Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo mun rakki nappaa ulkona joka ikisen paperin suuhunsa minkä se vain näkee. Minä en yleensä ehdi edes huomata kun se jo hyppää ja nappaa jotain suuhunsa. Noh, tänään se sitten nappasi suuhuna jonku deekun paskantaman kasan (päällä paperia) tai ainakin ne paperit siitä. Niskasta ravistamalla sain sen suun tyhjennettyä, mutta luulen, että saattoi jo nielläkin tuota tavaraa. Nyt koko koira haisee paskalta vaikka pesin sekä koiran, suun, naaman, että hampaat ihan kunnolla jynssäämällä. Vituttaa niin saatanasti. Aivan helvetin ärsyttävää.

Eikä tuo haju edes ole pahinta vaan se kun miettii mitä kaikkia tauteja se voi tuollaisesta saada.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahdistaa kun mun työssäoppimispaikan pomo puhuu joka IKINEN päivä kaikille uusille ihmisille ja asiakkaille, että olen kyseisen yrityksen uusi työntekijä, tosin harjoittelija tittelillä - VIELÄ. :jahas: En kyllä mielestäni ole sanallakaan maininnut jääväni vakituiseksi saatika edes kesäksi kyseiseen paikkaan töihin.

Ja niin suuri ärsytys mulla nousee tästä siks, että mulla on melkein varma paikka avomiehen töistä, josta tulisi kivasti rahaa ku on yötyötä. Kiva vaan sit todeta loppukeväästä että "en jääkään tänne töihin btw" :curs: Enkä todellakaan halua sanoa sitä vielä, koska
A) en ole saanut vielä sitä toista kesätyötä ja
B) tulis varmaan mukava loppuharjoittelu, koska olen varma että tää pomo kohtelis mua inhottavasti loppuajan. Oon iha varma et se ei maksaiskaan palkkaa mulle (ei olla sovittu harjoittelupalkasta kun tietty haarukka, että se on 200-1000€, riippuen työtehtävistä). Se on vaan sen tyylinen. Enkä myöskään sitä riskiä halua ottaa.

Ja sit ärsyttää ku ihmiset ei ymmärrä miks en halua jäädä ko. paikkaan. En vain viihdy siellä, vaikka työtehtävät välillä saattaiski olla ihan kivoja. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää? :( Kyllä, saatan olla nirso varsinkin näin laman aikaan, mutta omapahan on asiani, ei muiden..
 
Ja sit ärsyttää ku ihmiset ei ymmärrä miks en halua jäädä ko. paikkaan. En vain viihdy siellä, vaikka työtehtävät välillä saattaiski olla ihan kivoja. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää? :( Kyllä, saatan olla nirso varsinkin näin laman aikaan, mutta omapahan on asiani, ei muiden..

Elä välitä muiden ajatuksista, sun asiahan se on :) Mua vituttaa meijän yläkertalainen... muuten ihan rauhallinen yksilö, mutta JOKA HELV**** YÖ klo23-24 alkaa IMUROINTI :wall: Ihan joka yö! Tuolla täytyy asua joku pahasti siivousneuroottinen tapaus...
 
Tänään vituttaa SWOT-analyysin teko itsestä. Eij jummarra! :jahas:

E; Plus että ajattelin painella ihan suosiolla tuota Edit-nappulaa tuolta alareunasta ja lisätä että opiskelu ylipäänsä ei just nyt nappaa, paitsi mahdolliset "rassaustunnit" (koneiden ja laitteiden käyttö ja huolto) iltapäivästä. Vaan kun nekin näyttäisi siirtyvän bändireenien takia, jotka taas vituttaa siitä syystä, ettei koko bändiä ensinnäkään saada kasaan (ainakin basisti puuttuu, ja toinen kitaristi mahdollisesti myös), ja ellei voida harjoitella koko revohkan voimin, ei tule koko bändihommasta mitään (ja ensimmäinen esiintyminen, johon koko bändi on sinänsä vastahakoinen mutta jonne se on buukattu melkeinpä kysymättä, on 7.4, elikkästä ensi viikon tiistaina.:jahas: ).

Ja opettaja tarttuu turhan tiukasti kahteen taukoa edeltävään minuuttiin.
 
Mä oon niin kyllästynyt töihin, että se vaikuttaa treeneihin. Olin aamulla vielä innoissani treenistä, mutta töiden jälkeen se tuntuikin pakkopullalta, vaikka sain penkkipunnerrukseen lisää painoja. Se ei tuntunut missään, ei mitään onnistumisen riemua tmv.
Puhumattakaan siitä että kaikki treenaamiseen liittyvät haaveet ja unelmat tuntuu ihan tyhmiltä, ihan kuin niitä ei voisi koskaan saavuttaa, koska olen vielä niin kaukana niistä. Prkln työ ja duunikaverit.
 
Vituttaa ankarasti kaverit jotka lojuu mun nurkissa! :curs: Ymmärrän ettei oo kivaa hengaa ulkona päivät pitkät kun sil ei ole asuntoa, mut ei se aina munkaan luona voi olla! Menis muualle! PRKL! Eikä puhe mee perille.
 
Oma mies ja sen veljet.

Ainut asia mistä tapellaan on yleensä sen veljet ja niiden suhtautuminen muhun (= olen ilmaa niille ja niiden muijille). Kumminki tässä on sellaset 3 vuotta mennyt et ollaan oltu myös sen veljien kanssa tekemisissä eikä ne vieläkään tiedä musta mitään eikä sen puoleen niitä kiinnostakaan, aina kun nähdään puhutaan vaan niistä ja niiden kuulumisista eikä ne ole edes kommentoinut mitään suurempiakaan tapahtumia. Esim. mentiin kesällä kihloihin, nuorempivanhempi veli ja sen muija onnitteli ainoastaan tuota mun miekkosta, ei mua vaikka oltiin siinä samassa paikassa. Ehkäpä tässä eniten nyt ottaa päähän se et tuo oma mies tietää tilanteen ja sen, miten mua rassaa tää koko asia eikä edes yritä tehdä asialle mitään.
 
Mua vituttaa, kun en saa aikaiseksi enää mennä salille töitten jälkeen!!!:curs: On muka niin väsynyt...Kummasti sitä jaksaa vetää viikottaiset jumppatunnit (ehkäö just siks ku on pakko:jahas:)!!

Mistä johtuu tää kummallinen väsymys ja vetämättömyys!!!

Ja täällä tuppukylässä punttisali sulkee ovensa kesäksi, sekin kyrsii oikein olan taka!!!!:itku:
 
Vituttaa ankarasti kaverit jotka lojuu mun nurkissa! :curs: Ymmärrän ettei oo kivaa hengaa ulkona päivät pitkät kun sil ei ole asuntoa, mut ei se aina munkaan luona voi olla! Menis muualle! PRKL! Eikä puhe mee perille.

Uskon et ärsyttää... Mun kaveri tuli joulukuun alussa Ausseista takas Suomeen eikä sillä ollut asuntoa tai duunia. Asutaan vieläkin tässä mun yksiössä kahdestaan :) Eli täällä on onneksi mennyt ihan hyvin, vaikka aika räjähdysaltis järjestely.

Mua vituttaa lukumotivaation puute. Koitin lukea hissaa, mutta ei... ei pysty. Kirjat haiseekin pahalle.
 
Ostin takin josta pitkästä aikaa tykkäsin. Se jopa kaihersi mieltä lauantailta kun ekan kerran kokeilin. Toin kotiin ja miehen reaktio oli yninää. Meni fiilikset enkä tiedä tykkäänkö siitä sitten enää :curs:
Nyt pohdin palauttaako vai eikö, ehkä nukun yön yli.
 
Vituttaa lähteä töihin eilisen hysteria kohtauksen takia..
Annoin asiakkaalle alennuksen, josta seurasi tyhjänpäivänen vittuilu ja mun morkkaaminen 3asiakkaan edessä..
Siis nyt puhutaan 5%-alennuksesta :rolleyes: Sain kuulla kunniani ja asiakkaat sääli mua :curs: Pysyin kuitenki itse asiallisena, mikä varmaa löi lisää löylyä vittuiluun. Tämän jälkeen sain kuulla, kuinka mä olen pilannut kaiken ja tehnyt turhaa työtä. Mun täytyy myös tehdä asiakastöitä omalla ajalla, että saan pomon tyytyväiseksi. Sanoin pomolle kun asiakkaat olivat lähteneet, että olen hakemassa toista työpaikkaa. Siitä seurasi pomon idioottimainen typerä möksötys kohtaus, mikä kesti 2tuntia. :jahas:

Ihanaa mennä töihin :curs: ja tämä toistuu joka kerta kun olen pomon kanssa työvuorossa, muiden kanssa ei kyllä ole ongelmia..
 
Mä olen niin tyhmä!!!!! :curs: :curs:

Eilen salilla jalkatreenissä tein kovien kyykkyjen jälkeen sellasessa prässissä missä yleensä en ole tehnyt.
Aika monta sarjaa oli jo alla ja viimesessä 200kg jolla piti joku 8-10 tulla vielä. Työnsin painon ylös ja huomasin että mulla on alaselkä vähän huonosti. Ja mitä sitten teenkään, alan siinä painojen ollessa jalkojen päällä korjaamaan sitä selän asentoa!! --> kauhia rutina ja pauke alaselässä...

Nyt sitten vähän kauhunsekaisin tuntei odotan mitä tässä seuraa. Mitään kovaa kipua ei siitä tullut. Tänään vähän pistää tonne alaselkään säteilee pakaraan, mutta edelleenkään mistään kovasta kivusta ei ole kyse. Sormet ja varpaat ristissä että siellä vaan lukot paukku auki eikä mitään menny rikki. Mut voi jumankeuta!! Mitä helvettiä mä oikein ajattelin?!?
 
Mä olen niin tyhmä!!!!! :curs: :curs:

Eilen salilla jalkatreenissä tein kovien kyykkyjen jälkeen sellasessa prässissä missä yleensä en ole tehnyt.
Aika monta sarjaa oli jo alla ja viimesessä 200kg jolla piti joku 8-10 tulla vielä. Työnsin painon ylös ja huomasin että mulla on alaselkä vähän huonosti. Ja mitä sitten teenkään, alan siinä painojen ollessa jalkojen päällä korjaamaan sitä selän asentoa!! --> kauhia rutina ja pauke alaselässä...

Nyt sitten vähän kauhunsekaisin tuntei odotan mitä tässä seuraa. Mitään kovaa kipua ei siitä tullut. Tänään vähän pistää tonne alaselkään säteilee pakaraan, mutta edelleenkään mistään kovasta kivusta ei ole kyse. Sormet ja varpaat ristissä että siellä vaan lukot paukku auki eikä mitään menny rikki. Mut voi jumankeuta!! Mitä helvettiä mä oikein ajattelin?!?

Me käymään jossain lääkärissä, et ne ottaa kuvat. Mä varmaan ylireagoin, mut kun mulla itellä on selkä leikattu, ja tiedän kuinka helvetillistä piinaa selkävammat voi olla. Vaik siel ei mitään ois tuhoutunutkaan, ni saisit ainakin mielenrauhan.
 
Ostin takin josta pitkästä aikaa tykkäsin. Se jopa kaihersi mieltä lauantailta kun ekan kerran kokeilin. Toin kotiin ja miehen reaktio oli yninää. Meni fiilikset enkä tiedä tykkäänkö siitä sitten enää :curs:
Nyt pohdin palauttaako vai eikö, ehkä nukun yön yli.

Ja pöh! Jos itse siitä pidät ja kerrankin löysit hyvän niin miehen kommentoimattomuus ei saa sitä pilata. Miehet ei vaan ymmärrä, että pitää sanoa selvästi, onko vaate hieno vai jotain muuta. Mä saan usein kuulla "joo" tai "ihan kiva" kysyessäni mielipidettä jostain vaatteesta (tai jopa uusista silmälaseista!). Miehille pelkkä "joo" on jo mielipide. ;) Sitä sitten tulkitsen oman mieleni mukaan.
 
