Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi viikkoa muuttoon.
Ei oo asuntoa.
Soitin puheluita. En oo saamassa asuntoa. Rahat on loppu.
Minä en enää oikeasti tiedä mitä teen.
Voi luoja miten ärsyttävää. Siis tuollainen kyseleminen, ei se, että kyseleminen vituttaa sinua."No koskas meette naimisiin? Ai, ette oo menossa tänä vuonna vai? Eiks sun mies halua?"
"Mitenkäs, koskas olis aika teilläkin perheenlisäykseen? Ai ei vai? Eiks sun mies halua?
Ei enää, mutta äsken, vitutti kun tulin treeneistä kotiin. Ajoin pihaan ja huomasin ensin että koirani juoksee vastaan häntä heiluen ja kovin riemuissaan. Seuraavaksi katse osui ulko-ovelle joka oli sepposen selällään. Sitten vaan kissan etsintään, ja pihallehan se oli livistänyt. Ei edes koira löytänyt vaikka tutki talon altakin. Kämppä oli hieman viileenä.. Kissa tuli kuitenkin omia aikojaan takaisin ja takassakin palaa nyt tuli iloisesti, eli onni onnettomuudessa. Ja treenitkin meni hyvin. Ja onneksi mun koira on niin uskollinen ja kiltti, että kotikuistilla odotti eikä käyttänyt tilaisuutta hyväkseen vaikka juoksukin taitaa olla alkamassa.:haart:
"No koskas meette naimisiin? Ai, ette oo menossa tänä vuonna vai? Eiks sun mies halua?"
"Mitenkäs, koskas olis aika teilläkin perheenlisäykseen? Ai ei vai? Eiks sun mies halua?
Kuka helvetin idiootti noille on sanonut että minä haluan, häh?
Ei oikeasti viikkoakaan etteikö joku utelis noita multa. Menee hermo!
Arvaa mikä on vieläkin raivostuttavampaa? Se, kun ei enää kysytä kun on saatu veemäisiä vastauksia, vaan kyttäillään ja mittaillaan vaan vatsanseutua joka kerta kun törmätään. Et pyöristyykö se, ai, ei vieläkään.
Vinkkejä miten selvitä mahdollisimman vähällä flunssasta? Tai ehkä jopa ennaltaehkäistä sitä? C-vitamiinia? Nesteitä paljon? Hyvä peruskuntokin kuulemma auttaa immuniteetin ylläpitämiseen...