Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.
Mitä antaa valmistuvalle datanomipoikkikselle lahjaksi? Ennen ei oo lahjojen keksiminen tuottanu mulle ongelmaa, mut nyt on pää lyöny vaan tyhjää tätä miettiessä. :wall: Ja jos poikkikselta kysyy lahjatoivetta, niin sieltä tulee että PELEJÄ. Huoh.
Just niin :D! Ostaa jonkun kivan että molemmat voi pelata~ Mikä olisi sen hauskempaa. Ite ainakin tykkään peleistä xD~ Whii.pah lahjakortti jonnekin punttisekselle! tai mitä tahansa muuta ku pelejä, sitä puolta ei pidä lietsoa :D tai sit joku sellanen peli, mitä tahtoisit itsekin pelata ja voisitte sitä yhdessä jyllätä............
pah lahjakortti jonnekin punttisekselle! tai mitä tahansa muuta ku pelejä, sitä puolta ei pidä lietsoa :D tai sit joku sellanen peli, mitä tahtoisit itsekin pelata ja voisitte sitä yhdessä jyllätä............
Dieetti päällä ja sorruin mupeltamaan äsken 150g spagettia.
Eikä mitään täysjyvää ja vuorokauden aikaa en viitsi edes mainita.
:curs:
Alko surettaa ku kuulin et eräs nainen oli polttanut raskaudensa aikana "koska ekallekaa lapselle ei ollu käyny mitää" ja nyt tältä toiselta lapselta oli puuttunut kivekset kokonaan tupakannoin vuoksi. Aika kamalaa.
No huhhuh! Mutta tietääkö sen jostain, että tuo johtuu juuri tupakasta, vai olisko ollut "viallinen" muutenkin?
Alko surettaa ku kuulin et eräs nainen oli polttanut raskaudensa aikana "koska ekallekaa lapselle ei ollu käyny mitää" ja nyt tältä toiselta lapselta oli puuttunut kivekset kokonaan. Aika kamalaa.