Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sairastuin sitten kunnolla flunssaan. Perjantain jo jouduin hakeen saikkua ja näyttää siltä että ehkä enemmänkin....jatkuvaa sellasta pientä flunssailua ollu mut ei mitään näin väsyneeks vetävää=( Huomenna olis tentti, ja onneks kirjat kerran jo luettu mut hienoa siellä istua vääntämässä väkisin...muutenkin stressiä ja ihan liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa...opparin esitarkistukseen jättö kahen viikon päästä, samaan aikaan palautettava yks harjotustyö, toukokuun alussa toinen tentti ja harjotustyön palautus, oppariin liittyvien nettisivujen viimeistely, opparisemmoja, opponointia ja muita kouluhommia ja tässä ohessa fyysinen melkein kokopäivätyö, ja yritän tässä pientä kevätkiristelyä myös mutta eihän siitä tule mitään ku ei pääse salille ku on kipeenä! huoh. avautuminen sentäs auttaa=)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku aika sitten jo valitin tänne rahahuolia. No, tilanne on entistä pahempi, mistään ei saa rahaa, ei oo oikeen mitään mitä voisi myydä pois. Tilanne on oikeastaan se, että minä en enää pärjää. Oon ihan neuvoton enkä tiedä mitä tehdä. Enkä tiedä miten saan nämä järjettömät velat maksettua, jotka kasvaa kuukausi kuukaudelta.
 
Suupielet halkeilevat ja rohtuvat oudosti. Tänään oli kieleen puhjennut ihmeellinen rakkulan näköinen vaalea läikkä jossa tummanpunertavat reunat. Kielen alapintaan siis. Onko tää joku yskänrokko? Olo muutenkin vetämätön ja räkää tulee kurkusta kauheina lunsseina. :(
 
Suupielet halkeilevat ja rohtuvat oudosti. Tänään oli kieleen puhjennut ihmeellinen rakkulan näköinen vaalea läikkä jossa tummanpunertavat reunat. Kielen alapintaan siis. Onko tää joku yskänrokko? Olo muutenkin vetämätön ja räkää tulee kurkusta kauheina lunsseina. :(

Todennäköisesti on afta, tulee helposti jos on sairaana ja vastustuskyky alhaalla. Jos arveluttaa, kannattaa käydä lääkärissä, sillä esim. herpeksen pystyy toteamaan testeillä vain akuutin rakkulavaiheen aikana. Samalla reissulla selvinnee myös suupielihomma.
 
Joku aika sitten jo valitin tänne rahahuolia. No, tilanne on entistä pahempi, mistään ei saa rahaa, ei oo oikeen mitään mitä voisi myydä pois. Tilanne on oikeastaan se, että minä en enää pärjää. Oon ihan neuvoton enkä tiedä mitä tehdä. Enkä tiedä miten saan nämä järjettömät velat maksettua, jotka kasvaa kuukausi kuukaudelta.

Tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut...Sentti venyy ja paukkuu ja kädestä suuhun eletään...

Oletko pyytäny pankista lainaa? Kk-erät nykyisin suhteellisen pienet ja maksuaikaa reilusti. Vaikka nyt tuntuukin toivottomalta, asioilla on tapana järjestyä kuitenki parhain päin:) Vaikka jokainen meistä varmasti sitä lottovoittoa odottaa... Mutta näillä realistisilla perusteilla kannattais käydä pankkitätin luona ainaki juttelemassa asiasta. Velka- ja talousneuvojia on myös olemassa nykyisin, joita voi myös hyödyntää. Toivottavasti saat asiasi kuntoon ja mieli paranee! Tsemppiä:)
 
Velkajärjestelyjä kannattaa myös harkita, jos oikeasti hajoilee velkojen tai vippien alle. Tuossa ei ole mitään noloa, vaan mielestäni osoittaa ainoastaan fiksuutta pyytää ammattilaisen apua taloustilanteensa järjestelyissä.

Edit: Tessukka näköjään mainitsikin jo noista, olin hidas.
 
Mein hepalla todettiin eilen nivelrikkoa takajaloissa ja se määrättiin eläkkeelle :(

voi miten sääli :(

muakin harmittaa että kohta pitää taas mennä hepan kanssa klinikalle hakemaan uusi annos kallista lääkettä jota annetaan puolen vuoden välein... onneksi on vakuutus...
 
Jotenkin mennyt tosi alamäkeä nämä 2 viimeistä päivää. Olen ollut todella apaattinen. Mikään ei tunnu oikein piristävän ja omiin turvallisiin rutiineihin palaaminen ( tosin, aivan ihanassa seurassa :haart: vietetyn) viikonlopun jälkeen on jättänyt niin yksinäisen olon. Kaipaan läheisyyttä...

Niin ja koska menkkaviikkokin lähestyy niin nämä 2 viimeistä päivää on mennyt myös ruokailun suhteen aika lailla päin jäätelöä. Ja tänään vielä päin pähkinäsuklaata :jahas:. Olo oli koko päivän sellainen turvonnut ja ahdistunut ja verensokerien heittely on vain lisännyt vitutusta, kun ajatus on jumissa. Tiedän ettei maailma tuohon kaadu, mutta halusin vain jotenkin ryhdistäytyä ja tulikin tänään joka-aamuisen lenkin jälkeen (10km) vedettyä vielä illalla toinen, pidempi lenkki. Eli päivän juoksusaldo on yli 20 kilometriä :)! Upeat treenit~

Huh... ei noita suklaita siis millään juoksulla ollutkaan tarkoitus kompensoida, mutta nautin vaan tästä liikunnan jälkeisestä tasaisesta ja ryhdikkäästä olosta. Koko kroppa parantui siitä sokerikrapulasta ja nyt jaksaa taas keskittyä lukemaan vaikka pääsykoekirjoja ja huomenna jatkaa taas hyvällä sapuskalinjalla.

Myös itsensä laittaminen nätiksi auttoi tähän "oon laiska masentunut tunnesyöppö"-fiilikseen. Hiusten peseminen ja föönaus, kiva meikki ja vaatteet - ja olo on taas viehättävä! Huoneenkin siivosin ja asiat tuntuvat menemän enemmän järjestykseen :]. Ajattelin vähän myös viilailla ruokavaliota ravitsevammaksi ja tasata noita prode-hiilari-rasva-suhteita enemmän 30/40/30 suntaan. On tullut taas lipsuttua kun on menty mielitekojen mukaan. Niin siis terveellisen kuin epäterveellisenkin ruoan suhteen.
 
Olin aamulla superhyvalla tuulella ja kun tulin toimistoon, pomo oli kuin perseeseen ammuttu karhu. prkle, sai tartutettua huonotuulisuutensa, meinasin ruveta itkemaan (hormonit heh), vi**tti niin, etta piti pistaa kuulokkeet korville ja leikkia mykkakoulua. Nyt se kyselee, etta onko jokin vialla enka viitsi sanoa, etta juu, onnistuit pilaamaan paivani senkin morokolli, grrr.. :curs:
 
Mun maha on ollu ihan omituinen pari päivää. Ihan turvoksissa ja kummallisesti kipuilee...toivottavasti on vaa naisten vaivoja, vaikkakin ei tällasta koskaan oo ollu. Tänään jätin salin väliin, mut huomen kyl meen. Muutenkin väsyneempi olo kuin yleensä.. ehkä edellisten viikkojen haipakka meno verottaa nyt =(
Pääsiäinen ja pitkä vapaa tuli niiiiin hyvään saumaan!
 
Mua vituttaa kun lukasin tänään uusinta body lehtee ja siitä sen missä testattiin kaikkia "välineitä" siinä rannetukien kohdalla oli kirjotettu että naiset väheksyy rannetukien käyttöö ja naisilla on yleensä liian isot painot ja vajaat liikeradat ja 2nakin paksunen ranne että ihmekös ranteet on kipeet!! Mun mielestä ei sais yleistää koska on paljon miehiäkin jotka tekee ihan väärin ja IHAN liian isoilla painoilla ja niillä ne paikatkin hajoilee.. ja mun mielestä (kun salilla kattelee) monet naiset tekee paljon puhtaammin liikkeet kun miehet ja yleensä vähän liian kevyillä painoilla... No joo mut pointtina kuitenkin tuo että on yleistetty että YLEENSÄ NAISET...
(vähän ehkä sekava viesti :) )
 
taisin saada "pikavoiton" liikkuvan poliisin kamerasta. :( :curs: postia odotellessa.... muutenkin talous tiukilla niin ei olisi tällaista tarvinnut!
 
taisin saada "pikavoiton" liikkuvan poliisin kamerasta. :( :curs: postia odotellessa.... muutenkin talous tiukilla niin ei olisi tällaista tarvinnut!

Otan osaa. Vuosi sitten räpsähti mullakin. Maksoin sakon kerralla pois, mutta huomasin silloin, että siihen ois saanu maksuaikaa tosi paljon. Lisäksi sen voi maksaa erissä. Ja tossa muuten voi sit mennä parikin viikkoa, ennenkuin sen varsinaisen sakon saat kouraasi. Sielt tulee ensin ne kaavakkeet, jossa pyydetään ilmottaan kuka kyseistä ajoneuvoa ajoi. Poliisin ilmotusten vastaanotosta sit kävin hakemassa sen laskukaavakkeen. Kai toikin käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain.
 
Otan osaa. Vuosi sitten räpsähti mullakin. Maksoin sakon kerralla pois, mutta huomasin silloin, että siihen ois saanu maksuaikaa tosi paljon. Lisäksi sen voi maksaa erissä. Ja tossa muuten voi sit mennä parikin viikkoa, ennenkuin sen varsinaisen sakon saat kouraasi. Sielt tulee ensin ne kaavakkeet, jossa pyydetään ilmottaan kuka kyseistä ajoneuvoa ajoi. Poliisin ilmotusten vastaanotosta sit kävin hakemassa sen laskukaavakkeen. Kai toikin käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain.

mä sain pikavoiton kameran räpsäisystä viime vuonna toukokuussa. Sakkolasku tipahti heti seuraavana päivänä ja mukana oli lappu, jossa olisin voinut kiistää.

Maksoin laskun samantien mutta aika hyvin sille saa maksuaikaa ja voi maksaa pienissäkin erissä. Itseäni vitutti se niin paljon, että maksoin kerralla pois. Mutta nopeaa toimintaa oli ja tosiaan lasku heti mukana.
 
Sain niin hirveen flunssan että ei mitään järkee. Ei lähde edes ääntä inahdustakaan. Pitää kuiskaamalla puhua. Sitten vielä sain semmosen silmätulehduksen, että silmät härmii vaikka aukinaisina umpeen ihan hetkessä.
 
paskat lenkkarit, jotka joka kerta raastaa toista jalkaa.

Eilen vitutti rakas koirani, joka oli nykertänyt hienosti radion antennijohdon kahteen osaan. :curs:
Onni onnettomuudessa ettei siitä saa sähköiskua.
 
ei pelkästään tänään, vaan jo pari viikkoa. reenistä ei tuu hevon vi**uakaan outojen pääkipujen takia :curs: ei kärsi painoja nostella, ei mitään lenkkejä, ei MITÄÄN!! poskiontelot on kuvattu ja niissä näkyy jotain turvotusta. hierojalle pitäs mennä kunhan saa nää pillerit syötyä poskionteloitten takia. EN VOI SANOIN KUVAILLA FIILIKSIÄ TÄLLÄ HETKELLÄ. lihakset karisee ja just ennen näitä typeriä juttuja kulki niin mukavan nousujohteisesti :(

voi perse.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom