Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tää mitään auta tää mun skriivaus,lisännee vitutusta..? No ehkä joku alakeskusteluryhmä punttimimmien tai ravitsemusosion yhteyteen pelittäis.

Niin no mutta kun täällä ei tunnu olevan enään SH-vapaata punttimimmien palstaa. Mitä söit tänään eilen - on täynnä säälittäviä tuhannen kalorin aterioita ja kysymyksiä "voinko syödä desin riisiä lihomatta" ja valituksia "söin tänään jäätelön, nyt on koko viikko pilalla"

Parhaiten toimis, kun se SH-palsta olis jossain ihan muualla, kuin _punttimimmien_ palstalla. Ei syömishäirihöiset voi edes olla mitään punttimimmejä, kun ei se sääittävä energiamäärä riitä mihinkään lihaskasvuun. Onhan sekin tavallaan omanlainen syömishäiriö, kun pitää tunnin välein syödä ehramia ja herätä yölläkin syömään siinä pelossa, että lihakset surkastuu, mutta näillä ihmisillä ei ainakaan ole ongelmaa syödä! Mielummin sitä sitten tälläista hifistelyä kuuntelee, kuin koittaa saada sh-imiset tajuamaan, ettei se lihas kasva porkkanalla ja parsalla.

Pää ensin kuntoon ja sitten vasta treenaamaan.

piste.
 
Olen vahan samaa mielta (vaikka meninkin pistamaan lusikkani soppaan sh-keskustelussa) - tama ei ole sh-vertaistukipalsta, olisi mukavaa, jos tama palsta pysyisi punttimimmien palstana ja ajaisi asiaansa. Sitten taalta voi hakea inspiraatiota ja hyvia vinkkeja nekin, joilla on kiinnostusta paasta sh'sta eroon. Ei se ole avuksi jauhaa niista sh-asioista, mieluummin kannattaa hakea uutta perspektiivia asiaan. En ole varma kirjoitinko mitaan jarkevaa tai onko tassa tolkkua, paani on ihan muusia talla hetkella.
 
Olen vahan samaa mielta (vaikka meninkin pistamaan lusikkani soppaan sh-keskustelussa) - tama ei ole sh-vertaistukipalsta, olisi mukavaa, jos tama palsta pysyisi punttimimmien palstana ja ajaisi asiaansa. Sitten taalta voi hakea inspiraatiota ja hyvia vinkkeja nekin, joilla on kiinnostusta paasta sh'sta eroon. Ei se ole avuksi jauhaa niista sh-asioista, mieluummin kannattaa hakea uutta perspektiivia asiaan. En ole varma kirjoitinko mitaan jarkevaa tai onko tassa tolkkua, paani on ihan muusia talla hetkella.

Tässä oli palonkin järkeä :D noin juuri itsekin asian ajattelisin.
 
Ei tää mitään auta tää mun skriivaus,lisännee vitutusta..? No ehkä joku alakeskusteluryhmä punttimimmien tai ravitsemusosion yhteyteen pelittäis.

En näe syytä miks. Ei sylinkään foorumilla ole alaryhmää punttaaville ihmisille.
Sh-porukka jaksaa hokea että heidänkin kuuluisi mahtua forumille, mutta en tosiaankaan käsitä miksi, enkä käsitä, miten se porukka ei voi käsittää sitä, että Pakkotoisto.com on sivusto ihmisille, joita rauta kiinnostaa. Sivusto ei ole ratkaisu niille alipainoisille ihmisraunioille, jotka haluavat neuvoja pudottaa painoa entisestään, varsinkin kun täältä he eivät niitä tule saamaan.

Imo vertaistukea hakevat, ja häiriössään vellovat voisivat pysytellä siellä sylin foorumilla tai jossakin muualla, missä tätä asiaa on tarkoitettu käsiteltävän :david:
 
kuhan ehdotin vaan. Mun elämää nuo muiden kirjoittelut ei hetkauta minnekkään, lähinnä tarkoitin helpoitusta teille, jotka työkseen ilmoittavat vittuuntuvansa moisesta. Painitaan paskassa mun puolesta.
 
Mua vituttaa ja ahistaa taas kaikki. Nakkasin taas useamman kympin edestä ruokaa menemän kun en innostu laittamaan ruokaa, mä voin syödä leipääkin ja maistuu paremmalta. Pitäsi jo oppia olemaan ostamatta kaappiin isompia satseja lihaa kun en mä pidä ruuanlaitosta kuin satunnaisesti ja niistäkin ruuista puolet ei onnistu. Ei varmaan tulis paljoa kalliimmaksi alkaa syödä ulkona päivittäin kun heittää pari kertaa kuussa monta rasiaa ruokaa roskiin.
Perusvitustusta vaan, mutta en kyllä muista milloin viimeksi olisin ollut edes vuorokauden putkeen hyvällä tuulella, ehkä joskus viime vuonna.

Sen verran pahalla tuulella olin jo päivällä etten mennyt edes tanssimaan kun en löytänyt suosiolla 10 minuutin pillurallin aikana parkkipaikkaa. Sain tosissani tehdä itseni kanssa töitä etten olisi alkanut tiuskimaan eräälle mun tilanteeseen syyttömälle ihmiselle. Se vaan on niin raivostuttavaa kun toinen kysyy "no, mikä sua vituttaa", No voi vittu kaikki! Monestiko sekin täytyy toistaa. Onneks olin kerrankin järkevä ja lähdin ettei tule sanottua kovin pahasti. Tää koko viikonloppu menee ihan perseelleen, baariin tekis mieli lähtä kun en mä näköjään kotona tule yhtään paremmalle fiilikselle, mutta ei mun hermot kestäis yhtään ääliötä lässyttämässä paskaa niin baarikin on vaihtoehtona hylätty. Mun puolesta aika voi hypätä jo ensi viikkoon, ei tänä viikonloppuna ole mitään kivaa edessä.
 
Viimeksi muokattu:
SH-häröilystä sen verran, että on täällä meitä tällaisiakin tytyjä jotka on kokeneet muutoksen tuosta pelleilystä - juuri mimmien ansiosta :)! Minä olin vielä elokuussa ihan karmeassa kunnossa mutta nyt kaikki toimii taas hienosti ja siitä voin kiittää vain ja ainoastaan tätä palstaa, jota joku kaunis päivä eksyin tutkimaan. Muistan vieläkin ne viestit kun kyselin neuvoa ja täältä. Sain täältä korvaamatonta apua joka auttoi jatkamaan.

En silti koe että mimmien palstan tarvitsisi tukea syömishäiriöisiä. Kroonistuneet ihmiset, jotka eivät edes yritä parantua ovat surullista katsottavaa. Itsellä ainakin oli motivaatiota noudattaa neuvoja joten ne todellakin olivat hyödyksi! Nyt tätä kroppaa ja mielentilaa en vaihtaisi mihinkään.

---
Ja tänään ei juurikaa vatuttanut mikään. Ehkä aamulenkillä nuo korkeat lumikinokset jotka tekivät juoksemisesta hyvin hankalaa. Melkein kuin olisi treenannut jollain esteradalla ;P.
 
Muakin vituttaa tän palstan sh-häröily. Ja nimenomaan siksi, että oon itse syömishäirikkö (entinen tai krooninen, vaikea sanoa). Täällä on paljon naisia joita katson ja kuuntelen todella ihaillen; naisia joille ruoka on ravintoa, ei mikään vihollinen/rakastaja. Sellainen minäkin haluan olla, ja yritän olla! Mutta joka ikinen kerta kun tulee näitä sh-tukikeskusteluja, muistan oman heikkouteni ja sairauteni, ja tulee fiilis "paskat tästä kukaan voi parantua".
 
Jepps, samasta syystä nämä sh jutut muakin vituttaa! täältä olen saanut motivaatiota pumppailuun:D ja tulee aina niin hyvä fiilis kun lueskelen juttuja tällä, tajuan että tämän on sitä mitä haluan tehdä, urheilla ja elää terveellisesti. Ne sh-jutut ei hirveesti motivoi, tulee vaan paska fiilis että just joo, sama se millä palstalla hengailee niin aina tulee esille sh jutut. Järki käteen, tämä ei todellakaan ole mikään palsta laihduttajille jotka jo ovat puoli kuolleita. Täältä haetaan neuvoja ja keskustellaan urheilusta, ei itsensä näännyttämisestä!:jahas:
 
Vituttaa sekä syömishäiriöistä kirjoittavat että niistä kirjoittamista vastustajat. Monesko kerta tämä on, kun asiaa käsitellään tässä ketjussa? Vähintään toinen. Oikein hienoja viestejä, ei siinä mitään, sairaillekin keksitään suorastaan jalat alta vieviä kauniita synonyymejä ja rautaa rakastetaan taas niin perkeleesti. Miksei mitään tapahdu? Eikö asialle jo pitäisi tehdä jotain, vai onko joku jossain vaiheessa ottanut yhteyttä ylläpitoon? Punttimimmit-osiolle voisi ehkä vähintäänkin laittaa jonkun stikatun (TÄRKEÄN) ketjun, jossa sanotaan, ettei tämä ole syömishäiriöisille tarkoitettu palsta. Oma osio syömishäiriöisille -idea kuulostaa ehkä hieman erikoiselta omasta mielestäni ainakin. Mieluiten nuo keskustelut pitäisi sitten unohtaa kokonaan. Eikös palstan historiassa sitä paitsi ole kokemuksia rajummanpuoleisestakin moderoinnista? Että eiköhän sellainen vieläkin onnistu.

Vaikka aiheesta keskustelemista rajoitettaisiin, uskon, että paranemista oikeasti tahtovat voisivat palstaa lukiessa(kin) saada lisää motivaatiota. Ketään ei tarvitsisi häätää ainakaan siinä tapauksessa, että jo olemassa olevia sh-ketjuja ei poistettaisi vaan ne vain lukotettaisiin. Aiheesta kirjoittavalle voisi antaa linkit näihin ja sitten todeta, että tämä osa-alue naisen ruumista käsittelevästä keskustelusta on kaluttu Pakkotoistolla loppuun. Aiheesta voisi kuitenkin lukea. Tai jotain vastaavaa.

Sitä paitsi mun mielestä mitä söit tänään -ketjuissa ei ole mitään järkeä muutenkaan.

Edit. Hohohoo, ajatelkaa mitä sakkia tänne palstalle yleensäkin kirjoittaa. Jos tänne saisivat kirjoittaa vain ne, jotka "treenaavat", porukka olisi aika vähissä.
 
Huoh, oikeasti on ehkä järkevintä painua jollekin toiselle palstalle, koska alkaa täällä ahdistaa varmaan enemmän vain. :D Osa porukasta on ihan kannustavaa, mutta osa taas jotenkin "ylimielisiä". Eiköhän moni muukin ole tietynlainen friikki ruokailujen ja treenien suhteen, vaikka ei sairaana itseään pidäkään? Jos myöntää olevansa sh, on jotenkin heti ärsyttävä yms. Sen sijaan jos on friikkinä puhtaaseen ruokaan, se on ihan ok.

Ennen pidin sitä paitsi SYLI:n palstaa proana-höpöttelynä, mutta ei siellä olekaan mitään proanameininkiä, vaan ne palstat ovat onneksi erikseen. Paras siis poistua tältä palstalta kaikkien, jotka ovat enemmän tai vähemmän ongelmaisia, koska tänne kuuluvat vain real-treenaajat. :rolleyes:
 
Mua ärsyttää se, että olen niin julmetun huono kestämään kritiikkiä ja ottamaan opikseni siitä. Suorastaan lamaannun negatiivisesta kritiikistä, vaikka sehän se olisi paras opettaja.

Pitäisi olla:
Kritiikki - > muutos käyttäytymisessä ja samalla itsensä likoon laittaminen vaikka kuinka jännittää/ pelottaa -> korjaus parempaan -> positiivinen palaute

On minulla:
Kritiikki -> rypeminen ahdistuksessa ja lamaantuminen -> luovuttaminen ja itsensä säästäminen -> ei palautetta, ei onnistumisia muttei pettymyksiä

:(
 
Mua ärsyttää se, että olen niin julmetun huono kestämään kritiikkiä ja ottamaan opikseni siitä. Suorastaan lamaannun negatiivisesta kritiikistä, vaikka sehän se olisi paras opettaja.

Pitäisi olla:
Kritiikki - > muutos käyttäytymisessä ja samalla itsensä likoon laittaminen vaikka kuinka jännittää/ pelottaa -> korjaus parempaan -> positiivinen palaute

On minulla:
Kritiikki -> rypeminen ahdistuksessa ja lamaantuminen -> luovuttaminen ja itsensä säästäminen -> ei palautetta, ei onnistumisia muttei pettymyksiä

:(

sama :(
 
Huoh, oikeasti on ehkä järkevintä painua jollekin toiselle palstalle, koska alkaa täällä ahdistaa varmaan enemmän vain. :D Osa porukasta on ihan kannustavaa, mutta osa taas jotenkin "ylimielisiä". Eiköhän moni muukin ole tietynlainen friikki ruokailujen ja treenien suhteen, vaikka ei sairaana itseään pidäkään? Jos myöntää olevansa sh, on jotenkin heti ärsyttävä yms. Sen sijaan jos on friikkinä puhtaaseen ruokaan, se on ihan ok.

Täällä on varmasti paljon ihmisiä, minä mukaan lukien, jotka ovat friikkinä terveelliseen ruokaan. Kaiken pitää olla yliterveellistä ja makea on harvinaista herkkua. However. Me ei itketä täällä palstalla silmiä päästämme, kun tuli syötyä kaks omenaa välipalaks ja pitäis mennä vetään kymmenen kilometrin lenkki. Joillain henkilöillä tällä palstalla on niin sairaaloinen syömisen kammo, että he eivät todellakaan punttaaviin mimmeihin kuulu. Jos syö päivässä 1000-1500kcal ja sitten sitä yrittää KULUTTAA salilla pois ja vielä vittu odottaa saavansa lihasta, niin kyllä päässä on vikaa. Ne jotka on friikkinä terveelliseen ruokaan, mutta kuitenkin syövät kyllikseen ja sitäkautta saavuttavat tuloksia niin mikäs siinä! Ei sentään yritetä saatana itseämme kuihduttaa ja näännyttää porkkanalla ja ruoholla.
 
Ei saatana mikä treeni! Nyt on kyllä sellanen "4-vuotias äidin meikkilaukulla" olo treenin kannalta. Kaikki sarjat jäi kesken ja painot nyt on mitä on...samalla seuraa ku muut hekottelee vierestä tätä sirkusta...hyvä lisä jos vituttaa jo valmiiks. Ja sitte vielä, jotta ei varmasti jäis positiivinen mieli, menin sitte kaatamaa ständin oven eestä. Siinä oliki ylpeä olo. Elefantti saapuu treenaamaan itteään kisakuntoon ständejä nostelemalla...Nyt alko sitte klo 05 aamu sali kausi :P

Noh, kaikessa on hyvät puolensa, nyt tuli ainakin lopullinen päätös valmentajan hankkimiseen. Josko sieltä sais sen viimesen asenteen ja väännön treenii.
 
Minäkään en luultavasti ole kunnon punttimimmi, ykköstavoitteenanihan ei ole kasvaa isommaksi vaan tulla vähän vahvemmaksi, ja sitäkin vain ihan toisenlaisen lajin ehdoilla.

:(
 
Pitänee vahata silmä kovana että kuinka tuo thredin "tärkeää! Punttimimmien palsta tarkoitettu vain NAISILLE" otsikko päivittyy. Se voi olla että muuan jacuesekin jää kastin ulkopuolelle harrastuksineen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom