Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ei yksi mässäily pilaa 16 päivän hyvää putkea. Nyt taas jatka samaa mässytöntä linjaa, niin hyvä siitä tulee! Ei se nyt niin haittaa jos vähän repsahtaa, kunhan ei jää putki päälle :D

Kiitos kannustuksesta! Itseasias perään meni vielä puolikas levy sinistä ennenkun toppi tuli, mutta alkoi juuri 2 vkon loma - heti aamusta lenkille:whip:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun treeniohjelma joka näytti ihan kivalta aluksi, tuntuu jotenkin kurjalta. Varmaan johtuu siitä etten osaa tehdä maastavetoa oikein vielä. Pitää vaan harjotella tunnollisesti.
 
Huoh. Oon niin surkea ja ihailen ihmisiä joilla on sosiaalisia taitoja ystävyyssuhteiden ylläpitoon. Ihan sellanen olo että kaikki vaan luisui johonkin pois :/
 
Vatuttaa tuo kuriton koira PRKL! Veti äitini juuri kumoon tuolla liukkaassa ulkoportaikossa ja äiti loukkasi jalkansa ja koiranryökäle vielä karkasi :curs:. Sitten sisko kehtasi vielä itkeä tillittää kun ei ollut ketään ajokykyistä viemään sitä jonnekin tyttöjen pikku lentopallo-kerhoonsa.

Kiitos kannustuksesta! Itseasias perään meni vielä puolikas levy sinistä ennenkun toppi tuli, mutta alkoi juuri 2 vkon loma - heti aamusta lenkille:whip:
Hehheh, minun edellisestä suklaakrapulasta on vain 5-6 päivää ja nyt tänään se iski aivan hirveänä :D. Se oli melkein koomista. Mitä tahansa yritinkään syödä vaimentaakseni sen kutsua ei auttanut. Tuntui että sellainen vanne kiristyi pään ympärillä. Istuin katsomassa telkkaria ja kun hetkeksi ehdin unohtaa... "Fazerin siniset levyt, vain euro kuuskytä plaaplaa"-sanoo joku K-supermarketin mainos. Ja vesi herahtaa kielelle. Sitten sinnittelin vielä Salkkarien mainostauon verran ja kun näin hitto vie sen Pepin mussuttamassa jotain karkkipussia siinä sohvalla niin se oli viimeinen naula arkkuun! Kohta oli mullakin suklaata suussa :D.
Varmaan jotain painetta tullut tästä että olen lähiaikoina jopa hieman kiristynyt. Aloin huhkia ja liikkua vain enemmän ja syödä puhtaammin ja tässä se nyt nähdään. Kroppa ei tykännyt ja vaati itselleen lomaa. Vähän hitaampi tahti olisi paikallaan.

Ja huomenna sitten reippaasti mäkilenkille :whip:
 
Ottaa päähän tämä flunssa mikä on vaivannut viime viikosta lähtien. Aaaargh! Just äsken nappasin taas buranaa ja nyt juon kuumaa mehua. Hrrr. Sairastaminen on niin kamalaa, tulee hirveän passiivinen olo ja kun minä oon tämmöinen touhottaja että paikallaan ei voi kauaa pysyä :D Tahtoisi niin kovasti salille!
 
On vituttanut aika monikin asia tänään, mutta tässä illalla pääasialliseksi vitutuksen lähteeksi on noussut asuminen/asumisjärjestelyt.

Paras kaveri tuli takaisin ulkomailta tossa joulukuun alussa eikä hänellä ollut vanhempia, asuntoa, töitä eikä ylimääräistä massia. Päätettiin sitten, että hän muuttaa aluksi mun luo mun yksiöön ja sitten kun saa töitä, aletaan etsiä isompaa kämppää ja muutetaan sinne.

Nojoo, yhteiselo on sujunut oikeastaan ihan hyvin, tullaan hyvin toimeen eikä tilanpuutekaan ole ollut ongelma, mutta mua alkaa pikku hiljaa ahdistaa. Olen nyt "pakomatkalla" vanhempieni luona, mutta täälläkään en saa olla yksin. Olen kuitenkin ollut yksikseni viimeiset ~3v, joten en ole tottunut siihen, että on koko ajan joku siinä lähellä. Tuntuu etten pysty hengittämään, saati sitten keskittymään omiin juttuihini. Rakastan kämppistäni ja hän on just sellanen ihminen, jonka kanssa voi olla ihan hiljaakin, mutta silti... Haluan omaa aikaa, haluan olla ihan yksin.

Tätä kirjoittaessa alkoi vituttaa oma perusluonne ja tämä sitoutumiskammo, joka pätee ihan kaikkeen :jahas: Mutta onpahan ainakin helppo lähteä kesän jälkeen vittuun täältä, ei jää ikävä mitään kun mikään ei ole päässyt tarpeeksi lähelle itseä.
 
Vituttaa, kun en tajua opponoitavasta työstä mitään. Oon lukenut sen pariin otteeseen enkä vieläkään osaa sanoa siitä mitään. :( Ainakin se on täynnä kirjoitusvirheitä, niin jotain voin ainakin kommentoida.

No ala valita, mina en edes tieda, mita tarkoittaa 'opponoitava'. :lol2:
 
Tein sen mitä ei ois ehkä pitäny tehä...

vittuuntuneena siitä etten kasva mihkään niin päätin vaihtaa treeniohjelmaa, innostusta oli ja ehkä vähän liikaakin... Otin uudeks liikkeeks maastavedon ja lisäilin innoissani painoja.
Mut nyt on selkä niin jumissa et en voinu eilen mennä salille. :( Yritin vähän venytellä ja se autto pikkasen. Täytyy kattoo jos tänään pääsis...
 
Ärsyttää kun en osaa nykyisin nukkua. Pari yötä tossa meni ihan ok mutta viime yö! Niin kuin en olisi nukkunut silmällistäkään. Uni tuntuu olevan jotenkin tosi pinnallista koko ajan, sellaista että on puoleksi hereillä. On kyllä vähän hoopo-olo taas ja kaikkea pitäisi päivän aikana jaksaa.
 
vituttaa, kun joka yö pitää herätä vähintään kaksi kertaa siihen, että on pakko käydä vessassa. Aina kun on päässyt hyvään uneen, niin sitten heräää käymään vessassa... saatana sentään.
 
Mulla on muuten aina sama, mutta se ei vituta.
Koko loppusyksyn ja talven oonkin nukkunut niin, että herään tunnin välein muutenkin, mutta siihenkin totuin jo niin hyvin, etten jaksa enää lääkäriin. Kai se menee ohi.

Tänään mua ei vituta mikään, eli ihan ot koko postaus :D
 
Mua arsyttää kun perjantaina on siskon Häät, mutta minun pitää mennä pääkaupunkiin hakemaan passin, jotta pääsen maaliskuun alussa matkalle. Prkl:n byrokratia!!! Mikään muu päivä ei käy kuin just tuo pe 20.2. No, ehkäpä se järjestyy sillä että lähtee aamuvarhain ajelee ja eiköhän sitä sitten paluumatkalla vaihtaa vaatteet jossan huoltsikan vessassa ja suoraan häihin siitä :rolleyes: Ei nyt edes ärsytä kun on noinkin hyvä suunnitelma :hyvä: Kyllä vähän harmittaa vieläkin :(
 
vituttaa, kun joka yö pitää herätä vähintään kaksi kertaa siihen, että on pakko käydä vessassa. Aina kun on päässyt hyvään uneen, niin sitten heräää käymään vessassa... saatana sentään.
Joo, sama juttu. Viime yö oli itse asiassa melko harvinainen, taisin herätä yöllä vain kerran tai kaksi. Yhtenäiset, pitkät ja rauhalliset yöunet ovat minulle poikkeuksellista herkkkua.

Tässä on sellainen vitutus päällänsä, että ei oikein tiedä mitä sanoisi. Vammojen hoidossa ja ohjeistuksissa tapahtui vissiin vähän monellakin taholta - myös omaltani - jonkinlaista kämmäämistä, ja nyt on sitten sairaslomaa ja treenitaukoa jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Yhtäkkiä tajusin, kuinka vähän on enää aikaa kauden tärkeimpiin kisoihin, ja vähän tuntuu siltä, että peli on menetetty. Vituiksi meni tämäkin kausi, kaikista hienoista suunnitelmista huolimatta. Aika pitkälti tästä voi syyttää tietenkin itseään, mutta hieman on lekurissakin vikaa. Luulisi, että kun on valmis maksamaan erikoislääkärille pääsystä, tämä pitäisi huolen siitä, että hoitoa tulee heti, ja mieluiten myös sitä treenikieltoa silloin HETI eikä sitten, kun kuukauden jälkeen huomataan että jaa, pahemmaksihan tämä onkin vain mennyt. Hupsista. Ai niin ja eri lääkäriltähän mää tuon sairauslomalapun nytkin muuten hain. Että näin. Ranteet, kyynärpäät ja olkapäät paskana, niska- ja hartiaseutu aivan jumissa ja vihlovaa kipua olkavarsissa. No, jos vaikka tämä henkisen puolen stressi helpottaisi pakollisen tauon myötä... (no ei se kyllä helpota).
 
Joo, sama juttu. Viime yö oli itse asiassa melko harvinainen, taisin herätä yöllä vain kerran tai kaksi. Yhtenäiset, pitkät ja rauhalliset yöunet ovat minulle poikkeuksellista herkkkua.

leikkauksen jälkeen mulla ei ole ollut yhtään yhtenäistä yötä. Se on vähintään kaksi nousua ja pahimmillaan viisi nousua yössä vessaan. Jeejee! :dance:
 
Joo, sama juttu. Viime yö oli itse asiassa melko harvinainen, taisin herätä yöllä vain kerran tai kaksi. Yhtenäiset, pitkät ja rauhalliset yöunet ovat minulle poikkeuksellista herkkkua.

Tässä on sellainen vitutus päällänsä, että ei oikein tiedä mitä sanoisi. Vammojen hoidossa ja ohjeistuksissa tapahtui vissiin vähän monellakin taholta - myös omaltani - jonkinlaista kämmäämistä, ja nyt on sitten sairaslomaa ja treenitaukoa jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Yhtäkkiä tajusin, kuinka vähän on enää aikaa kauden tärkeimpiin kisoihin, ja vähän tuntuu siltä, että peli on menetetty. Vituiksi meni tämäkin kausi, kaikista hienoista suunnitelmista huolimatta. Aika pitkälti tästä voi syyttää tietenkin itseään, mutta hieman on lekurissakin vikaa. Luulisi, että kun on valmis maksamaan erikoislääkärille pääsystä, tämä pitäisi huolen siitä, että hoitoa tulee heti, ja mieluiten myös sitä treenikieltoa silloin HETI eikä sitten, kun kuukauden jälkeen huomataan että jaa, pahemmaksihan tämä onkin vain mennyt. Hupsista. Ai niin ja eri lääkäriltähän mää tuon sairauslomalapun nytkin muuten hain. Että näin. Ranteet, kyynärpäät ja olkapäät paskana, niska- ja hartiaseutu aivan jumissa ja vihlovaa kipua olkavarsissa. No, jos vaikka tämä henkisen puolen stressi helpottaisi pakollisen tauon myötä... (no ei se kyllä helpota).

Venla, tosi ikavaa kuulla, etta olet saikulla, olisin niin toivonut, etta saat hyvan kauden kun sen ansaitset! Nyt vaan lepoa, etka meneta toivoasi, ehka breikki tulee tarpeeseen ja on aikaa miettia ja suunnitella muita asioita. No paskapuhetta, ihan pebastahan se on, etta on hajalla, MUTTA silti yrita ajatella positiivisesti, ettei mene ihan metsaan, sielta nouset viela!

Niin.. ja mina myos kuulun niihin, jotka nousevat yolla kaksi kertaa vessaan.. kun juon niin paljon (vetta). Viime yona herailin vaantelemaan pattereita vahan valia, kylma, kuuma, kylma. Eika se auta, etta talossamme on taas hiiria :eek: ja niiden narskutus seinien valissa on joskus hieman.. tuota younia hairitsevaa. :curs:
 
Venla, tosi ikavaa kuulla, etta olet saikulla, olisin niin toivonut, etta saat hyvan kauden kun sen ansaitset!
Kiitti, sen verran on onneksi positiivisiakin asioita, että otin nyt ennen taukoa vielä yhden matsin ja voitin sen keskeytyksellä. Vasen alakoukku maksan kärkeen... tai siis aika montakin vasenta alakoukkua, kun kerran sain sen uppoamaan niin ajattelin että nyt lataan kunnolla. :D Vasen olkapää oli tosin tuon jälkeen hieman hellänä.

Niijja se kanssa vituttaa, että tässä sairauslomaillessa on aikaa selvitellä opintoasioita, selväksi on jo käynyt että nehän ovat aivan retuperällä. Hähähää. Kalenterini ei muutenkaan ihan siltä näytä, että sairauslomalla olisin. Kyllä on vaikeata, saatana. Pelkkä kotona oleilukaan ei onnistu, vaikka koko ajan väsyttää, ja kuitenkaan ei jaksaisi hoitaa mitään asioita. Aivot käyvät ylikierroksilla ja kroppaa vihloo.

Enkä tajua, miksi koetan väkisin käyttää tätä suositeltua tai jopa ns. oikeata sanaa 'sairausloma', kun itse olen alun perin aina käyttänyt sanaa 'sairaslomaksi'. Olen liian kiltti. :(
 
Joo-oh, minäkin heräilen vessaan, tosin vain kerran yössä. Olen itse asiassa ruvennut vähentämään ylenmääräistä veden lipitystä, mihin yli 10 vuotta sitten opettelin. En jaksaisi enää ravata vessassa koko ajan. Ajattelin asiaa ja tulin siihen tulokseen, että miksi pitäisi juoda enemmän kuin vaikka 2 litraa päivässä, ellei oikeasti hikoile paljon kuumuuden, reenin tms. takia. Kaikki syyt mitä olen kuullut, ovat sellaista "kyllähän tämän kaikki tietävät" -tasoa, jolle ei tunnu löytyvän oikeaa perustetta.

Hankala kyllä vähentää veden juomista, kun siihen on jo niin tottunut että jano iskee jatkuvasti. Äskenkin join ison lasillisen ja taas suuta kuivaa.

Yritin löytää netistä jotain matskua asiasta, ei nyt mitään ihan mahtavaa löytynyt, mutta tossa yhden lääkärin mielipide:

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Teemat/kohtuus_vedessäkin_4076931.html
 
Kiitti, sen verran on onneksi positiivisiakin asioita, että otin nyt ennen taukoa vielä yhden matsin ja voitin sen keskeytyksellä. Vasen alakoukku maksan kärkeen... tai siis aika montakin vasenta alakoukkua, kun kerran sain sen uppoamaan niin ajattelin että nyt lataan kunnolla. :D Vasen olkapää oli tosin tuon jälkeen hieman hellänä.:(

Niin sita pitaa! :hyvä:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom