Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Muiden elämät näyttää aina päällisin puolin ihanilta ja hienoilta, mutta jos yhtään lohduttaa, harvoin he itse sen niin kokevat ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muiden elämät näyttää aina päällisin puolin ihanilta ja hienoilta, mutta jos yhtään lohduttaa, harvoin he itse sen niin kokevat ;)

No ois se edes kiva kertoo muille miten hyvää kuuluu, vaik ei kuuluiskaan ;)
 
No ois ees JOTAIN positiivista. Mut ku ei oo mitään. Tai oon mie nyt onneksi huomannut, että mulla on pari tosi ihanaa kaveria. Jotenkin tulee aina ajateltua, etten viitsi vaivata niitä omilla paskaongelmillani ja ruikuttaa, mutta kyllähän nuo kuuntelee... Hävettää vaan silti ruikuttaa...
 
No ois ees JOTAIN positiivista. Mut ku ei oo mitään. Tai oon mie nyt onneksi huomannut, että mulla on pari tosi ihanaa kaveria. Jotenkin tulee aina ajateltua, etten viitsi vaivata niitä omilla paskaongelmillani ja ruikuttaa, mutta kyllähän nuo kuuntelee... Hävettää vaan silti ruikuttaa...

Mulla ei oo oikein ketään:(...mulla ei oo koskaan oikeestaan edes ollut ystäviä...mutta se on pitkä tarina se :D

vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin :rolleyes:) :curs: ja nyt tekis mieli unohtaa koko dietti, kun ei musta kumminkaan ole mihinkään...ja silloin kun olin tosi hoikkakin niin ne reidet oli 48cm, enkä mä enää haluu olla niin riutunut...reidet toki vois olla sen 48cm, mutta jos se tarkottaa, että pitää olla syömättä niin ei kiiitos :rolleyes:
 
vituttaa, että ku on menkat niin aina samanlainen masisaalta vyöryy yli. Silloin korostuu myös ongelmasyönti. Älytön ignore päällä muutenki.

Taloudellinen tilanteeni. Huomenna tulloo opintotuki ja häviää sitte samantien vuoraan ja laskuihin..
 
vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin :rolleyes:) :curs:

Malena, ku oon nähny sun postaamia kuvia itsestäs ja lukenu ulkonäköäsi morkkaavia kommenttejasi, niin käsitän hyvin, että vääristynyt kehonkuva voi mennä todella pitkälle!
 
Malena, ku oon nähny sun postaamia kuvia itsestäs ja lukenu ulkonäköäsi morkkaavia kommenttejasi, niin käsitän hyvin, että vääristynyt kehonkuva voi mennä todella pitkälle!
Ei mun kehonkuva mielestäni ole NIIN vääristynyt...tuskinpa kukaan osaa katsoa itseään ulkopuolisen silmin. mä olen vain todella itsekriittinen :D.
kaikki vaikuttaa kaikkeen...ehkäpä mä olen niin tyhmä tai naamasta ruma että koitan sitten kompensoida niitä virheitä yrittämällä saavutta mahdollisimman täydelliset noh...vaikkapa reidet ;)
 
Vituttaa vain se että tänää menny kaikki päin persettä.. ostin luomivärin (no,ei onneksi kallis) ja laitoin sitä silmiin, niin saatana että silmät näytti kahdelta kipiältä sianpil**ta!
Tilasin kaverilta ihonhoitotuotteita ja muotovaahdon, niin antoko se kaveri sen muotovaahdon? NO EI! Unohdin töistä ostaa erään tuotteen jota tänää olisin todellakin tarvinnu.. no ostinko? EN (muistanu)!
Nälkä->tarviiko edes sanoa.. PrKl..
Rupesin tekeen takkia itelle, onnistuko? EI!
Töissäkin kaikki laitteet/asiakkaat vittuillu tänään :jahas: jee.
Noh, positiivistä on se, että huomenna vapaa-päivä :dance:

Edit: lisäisin tähän sen puolenpäivän aikaan syntyneen vitutuksen, mikä palasi mieleen. 1.hukkasin bonus-kortin johonki 2.avasin cottifrutti ananas purkin, joka räiskähti haaruksiini ja paidan reunaan. Yritin pyyhkiä purskahdusta kostealla paperilla. Huomasin parin tunnin päästä, että rahka ei ollut lähtenytkään pois. Se näytti ihan samalta kun olisin ollu lähikontaktissa miehen kans. Gee, olipa mukava huomata se.
 
Mä vihaan näitä jenkkiläisiä asuntoloita... vaihtarina mut on sijoitettu sellaiseen dormiin, missä on vain vaihtareita, tai juuri äiteen tissistä vierotettuja ekavuotisia.. Voin kertoa, että mulla alkaa olla molotus-/hippihopparimusiikkikiintiö täynnä. Niinku just nyt. Mä oikeesti kestän aika paljon ja mulla on ihmeenki pitkä pinna, mutta viidettä tuntia jatkuva paskamusan kailotus oikeesti vituttaa. Ja täällä nää seinät on niin paperia että mä en kuule mun tietokoneelta musiikkia, koska naapurin musiikki kailottaa yli. Ymmärtääköhän ne, että mie oon aamulla aikomassa aikaisin aamuaerobiselle? Ei vissii..
 
Mulla ei oo oikein ketään:(...mulla ei oo koskaan oikeestaan edes ollut ystäviä...mutta se on pitkä tarina se :D

vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin :rolleyes:) :curs: ja nyt tekis mieli unohtaa koko dietti, kun ei musta kumminkaan ole mihinkään...ja silloin kun olin tosi hoikkakin niin ne reidet oli 48cm, enkä mä enää haluu olla niin riutunut...reidet toki vois olla sen 48cm, mutta jos se tarkottaa, että pitää olla syömättä niin ei kiiitos :rolleyes:

Mua vituttaa sun puolesta toi miehes :D
Vaikuttaa että se arvostelee sua muutenkin kokoajan, mä en ite jaksais katella tommosta alkuunkaan. 48cm reisillä nyt ei tee kukaan mitään, kyykkää mieluummin apinan raivolla niin ei voi haukkua ainakaan löysistä reisistä ;)


Ja sitten ihan se, mitä tulinkin kirjoittamaan. Ollaan miehen kanssa saatu olla rauhassa pari vuotta, mutta nyt yhtäkkiä joka suunnalta tulee utelua, koska mennään naimisiin ja koska tulee lapsia. Kihloihinkin mentiin jo viime kesänä, eikä sen jälkeen ollut mitään uteluita mistään. Kai tuo asunnon osto saa ihmiset luulemaan, että mulla on joku pesänrakennusvimma, varsinkin kun lapsiin ja avioliittoon kieltävästi vastaavana tulee vastakysymys "ai eikö miehes halua vai?" :jahas:

Ei vittu kenellä edes on varaa hankkia lapsia jos on just ostanu asunnon ja korviaan myöten veloissa.
 
Mulla ei oo oikein ketään:(...mulla ei oo koskaan oikeestaan edes ollut ystäviä...mutta se on pitkä tarina se :D

vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin :rolleyes:) :curs: ja nyt tekis mieli unohtaa koko dietti, kun ei musta kumminkaan ole mihinkään...ja silloin kun olin tosi hoikkakin niin ne reidet oli 48cm, enkä mä enää haluu olla niin riutunut...reidet toki vois olla sen 48cm, mutta jos se tarkottaa, että pitää olla syömättä niin ei kiiitos :rolleyes:

Seurustellaanko me saman miehen kanssa? Miullakin kuulemma on löysät paksut reidet ja läskimaha. Mie oon aatellu, että PITÄKÖÖN TUNKKISA, mie en laihuta ja piste. Nyt ainakin olen ja pysyn tässä 60 sarjassa ja sitten voin laihduttaa pari kiloa että mahdun pienempään, mutta siihen se saa sitten jäädä.

Eipä mullakaan hirveesti noita ystäviä ole ikinä ollut. Kaikki ne vähätkin yleensä jossain vaiheessa puukottanut selkään. Mutta nyt tässä tilanteessa onnekseni huomasin, että muutama hyvä ystävä on.
 
Voi vittu sentään, mun vyötärönympärys on varmaan teidän kahden yhteensä, eikä ole tullut mitään mussutuksia tai muuta vittuilua, eikä potenssiongelmia. Miksi kuunnella tuollaista? Suoraan sanoen saa syyttää itseänsä, että tuollaisessa paskassa kierii.
 
Seurustellaanko me saman miehen kanssa? Miullakin kuulemma on löysät paksut reidet ja läskimaha. Mie oon aatellu, että PITÄKÖÖN TUNKKISA, mie en laihuta ja piste. Nyt ainakin olen ja pysyn tässä 60 sarjassa ja sitten voin laihduttaa pari kiloa että mahdun pienempään, mutta siihen se saa sitten jäädä.

Eipä mullakaan hirveesti noita ystäviä ole ikinä ollut. Kaikki ne vähätkin yleensä jossain vaiheessa puukottanut selkään. Mutta nyt tässä tilanteessa onnekseni huomasin, että muutama hyvä ystävä on.

Heh, taitaa olla samaa typerysmaximus-kantaa sunkin ukkos ;). Mä en ymmärrä miehiä...sullakin sitten oikein läskimaha?! just :lol2:. Mä taas otan kyllä kaikein itteeni...kun joku sanoo "laihduta läski...niin mähän laihdutan :(
mutta, siis kyllähän se tosiaan itsestä lähtee...mä en arvosta itseäni joten turha olettaa että muutkaan niin tekee ja kun arvostelen itseäni, annan oikeuden muillekin tehdä niin.
mä olen niin monesti täällä valitellut tästä samasta aiheesta, että pitäs varmaan tehdä asialle jotain...tietäs vaan mikä auttas :rolleyes:.
 
Ei jumalauta likat! Mä yhdyn tohon Ulmtimecian kommenttiin! Mulle vois kyllä sanoa jos on laihduttamisen tarvetta, mutta jos jotain läskimahasta ja paksuista reisistä alettais tiheempään kettuilee niin kyllä mä jättäisin. Ja Malenan kuvia en ole (muistaakseni ) nähnyt, mutta Taskuamatsonilla ei ainakaan ole yhtään ylimääräistä. Jos on pakko lähtä vertailee niin hemmetin paljon paremmassa kunnossa/kauniimpi kroppainen sä olet kuin moni muu ja juurikin liikunnan ansiosta.

Malena; jos sulla on muutenkin pääsi kanssa työstämistä niin ei tuollainen kusipää tee sun psyykeelle mitään hyvää. Ja tuollaisiin "laihduta läski" kommentteihin täysin väärä reagointi on alkaa laihduttaa jos itse tietää ettei siihen ole tarvetta. Vai kuulutko sä siihen naisryhmään joka vinkuu peilin edessä pari tuntia putkeen "ou nou ku mulla on paksut reidet" ja sit kun miehellä menee hermot ja se tokaisee "jos ne noin häiritsee niin tee asialle jotain" , tarina kääntyy niin, että taas se haukku mun reisiä? Aikaisempien viestiesi perusteella en usko sun kuuluvan tuohon ryhmään eli se siitä "itsepäs kerjäsin" asenteesta. Sun miehes on varmaan kisakireä läpi vuoden ja kroppa kelpais milloin vaan boxerimainokseen? Jos ei niin käske sitä trimmaamaan ittensä siihen kuosiin ja tulee vasta sit sulle vinkumaan tyhjänpäiväisyyksiä.
 
Jep, yhdyn edellisiin. Eksän naisihanne vastasi ilmeisesti jotain riukukukkakeppiä, koska mulla oli "kauheen paksut reidet" ja "massiiviset pohkeet". Ja ei tosiaan hyvällä sanottuna. Sitä paskaa en kuunnellut. Tosin ei se niin helppo ollut lähteäkään, ainakaan aluksi.
 
Ja pahaltahan se tuntuu tietysti, kun tykkää jostakin ihmisestä ilman tommosia kummallisia ehtoja/rajoituksia eikä siten voi käsittää miksei se toinen voi tykätä susta samalla tavalla.
 
Malena; jos sulla on muutenkin pääsi kanssa työstämistä niin ei tuollainen kusipää tee sun psyykeelle mitään hyvää. Ja tuollaisiin "laihduta läski" kommentteihin täysin väärä reagointi on alkaa laihduttaa jos itse tietää ettei siihen ole tarvetta. Vai kuulutko sä siihen naisryhmään joka vinkuu peilin edessä pari tuntia putkeen "ou nou ku mulla on paksut reidet" ja sit kun miehellä menee hermot ja se tokaisee "jos ne noin häiritsee niin tee asialle jotain" , tarina kääntyy niin, että taas se haukku mun reisiä? Aikaisempien viestiesi perusteella en usko sun kuuluvan tuohon ryhmään eli se siitä "itsepäs kerjäsin" asenteesta. Sun miehes on varmaan kisakireä läpi vuoden ja kroppa kelpais milloin vaan boxerimainokseen? Jos ei niin käske sitä trimmaamaan ittensä siihen kuosiin ja tulee vasta sit sulle vinkumaan tyhjänpäiväisyyksiä.

Kyllä se mua tukee ja ymmärtää...mutta mä en tajuu miks sen pitää kommentoida ja etsiä virheitä mun ulkonäöstä silloinkin kun sitä kaikkein vähiten siltä odotan...ihan kuin olisi omassa kotonaan ylä-astella teinipoikien arvosteltavana :curs:. ehkä se ei vaan tajua :rolleyes: kyllä mä sille sanon oskus "kohteliaisuuksia" samalla mitalla takaisin, mutta eipä se tunnu auttavan sitä tajuamaan miten pahalta se tuntuu.

Ja oo pakko tunnustaa, että kyllä mä usein valitan mun ulkonäöstä...silti mielestäni osaan kyllä erottaa tollaset heitot mitä joku sanoo, jos valitan ns. turhasta samoin, kuin ymmärrän kyllä milloin kyse ei ole vitsistä tai turhautumisesta/muusta johtuvasta heitosta...varsinkin jos kyse on ihmisestä jonka tiedän ja tunnen hyvin.

Mä tiedän ettei mun tarvitse laihduttaa, mutta esimerkiksi jos joku sanoo, että mun ehkä kannattas tehdä jotain noille reisille...niin löydän itseni kohta peilin edestä arvioimasta että kuinka paljon läskiä niissä on :rolleyes:.
 
Nyt alkoi ottaa kaaliin kun luin näitä viestejä.

Malenalle: kultaseni, hanki itsetunto! Aloita vaikkapa pesäerolla tuosta ukostasi. Toki voi olla, ettei toinen tajua loukkaavansa, mutta jos (viesteistä päätellen) olet usein enemmän tai vähemmän pahoilla mielin, voisi ero olla parempi ratkaisu. Samalla voisit rakentaa itseluottamustasi vakaammalle pohjalle.

Asiaan: sain ylinopeussakot, ajoin 51 km/h 40 alueella, en ymmärrä miten tuollaisesta voi tulla opiskelijalle 85 euron sakot! Kameratilanne siis. Mutta tästä valitan kyllä.

Koulutyöt kasaantuvat, parityössä parilla on jotain mielenterveysongelmia = meidän työ myöhästyy rankasti.

Kämpässä sisälämpötila on suunnilleen 15 astetta :jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom