Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole ollut flunssaa yli kuukauteen ja nyt sitten ekat oireet tulee. Noh, otetaan sitten rauhallisesti ja palataan salille vasta kun on parempi fiilis. Tää ois niin turhauttavaa, ellei kaveri ois tuonut mulle kirjan ja pari tuotantokautta brittiläistä komediaa lainaksi, ainakin aika kuluu.
Treeni ärsyttää tosin myös. Mulla on liian monissa liikkeissä ongelmia tekniikan kanssa. Pitää katsoa treeniohjelma paremmin sitten ajan kanssa.
 
Poikaystäväni mielipide, että pikkuiset jenkkakahvani johtuvat mun "kummallisesta" syömisestä (tarkoittaen siis maitorahkaa, kananmunia ym. proteiinipitoista). Selitä siinä sitten.
 
Pyllylleen meni tämä viikonloppu, kun kipeenä tuli syötyä ibumaxia nii ne aiheuttivat nyt ikävän ripulin :( Tänä viikonloppuna ei siis poikkiksen viereen pääse :itku: Ja viime viikonloppuna poikkis olis vuorostaan mahataudissa..
 
Tää vaan pahenee koko ajan tää mun tauti. Ihan hillitön hengenahdistus ja yskä ja räkää erittyy niin etten niistämään ehdi. Ja mul on illalla työvuoro, jota en saa peruttua, ellen sitten mee sairaalan ensiapuun istumaan neljäksi, viideksi tunniksi. Kaikista sairaspoissaoloista tarvii olla lääkärintodistus jos haluu palkan. Mä varmaan tukehdun yskänkohtaukseen.
 
Aika raskas muutto ollut, pientä takaiskua ollut kokoajan. Nyt alkaa valoakin näkyä, mutta mies lähti sitten puolentoista viikon työmatkalle Japaniin. Olen yksin koiran kanssa uudessa kodissa, joka on puol rempallaan, enkä saa kaikkia juttuja laitettua kuntoon ilman apua, ja voisin oikeasti itkeä. Mulla tulee sitäpaitsi ikävä ja kun tuo on kokoajan reissussa :(
 
vituilleen meni. Eli jälleen oireita, jotka tulee ku tapaan lähisukulaisia:(
Erotaan poikaystävän kanssa -> kämppä pitäis löytää, ei löydy. Stressi koulusta ja työnsaannista.
 
Maha ei toimi taaskaan niinkuin pitäisi. Pitäisi kai soittaa oikeasti sinne tohtorisedälle ja varata aikaa, haluttaisi kyllä tietää onko tämä jotain keliakiaa tms kun oireet viittaisi siihen suuntaan.
 
Mulle tulee vieraita, ja oon ihan kipee vieläkin. Arvoin pitkään, teenkö kinkkupiirakan vai koukkasenko kaupan kautta ja haen jätskipaketin tms. Päätin olla kunnon emäntä ja tein sen piirakan. Muuten hyvä, mut päällisestä unohtui ruokakerma, joten tuli kuivaa. ELi nyt sit kuitenkin joudun menemään kauppaan, kun ei tota oo kiva tarjota. Tämmöstä tää sit on, pää täynnä räkää.:curs:
 
Oma peilikuvani aiheuttaa tällä hetkellä suuria inhon tunteita. Tällainen päivä tänään.

Koira on opetellut jalon taidon avata ovia. Säikähdin aivan hirveästi, kun koira oli lähtenyt ulos sillä aikaa kun itse olin vessassa.
 
Olen taas kerran ihan loppu. En kyllä tiedä, jaksaako se enää edes vituttaa... Lähinnä tuntuu tosi tyhjältä ja jotenkin surulliselta.

Juttelin tänään äidin kanssa puhelimessa ja olisin kaivannut edes jotain tukea ja kannustusta esim. koulujuttuihin, mutta ainoa kommentti minkä sain oli harmittelu siitä, miten mulla on ne kaks vitun E:tä pilaamassa mun kansallisen puolen yo-todistusta!

Sitten ihmetellään, miksi olen tällainen perfektionisti itseni suhteen, miksi teen aivan liikaa duunia ja miksi vaadin itseltäni liikaa :jahas:
 
Työt on persiistä, opintolinja johon haluan hakea, sillä on kaksi koulutuspaikkaa päiväkoulutuksessa ja toinen on turussa. Mä haluan sinne linjalle, mutta en haluaisi muuttaa helsingistä pois. '
Aikuiskoulutus on kolmas vaihtoehto, mutta iltaopiskelu ei ole mun heiniä.
Mua ahistaa muutenkin ihan saamaristi tää kaikki, joten treenikin kärsii.
 
Miten aikuinen ihminen pystyy tekemään itsestään ihan idiootin/narrin/ääliön (jatka mielesi mukaan) miehen edessä, josta pitää kovin...:(
 
Miten aikuinen ihminen pystyy tekemään itsestään ihan idiootin/narrin/ääliön (jatka mielesi mukaan) miehen edessä, josta pitää kovin...:(
valitettavan helposti.. :jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom