Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan outoo! Paino tippuu, pienenen, mutta reidet ja pohkeet näyttää räjähtävän! On nimittäin tässä ihan pieneen hetkeen syntynyt aivan kauheasti uusia kasvuarpia! Voiko laihtumisesta tulla tuollaisia? En nimittäin usko, että jalat olis kasvanu dieetillä niin paljoa vaikka pohkeisiin onkin tullut hieman lisää.

Mun reidet ja pohkeet on aivan törkeän ruman näköiset jo nyt ja näitä näkyy löytyvän joka aamu enemmän. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa edesvastuuttomat ihmiset, joka päivä kuulee ku yhä nuoremmat ja teinimmät pamahtaa paksuks ja sit se on niin ihquuuuuuuuuu ku saa beibin. Arrrrgh :curs: Mua vaan vituttaa se, et ne on kakaroita iteki ja sit niil on yhtäkkii vauva ja sit ne ei tajuu et se ei oo mikää kertakäyttö juttu, ei mikää baby born jonka voi ostaa kaupasta ja heittää roskiin. Ja ku tosta on tuntunu tulevan hirveä muoti viel teinien keskuudessa..

Enkä edes tiedä miksi tosta murehdin, ku ei asia mulle kuulu, mutta surettaa ja vituttaa silti.
 
Mä haluan etelänmatkanavioeronuudensuvunuudenelämänhermoloman tai edes pään tyhjennyksen ja ymmärtäväisen aviomiehen, jolla ei aina tarvii olla MIELIPIDETTÄ kaikkeen. Mutta kun ei niin ei.:(:itku:
 
Viimeksi muokattu:
Aivan outoo! Paino tippuu, pienenen, mutta reidet ja pohkeet näyttää räjähtävän! On nimittäin tässä ihan pieneen hetkeen syntynyt aivan kauheasti uusia kasvuarpia! Voiko laihtumisesta tulla tuollaisia? En nimittäin usko, että jalat olis kasvanu dieetillä niin paljoa vaikka pohkeisiin onkin tullut hieman lisää.

Mun reidet ja pohkeet on aivan törkeän ruman näköiset jo nyt ja näitä näkyy löytyvän joka aamu enemmän. :(
:offtopic:

Joskus aikanaan laihduin ja sain siitä hyvästä reisiini "raskausarpia", mutta mulla ne ainakin on niin haalistuneet koska tuosta on jo kauan aikaa. Toivottavasti sinullakin ne haalistuvat ennen pitkää! :)
 
kirjoitanpa pitkästä aikaa tänne. Kylläpä vituttaa. GASTRIITTI:curs: Arvatkaa sattuuko?! Nyt alkaa lääkkeet vaikuttaa, ehkä en oksennakaan kohta verta. Ja puolisoni muuttaa tänään OULUUN. Siitä minulle ilmoitettiin viikko sitten. How wonderful. Kerrankin vielä näen lottomainoksen jossa lukee "Elämä voi muuttua" niin saa pian tulla valkotakkiset hakemaan..
 
Mulla on ollut 10 vuotta pakarassa rasvapatti ja se keksi perkele tulehtua juuri NYT, kun treeni maittais, dietti alkais eikä flunssakaan enää vaivaa. Vatta meni ihan rikki viikon mittaisesta antibioottikuurista - kaks päivää sen loppumisen jälkeen mokkula tulehtu uudestaa ja nyt se leikataan. ---KELE!!!!:curs::curs::curs:
 
Aivan outoo! Paino tippuu, pienenen, mutta reidet ja pohkeet näyttää räjähtävän! On nimittäin tässä ihan pieneen hetkeen syntynyt aivan kauheasti uusia kasvuarpia! Voiko laihtumisesta tulla tuollaisia? En nimittäin usko, että jalat olis kasvanu dieetillä niin paljoa vaikka pohkeisiin onkin tullut hieman lisää.

Mun reidet ja pohkeet on aivan törkeän ruman näköiset jo nyt ja näitä näkyy löytyvän joka aamu enemmän. :(

Laihduttaessani 20 kilogrammaa muutamia vuosia sitten myös minun vatsaani sekä reisiini tuli ns. kasvuarpia. Nyt, pari vuotta myöhemmin, -arvet ovat suurimmaksi osaksi poissa. Don't worry! Tsemppiä dieettiin Dutteri. :thumbs:
 
kirjoitanpa pitkästä aikaa tänne. Kylläpä vituttaa. GASTRIITTI:curs: Arvatkaa sattuuko?! Nyt alkaa lääkkeet vaikuttaa, ehkä en oksennakaan kohta verta. Ja puolisoni muuttaa tänään OULUUN. Siitä minulle ilmoitettiin viikko sitten. How wonderful. Kerrankin vielä näen lottomainoksen jossa lukee "Elämä voi muuttua" niin saa pian tulla valkotakkiset hakemaan..

Piti ihan googlettaa mikä gastriitti on. Kuulostaa veemäiseltä. Tsemppii!
 
Laihduttaessani 20 kilogrammaa muutamia vuosia sitten myös minun vatsaani sekä reisiini tuli ns. kasvuarpia. Nyt, pari vuotta myöhemmin, -arvet ovat suurimmaksi osaksi poissa. Don't worry! Tsemppiä dieettiin Dutteri. :thumbs:
Kiitos! :)

On tää arpijuttu kyllä outoo. Pohkeissa voi olla ihan kasvun takia kun oon näin dieetillä saanu sen sentin sinne lisättyä kokoa, mutta reidet ei oikein käy järkeen.

Nyt kun peilailin ni kohta on muuten molemmat kainalotkin auki. :( Toisaalta penkkitulos on noussut nyt runsain mitoin joten ehkäpä sielläkin on tapahtunut ihan sitä kasvua. Emmätiä.

Ehkäpä nuo lähtee ajan kanssa. Toisaalta emmä pane arpia niin pahakseni jos sillä hinnalla saan timmin kehon.
 
Kiitos! :)

On tää arpijuttu kyllä outoo. Pohkeissa voi olla ihan kasvun takia kun oon näin dieetillä saanu sen sentin sinne lisättyä kokoa, mutta reidet ei oikein käy järkeen.

Nyt kun peilailin ni kohta on muuten molemmat kainalotkin auki. :( Toisaalta penkkitulos on noussut nyt runsain mitoin joten ehkäpä sielläkin on tapahtunut ihan sitä kasvua. Emmätiä.

Ehkäpä nuo lähtee ajan kanssa. Toisaalta emmä pane arpia niin pahakseni jos sillä hinnalla saan timmin kehon.

Älä muuta sano! Olin itsekin erittäin ihmeissäni, kun niitä arpia vain ilmestyi. Nyt ne ovat lähestulkoon poissa, alavatsassa näkyy vielä muutamia, mutta ei haittaa, koska vatsani ei ole muutenkaan esittelykunnossa. :D
 
Makselin just Kelalle opintotukia takaisin aika sievoisen summan ja tottakai nyt pitää kiduttaa itteesä miettimällä, et mitä kaikkea sillä rahalla olis voinut tehdä ja ostaa. Lisäksi kauhee koti-ikävä porukoitten helmaan, menkat vituttaa, juurikasvu tukassa vituttaa, treeni ei kulkenut aamulla :( Oliskohan tässä vielä jotain... Ihan turha päivä.
 
Vituttaa kun maha on taas kipeä. :itku: Ja sekin tavallaan vituttaa että juokseminen (tai hölkkääminen) kiinnostaa tällä hetkellä n. 100 x enemmän kuin puntti.
 
Nukuttiin likan kanssa molemmat tosi huonosti yöllä ja sitten klo 5:45 kun noustiin lopulta ylös, hiffasin, että silmätulehdushan sillä on. Soitin sitten äitille, ettei sen tarvikaan tulla lapsenvahdiksi ja laitoin koulukaverille sähköpostia, että ottaa mulle kaikki materiaalit, mitä tänään jaetaan.

Klo 8 soitin terkkariin:
Minä: "Moi tässä on TaaperoKärry, mulla olis tällanen 11kk tyttö, jolla on silmätulehdus."
Täti: "Hmm.. Jaa.. Ja mitenhän se oireilee?" :david:
Minä: "No se on punainen ja rähmii." (Teki mieli sanoa, että likka ontuu oikeeta jalkaa, oli niin harvinaisen hölmö kysymys)
Keskustelu kesti vielä n.10min, käytiin läpi hampaiden määrä, nukkumisasiat.. Kunnes täti lopulta antoi lääkäriajan.

Lääkäri oli sellainen pikimusta kaveri, joka ei puhunut suomea mainittavan hienosti. Tajusin, että se on se sama kaveri, joka kirjoitti siskolleni "antibaiootika poskaonkalon tulehdukseen".

Sisällä lääkärissä kesti n. 0,5min. "Se on silmatulehdus, mina laitta antibaiootika" :rock:

Harkitsin, että olis lähdetty yhdessä likan kanssa ruotsin tunneille lääkärin jälkeen, mutta ei sitten menty, kun mulla oli vähän heikko olo... No p*rkele kuumeenhan se lykkäsi. Kaiken muun kurjuuden lisäksi eilen oli pirun hyvä treeni, joten tänään olisi ollut jo valmiiksi paikat kipeenä, nyt sitten vielä kuumesärky kaupanpäälle :curs:

Mutta kertokaahan mulle:
MINKÄ V*TUN TAKIA NE SILMÄTIPAT EI OLE RESEPTIVAPAITA???

(Mies on onneksi ollut tänään tosi enkeli ja hoitanut lapsen ja koiran tosi kiltisti töistä tultuaan, lisäksi sillä on uskomattoman taitavat ja näppärän nopet sormet, kun pitää laittaa niitä silmätippoja huutavalle ja kiemurtelevalle mukulalle :haart: )
 
Pännii kovasti katellaa hyvässä kunnossa olevia mimmejä, jotka treenaa kunnon painoilla samalla ku ite huidot jollain stnan ilmapainoilla...Myönnettäköön että aikamääreet saattavat vaikuttaa asiaan, mutta kuitenkin. Samalla kun itkin itsekseni omaa pienuuttani kuulin että sali suljetaan huhtikuun lopussa! Loistavaa; taas saa pistää tutkan päälle uusi sali tähtäimessä.

Ei siis mitään vakavaa tällä kertaa, kunhan pännii...
 
Yritin eilen käydä ostamassa Oulun uimahalliin sarjalippua liikuntaseteleillä ja niillä seteleillä voi maksaa kuulemma vain kertamaksuja. Ei sitte uida Oulussa p*kele.
 
Tosi nätin sään iski taas :/
 
Mä haluan etelänmatkanavioeronuudensuvunuudenelämänhermoloman tai edes pään tyhjennyksen ja ymmärtäväisen aviomiehen, jolla ei aina tarvii olla MIELIPIDETTÄ kaikkeen. Mutta kun ei niin ei.:(:itku:

Samat mietteet, mutta vialla on avomies, jolla ei ole mitään mielipidettä mistään.
 
Tapahtuipa hetki sitten tällainen tapaus: aloin kuunnella kun
naapurihuoneistosta alkoi kuulua suunnaton meteli, myös omasta
kylppäristäni koska naapurin kylppäri on seinän takana. Menin katsomaan
kylpyhuoneeseen ja lavuaariin oli viemäristä purskahtanut ruskeaa töhnää
(suomeksi: paskaa) kuten myös suihkun viemäristä. suihkutin ne heti pois
ja avasin oven ja kurkkasin mitä naapurissa tapahtuu. Pari putkimiestähän
ne siellä avasi naapurin viemäreitä, ja toinen sanoi "mitäs mää sanoin
että purskahtaa naapurillekin". Tämän jälkeen kummatkin putkimiehet
likaisissa työvaatteissaan tulivat asuntooni tsekkaamaan kylppäriä
paskaiset työkengät jalassa. Onneksi ei tarvinut omaa viemäriäni avata.
Mutta kaksi asiaa: a) Vaikka nämä ovat "vain"
opiskelija-asuntoja, nämä ovat sentäänn KOTEJA; kuinka monen kotiin mennään
talsimaan KENGÄT,etenkin likaiset työkengät jalassa?!? Mahtaa olla
melkoinen kulttuuri. b) Miksi ihmeessä minulle ei informoitu tuosta
avauksesta ja varoitettu paskan purskahtamisesta viemäreistäni?

Anteeksi epäkorrekti kielenkäyttö, mutta ymmärtänette varmaankin jos
teidän KOTIINNE tultaisiin samalla tavalla tai teille sattuisi
samanlailla. Kaiken lisäksi mulla on paskasen turvakengän jälki kylppärin matossa ja siellä haisee nyt viemäri. Eli paska.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom