Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä.Flunssa jatkuu, pää tukossa, dylsäääää!
Sama täällä.
Muutenkin risoo, aihe tuli kutakuinkin kuvailluksi jo edellä. Näin ison tytön pitäisi jo tietää, että parisuhteessa on kaikenlaisia aikoja ja monenlaisia hetkiä. Silti vituttaa, kun... no. Miten sen muotoilisi? En tunne itseäni tärkeäksi, harvoin edes halutuksi. Koetan aina huomioida miehen tekosissani, yhteistä elämäähän tässä eletään, mutta toisinaan tuntuu, että ehkä en saa itse samaa takaisin.
Ja kohtahan on taas PMS-aikakin. Apua.
Ihan vaan kokemukseeni perustuen usein miehet ja naiset vaan ajattelevat eri tavalla. Naiset usein kovasti tuppaavat analysoimaan. Miehet vaan menevät sen kummempia ajattelematta ja saattavat unohtaa osoittaa huomiota joskus. Osoittaisivat kyllä, jos muistaisivat, ei se johdu välittämisen puutteesta.
Eilen tuntui jo aamusta, että oon ihan poikki, mutta koko ajan on hirmuisesti hommia tehtävänä. Sitten painan täysillä eteenpäin ja käy niin, että unohtelen perusjuttuja. Kamala olo.
Joku random mies huoritteli mua duunissa :wtf:
Olin menossa asiakkaalle ja kävelin siinä pää sateen vuoksi painuksissa, kun vastaan tuli aikuinen, hyvin pukeutunut mies sateenvarjonsa kanssa. Meni ohi ja yhtäkkiä kuulin vaan sähähdyksen että huora. Olin niin äimistynyt etten tajunnut edes huutaa takaisin.
Kai se on miesten logiikalla huoran merkki jos kävelee eteenpäin :lol2:
Voi olla sun oman turvallisuuden kannalta hyväkin, et jäi sanomatta takaisin. Mistä sitä tietää mitä patounutta raivoa toikin oli, ties vaikka ois käynny kiinni lisää ärsytettäessä.
Meillä kuuluu työn puolesta itsepuolustuskoulutus, sivukulkijoiden patoutunut raivo on aika pientä meidän väkivaltaisimpien mielenterveysasiakkaiden rinnalla esim.
Vaikka itsekin olen käynyt vartijan voimankäyttökurssit aikoinaan vartijakortin saadakseni, niin en pidä niitä oppeja minään, jos vastassa on itseäni painavampi kipulääkkein doupattu sekoboltsi. Kyl se on parempi kiertää noi tollaset tilanteet kaukaa vaan.
En mä tarkoittanutkaan, että hakeudun tollasiin tilanteisiin. Mä en sille mitään voi, jos joku päättää alkaa väkivaltaiseksi, niin työssä asiakas, kuin vapaa-ajalla joku random tyyppi.
Mutta jos mä en tilanteesta pääse pois, niin en mä aio kyllä siinä seistä mitään tekemättäkään.
Clarice: Mä olen kuullut myös olevani typerä pikku-lutka, kun kritisoin grillijonossa syntynyttä tappelua jossa frendin mies sai kaks kertaa isommalta turpaansa ilman syytä.. :/