Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Itse suosin kuitenkin LaTeX:ia ja erityisesti teknillis-luonnontieteellisellä alalla olevia suosittelisin ehdottomasti opettelemaan sen.</mainospuhe> ;)

OT jatkuu: Toinen Latex-uskovainen. :)

Komppaan kaikkea faerien sanomaa. Kaikeksi huipuksi Latex on ilmainen (eikä se nyt oikeasti niiiiiin hankala ole oppia). :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni suivii tämä hirveä väsymys, taas kerran. Ja vähän kaikki muukin. Kuten se, että rintani ovat koko ajan kipeät ja selvästi isommat kuin ennen. Aivan helvetin ärsyttävää. Luultavasti olen tullut uuteen murrosikään.

Oot raskaana? Mä taas olisin mielissäni jos rinnat olis normaalia isommat... :D
 
Oot raskaana? Mä taas olisin mielissäni jos rinnat olis normaalia isommat... :D

Puuh. Mä arvasin, että joku heittää tuon kysymyksen. En ole raskaana, eikä ole kysymys PMS-oireista, enkä syö edes ehkäisypillereitä. Rintojen vähän isompi koko ei lohduta vitun vertaa, koska rinnat ovat oikeasti välillä tosi kipeät.
 
Se etten löydä " lempi fitness herkkusi ", (vai mikä se oli) - ketjua... Etsin valkuaispohjaista jotain..hyvää..kauhee menkka himo makeaan!
 
Jo toinen kerta tällä viikolla kun oon noussut viideltä jotta pääsisi treenaamaan ennen töitä, ja salikortti ei toimi!! Turhaa heräämistä tunnin etuajassa ja reissaamista 7km edestakaisin. Ei bensakaan ilmasta ole :curs:
 
1.5 vkon salitauko ollu ja eiku jatkuu. ;< Eka pääsiäine ja oli punttis kiinni eikä varaa muualle, sit risteily, sit darra ja sit iski flunssa. Nyt ei suju. Eikä saa ruokaakaa alas.





Ollos tyytyväine. ei 1,5vk ole paha aika. meitsi on ollu pois jo yli 3kk pois salilta ja sali on mun elämä joten olen masentunut.. ranne paskana, ei meinaa parantua kirveelläkään
 
Ollu koht 2viikkoo influenssan kourissa, ainaki viikko viel ilman treenailuja, HATUTTAA! Mut kaippa tää täst taas sit, kuha malttas vaan nyt levätä jottei tulis mitää jälkitauteja tähä päälle viel!
 
--------------------------------------------------------------------------------

Kokosinpa kaikki itsevarmuuteni kokoon ja meninpä sitten reippaana tyttönä ehdottamaan että alkaisin vetämään yhtä jumppaa tuossa syksyllä,kun oltiin erään toisen ohjaajan kanssa sellaista kaavailtu. No, sainpa ekana kuulla että oletpas hoikka ja mistäs tämä "johtuu" varsinkin kun viimeaikoina siellä on ollut kuulemmapuhetta siitä,miten tunneilla käy tosi hoikkia tyttöjä.. Omia tietojani kirjoittaessa selitin kyllä etten koskaan ole juurikaan tämän isompi ollut. Mun omasta mielestä tuollanen on verrattavissa ihan lihavien ihmisten työsyrjintään,josta nykyään puhutaan paljon. Ymmärrän toisaalta ettei liian hoikkia ihmisiä haluta ohjaajiksi jottei anneta huonoa esikuvaa,mutta sanotaanko sitten lihavillekin että "kylläpäs olet tukeva, mikäs siihen on syynä". Juuri kun olin hetkeks unohtanut tän mun laihuusongelman ja lakannut miettimästä omaa hoikkuuttani ja keskittynyt elämään niin eiköhän tule feedbäckiä joka kyllä palauttaa takaisin todellisuuteen. Sitäpaitsi tiedän että siellä on ohjaajana muakin hoikempi tyttö, mut ehkä hän on saanut sitten kuulla saman.. ei juma mutta tää asia syö mua. Ei syö..JÄYTÄÄ. Piti kerrankin moneen viikkoon tänäviikonloppuna lähteä johonkin ja ottaa rennosti mutta en kyllä kykene siihen. Onneksi äiti ajelee huomenna käymään niin on _pakko_ lähteä ulos kaupungille. Äh. Jos en kelpaa tällaisena hommiin niin en ole oikea tyyppi siihen konserniin.
 
Flunssa täälläkin, pahempi mitä muistan aikuisiällä sairastaneeni... Sentään vasta alle viikon ollut, mutta kun tänään piti saada tatska mitä olen venannut 5 kk. Arvatkaa minne siirtyi? 22.9... Eli yli 10 kk tulisi sitten odoteltua yhteensä.. Minut laitettiin peruutuslistalle, mutta ei mitän taetta tietysti että peruutuksia tulee, tai että ne olisivat sopivaan aikaan. Enkä haluais muuallekaan mennä. No, ei auta kun toivoo, että joku päivä parin kk sisään voin kirjoittaa ilostusketjuun, että sain nyt sen peruutusajan... Mut juuri nyt on mieli aika musta.
 
STRESSAA!

Olen ihan täysin pattitilanteessa. Lukuloma parhaillaan meneillään (kirjoitukset toukokuussa), rahat loppu ja haluaisin töihin. MUTTA pitäisi ehtiä lukeakin ja jotain 2-3 vuoroa viikossa töitä on vaikea löytää. Kirjoitusten jälkeiseksi ajaksi haluaisin myös hakea töitä, mutta kesällä on luultavasti tulossa uusi jalkaleikkaus ja siitä toipuminen vie ainakin 3kk.

Kaiken tämän lisäksi olen hakenutkin jo jotain paikkoja, mutta missään ei tunnu tärppäävän. Mulla on monta vuotta työkokemusta (enemmän kuin monella muulla 18-19-vuotiaalla) ja CV muutenkin kunnossa, mutta kun ei niin ei.... En nyt yhtään tiedä, mitä pitäisi tehdä. Voisin tietysti vaan olla nämä pari kuukautta, keskittyä lukemiseen ja niin edelleen, mutta en vaan pysty... En osaa olla ilman koulua/duunia enkä varsinkaan ilman säännöllisiä tuloja :(

Hakisin suoraan ulkomaille, mutta tosiaan tuo leikkaus vähän estää senkin. En tajua, miten esim. mun kämppis voi olla täysin tyytyväinen ilman mitään työtä/koulua. Mulla on ollut lukulomaa nyt keskiviikosta asti ja olen jo ihan turhautunut, vaikka olen lukenut ~5h joka päivä. Vittu kun kaikki taas kusee ja pahasti.
 
Ison vitutuksen nostattaa tuo lumisade! Tarttis päästä jo kakspyöräsellä liikkumaan, mut ei. Aina vaan tulee lisää ja lisää tuota valkosta shittiä.
 
Jos en kelpaa tällaisena hommiin niin en ole oikea tyyppi siihen konserniin.

Huh, aika erikoista... et siis päässyt töihin koska olet liian pieni? Työpaikka olisi joku huonojen itsetuntojen kerho? No ei, siis jollain tasolla ymmärrän tuon ja toisaalta en taas sitten ollenkaan. On häiritsevän helppoa ajatella, että syömishäiriöt ja ruumiinkuvan häiriöt (vai miksi niitä kutsuisi) syntyvät automaattisesti ikään kuin "matkimalla", mutta eihän se nyt niin mene. Paljon monimutkaisempi prosessihan siinä on kyseessä, vaikka oma osansa varmaan on juuri ns. laihuuden ihannoinnilla (joka sekään ei välttämättä ole ihan niin yleistä kuin kuvitellaan). Äh no en tiiä perkele.

Itseänihän nimittäin vituttaa vain se, että olen kipeä vähän joka kolkasta, ja pelkään kunnon taudin iskevän päälle. On vähän huonot hetket muutenkin sairastua. Lisäksi vituttaa, että joudun ottamaan kahdesta työstä vastaan sen, jota vähemmän haluan (palkan ja työnkuvan vuoksi): se kivempi paikka kun on myös epävarmempi, eli eivät voi vielä tässä vaiheessa luvata töitä kesäksi. Parin viikon päästä tilanne voi heilläkin olla jo toinen, mutta en tahdo elää epätietoisena, kun muutenkin asiat ovat vähän käymistilassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom