Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.

Jonkinlainen lahjakortti jonnekin on aina semmonen helppo ja varma lahja...:thumbs:
 
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.

No osta niitä pelejä, jos kerta niistä tykkää :D
 
Mun hammaslääkärikäynti meni ihan perseelleen. Mulle oli annettu aika 11.30, mutta ne oli merkannu mulle ajan kello 12.
Ei siinä vielä mitään; ne oli laittanut mulle tehtävät toimenpiteet ihan vituralleen. Oli merkattu implantin hoitoa, kun oikeasti
mulle piti varata aika röntgeniin ja hampaiden tarkastukseen. Mä en edes päässyt klo 12, vaan 12.40. Joten mun piti ventata
yli tunti mun aikaa. Mä muutenkin stressasin koko hammahoitoa, joten tollanen aikojen kanssa sekoilu vituttaa suunnattomasti,
varsinkin kun yksityinen maksaa mansikoita. Tietty ne pahotteli hirveästi, ei se vaan hirveästi auttanut.
Tulos; mun aikataulut meni pilalle, eikä mulla ole aikaa treenata tänään. Vittuuntuneena treenaus ei suju.
Mun pitää vaan rauhottua, tehä itelle safkaa ja toivoa että loppupäivä menee paremmin.
 
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.

pah lahjakortti jonnekin punttisekselle! tai mitä tahansa muuta ku pelejä, sitä puolta ei pidä lietsoa :D tai sit joku sellanen peli, mitä tahtoisit itsekin pelata ja voisitte sitä yhdessä jyllätä............
 
Ei vittu mä en kestä miehiä.
Mä luulin, että mulla on iso ego, mutta se ei ole näköjään mitään miehiin verrattuna. Voi saatana miten raivostuttavaa.
 
pah lahjakortti jonnekin punttisekselle! tai mitä tahansa muuta ku pelejä, sitä puolta ei pidä lietsoa :D tai sit joku sellanen peli, mitä tahtoisit itsekin pelata ja voisitte sitä yhdessä jyllätä............
Just niin :D! Ostaa jonkun kivan että molemmat voi pelata~ Mikä olisi sen hauskempaa. Ite ainakin tykkään peleistä xD~ Whii.

Aijoo, ja jos tänään nyt jokin vituttaa niin se on nuo kadunlakaisija.. öh koneet ja muut kuorma-autot jotka oli tehnyt tänne Porin pyöräteille jonkun invaasion tänään :curs:! Hyvä kun pääsi mistään aamulenkkiä edes juoksemaan kun pyöräteitä lakaisee edestaa joku härveli ja autotiellekään ei voi pujahtaa ohittamaan sitä kun siellä nylkyttää edestakaisin joku kuormuri! Ja kaikki vielä samassa kohtaa. Oh please... Ei kai enää huomenna. Ja ei kai sitä samaa kohtaa nyt tarvitse 5 härveliä olla tukkimassa? 2 tekee töitä ja muut vaan pitää jotain tyhjäkäyntiä paikallaan...
 
pah lahjakortti jonnekin punttisekselle! tai mitä tahansa muuta ku pelejä, sitä puolta ei pidä lietsoa :D tai sit joku sellanen peli, mitä tahtoisit itsekin pelata ja voisitte sitä yhdessä jyllätä............

Punttiksella hän kyllä käy, aina kun on vaan rahaa salikorttiin, eli lahjakortti salille ois loistava idea. :thumbs: Kyllä mä aina välillä mätän hänen kanssa niitä hänen pelejään, ettei niissä ole mitään vikaa, mutta se ainainen pelaaminen vähän kyllöittää. :D Täytyy alkaa kehitellä ideaa salilahjakortin pohjalta, kiitokset teille! :)
 
unohdin tärkeän lääkärikäynnin tänään. Olin ihan varma että se on huomenna ja kun rupesin aikaa tarkistamaan, tajusin että 20.4 on TÄNÄÄN!! Ja tätä aikaa on odotettu kuin kuuta nousevaa, jotta tietää miten jatkossa. :itku:*itkupotkuraivari*
 
Mun käsittämätön maaginen tatsi: tänään hajos sitten pleikka. Reilun viikon sisällä saldona pesukone, kassakaappi, tietokone ja nyt pleikka.
 
Loppuviikoksi on PAKKO saada tehtyä muutaman harkkatyön. Yhden osan pitää jo huomenna olla valmis. Sitten asian toteuttamista vaikeuttaa se että kotikoneelta loppui officen käyttöoikeus (on uus kone käytössä ja siinä oli 3kk ilmainen ohjelman käyttö oikeus, mikä nyt sitten viimeviikolla loppui :jahas:) Nyt sitten on pakko istua koulussa koko illan :curs:
 
Dieetti päällä ja sorruin mupeltamaan äsken 150g spagettia.
Eikä mitään täysjyvää ja vuorokauden aikaa en viitsi edes mainita.
:curs:

Pläh, unohda se! Ei sentään ollut mitään spagettia kummallisempaa (vrt. suklaa, irtokarkit...). Tosta sisuuntuneena jatkat vaan eteenpäin!
 
Kävin tänään ehkä maailman (tai ainakin Suomen) huonoimmalla hierojalla. :curs: Se hieroja jolle oli aika oli poissa ja olivat sitten varmaan napanneet jonkun jämäukon jostain. Jos sairaskassa ei maksaisi niin olisin saattanut jopa sanoa pari valittua sanaa.. Miten joku voi oikeasti hieroa niin, ettei lihaksissa tunnu, mutta onnistuu kuitenkin runnomaan luita ja jänteitä niin ettei nyt kestä koskeakaan??? Ja koko ajan piti lisätä hierontaöljyä.. siis ihan koko ajan. Tuota kokemusta en voi kaikilta osin edes sanoiksi pistää, oli se jotain niin uskomatonta. Ei sille voinut edes antaa mitään ohjeita kun siitä "näppituntumasta" voi jo päätellä ettei ihmisen anatomia ollut kovin hyvin hallussa.:jahas:

Onneksi treenit meni hyvin ja aurinko paistoi. Vaikka enhän mä siitä työpäivän aikana hallissa pysty nauttimaan..:(
 
Heräsin flunssan oireisiin: Kurkku tuntuu erittäin karhealta, nenä vuotaa kuin seula, olo on kaikenkaikkiaan tukkoinen. Hyvästit vaan tämän päivän punttitreenille! :itku:
 
Alko surettaa ku kuulin et eräs nainen oli polttanut raskaudensa aikana "koska ekallekaa lapselle ei ollu käyny mitää" ja nyt tältä toiselta lapselta oli puuttunut kivekset kokonaan. Aika kamalaa.
 
Viimeksi muokattu:
Alko surettaa ku kuulin et eräs nainen oli polttanut raskaudensa aikana "koska ekallekaa lapselle ei ollu käyny mitää" ja nyt tältä toiselta lapselta oli puuttunut kivekset kokonaan tupakannoin vuoksi. Aika kamalaa.

No huhhuh! Mutta tietääkö sen jostain, että tuo johtuu juuri tupakasta, vai olisko ollut "viallinen" muutenkin?
 
No huhhuh! Mutta tietääkö sen jostain, että tuo johtuu juuri tupakasta, vai olisko ollut "viallinen" muutenkin?

No mietin tota itsekin kun kuulin tutulta, enkä nyt sitten tiedä siitä. Eli en tiedä johtuiko se juuri tupakasta. Mutta aika outo yhteensattuma olis, jos jostain muusta johtuisi - ainaki mun mielestä :(
 
Alko surettaa ku kuulin et eräs nainen oli polttanut raskaudensa aikana "koska ekallekaa lapselle ei ollu käyny mitää" ja nyt tältä toiselta lapselta oli puuttunut kivekset kokonaan. Aika kamalaa.

HUI! :wtf:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom