Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Puolikuntoisuus käy hermoille. Luulin olevani jo aika siedettävässä kondiksessa, mutta mitä vielä. Ei voimia, ei herkkyyttä, ei nopeutta, ei edes kuntoa, vaikka sen nyt luulin olevan aika hyvä. Vituiksi meni sitten tämäkin kausi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti tänään vihdoista viimein mennä ostamaan farkut, mikä jo ajatuksena on helvetillinen tehtävä. Mutta kuinka ollakaan, pankkikorttini on miehen lompakossa toisella paikkakunnalla. Kiukuttaa oma tyhmä pää ja typerä pääsiäinen, joka sekoittaa kaikki aikataulut, aukioloajat ja elämän. Pieni loma on toki mukava, mutta uskonnolliset juhlat määräävät uskonnottomienkin elämää aivan liikaa.
 
Tuntuu aivan turhalta lähteä treenaamaan kun ei pysty tekemään mitään kunnolla. Outoja pääkipuja jotka tuntuu kovaa treenatessa. Jatkuneet jo jonkun aikaa. Hierojalla on käyty mutta ei ainakaan vielä ole auttanut. Täytyy varmaan varata huomenna aika lääkärille.. Ärsyttävää!!:curs:
 
musta tuntuu nykyään aina että joku on aina huonosti :( nyt vituttaa se että pääsin just kotiin ja samantien maksaan laskut ja tekeen poikaystävän ruokaa ja sit pitäis tehä vielä oma ruoka.. plaah ei koskaan saa hengähtää hetkeks rauhottuun prkl!! no onneks laskut maksan vaan 2krt kuukaudessa kaikki samalla kerralla mut sit taas tuntuu että rahaa tuli ja samantien se meni.. ja sit vielä että ruoka on ihan pirun kallista...miten vaan voi olla!!
 
Jalkoja särkee sairaasti, varmaankin rankan duuni päivän takia :( ei pysty menee salille :(
 
amazongirl: Teetkö sesomatyötä? Seisomatyössä voi auttaa lentosukat. Ne edistää jalkojen verenkiertoa ja ehkäisee turvotusta. Ja duunipäivän päälle hetken lepo ja jalat kohti kattoa.

Jos töissä tosiaan joutuu seisoskelemaan paikoillaan, kannattaa katsoa millaisella alustalla seisoo. Kivi- tai laattalattia on pahin. Baaritiskien ja seisomakassojen taakse suositellaan paksua kumimattoa, jolloin seisominen on ergonomisempaa. Työkengät sulla varmaan on kunnossa, se on ihan perusjuttu.
 
amazongirl: Teetkö sesomatyötä? Seisomatyössä voi auttaa lentosukat. Ne edistää jalkojen verenkiertoa ja ehkäisee turvotusta. Ja duunipäivän päälle hetken lepo ja jalat kohti kattoa.

Jos töissä tosiaan joutuu seisoskelemaan paikoillaan, kannattaa katsoa millaisella alustalla seisoo. Kivi- tai laattalattia on pahin. Baaritiskien ja seisomakassojen taakse suositellaan paksua kumimattoa, jolloin seisominen on ergonomisempaa. Työkengät sulla varmaan on kunnossa, se on ihan perusjuttu.

Kiitti vinkistä :)
 
Mun polvet on menny niin huonoon kuntoon, että nukkuminen sattuu. Syyksi veikkaisin duunia + venyttelyn puutetta. Saattaa mulla olla tosin muutakin vikaa. -.-;; Jalkatreenit jää tosi vähiin, mutta toivottavasti pääsee palaamaan niihin tauon jälkeen suuremalla innolla. Kyykky on kuitenkin yksi lempiliikeistä. Pitää vaan oppia se oikea tekniikka..
 
Mikähän siinäkin on, että ihmiset eivät voi olla iloisia toisten onnistumisten tai saavuttamien asioiden vuoksi? Aina pitää epäillä ja katsoa vähän kieroon, että onko tuo nyt edes totta. Jos kolme vuotta salilla säännöllisesti ja tavoitehakuisesti käynyt naispuolinen henkilö nostaa penkistä 60 kg, kyykkää 95 kg ja maastavetää 100 kg, niin tuo ei ole mitenkään ihmeellinen tulostaso... Vituttaa.
 
Sain flunssan ja nyt oon ruma rohtuneen nenäni ja huulieni kanssa. On vielä kirkuvanpunainen sivuista tuo nenä. Kohta se iho alkaa irtoilemaan sellasina palasina, voi jumalauta vihaan sitä.
 
Huonekaveri avautui juuri mun käytöksestä ja siitä, kuinka saan hänet tuntemaan olonsa epämukavaksi isossa joukossa. Tuli todella paha mieli että olen aiheuttanut toiselle pahaa oloa tietämättäni. Hän sanoi, että tietää etten tee sitä tahallani mutta hän on sen takia joskus välttänyt kutsumasta minua mukaan jonnekin siksi, että ei halua tuntea oloaan epämukavaksi tai pelätä että minä sanon jotain. Vitsi mie olin niin pahoillani ja pyysin anteeksi, ei todellakaan ollut tarkoitus.. Joskus vihaan itseäni ja suurta suutani, kaikki ei oo niin kovanahkasia kuin minä.
 
Vituttaa ain kausittain nää osa-aika työpaskat! Kauhee sumpliminen ja miettiminen mitä seuraavan määräaikasen jälkee.. Täl hetkel sellai ok tilanne, et työpaikka on taskussa, vaikkakin työajat ja palkka on muuta kuin mitä odotin. Tarvii varmistaa viel toisest paikast mikä siel ny tilanne..

Kyllä ne asiat ain järjestyy, mut pistää aatokset muutamiks päiviks ain ihan sekasin ja stressiä pukkaa :wall:

( Juu, tiedän. Tällä hetkellä mulla taitaa olla oikeesti hyväkin tilanne, työttömiä ja lomautuksia tms. niin paljon :nolo: Mut mun pienes elämäs tää on suuri vitutuksen aihe. )
 
Vituttaa ain kausittain nää osa-aika työpaskat! Kauhee sumpliminen ja miettiminen mitä seuraavan määräaikasen jälkee.. Täl hetkel sellai ok tilanne, et työpaikka on taskussa, vaikkakin työajat ja palkka on muuta kuin mitä odotin. Tarvii varmistaa viel toisest paikast mikä siel ny tilanne..

Kyllä ne asiat ain järjestyy, mut pistää aatokset muutamiks päiviks ain ihan sekasin ja stressiä pukkaa :wall:

( Juu, tiedän. Tällä hetkellä mulla taitaa olla oikeesti hyväkin tilanne, työttömiä ja lomautuksia tms. niin paljon :nolo: Mut mun pienes elämäs tää on suuri vitutuksen aihe. )

Toi on ihan pätevä syy vitutukseen. Mulla oli määräaikaisten soppareitten kanssa aina hermo kireenä, ku tieto jatkosta ja määrärahoista tuli niin myöhään aina. Pari päivää ennen vanhan sopparin loppumista. Mitään tulevaa ei voinu ennakoida eikä suurempia hankintoja tehä. Niin ja kesälomaa ei ollu koskaan. Koita kestää!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom