Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tulin sitten kymmeneksi kouluun korvaamaan demoja. 3 demoa piti vetästä putkeen. No, ekan demon vetäjä ei saapunut paikalle, toinen demo olikin peruttu! Kolmas sentään on..no,täytyy tehä koululla hommia siihen asti..*vituttaa*
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi viikkoa muuttoon.

Ei oo asuntoa.

Soitin puheluita. En oo saamassa asuntoa. Rahat on loppu.

Minä en enää oikeasti tiedä mitä teen.
 
Kaksi viikkoa muuttoon.

Ei oo asuntoa.

Soitin puheluita. En oo saamassa asuntoa. Rahat on loppu.

Minä en enää oikeasti tiedä mitä teen.

Otat lennon stadiin ja muutat mun privaattisisäköks. Ei kerrota miehelle :dance:
 
"No koskas meette naimisiin? Ai, ette oo menossa tänä vuonna vai? Eiks sun mies halua?"
"Mitenkäs, koskas olis aika teilläkin perheenlisäykseen? Ai ei vai? Eiks sun mies halua?

Kuka helvetin idiootti noille on sanonut että minä haluan, häh?
Ei oikeasti viikkoakaan etteikö joku utelis noita multa. Menee hermo!
 
"No koskas meette naimisiin? Ai, ette oo menossa tänä vuonna vai? Eiks sun mies halua?"
"Mitenkäs, koskas olis aika teilläkin perheenlisäykseen? Ai ei vai? Eiks sun mies halua?
Voi luoja miten ärsyttävää. Siis tuollainen kyseleminen, ei se, että kyseleminen vituttaa sinua.

Itse olen viime aikoina pannut merkille, kuinka naimisiinmeno - ja lasten saaminen vissiin kanssa - sekoittaa ihmisten päät. Häät ovat yhtäkkiä se isompi juttu kuin avioliittoon astuminen. Siis ikään kuin haluttaisiin vain ne häät, ja kaikki on saavutettu, eikä kyse olekaan siitä että halutaan jakaa loppuelämä toisen ihmisen kanssa.

Varsinaisesti tällä hetkellä kuitenkin vituttaa ponnettomuus, saamattomuus ja huonous. Ihan kuin olisi ote kateissa vähän joka taholla, ja erityisen eksyksissä olen nyrkkeilyssä. Ja se on nyt vähän huono juttu, kun pitäisi olla kauden parhaassa tikissä. (Enpä kyllä oo, olen aivan rikki muutenkin kuin tuon eksyksissä olemisen suhteen.)
 
Ei enää, mutta äsken, vitutti kun tulin treeneistä kotiin. Ajoin pihaan ja huomasin ensin että koirani juoksee vastaan häntä heiluen ja kovin riemuissaan. Seuraavaksi katse osui ulko-ovelle joka oli sepposen selällään. Sitten vaan kissan etsintään, ja pihallehan se oli livistänyt. Ei edes koira löytänyt vaikka tutki talon altakin. Kämppä oli hieman viileenä.. Kissa tuli kuitenkin omia aikojaan takaisin ja takassakin palaa nyt tuli iloisesti, eli onni onnettomuudessa. Ja treenitkin meni hyvin. Ja onneksi mun koira on niin uskollinen ja kiltti, että kotikuistilla odotti eikä käyttänyt tilaisuutta hyväkseen vaikka juoksukin taitaa olla alkamassa.:haart:
 
Ei enää, mutta äsken, vitutti kun tulin treeneistä kotiin. Ajoin pihaan ja huomasin ensin että koirani juoksee vastaan häntä heiluen ja kovin riemuissaan. Seuraavaksi katse osui ulko-ovelle joka oli sepposen selällään. Sitten vaan kissan etsintään, ja pihallehan se oli livistänyt. Ei edes koira löytänyt vaikka tutki talon altakin. Kämppä oli hieman viileenä.. Kissa tuli kuitenkin omia aikojaan takaisin ja takassakin palaa nyt tuli iloisesti, eli onni onnettomuudessa. Ja treenitkin meni hyvin. Ja onneksi mun koira on niin uskollinen ja kiltti, että kotikuistilla odotti eikä käyttänyt tilaisuutta hyväkseen vaikka juoksukin taitaa olla alkamassa.:haart:

Niin taikka sit sun koira oli tosi nopee...
 
"No koskas meette naimisiin? Ai, ette oo menossa tänä vuonna vai? Eiks sun mies halua?"
"Mitenkäs, koskas olis aika teilläkin perheenlisäykseen? Ai ei vai? Eiks sun mies halua?

Kuka helvetin idiootti noille on sanonut että minä haluan, häh?
Ei oikeasti viikkoakaan etteikö joku utelis noita multa. Menee hermo!

Arvaa mikä on vieläkin raivostuttavampaa? Se, kun ei enää kysytä kun on saatu veemäisiä vastauksia, vaan kyttäillään ja mittaillaan vaan vatsanseutua joka kerta kun törmätään. Et pyöristyykö se, ai, ei vieläkään.
 
Arvaa mikä on vieläkin raivostuttavampaa? Se, kun ei enää kysytä kun on saatu veemäisiä vastauksia, vaan kyttäillään ja mittaillaan vaan vatsanseutua joka kerta kun törmätään. Et pyöristyykö se, ai, ei vieläkään.

Heh, anteeksi offtopic, mutta mun on pakko kertoa kun tuli mieleen.
Systeri on "vähän" saanut parisuhdekiloja ja ukki oli sitten kyläillessä mennyt möläyttämään, että onko tämä raskaana. Itkuparkuhan siitä seurasi ja uhkaus, ettei halua enää koskaan nähdä sukulaisiaan.

Oikeesti, miksei miehet ikinä osaa ajatella :rolleyes:
 
Tänään v*tuttaa ihmiset jotka ei huomioi muita.

Lenkillä juoksen aina vanhan ala-asteeni ohi ja raivostuttaa kun ne pikku ipanat säntäilee sieltä pihasta suoraan eteen, potkii palloja melkein päin naamaa ja hyppii jotain voltteja aidalta niskoilleen :curs:. Kuka tuota apinatarhaa oikein vahtii? Lisäksi yksi pikku Liisakin tänään vaan ajoi suoraan pihasta punaisella pyörällään ihan millimetrin päästä edestäni kun olin täydessä vauhdissa. J*malauta!! Mikä ihme lapsia vaivaa? Luulevat varmaan olevansa vahingoittumattomia/kuolemattomia ja mitään pahaa ei voi sattua heille vaikka kehen tai mihin törmäisi.

Kaupassa taas jotkut eläkeläiset röyhkeästi etuilee jonossa, punnitusjonossa, lihatiskillä, hedelmätiskillä. Tuntuu kuin kaupassakin olisi joku viidakon laki, että kuka ehtii ensin... Suihkitaan kärryillä mihin sattuu ja tungetaan aina siitä pienimmästä raosta joka paikkaan.

Suurin vatutuksen aihe on kuitenkin uusi flunssa-aalto. Äiti on jo kipeä ja teen tässä kaikkeni etten itsekin saisi tartuntaa. Edellisestä sairaustumisvaaralta kun onnistuneesti vältyin. Asiaa ei kuitenkaan yhtään auta se että siskoni raahaa räkätautisia kavereitaan meille yskimään että varmasti tulisi kaikki muutkin kipeäksi. Menisivät sitten edes sen kipeän kaverin kotiin eikä meille.. Kurkku tuntuu jo pahaenteisen karhealta :(.

Vinkkejä miten selvitä mahdollisimman vähällä flunssasta? Tai ehkä jopa ennaltaehkäistä sitä? C-vitamiinia? Nesteitä paljon? Hyvä peruskuntokin kuulemma auttaa immuniteetin ylläpitämiseen...
 
Auringonhattu-uutetta on tullut raakana vedettyä pennusta asti,
muutama tippa raakana suoraan kurkkuun. Anna poltella hetki ennen nielaisua.
Kuulemma melkoisen ärpäkkää, mutta itse olen oppinut tykkäämään mausta :)
 
Vinkkejä miten selvitä mahdollisimman vähällä flunssasta? Tai ehkä jopa ennaltaehkäistä sitä? C-vitamiinia? Nesteitä paljon? Hyvä peruskuntokin kuulemma auttaa immuniteetin ylläpitämiseen...

Juo kuumaa, villasukat jalkaan, sitä c-vitamiinia juu, ulkona pää ja kaula suojaan, älä kylmetä itseäs, vältä saunaa jos tuntuu, että tauti on tarttumassa.... Fyysistä lepoa sairaana ollessa, ei auta lähtä liian aikaisin lenkkeileen tai salille.

Ite liputan kans auringonhattua, ja täällä myös karautetaan suoraan kurkkuun:D Voi myös laimennella nesteisiin.
 
PYÖRÄSTÄ puhkes kumi aamulla kesken työmatkan. Vitsi että hatutti taluttaa pyörä töihin ja sit viel iltapäivällä metrolla kotiin. Ihmiset varmaan ihmetteli et oon siinäki laiska ämmä ku ei jaksa polkee, prkl..
 
aika monikin asia vituttanut jo hetken...
1. tenttejä tulossa 6 vielä toukokuun loppuun ja samalla luennot normaalisti
2. työkeikkoja ja pitkiä päiviä ja pitäis kuulemma aloittaa kesätyöt jo alkukuusta 20h/vko
3. lomalla sain ruokamyrkytyksen, pahan sellaisen, kesti tähän päivään asti eli viikon!
4. edellisestä johtuen + loman reenitauosta voimatasot alhaalla, heikko olo, syke ei nouse mut kunto loppuu...
5. sain labratutkimuksissa kuulla että TSH arvot on liaan matalat eli hypertyreoosi näyttäis olevan; selittipä sekin ehkä levottoman, kuuman olon ja painonnoston epäonnistumisen. perkele.
 
-Heräsin viimeyönä kolmelta ku äitin mies tuli ajamasta
-Heräsin viimeyönä neljältä ku veli tuli kavereiden kans meille, ramppas pihalla tupakalla ja popit soi ainakin puoli tuntia ennen kun ne vitun nulikat meni uinumaan
-Heräilin viimeyönä koko ajan, johtuen yhestä vammasesta rannekellosta joka piippaa tunnin välein kun en osaa säätää sitä (se oli jääny pöydälle, yleensä hautaan sen sukkalaatikkoon) ja olin liian väsynyt tappamaan sitä
-Ja nyt on pää kipeä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom