ole kuin 5 dollaria, mutta tunnearvoa sillä on tonneittain. Vitun lukko. Ja tietysti, kuin naulana arkkuun, ajattelin mennä kyykkäämään huolet pois - sali varattu koko päiväksi opetuskäyttöön. EI mun mielestä palvele ihan hirveen hyvin nyt kyllä. Ei ole hyvä tämä päivä. Ennen oli päivät parempia.
 
Menin sitten punttikselle, kun olo hiukan aamun tukkoisuudesta helpottui ja piru vie nyt on tuplasti paskempi olo. Oliko fiksua oliko. Olis vaan pitäny hakee Makuunista kasa leffoja ja istua koko päivä viltin alla soffalla.
 
Miehet. Eikä edes oma tällä kertaa.
 
HIUKAN taas vituttaa. Syytä en tiedä. Tai sitten se on se sama, josta olen aiemminkin valittanut. Liittyy muun muassa pleikkariin. Pitäisi koettaa rauhoittua ennen kuin lähtee tästä ihmisten ilmoille.

Lisäksi olen ruma.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom