Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muiden elämät näyttää aina päällisin puolin ihanilta ja hienoilta, mutta jos yhtään lohduttaa, harvoin he itse sen niin kokevat ;)
No ois ees JOTAIN positiivista. Mut ku ei oo mitään. Tai oon mie nyt onneksi huomannut, että mulla on pari tosi ihanaa kaveria. Jotenkin tulee aina ajateltua, etten viitsi vaivata niitä omilla paskaongelmillani ja ruikuttaa, mutta kyllähän nuo kuuntelee... Hävettää vaan silti ruikuttaa...
vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin ) :curs:
Malena, ku oon nähny sun postaamia kuvia itsestäs ja lukenu ulkonäköäsi morkkaavia kommenttejasi, niin käsitän hyvin, että vääristynyt kehonkuva voi mennä todella pitkälle!
Ei mun kehonkuva mielestäni ole NIIN vääristynyt...tuskinpa kukaan osaa katsoa itseään ulkopuolisen silmin. mä olen vain todella itsekriittinen :D.Malena, ku oon nähny sun postaamia kuvia itsestäs ja lukenu ulkonäköäsi morkkaavia kommenttejasi, niin käsitän hyvin, että vääristynyt kehonkuva voi mennä todella pitkälle!
Mulla ei oo oikein ketään:(...mulla ei oo koskaan oikeestaan edes ollut ystäviä...mutta se on pitkä tarina se :D
vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin ) :curs: ja nyt tekis mieli unohtaa koko dietti, kun ei musta kumminkaan ole mihinkään...ja silloin kun olin tosi hoikkakin niin ne reidet oli 48cm, enkä mä enää haluu olla niin riutunut...reidet toki vois olla sen 48cm, mutta jos se tarkottaa, että pitää olla syömättä niin ei kiiitos
Mulla ei oo oikein ketään:(...mulla ei oo koskaan oikeestaan edes ollut ystäviä...mutta se on pitkä tarina se :D
vituttaa, kun koitan olla dietillä ja pitää motivaatiota ja hyvä fiilistä yllä...niin johan taas mies kommentoi jotain mun löysistä/paksuista reisistä (tavallaan sitä ehkä itse kerjäsin ) :curs: ja nyt tekis mieli unohtaa koko dietti, kun ei musta kumminkaan ole mihinkään...ja silloin kun olin tosi hoikkakin niin ne reidet oli 48cm, enkä mä enää haluu olla niin riutunut...reidet toki vois olla sen 48cm, mutta jos se tarkottaa, että pitää olla syömättä niin ei kiiitos
Seurustellaanko me saman miehen kanssa? Miullakin kuulemma on löysät paksut reidet ja läskimaha. Mie oon aatellu, että PITÄKÖÖN TUNKKISA, mie en laihuta ja piste. Nyt ainakin olen ja pysyn tässä 60 sarjassa ja sitten voin laihduttaa pari kiloa että mahdun pienempään, mutta siihen se saa sitten jäädä.
Eipä mullakaan hirveesti noita ystäviä ole ikinä ollut. Kaikki ne vähätkin yleensä jossain vaiheessa puukottanut selkään. Mutta nyt tässä tilanteessa onnekseni huomasin, että muutama hyvä ystävä on.
Malena; jos sulla on muutenkin pääsi kanssa työstämistä niin ei tuollainen kusipää tee sun psyykeelle mitään hyvää. Ja tuollaisiin "laihduta läski" kommentteihin täysin väärä reagointi on alkaa laihduttaa jos itse tietää ettei siihen ole tarvetta. Vai kuulutko sä siihen naisryhmään joka vinkuu peilin edessä pari tuntia putkeen "ou nou ku mulla on paksut reidet" ja sit kun miehellä menee hermot ja se tokaisee "jos ne noin häiritsee niin tee asialle jotain" , tarina kääntyy niin, että taas se haukku mun reisiä? Aikaisempien viestiesi perusteella en usko sun kuuluvan tuohon ryhmään eli se siitä "itsepäs kerjäsin" asenteesta. Sun miehes on varmaan kisakireä läpi vuoden ja kroppa kelpais milloin vaan boxerimainokseen? Jos ei niin käske sitä trimmaamaan ittensä siihen kuosiin ja tulee vasta sit sulle vinkumaan tyhjänpäiväisyyksiä.