Word 2003 tekee mut hulluksi. Mä en osaa laittaa sivunumeroita alkavaksi vasta johdannon jälkeen sivulta 3. Vaikka oon googlannut ohjeita ja seurannut niitä niin ei pentele onnistu. :curs: :itku: Ja mun kandi on tota numerointia ja kielenhuoltoa vaille valmis.
 
Word 2003 tekee mut hulluksi. Mä en osaa laittaa sivunumeroita alkavaksi vasta johdannon jälkeen sivulta 3. Vaikka oon googlannut ohjeita ja seurannut niitä niin ei pentele onnistu. :curs: :itku: Ja mun kandi on tota numerointia ja kielenhuoltoa vaille valmis.

Hemmetti. Muistan hämärästi, että muinoin jossain omissa seminaariryhmissä tämä oli hirveän suuri ongelma monelle. Miksi muuten tuon pitää alkaa vasta johdannon jälkeen? Meillä oli niin, että kansilehti oli nolla, ja numerointi alkoi sisällysluettelon jälkeen sivulta kaksi. Siitä huolimatta tämä aiheutti hirveitä ongelmia, moni kiersi sen pitämällä kansilehden omana tiedostonaan. Tai pystytkö tekemään työn viimeistelyn loppuun koneella, jossa on uudempi Word? Vaikka yliopistolla mikroluokassa? Toivottavasti ongelma ratkeaa, tuo on niiiiiiin ärsyttävää.

Itseäni suivii tämä hirveä väsymys, taas kerran. Ja vähän kaikki muukin. Kuten se, että rintani ovat koko ajan kipeät ja selvästi isommat kuin ennen. Aivan helvetin ärsyttävää. Luultavasti olen tullut uuteen murrosikään.
 
Sen sivunumeroinnin PITÄISI onnistua seuraavasti: laitat johdannon jälkeen section breakin, eli insert> break > section break. Sitten laitat sivunumeron sille sivulle mistä sen pitäisi alkaa ja otat page numbersin alta >format > start at 1 (eikä continue from previous section).

Ja jotta ei olisi aivan OT :) , niin vähän vituttaa että kohta on viikon verran kävellessä pistänyt kylkeen ja välillä yläselkään / kylkeen vihloo. Kummaa, että se ei tunnu muussa liikunnassa. Ilmeisesti olen onnistunut saamaan kyljen jotenkin jumiin :eek:
 
Ukko taas v-mäisellä päällä...Eilen alkoi mulle napisee, kun huomautin hänen netin käytöstään!! Istuu aamusta iltaan nettiautossa ja kotihommat jää minun vastuulle!!!:curs: Minä olen päivät töissä ja hän saa olla kotona...

Aamulla alko uus napina, et joku fucking-mato leviää netissä ja ON MINUN SYY jos kone jumii!!! CAN YOU BELIEVE IT, SISTERS?!?!?

Sättänä, et kyllä osaa ärsyttää taas yhen kerran...

Onneks pääsee töihin "pakoon"...:jahas:
 
Word 2003 tekee mut hulluksi. Mä en osaa laittaa sivunumeroita alkavaksi vasta johdannon jälkeen sivulta 3. Vaikka oon googlannut ohjeita ja seurannut niitä niin ei pentele onnistu. :curs: :itku: Ja mun kandi on tota numerointia ja kielenhuoltoa vaille valmis.

OT: Olethan käyttänyt tyylejä? Suurten kirjoitustöiden tekeminen ilman tyylejä on mielestäni todella hasardia, sillä ulkoasun säätäminen on huomattavasti hitaampaa. Word lienee ihan hyvä tekstinkäsittelyohjelma, jos sitä osaa käyttää. Itse suosin kuitenkin LaTeX:ia ja erityisesti teknillis-luonnontieteellisellä alalla olevia suosittelisin ehdottomasti opettelemaan sen. Ensimmäisellä kerralla se on toki kohtalaisten tuskaista, mutta kun sen kerran oppii, tapahtuu kaikki uskomattoman helposti: kuvien ja taulukoiden numerointi on automaattinen (tämän toki saa Wordiinkin), viittausten teko on helppoa ja ne menevät automaattisesti oikein, kaavojen kirjoittaminen on monta kertaa nopeampaa kuin Mikkisoftan Equation editorin käyttö...

</mainospuhe> ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom