Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Keuhkoputkentulehduksen takia ei pääse treenille eikä töihin. Köhiny tässä kaks viikkoa ja treeni jääny muutenkin vähälle. Nenä tukossa ja yöt menee päin persettä yskimisen takia. Duunipaikka on vaakalaudalla, polvileikkaus siintää edessäpäin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
flunssatuttaa, ja se meinaa vituttaa. ei oo tullu käytyä kuntoilemassakaan moneen päivään.. vkloppuna oli omituinen saamattomuus, joka ärsyttää nyt takautuvasti kun rauhallisesta oleskelusta huolimatta nyt sitte tulee kipeäksi :/
 
Flunssa jatkuu, pää tukossa, dylsäääää!
Sama täällä.

Muutenkin risoo, aihe tuli kutakuinkin kuvailluksi jo edellä. Näin ison tytön pitäisi jo tietää, että parisuhteessa on kaikenlaisia aikoja ja monenlaisia hetkiä. Silti vituttaa, kun... no. Miten sen muotoilisi? En tunne itseäni tärkeäksi, harvoin edes halutuksi. Koetan aina huomioida miehen tekosissani, yhteistä elämäähän tässä eletään, mutta toisinaan tuntuu, että ehkä en saa itse samaa takaisin.

Ja kohtahan on taas PMS-aikakin. Apua.
 
Järkyttävä makeanhimo ja loputon nälkä -- voisin syödä hevosen!
Taitaa olla taas SE aika kuusta, ihan perseestä...mielen heikkoutta, mielen heikkoutta..
 
Sama täällä.

Muutenkin risoo, aihe tuli kutakuinkin kuvailluksi jo edellä. Näin ison tytön pitäisi jo tietää, että parisuhteessa on kaikenlaisia aikoja ja monenlaisia hetkiä. Silti vituttaa, kun... no. Miten sen muotoilisi? En tunne itseäni tärkeäksi, harvoin edes halutuksi. Koetan aina huomioida miehen tekosissani, yhteistä elämäähän tässä eletään, mutta toisinaan tuntuu, että ehkä en saa itse samaa takaisin.

Ja kohtahan on taas PMS-aikakin. Apua.

Ihan vaan kokemukseeni perustuen usein miehet ja naiset vaan ajattelevat eri tavalla. Naiset usein kovasti tuppaavat analysoimaan. Miehet vaan menevät sen kummempia ajattelematta ja saattavat unohtaa osoittaa huomiota joskus. Osoittaisivat kyllä, jos muistaisivat, ei se johdu välittämisen puutteesta.

Oma flunssa vähän helpottaa, tunnen tänään itseni taas jo ihmiseksi, tosin treenit vielä vasta haaveissa.
 
Ihan vaan kokemukseeni perustuen usein miehet ja naiset vaan ajattelevat eri tavalla. Naiset usein kovasti tuppaavat analysoimaan. Miehet vaan menevät sen kummempia ajattelematta ja saattavat unohtaa osoittaa huomiota joskus. Osoittaisivat kyllä, jos muistaisivat, ei se johdu välittämisen puutteesta.

Mä tiedän! Silti harmittaa. Toisaalta olen itse ollut niin hirveä viime aikoina, ettei mikään ihmekään, jos pientä dissaamista on ilmassa.
 
Unohdin kukkaron töihin! Piti lähteä kauppaan, kun huomasinkin, että kukkaroa ei oo missään. Vielä töissä pukuhuoneessa ajattelin laskiessani sitä hyllylle, että vitsi jos unohtaisin sen siihen. Ja kuinkas kävikään. Onneksi en joudu polkemaan enää takaisin 15 km lenkkiä sitä hakemaan, vaan ystävällinen työkaveri lupasi tuoda sen lähtiessään.

Eilen tuntui jo aamusta, että oon ihan poikki, mutta koko ajan on hirmuisesti hommia tehtävänä. Sitten painan täysillä eteenpäin ja käy niin, että unohtelen perusjuttuja. Kamala olo.
 
Eilen tuntui jo aamusta, että oon ihan poikki, mutta koko ajan on hirmuisesti hommia tehtävänä. Sitten painan täysillä eteenpäin ja käy niin, että unohtelen perusjuttuja. Kamala olo.

Ihan sama! Tänään on tapahtunut niin käsittämättömiä unohduksia ettei mitään rajaa. Pitäisi taas osata rauhoittua, kun mulla ei kaiken lisäksi oikeasti ole mitään todellista kiirettä.
 
Koulupäiväni piti alkaa tänään vasta 12:30, mutta kuinkas sitten kävikään! Aamun ensimmäisille tunneille on yllättäen laitettu informaatiolukutaidon oppitunnit. Se siitä aamutreenistä, vi**u! :curs:
 
Joku random mies huoritteli mua duunissa :wtf:

Olin menossa asiakkaalle ja kävelin siinä pää sateen vuoksi painuksissa, kun vastaan tuli aikuinen, hyvin pukeutunut mies sateenvarjonsa kanssa. Meni ohi ja yhtäkkiä kuulin vaan sähähdyksen että huora. Olin niin äimistynyt etten tajunnut edes huutaa takaisin.

Kai se on miesten logiikalla huoran merkki jos kävelee eteenpäin :lol2:
 
Joku random mies huoritteli mua duunissa :wtf:

Olin menossa asiakkaalle ja kävelin siinä pää sateen vuoksi painuksissa, kun vastaan tuli aikuinen, hyvin pukeutunut mies sateenvarjonsa kanssa. Meni ohi ja yhtäkkiä kuulin vaan sähähdyksen että huora. Olin niin äimistynyt etten tajunnut edes huutaa takaisin.

Kai se on miesten logiikalla huoran merkki jos kävelee eteenpäin :lol2:

Voi olla sun oman turvallisuuden kannalta hyväkin, et jäi sanomatta takaisin. Mistä sitä tietää mitä patounutta raivoa toikin oli, ties vaikka ois käynny kiinni lisää ärsytettäessä.
 
Voi olla sun oman turvallisuuden kannalta hyväkin, et jäi sanomatta takaisin. Mistä sitä tietää mitä patounutta raivoa toikin oli, ties vaikka ois käynny kiinni lisää ärsytettäessä.

Meillä kuuluu työn puolesta itsepuolustuskoulutus, sivukulkijoiden patoutunut raivo on aika pientä meidän väkivaltaisimpien mielenterveysasiakkaiden rinnalla esim.
 
Meillä kuuluu työn puolesta itsepuolustuskoulutus, sivukulkijoiden patoutunut raivo on aika pientä meidän väkivaltaisimpien mielenterveysasiakkaiden rinnalla esim.

Vaikka itsekin olen käynyt vartijan voimankäyttökurssit aikoinaan vartijakortin saadakseni, niin en pidä niitä oppeja minään, jos vastassa on itseäni painavampi kipulääkkein doupattu sekoboltsi. Kyl se on parempi kiertää noi tollaset tilanteet kaukaa vaan.
 
Jepu: Mä sain viimeviikolla kuulla kans olevani tyhmä huora, kun avasin varjon sateella :rolleyes: En ymmärtäny mistä tää johtui kun avaan varjon aina maata kohti, enkä ketäänpäin.

Mut tänään vituttaa se kun on niin yksinäinen ja työtön! Ei oo pahemmin kavereita joiden kanssa viettää päivää tai käydä edes kahvilla.Ei oo poikaystävää, oli tos yks säätö mut kun en ymmärrä sitä tai en halua ymmärtää.. luulisin. Eli sitä vaan ei kiinnosta minä ja se mua ärsyttää. Sitä mukaa ku mä poistan sen FB.sta niin sitte se pyytelee kaveriksi muttei koskaan juttele/kautta ota yhteyttä muutenkaan. Nyt eilen poistin tyypin varmasti viimisen kerran.
Vituttaa vaa datailla kotona tai väkisin kehittää itelle touhua ku ei oo mitää :(
 
Vaikka itsekin olen käynyt vartijan voimankäyttökurssit aikoinaan vartijakortin saadakseni, niin en pidä niitä oppeja minään, jos vastassa on itseäni painavampi kipulääkkein doupattu sekoboltsi. Kyl se on parempi kiertää noi tollaset tilanteet kaukaa vaan.

En mä tarkoittanutkaan, että hakeudun tollasiin tilanteisiin. Mä en sille mitään voi, jos joku päättää alkaa väkivaltaiseksi, niin työssä asiakas, kuin vapaa-ajalla joku random tyyppi.
Mutta jos mä en tilanteesta pääse pois, niin en mä aio kyllä siinä seistä mitään tekemättäkään.

Clarice: Mä olen kuullut myös olevani typerä pikku-lutka, kun kritisoin grillijonossa syntynyttä tappelua jossa frendin mies sai kaks kertaa isommalta turpaansa ilman syytä.. :/
 
Alaselkäkipu ja nimenomaan oikealla puolella. Ei hemmetin kuustoista tästä tule mitään, että olen vähän väliä ihan murskana selästä eikä syytä tunnu löytyvän! :curs:
 
En mä tarkoittanutkaan, että hakeudun tollasiin tilanteisiin. Mä en sille mitään voi, jos joku päättää alkaa väkivaltaiseksi, niin työssä asiakas, kuin vapaa-ajalla joku random tyyppi.
Mutta jos mä en tilanteesta pääse pois, niin en mä aio kyllä siinä seistä mitään tekemättäkään.

Clarice: Mä olen kuullut myös olevani typerä pikku-lutka, kun kritisoin grillijonossa syntynyttä tappelua jossa frendin mies sai kaks kertaa isommalta turpaansa ilman syytä.. :/

Väkivaltatilanteeseen puuttuminen on eri asia. Tarkoitin vain, että jos joku idiootti soittaa suutaan, niin ei kannata asettua samalle tasolle ja sanoa takaisin samalla tyylillä ja provosoida lisää. Kyllähän se vuorovaikutus on se keino millä hankalista tilanteista selviää.
 
Ei jumalauta..ekaks viimemaanantaina tuomio hammaslääkäriltä: 2 reikää, 2 alustavaa reikää, 4 viisuria tullaan repiin irti ja hammaskiven poistoon. Sattuipa tuo lekuri tökkäämään yhtä viisaudenhammasta niin että se mokoma särki joka yö viimeviikolla. No,sitten viikon lopusta sain antibioottikuurin kun isovarpaastani irtosi kynsi ja se tulehtui pahasti,olin loppuviikon aika naatti ja lääkkeet saivat vatsan sekaisin ja olon huonoksi. No, en ehtinyt treenata enkun puhetta varten -homma meni ihan reisille ja sain ryhmän huonoimman arvosanan. Ja mitä tapahtuikaan tänään..silmätulehdus! JEEEEEE. "Paska tulee läjissä"
 
Ärsyttää vieläkin. Otin luennolla vähäsen yhteen yhden esimiesasemassa olevan opiskelijan kanssa. Meillä oli aiheena työelämäntutkimus ja siihen liittyvän tutkimusongelman ja -asetelman muodostaminen ja tää toinen tyyppi hyökkäs mun ehdotelmani kimppuun ihan täysin teilaten sen. Ja mä aattelin et se oli vissiin sitten paska. Vaikka omasta mielestäni näkökulma oli loistava ja proffakin sanoi, et lähestymistapa on hyvä, mutta et rajausta pitäis vielä täsmentää. Ja nyt kun surffailin netissä, niin enköhän mä juurikin löytäny THL:n sivuilta hankkeen, jossa kehittämisen painopisteet liittyy tohon mun valikoimaan näkökulmaan. Voi paska. Taas pistetiin opiskelijaa ihan kuusnolla vaan siksi, että en oo ollu kahtakytä vuotta töissä yhessä ja samassa työpaikassa, enkä voi elvistellä uralla. Mulla ei oo kuin tutkiva, ihmettelevä ja kyseenalaistava luonne ja sen avulla tarttis sitten pärjätä tollasten konkareiden joukossa. Voi itku.
 
Back
Ylös Bottom