Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tää mitään auta tää mun skriivaus,lisännee vitutusta..? No ehkä joku alakeskusteluryhmä punttimimmien tai ravitsemusosion yhteyteen pelittäis.
Olen vahan samaa mielta (vaikka meninkin pistamaan lusikkani soppaan sh-keskustelussa) - tama ei ole sh-vertaistukipalsta, olisi mukavaa, jos tama palsta pysyisi punttimimmien palstana ja ajaisi asiaansa. Sitten taalta voi hakea inspiraatiota ja hyvia vinkkeja nekin, joilla on kiinnostusta paasta sh'sta eroon. Ei se ole avuksi jauhaa niista sh-asioista, mieluummin kannattaa hakea uutta perspektiivia asiaan. En ole varma kirjoitinko mitaan jarkevaa tai onko tassa tolkkua, paani on ihan muusia talla hetkella.
Ei tää mitään auta tää mun skriivaus,lisännee vitutusta..? No ehkä joku alakeskusteluryhmä punttimimmien tai ravitsemusosion yhteyteen pelittäis.
Mua ärsyttää se, että olen niin julmetun huono kestämään kritiikkiä ja ottamaan opikseni siitä. Suorastaan lamaannun negatiivisesta kritiikistä, vaikka sehän se olisi paras opettaja.
Pitäisi olla:
Kritiikki - > muutos käyttäytymisessä ja samalla itsensä likoon laittaminen vaikka kuinka jännittää/ pelottaa -> korjaus parempaan -> positiivinen palaute
On minulla:
Kritiikki -> rypeminen ahdistuksessa ja lamaantuminen -> luovuttaminen ja itsensä säästäminen -> ei palautetta, ei onnistumisia muttei pettymyksiä
:(
Huoh, oikeasti on ehkä järkevintä painua jollekin toiselle palstalle, koska alkaa täällä ahdistaa varmaan enemmän vain. :D Osa porukasta on ihan kannustavaa, mutta osa taas jotenkin "ylimielisiä". Eiköhän moni muukin ole tietynlainen friikki ruokailujen ja treenien suhteen, vaikka ei sairaana itseään pidäkään? Jos myöntää olevansa sh, on jotenkin heti ärsyttävä yms. Sen sijaan jos on friikkinä puhtaaseen ruokaan, se on ihan ok.